از امروز به بعد هر کدام از #آمرین_به_تردمیل
این دست پیام ها رو به پی وی من بفرسته
اسکرین شاتش رو اینجا بازنشر میکنم ؛
و بعد اخطار دوم بلاک .
منبثات ✍
شیاطین آسوده باشید ؛ کسانیکه ادعای توانایی آبادکردن ۱۰۰۰ متر زمین برای هر خانواده (در محلههای صدوش
ادمین پیش دستی کرد و زحمت حذفم رو کشید ..
داعش / شیعهی انگلیسی / کشف حجاب ؛ بعضی اصطلاحاتی که قشر " حزب اللهی انقلابی" هم تحویل گرفتهاند اما بلد نیستند چطور ، کجا و چه مقدار آنها را مصرف کنند ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جمع آوری و آماده سازی هیزم برای پخت نان ..
برای زنی که دهه بیست تا سی سالگی عمرش را به تو نداده دههی سی تا چهل سالگیت را صرف نکن ..
#منقول
#قطبیت_جنسیت
هدایت شده از منبثات ✍
🔷 مرد مافوق زن
🔷 مبارزه با هوای نفس
🔷 برنامهی سعادت
جلسه بیست و دوم : راهبرد اصلی در نظام تربیت دینی ~ استاد پناهیان
🔊http://panahian.ir/post/1461
رسولُ اللّه ِ صلى الله عليه و آله: غُضُّوا أبصارَكُم تَرَونَ العَجائبَ
غض بصر کنید عجائب بینید ..
کالبد امثال انستگرام بر پایهی جلوهگری طراحی شدهاند ؛ لذا حتی مقیدترین کاربران دختر هم از سویی یارای مقاومت در مقابل عدم نشر تصاویر دست و پا و چشم و انگشت و ناخن و سجادهشان را و از سوی دیگر تماشای نامحرمان را ندارند و (پسران نیز )..
هدایت شده از بلد طیّب/منان رئیسی
اندیشه یا اندیشیدن؟
به این جمله ماندگار شهید مطهری توجه بفرمایید: "من ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت و نه اندیشهها را". حالا به تصویر فوق عنایت بفرمایید؛ یک نمونه از سوالاتی است که امروز در آزمون پایان ترم درس مبانی نظری معماری به دانشجویانم ارائه کردم. باور دارم که دو معضل نظام آموزشی ما این است که اولا تاکید آن بر انتقال اندیشهها و حفظیات است و به دانشجو توان اندیشیدن و تحلیل لازم را نمیدهد و ثانیا نسبت به بسیاری از چالشها و مسائل روز بیتفاوت است. سعیم بر این بوده است تا با چنین سوالاتی، اولا با عبور از اندیشهها، قوه اندیشیدن دانشجویانم را تحریک کنم و ثانیا از آنها بخواهم که نسبت به مسائل و چالشهای روز جامعه بیتفاوت نباشند. خدمت همه بزرگوارانی که مشغول به کار شریف معلمی (چه در مدارس و چه در دانشگاهها و چه در حوزههای علمیه و ...) هستند نیز پیشنهاد میکنم که این دو نکته را لحاظ بفرمایند تا انشاالله بتوانیم نسلی پویاتر و اندیشمندتر به جامعه تحویل دهیم.
تحلیل حقیر در خصوص همین سوال و نسبت معماری با شعار "زن، زندگی، آزادی" را نیز میتوانید در لینک زیر ملاحظه بفرمایید؛ این یادداشت را چندماه قبل و در بحبوحه اغتشاشات و تلاش عدهای برای فراگیر شدن شعار زن، زندگی، آزادی منتشر کرده بودم 👇
https://eitaa.com/baladetayyeb/67
@baladetayyeb
برای افتخارات پوشالیِ #شهرهای_مدرن ؛
زمین و زمان رو با تولید حداکثری زباله به گند بکش و به بازیافت درصد خیلی کمی ازش افتخار کن ..
دروغ بازيافت | مستند
https://www.doctv.ir/Program/244861
47.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صبح خود را چگونه گذراندید ..
از ساعت ۶ ونیم صبح شروع کردم به جمع آوری بسته های کاه تا ساعت ۱۰ونیم تونستم۹۴ تا بسته ۵تایی رو جمع کنم
باتوجه به شرایط نامساعد هوایی بادشدید و آفتاب ( البته با آسمون ابری ) و اینکه تجربهی اولمه به نظرم عدد خوبیه و از خودم راضیم :) ( ببینم صاحب زمین بابتش پولی میده یا نه )
خلاصه این کارها رو چندنفری دسته جمعی باید انجام داد ؛ هر چند اینجور جاها استفاده از فنآوری (به قول فرنج تکنولوژی) نه تنها حرام نیست بلکه مستحب موکده :) ..
نمیدانم اشتباهم این بود که دوازده سال از عمرم را در سه کشور مشغول فروشندگی پارچه و تعامل چهره به چهره با زنان بودم یا اینکه الان قریب به چهار سال است که برای برنگشتن به همان کار رنج معلق بودن را به جان خریدم ..
امین آرایشگر خوب سراغ داری ؟
آره فردا صبح بیا ببرمت مغازش
منو معرفی کرد و خودش رفت
نگفته بود با یه عکاس قرار داشته
بعد اصلاح رفتم سر موقعیت عکاسیشون
عکاسش منو دید کمی زبون ریخت عینکو داد دستم و دوتا عکس گرفت
بی اجازه احتمالا دماغمو دستکاری کرده
اما برای من که به ندرت عکسی از خودم دارم
بدک نشد ..
مشهد آب و برق زمستان ۱۳۹۴