eitaa logo
🌤 منتظران نور 🌤
748 دنبال‌کننده
6.1هزار عکس
6.2هزار ویدیو
192 فایل
قال رسول الله ..هر کس بمیرد و امام زمان خودش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.💫کانال منتظران نور •••⊰⃟👇🌴࿐ྀུ۰࿇༅═‎┅─ @montazeran_nour🌤🏴 🍀کپی مطالب حلال با ذکر صلوات بر مولایمان مهدی(عج)🍀 ارتباط با ادمین👇 @Ssh999
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹امام خامنه ای: شهید چمران،هم علم است، هم ایمان هم سنت هست،هم تجدد هم نظر هست، هم عمل هم عشق هست،هم عقل. 🌹گرامیباد ۳۱ خرداد سالروزشهادت عارف زاهد دکتر چمران 🕊شادی روح بلندش صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚡️چندین مسئله مهم بعد از غدیر خم به فراموشی سپرده شد و تا امروز هنوز ادامه داره !۰۰۰۰ ( ولایت متخصص معصوم زمان است) رمز گشایی و ایجاد زمینه سازی انقلاب جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف ؛ ﴿🌸 سید علی رضا حسینی 🌸﴾ *❗مِنَ إلغَريبْ إلَي الْحَبيبْ❗* دلهاي منتظر و عاشق به ما بپیوندید تا با *غریب ترین شخصيت عالم* امام عصر ،ضرورت وچگونگی یاری ایشان بيشتر آشنا شويد.
هدایت شده از مشتاقان حضور
💎درّ و یاقوت علوی💎 1️⃣2️⃣ 👈کار به دست اوست شرائط برایش خیلی سخت و طاقت فرسا شده بود! رحلت بزرگْ حامی و جان فدایش، حضرت ابوطالب و همچنین همسر باوفایش خدیجۀ کبرا، سبب شده بود مشرکان جرئ شوند و آزار و اذیت خود را دو چندان کنند؛ اما خوشبختانه در مراسم حج، یک فرصت طلائی برای فراهم می شد؛ از طرفی ماه حرام بود و طبق رسم دیرینۀ مشرکین، همه آزاد بودند و رسول خدا به راحتی می توانست برای حاجیانی که از اطراف و اکناف به سرزمین وحی آمده بودند دین خدا را تبلیغ کند؛ رسول خدا نزد سران قبایل می آمد و آنان را به دین اسلام دعوت می کرد؛ نکته جالب ماجرا این بود که در نظام قبیلگی اگر رئیس قبیله ایمان می آورد تمام قبیله می پذیرفتند؛ فرزند بطحاء و مکه و منا، به تلاش خود ادامه می داد و آنان را به اسلام دعوت می کرد؛ برخوردها متفاوت بود و معمولاً گوش شنوائی نبود تا این که به «بنی عامر بن صعصعه» رسید؛ یکی از آنان پس از شنیدنِ سخنان رسول خدا گفت: اگر ما با تو بیعت کنیم و به یاری خدا بر مخالفانت پیروز شدی آیا پس از خودت امر(جانشینی) برای ما خواهد بود؟ ابن هشام سیره نویس اهل تسنن در کتاب خود می نویسد: رسول خدا در پاسخ آنان با صراحت فرمود: الأمر إلى‏ اللّه‏ يَضَعُه‏ حيث شاء. امر(جانشینی) به دست خداست و آنجا که خواستش تعلق گیرد قرار می دهد. و آنان در مقابل این صراحت گفتند: آیا جان خود را به خطر بیندازیم و جانشینت از دیگران باشد!(سیره ابن هشام، باب عرض الرسول نفسه علی القبایل.) در آن شرائط سخت که یارانش زیر شکنجۀ مشرکان جان می باختند و اگر قول جانشینی را به این قبیله می داد تمامشان ایمان می آوردند در عین حال، شرطشان را نپذیرفت و صریحاً اعلام کرد که مسئله جانشینی اش صرفاً به دست کسی است که او را به رسالت برانگیخته است.؛ آیا این ماجرا برای پی بردن به واقعیت کافی نیست؟! 6⃣1⃣ روز مانده به عید الله اکبر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
*🔴 قضاى الهى* *✍مومن بر این باور است که چیزی در جهان اتفاق نمی‌افتد مگر آنکه به قدر الهی میزان آن معلوم شده و به قضای الهی حتمی و قطعی شده است.* پس اگر قدر و قضایی نباشد هرگز چیزی اتفاق نمی‌افتد. همچنین مومن می‌داند که قضا و قدر الهی به حکمت و مشیت خداوند است و در آن مصلحت خلق و مخلوق دیده شده است. 🔻همچنین می‌داند که خداوند دانا و توانا و بخشنده است. پس نادانی در خدا راه ندارد تا بگوییم نمی‌داند چه بر سر ما می‌آید؛ زیرا علم خداوند حضوری و شهودی است و همه هستی در محضر خداوند هستند و جایی نیست که بیرون از علم شهودی خداوند باشد. از سوی دیگر خداوند قادر و توانا است و این‌طور نیست که چیزی را بداند و بخواهد، ولی نتواند انجام دهد و بیرون از قدرت او باشد و نسبت به آن چیز عاجز و ناتوان. از سوی دیگر می‌دانیم که خداوند بخشنده و غنی حمید است و پیش از درخواست می‌بخشد و بی‌منت و اذیتی عطا می‌کند و این‌گونه نیست که بخیل باشد و به سبب ترس از کاهش داشته‌هایش بخواهد در خزائن و مخازن نگه دارد و به کسی ندهد، بلکه هرگز از خزائن خداوند چیز کم نمی‌شود، پس بخلی ندارد. 🔻اگر چنین نگاه و معرفتی نسبت به او داریم، بسیاری از حقایق زندگی ما روشن می‌شود و دیگر در برابر مصیبت‌ها و بلایا همانند نعمت‌ها واکنش‌های غیرمعقول و مقبول نشان نمی‌دهیم، بلکه صبر و حلم پیشه می‌گیریم و به قضا و قدر او تن می‌دهیم؛ زیرا می‌دانیم که قضا و قدر الهی بر اساس حکمت و مشیت حکیمانه است و حتی پیش از آنکه ما و مصیبت آفریده شده باشیم در علم و حکمت و مشیت الهی بوده است؛ چنانکه خداوند بصراحت در آیات ۲۲ و ۲۳ سوره حدید بیان کرده است: هیچ مصیبتى نه در زمین و نه در نفس‌هاى شما به شما نرسد، مگر آنکه پیش از آنکه آن را پدید آوریم، در کتابى است. این کار بر خدا آسان است. تا بر آنچه از دست شما رفته اندوهگین نشوید و به سبب آنچه به شما داده است شادمانى نکنید و خدا هیچ خودپسند فخرفروشى را دوست ندارد. 🔻پس اگر همه امور این‌گونه در علم الهی مشخص و بر اساس حکمت الهی مشیت خداوندی به آن تعلق گرفته است، انسان هنگامی که با مصیبتی مواجه می‌شود باید صبر پیشه گیرد و به خداوند مراجعه کند و ضمن گفتن استرجاع، زمینه باور و بلکه تقویت باور به آن را فراهم آورده و دل خویش را با مراجعه به خداوند محکم و استوار کند. (بقره، آیه ۱۵۶) 👈بر اساس آموزه‌های قرآن، تا زمانی که حکم قطعی الهی نرسیده باشد هیچ چیز نمی‌تواند وقوع امری را موجب شود و اگر همه هستی دست به دست هم دهد تا چیزی اتفاق بیفتد اتفاق نخواهد افتاد، چنانکه اگر قضای الهی باشد دیگر هیچ چیز نیز جلودار آن نخواهد بود. (فاطر، آیه ۲؛ زمر، آیه ۳۸) پس تا زمانی که اجل مسمی (حتمی) نرسیده همه چیز از وی دفع می‌شود، ولی پس از آن دیگر قضای قطعی اجازه نمی‌دهد و آنچه باید اتفاق بیفتد می‌افتد (انعام، آیه ۶۱) بدون آنکه تقدیم و تاخیری صورت گیرد. (اعراف، آیه ۳۴؛ یونس، آیه ۴۹؛ نحل، آیه ۶۱) *🔺امام جواد (ع) در این‌باره می‌فرماید:* إذا نَزَلَ الْقَضاءُ ضاقَ الْفَضاءُ؛ آنـگاه کـه قضـاى الهى فرا رسـد، فضا هم بر انسان تنگ مى‌شـود. *📚بحارالانوار، ج ۷۸، ص۳۶۴* *👈پس تا زمانی که قضای الهی نیامده دست انسان باز است،* ولی همین که قضای الهی به چیزی تعلق گرفت دیگر دست انسان بسته است و هر کاری می‌کند وضع نه تنها بهتر نمی‌شود، بلکه بدتر می‌شود؛ زیرا تا آن چیزی که قضای الهی به آن تعلق گرفته تحقق نیابد، این وضعیت تغییری نخواهد یافت و کاری از دست هیچ‌کس برنمی‌آید. @montazeran_nour🌴🌤
keyvani 1401.02.08-10_050522193414.mp3
6.83M
نوای علی مولا #کیوانی 🌴🌹🌴🌹🌴🌹🌴🌹🌴🌹🌴
🌱بوی عطر عجیبی داشت! نام عطر رو که می‌پرسیدم جواب سر بالا میداد شهید که شد توی وصیت نامه اش نوشته بود: به خدا قسم هیچ وقت به خودم عطر نزدم هر وقت خواستم معطر بشوم از ته دل می گفتم: [السلام علیک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام] 🌷
هدایت شده از مشتاقان حضور
❗تقصیر شماست 🪴 🪴 امروز به خاطرات بسیار جالب توجه و خواندنی برخورد کردم حيفم آمد آنرا تواین گروه نزارم پیشنهاد می کنم با قدری تأمل مطالعه فرمایید. 🛑 *تقصیر شماست.......* در زمان دانش آموزی معلمی داشتیم به نام آقای سید مهدی موسوی كه در آمریكا تحصیل كرده و تازه به وطن بازگشته بود و از همین روی گاه و بیگاه خاطرات و تجربه هایی از سالهای زندگی در ایالت اوهایو نقل می كرد و این گفته ها به اقتضای دوره نوجوانی به دقت در ذهن ما ثبت و ضبط می شد. ایشان می گفت: “یك روز در دانشگاه اعلام شد كه در ترم آینده مشاور اقتصادی رییس جمهوری سابق آمریكا -گمان می كنم *ریچارد نیكسون* - قرار است درسی را در این دانشگاه ارائه كند و حضور آن شخصیت نامدار و مشهور چنان اهمیتی داشت كه همه دانشجویان برای شركت در كلاس او صف بستند و ثبت نام كردند و اولین بار بود كه من دیدم برای چیزی صف تشكیل شده است. به دلیل كثرت دانشجویان كلاس ها در آمفی تئاتر برگزار می شد و استاد كه هر هفته با هواپیما از واشنگتن می آمد دیگر فرصت آشنایی با یكایك دانشجویان را نداشت اما گاهی به طور اتفاقی و بر حسب مورد نام و مشخصات برخی را می پرسید. در یكی از همان جلسات نخست به من خیره شد و چون از رنگ و روی من پیدا بود كه شرقی هستم از نام و زادگاهم پرسید و بعد برای این كه معلومات خود را به رخ دانشجویان بكشد قدری در باره شیعیان سخن گفت و البته در آن روزگار كه كمتر كسی با اسلام علوی آشنا بود همین اندازه هم اهمیت داشت، ولی در سخن خود قدری از علی علیه السلام با لحن نامهربانانه و نادرستی یاد كرد. این موضوع بر من گران آمد و برای آگاه كردن او ترجمه انگلیسی نهج البلاغه را تهیه كردم و هفته های بعد به منشی دفتر اساتید سپردم تا هدیه مرا او برساند. در جلسات بعد دیگر فرصت گفت و گویی پیش نیامد و من هم تصور می كردم كه یا كتاب به دست او نرسیده و یا از كار من ناراحت شده و به همین دلیل تقریبا موضوع را فراموش كردم. روزی از روزهای آخر ترم در كافه دانشگاه مشغول گفتگو با دوستانم بودم كه نام من برای مراجعه به دفتر اساتید و ملاقات با همان شخصیت مهم و مشهور از بلندگو اعلام شد، با دلهره و نگرانی به دفتر اساتید رفتم و هنگامی كه وارد اتاقش شدم با دیدن ناراحتی و چهره درهم رفته اش بیشتر ترسیدم. با دیدن من روزنامه ای كه در دست داشت به طرف من گرفت و گفت می بینی؟ نگاه كن! وقتی به تیتر درشت روزنامه نگاه كردم خبر و تصویر دردناك خودسوزی یك جوان را در وسط خیابان دیدم. او در حالی كه با عصبانیت قدم می زد گفت: می دانی علت درماندگی و بیچارگی این جوانان آمریكایی چیست؟ بعد به جریانات اجتماعی رایج و فعال آن روزها مانند هیپی گری و موسیقی های اعتراضی و آسیب های اخلاقی اشاره كرد و سپس ادامه داد: همه اینها به خاطر تقصیر و كوتاهی شماست! من با اضطراب سخن او را می شنیدم و با خود می گفتم: خدایا، چه چیزی در این كتاب دیده و خوانده كه چنین برافروخته و آشفته است؟ او سپس از نهج البلاغه یاد كرد و گفت: از وقتی هدیه تو به دستم رسیده در حال مطالعه آن هستم و مخصوصا فرمان علی بن ابیطالب به مالك اشتر را كپی گرفته ام و هر روز می خوانم و عبارات آن را هنگام نوشیدن قهوه صبحانه مرور می كنم تا جایی كه همسرم كنجكاو شده و می پرسد این چه چیزی است كه این قدر تو را به خود مشغول كرده است؟ بعد هم شگفتی و اعجاب خود را بیان كرد و گفت: من معتقدم اگر امروز همه نخبگان سیاسی و حقوقدانان و مدیران جمع شوند تا نظام نامه ای برای اداره حكومت بنویسند، نمی توانند چنین منشوری را تدوین كنند كه قرنها پیش نگاشته شده است! دوباره به روزنامه روی میز اشاره كرد و گفت: می دانی درد امثال این جوان كه زندگی شان به نابودی می رسد چیست؟ آنها نهج البلاغه را نمی شناسند! آری، *تقصیر شماست كه علی را برای خود نگهداشته اید و پیام علی را به این جوانان نرسانده اید!* دلیل آشوب و پریشانی در خیابانهای آمریكا، محرومیت این مردم از پیام جهان ساز و انسان پرور نهج البلاغه است.” این داستان را در سن دوازده سالگی از معلم خود شنیدم، اما سالها بعد از آن وقتی كه برای جشنواره “باران غدیر” در تهران میزبان مرحوم پروفسور دهرمندرنات نویسنده و شاعر برجسته هندی بودیم چیزی گفت كه حاضران در جلسه را به گریه آورد و مرا به آن خاطره دوران نوجوانی برد. پیرمرد هندو در حالی كه بغض كرده بود و قطرات اشك در چشمانش حلقه زده بود از مظلومیت علی بن ابی طالب یاد كرد و با اشاره به مشكلات گوناگون اجتماعی در كشورهای مختلف جهان گفت: “شما در معرفی امام علی و نهج البلاغه موفق نبوده اید! *باید پیام های امام علی را چون سیم كشی برق و لوله كشی آب به دسترس یكایك انسانها در كشورها و جوامع مختلف رساند !* 🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸 ما برای معرفی امیرالمومنین علیه السلام چکار کردیم ؟؟؟؟؟؟؟ ⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1_4846997644-AudioConverter.mp3
3.05M
⁉️شاخصه های علمایی که با امام زمان عجل الله به مخالفت برمی خیزند چیست ؟ ⭕️ پاسخ: 🌤 أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج 🌤 @montazeran_nour🌤🌴
تامحرم‌نگرانم :) نگرانم‌نکندخواب‌بمانم نکندبغض‌من‌از‌شدت‌غم ؛ نه‌ببارد ، نه‌بکاهد! نکنداشک‌نریزم؟ نکندکرب‌وبلاراندهی‌حضرت‌ارباب؟ نکندبازبمانم؟ نکندبازنخوانم‌ که‌حرم‌اهل‌حرم‌میروعلمدارنیامد؟ نکند‌پای‌پیاده‌حرمت‌بازبماند به‌دلم‌حسرت‌وآهش؟ نگرانم.. نگرانم‌نکنددیرشودجای‌بمانم نگرانم💔!'
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعایی فوق العاده برای افزایش مال =صَــــدَقِہ جاریِہ 🍃🌾🌺🍃🌾🌺🍃🌾🌺 🌷🍃 أَلَا بِذِڪْرِ اللَّهِ تَطْمَئِـنُّ الْقُلُــوبُ
⛔️تحلیل حجت الاسلام معظمی از افاضات اخیر قالیباف در مورد لایحه عفاف و حجاب و استفاده از نظرات مخالفان در تدوین قانون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅تصاویری از کامپیوترها و لپ‌تاپ‌های منافقین که براساس حکم دادگاه عالی آلبانی، بدلیل فعالیت‌های مجرمانه و تروریستی ضبط شدند🌷🌹 📡 /
یه‌عکاسِ‌هنرمند‌نوشته‌بود: آقای‌امام‌رضا! ماعکاس‌خوبی‌نیستیم.. ولی‌شما‌خیلی‌خوش‌عکسی:)💛
. 🔹پاسخ رسایی به یادداشت منتشر شده در کانال قالیباف ♻️ عصبانیت قالیباف از چیست؟ 🔰 حمید رسایی: بعد از انتشار فیلم آقای قالیباف در کانالم و انتقاد از سخنان وی که گفته بود باید حرف مخالفین قانون حجاب را هم بشنویم (اینجا) رییس مجلس به یکی از عواملش دستور داده تا متنی برای حمله به رسایی بنویسد و آن را در کانال رسمی خودش منتشر کرده است. (اینجا) متن سفارشی آقای قالیباف چهار محور دارد: ۱. رسایی سخنان قالیباف را تحریف کرده ۲. رسایی با توجه به مسئولیت‌هایش باید پاسخگو باشد ۳. رسایی با نقد قالیباف دنبال رأی است ۴. قالیباف دنبال رأی نیست بلکه دنبال کار اصولی و قانون مؤثر است در کارنامه درخشان مجلس است. 🔹پاسخ به ادعای: رسایی سخنان قالیباف را تحریف کرده بنده فیلم سخنان آقای قالیباف را منتشر و آن را نقد کرده‌ام. طبعا اگر تحریف کرده باشم، بیننده و خواننده خودشان متوجه می‌شوند. در حالی که در فیلم مشخص است آقای قالیباف درباره موضوع حجاب سخن می‌گوید و می‌گوید که بخشی از جامعه مخالف هستند و باید نظر مخالفین را شنید بخشی از جامعه حرف دیگری دارد! واضحتر از این جناب آقای قالیباف؟! اتفاقا نقد ما هم به همین است که چرا رییس مجلس اینطور حق به جانب به نمایندگی از کسانی صحبت می‌کند که مخالف حکم ضروری خدا هستند! یعنی چی که ما باید حرف مخالفین حجاب را هم بشنویم؟ مگر موضوع حجاب از جمله واجبات جدید الاحداث است که وجوب آن محل اختلاف باشد؟ مگر همین چند ماه قبل امام خامنه‌ای نفرمودند که حجاب واجب شرعی است، باید اجرا شود، کسی درباره آن تردید و تشکیک نکند. بنابراین تحریفی صورت نگرفته است. 🔹پاسخ به ادعای: رسایی باید پاسخگو باشد آقای قالیباف در کانالش با اشاره به سوابق رسایی به عنوان مشاور وزیر، مدیرکل ارشاد استان قم، عضو کمیسیون فرهنگی و اصل ۹۰، این عناوین را سمت‌های تعیین‌کننده در شرایط فرهنگی کشور به ویژه در وضعیت بی‌حجابی‌های فعلی دانسته و از بنده خواسته که پاسخگوی این وضعیت باشد! اگر این مناصب برای رسایی تعیین کننده و مستلزم پاسخگویی او درباره بی‌حجابی‌هاست پس تکلیف جناب قالیباف با سابقه چهارسال ریاست مجلس، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، سه دوره چهارساله شهردار تهران، فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، نیروی هوایی سپاه و نیروی انتظامی کشور، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ... چیست، آیا نباید پاسخ دهد؟ بدیهی است که مطابق قواعد عقلی، پاسخگویی هر کس به میزان تکالیف و مسئولیت‌هایش است؟ با این منطق و نگاهی به سوابق ایشان، چه کسی باید پاسخگو باشد؟! 🔹پاسخ به ادعای: رسایی با نقد قالیباف دنبال رأی است این سخن اعتراف تلخی است چون به معنای آن است که قالیباف در افکار عمومی آنقدر رأی منفی دارد که اگر به وی انتقاد کنید، محبوب می‌شوید! اگر رسایی دنبال رأی بود، خودش را با پدرخوانده‌ها که دنبال سربازند، هماهنگ می‌کرد. و اما قضاوت درباره اینکه جناب قالیباف در مجلس به دنبال جذب آرای همه طیف‌ها هست یا نیست، اینکه قالیباف با معطل نگهداشتن لوایح و طرح‌های مهم مثل عفاف و حجاب و ساماندهی فضای مجازی تلاش می‌کند تا خودش را همسو با مخالفین این احکام نشان دهد را به مخاطب وامی‌گذارم. اکنون سؤال این است که نگرانی آقای قالیباف از چیست؟ چرا از یک نقد کوچک اینطور آشفته شده تا جایی که سفارش می‌دهد برایش یادداشت بنویسند و در کانال رسمی‌اش منتشر می‌کند! اگر قالیباف دنبال رأی‌‌آوری و جذب آرای همه طیف‌ها نیست، چرا با صراحت موضع نمی‌گیرد؟ چرا یکی به نعل و یکی به میخ می‌زند؟! و البته در این هدف، موفق هم نمی‌شود. یادداشت‌های حمید رسایی 🌷🌹
هدایت شده از 🌤 منتظران نور 🌤
. 🔹پاسخ رسایی به یادداشت منتشر شده در کانال قالیباف ♻️ عصبانیت قالیباف از چیست؟ 🔰 حمید رسایی: بعد از انتشار فیلم آقای قالیباف در کانالم و انتقاد از سخنان وی که گفته بود باید حرف مخالفین قانون حجاب را هم بشنویم (اینجا) رییس مجلس به یکی از عواملش دستور داده تا متنی برای حمله به رسایی بنویسد و آن را در کانال رسمی خودش منتشر کرده است. (اینجا) متن سفارشی آقای قالیباف چهار محور دارد: ۱. رسایی سخنان قالیباف را تحریف کرده ۲. رسایی با توجه به مسئولیت‌هایش باید پاسخگو باشد ۳. رسایی با نقد قالیباف دنبال رأی است ۴. قالیباف دنبال رأی نیست بلکه دنبال کار اصولی و قانون مؤثر است در کارنامه درخشان مجلس است. 🔹پاسخ به ادعای: رسایی سخنان قالیباف را تحریف کرده بنده فیلم سخنان آقای قالیباف را منتشر و آن را نقد کرده‌ام. طبعا اگر تحریف کرده باشم، بیننده و خواننده خودشان متوجه می‌شوند. در حالی که در فیلم مشخص است آقای قالیباف درباره موضوع حجاب سخن می‌گوید و می‌گوید که بخشی از جامعه مخالف هستند و باید نظر مخالفین را شنید بخشی از جامعه حرف دیگری دارد! واضحتر از این جناب آقای قالیباف؟! اتفاقا نقد ما هم به همین است که چرا رییس مجلس اینطور حق به جانب به نمایندگی از کسانی صحبت می‌کند که مخالف حکم ضروری خدا هستند! یعنی چی که ما باید حرف مخالفین حجاب را هم بشنویم؟ مگر موضوع حجاب از جمله واجبات جدید الاحداث است که وجوب آن محل اختلاف باشد؟ مگر همین چند ماه قبل امام خامنه‌ای نفرمودند که حجاب واجب شرعی است، باید اجرا شود، کسی درباره آن تردید و تشکیک نکند. بنابراین تحریفی صورت نگرفته است. 🔹پاسخ به ادعای: رسایی باید پاسخگو باشد آقای قالیباف در کانالش با اشاره به سوابق رسایی به عنوان مشاور وزیر، مدیرکل ارشاد استان قم، عضو کمیسیون فرهنگی و اصل ۹۰، این عناوین را سمت‌های تعیین‌کننده در شرایط فرهنگی کشور به ویژه در وضعیت بی‌حجابی‌های فعلی دانسته و از بنده خواسته که پاسخگوی این وضعیت باشد! اگر این مناصب برای رسایی تعیین کننده و مستلزم پاسخگویی او درباره بی‌حجابی‌هاست پس تکلیف جناب قالیباف با سابقه چهارسال ریاست مجلس، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، سه دوره چهارساله شهردار تهران، فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، نیروی هوایی سپاه و نیروی انتظامی کشور، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ... چیست، آیا نباید پاسخ دهد؟ بدیهی است که مطابق قواعد عقلی، پاسخگویی هر کس به میزان تکالیف و مسئولیت‌هایش است؟ با این منطق و نگاهی به سوابق ایشان، چه کسی باید پاسخگو باشد؟! 🔹پاسخ به ادعای: رسایی با نقد قالیباف دنبال رأی است این سخن اعتراف تلخی است چون به معنای آن است که قالیباف در افکار عمومی آنقدر رأی منفی دارد که اگر به وی انتقاد کنید، محبوب می‌شوید! اگر رسایی دنبال رأی بود، خودش را با پدرخوانده‌ها که دنبال سربازند، هماهنگ می‌کرد. و اما قضاوت درباره اینکه جناب قالیباف در مجلس به دنبال جذب آرای همه طیف‌ها هست یا نیست، اینکه قالیباف با معطل نگهداشتن لوایح و طرح‌های مهم مثل عفاف و حجاب و ساماندهی فضای مجازی تلاش می‌کند تا خودش را همسو با مخالفین این احکام نشان دهد را به مخاطب وامی‌گذارم. اکنون سؤال این است که نگرانی آقای قالیباف از چیست؟ چرا از یک نقد کوچک اینطور آشفته شده تا جایی که سفارش می‌دهد برایش یادداشت بنویسند و در کانال رسمی‌اش منتشر می‌کند! اگر قالیباف دنبال رأی‌‌آوری و جذب آرای همه طیف‌ها نیست، چرا با صراحت موضع نمی‌گیرد؟ چرا یکی به نعل و یکی به میخ می‌زند؟! و البته در این هدف، موفق هم نمی‌شود. یادداشت‌های حمید رسایی 🌷🌹
هدایت شده از فرهنگسرای آرمان
5.75M
📢 بشنوید 🔶🔹 طرح آینده‌ی دشمن| طرح تمدنی ما برای مقابله| اجزای عملیاتی و میدانی در جنگ تمدنی حق علیه باطل ❇️ پیرو مطلبی که قبلاً عنوان شده بود: 🌐 https://eitaa.com/SHRChannel/1953 💢 محورهای موضوعی 1⃣ اهم موضوعاتی که با آنها درگیر هستیم؛ 2⃣ نقش و جایگاه سند توسعه‌ی پایدار ۲۰۳۰؛ در پیشبرد اهداف جریان یهودی - غربی؛ 3⃣ نظر قطعی امام خامنه‌ای نسبت به سند توسعه‌ی پایدار ۲۰۳۰؛ 4⃣ معرفی نقاط ضعف بنیادین سند توسعه‌ی پایدار ۲۰۳۰ برای نابودی و زدودن آن؛ 5⃣ چگونگی تحقق گام دوم انقلاب اسلامی؛ 6⃣ تغییرات اقلیمی و بحران‌های زیستی، طرح احتمالی آتی جریان گلوبالیست برای سلطه‌جویی بر جهان؛ 7⃣ ارتباط معنادار لایحه‌ی حجاب و عفاف با سند توسعه‌ی پایدار ۲۰۳۰ 8⃣ پیمان پاندمی، زمینه‌ساز حاکمیت جهانی به بهانه‌ی بهداشت و درمان ✍️مهندس شکوهیان‌راد🌷🌹 🌐