eitaa logo
کانال منتظران واقعی ظهور امام عصر روحی فدا
487 دنبال‌کننده
27.7هزار عکس
7.3هزار ویدیو
112 فایل
مهدویت، فرهنگی، مباحث سیاسی ممنوع، جز سخنان مهم رهبری هرگونه کپی برداری از کانال اکیدا ممنوع ❌❌ @Shabnegar مدیر تبادل نداریم
مشاهده در ایتا
دانلود
دنیا شناسی : فصل ششم «مال دوستی » 📘ص ۵۵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
انسان شناسی ۱۴۴.mp3
11.52M
۱۴۴ ▫️چی میشه که بعضیا تحمل رنج و سختی رو زیاد دارند، و بعضیا تا به یه مشکل می‌خورن، اونقدر بی‌طاقتند که می‌برّن و موضوع رو رها می‌کنن، یا کلّاً میذارن و میرن؟ 🌸⃟🌼჻ᭂ࿐✰🌸🌼 @montazeranzohooremamasr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
﷽📚🕥📚🎆 📖 (ص) 🦋تصميم خطرناك يهود بنى نضير و پيمان شكنى آن‏ها🦋 🔷 چندماه كه از جنگ بدر گذشت. رسول اكرم صلى الله عليه و آله و سلم با جمعى از يارانش نزد يهود بنى نضير رفت، و به آن‏ها فرمود: 🔶شما به من درباره گرفتن خون بهاى يك يا دو نفر از طايفه كلابى‏ها كه به وسيله عمرو بن اميه ضمرى به قتل رسيده‏اند، كمك كنيد. 🔷آن‏ها در پاسخ رسول اكرم صلى الله عليه و آله و سلم جواب مثبت دادند و اظهار داشتند: همينجا باش ما تو را يارى خواهيم كرد. 🔶ولى رفتند و جلسه سرى تشكيل دادند و با هم پيمان بستند حالا كه پيامبر با پاى خود به اينجا آمده است، فرصت خوبى است كه او را به قتل برسانيم. 🔷شخصى به نام عمرو بن جحش را براى قتل رسول اكرم صلى الله عليه و آله و سلم مأمور ساختند، او يك سنگ آسيا برداشت و تصميم گرفت آن را به سر آن حضرت بيندازد؛ شخصى به نام سلام بن مشكم او را ترساند و گفت: چنين كارى نكن، به خدا سوگند هر چه تصميم بگيرى او (پيامبر) از آن آگاه است، به علاوه اين كار عهدشكنى است، با اين كه بين ما عهد و پيمان كمك برقرار است. 🔶به رسول اكرم صلى الله عليه و آله و سلم وحى شد كه يهود بنى نضير چنين تصميمى دارند، آن حضرت بى درنگ برخاست و به سرعت به طرف مدينه رهسپار شد و به دنبالش ياران او نيز به مدينه رهسپار گشتند و به محضر آن حضرت رسيدند، و از علت مراجعت پرسيدند. حضرت علت را به آن‏ها فرمود. 🔷وقتى كه پيامبر صلى الله عليه و آله و سلم به مدينه رسيد، براى بنى نضير پيام فرستاد كه بايد تا چند روز ديگر از اطراف مدينه بيرون برويد و ديگر حق نداريد در اين اطراف سكونت نماييد، فقط چند روز مهلت داريد، اگر بعد از اين چند روز كسى از شما در اين اطراف ببينم، گردنش را مى‏زنم. 🔶بنى نظير از اخطار شديد پيامبر ترسيدند، آماده كوچ كردن شدند؛ ولى منافق سرشناس عبدالله بن ابى براى آن‏ها پيام فرستاد كه از خانه و زندگى خود دست نكشيد، همانجا باشيد، من دو هزار شمشيرزن براى كمك شما به قلعه‏هاى شما مى‏فرستم كه تا پاى جان از شما دفاع كنند، به علاوه يهود بنى قريظه و هم سوگندهاى آنها از طايفه بنى غطفان نيز شما را يارى مى‏نمايند. 🔷به دنبال اين پيشنهاد، رئيس يهود بنى نضير حى بن اخطب (كه از اين وعده‏ها جان گرفته بودند) براى رسول اكرم صلى الله عليه و آله و سلم پيغام فرستاد كه ما هرگز از اين جا كوچ نمى‏كنيم هر چه درباره ما تصميم دارى عملى كن. 🔶رسول اكرم صلى الله عليه و آله و سلم به محض رسيدن اين پيغام، صداى تكبيرش بلند شد. همه اصحابش به متابعت از آن حضرت تكبير گفتند، در اين هنگام به على عليه‏السلام فرمود: پرچم را برافراشته كن، و با اصحاب به طرف بنى‏نضير روانه شو، و آن‏ها را محاصره كن. 🔷على عليه‏السلام طبق فرمان، به كمك اصحاب به طرف بنى نضير روانه شدند و قلعه‏هاى آن‏ها را محاصره كردند. 🔶عبدالله بن ابى كه به آن‏ها وعده داده و آن‏ها را اغفال كرده بود هيچگونه كمكى به آن‏ها نكرد؛ و همچنين بنى قريظه و هم سوگندهايشان از بنى غطفان، آن‏ها را يارى ننمودند. 🔷در اين بحران، رسول اكرم صلى الله عليه و آله و سلم دستور فرمود: درختان نخلستان بنى‏نضير را قطع كنند و آتش بزنند. 🔶بنى نضير از شنيدن اين دستور سخت پريشان و ناراحت شدند و براى آن حضرت پيام فرستادند كه نخلستان را قطع نكند، بلكه يا آن را ملك خودش قرار دهد، و يا براى آن‏ها بگذارد. 🔷چند روز از اين جريان گذشت، يهود بنى نضير كه سخت در فشار بودند براى رسول اكرم صلى الله عليه و آله و سلم پيام فرستادند كه ما حاضريم از ديار خود كوچ كنيم به شرط اين كه اموالمان را با خود ببريم. رسول اكرم صلى الله عليه و آله و سلم در پاسخ آن‏ها فرمود: به قدر يك بار شتر هر يك از شما مى‏تواند با خود ببرد نه بيشتر. 🔶آن‏ها چند روز ماندند، ولى سرانجام راضى شدند كه به همان پيشنهاد پيامبر (بردن يك بار شتر) عمل كنند، مجدداً در مورد آن از رسول اكرم اجازه خواستند. رسول اكرم صلى الله عليه و آله و سلم اين بار فرمود: نه، ديگر هيچ حقى نداريد تا چيزى را با خود ببريد، اگر ما همراه يكى از شما چيزى ببينيم او را به قتل مى‏رسانيم. 🔷ناگزير بنى‏نضير از آن سرزمين كوچ كردند؛ عده‏اى به فدك و وادى القرى رفتند و جمعى به طرف شام رهسپار شدند و اموالشان ملك خدا و رسول اكرم صلى الله عليه و آله و سلم شد واز آن به لشكر اسلام نرسيد. 🌸⃟🌼჻ᭂ࿐✰🌸🌼 @montazeranzohooremamasr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❤️امام رضا علیه السلام : 💐مَن جَلَسَ مَجلِسا یُحیى فیهِ أمرُنا، 💐لَم یَمُت قَلبُهُ یَومَ تَموتُ القُلوُبُ. 💐هر که در مجلسى بنشیند که در آن یاد ما 💐(اهل بیت) زنده مى شود، قلبش، 💐در روزى که قلب‌ها مى میرند، نمى میرد 📕وسائل الشیعه، ج ۴۴، ص ۲۷۸ 🌸⃟🌼჻ᭂ࿐✰🌸🌼 @montazeranzohooremamasr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▦⃨⃟݊🌿🕊̸݊ 🌹ꦿ﷽༻⃘⃕𑁍🍃🕊̸݊🌹⊹ ┅┄• ╭═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╮       جلسه : چهاردهم ╰═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╯ ↩️ ادامه مباحث؛ مدیریت اخلاقی خود : 🔸یا مادر بد حجاب و بی حجاب چطور می تواند مبلغ حجاب برای دخترش شود. ▫️و یا پدر و مادر بی نماز چطور می توانند فرزند را امر به نماز کنند. لذا تأثیری ندارد. 🔹پس اولین شرط برای تبلیغ ارزش ها با هدف خودسازی شروع از خود است. ▫️لذا وقتی انسان درونش درست کند و خود عامل به آنچه می گوید باشد، خدای متعال کاری می کند که بر دلهای آماده اثر بگذارد. (66)💠@montazeranzohooremamasr ─┅═༅✿┉≼ِ✺≽🍃🌺🍃≼ِ✺≽┉✿༅═┅─ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌┄┅══ ❥✦✺⃟🌸࿐ུ═✺⃟🌸࿐ུ═┅┄ ✅ الف : مدیریت در کنترل اعضاء و جوارح ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️ 🔹راه این خود سازی مدیریت در کنترل اعضاء و جوارح است که بنوعی خود کنترلی و یا پلیس درونی محسوب می شوند. ▫️چطور؟ خداوند منان در قرآنش در مورد گناهکاران می فرماید : «قل یا عبادی الذین اسرفوا علی انفسهم ...». ⁉️س- اسراف یعنی چه؟ و منظور خداوند از اسراف در اینجا چیست؟‌ ▪️اسراف در لغت : یعنی «زیاده روی در انجام هر کار و درست مصرف نکردن» را گویند. ▫️که در عرف عامیانه عمدتا در افزایش مصرف مادی و یا نهایتا در میزان برخورد و سخت گیری در مقابل رفتار نامناسب دیگران است. (67)💠@montazeranzohooremamasr ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌┄┅══✼✦✿⃟🌸ᬉᭂ‌یᬉᭂ‌🌸⃟✿✦✼══┅┄
‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌┄┅══ ❥✦✺⃟🌸࿐ུ═✺⃟🌸࿐ུ═┅┄ 🔹که گفته می شود فلانی در برخورد با فلان عمل یک مقدار زیاده روی کرد. ▫️اما منظور خداوند از اسراف همین است یا خیر؟‌ هر چند معنای لغوی و اصطلاح عرفی اسراف هر دو نوع؛ 🔸چه اسراف مالی و چه اسراف عکس العملی را شامل می شود. ▫️اما منظور خداوند از اسراف در اینجا «درست مصرف نکردن از مواهب الهی است»، ▪️که در اینجا منظور از مواهب «اعضاء و جوارح انسان» است. که شامل : سر و مغز، چشم، گوش، زبان، دست ها و پاهاست. ❓این ها را از کجا می توان فهمید؟ از کلمه «انفس» که در اینجا به معنای «جان و تن» است. (68)💠@montazeranzohooremamasr ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌┄┅══✼✦✿⃟🌸ᬉᭂ‌یᬉᭂ‌🌸⃟✿✦✼══┅┄
‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌┄┅══ ❥✦✺⃟🌸࿐ུ═✺⃟🌸࿐ུ═┅┄ 🔸لذا مدیریت و کنترل اخلاقی این اعضاء و جوارح به این است که از این اعضاء در جهت اطاعت خدا, ▫️یعنی انجام اوامر و دوری ار نواهی استفاده کند نه در جهت معصیت الهی مثل : ▪️گناهان مغز : طراحی کارهای خلاف و یا افکار شیطانی و...، ▫️و چشم : نگاه به نامحرم و دیدن فیلم های مستحجن و صحنه های آلوده و...، 🔺و زبان : غیبت و تهمت و افترا، دروغ و نمامی و شهادت ناحق و... ▫️و گوش : شنیدن غیبت و تهمت و نغمه های حرام و... (69)💠@montazeranzohooremamasr ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌┄┅══✼✦✿⃟🌸ᬉᭂ‌یᬉᭂ‌🌸⃟✿✦✼══┅┄
‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌┄┅══ ❥✦✺⃟🌸࿐ུ═✺⃟🌸࿐ུ═┅┄ ▪️و دست و پا : برای ورود به هر گونه کار خلاف، می باشد. ▫️و این مدیریت ناشی از صبر بر گناه و معصیت است که بالاترین صبرهاست. 🔸دلایل این مدیریت و خود کنترلی آنست که : ▫️اولا : لبیک گفتن به فرمان الهی است و اینکه خداوند انسان را برای صرف خوردن و خوابیدن و ارضای جنبه های حیوانی خلق نکرده، 🔺بلکه هدفی داشته و آن هدف، «لیعبدون، ای؛ لیعرفون» بوده است و خودش فرمود : «افحسبتم انما خلقناکم عبثا». آیا می پندارید ما شما را بیهوده آفریدیم؟..... 🖊ان شاء الله ما را در جلسات آینده همراهی فرمائید. (70)💠@montazeranzohooremamasr ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌┄┅══✼✦✿⃟🌸ᬉᭂ‌یᬉᭂ‌🌸⃟✿✦✼══┅┄
💠‌‌‌سه‌گانه قرآنی «ایمان، هجرت، جهاد» در و الگوهای آن ✅ سلوک منتظرانه مبتنی بر سه‌گانه قرآنی «ایمان، هجرت، جهاد» است و خداوند در آیات مختلف قرآن کریم بر این نکته صحه می‌گذارد که از جمله در آیه شریفه ۲۰ سوره توبه بر این سه‌گانه تاکید شده است: «الَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْفَائِزُونَ». ✅باید یکی از ارکان انتظار را به تعبیر قرآن کریم «ایمان» دانست و گفت: فردی که به وعده‌های خداوند مومن و معتقد نباشد، یکی از ارکان انتظار را ندارد. ✅ رکن دوم انتظار «هجرت» است بدین معنا که انسان از جایگاه کنونی خود به مکان و نقطه‌ای دیگر نقل مکان و کوچ کند چرا که منتظر سکون و ایستایی ندارد بلکه حرکت می‌کند و این حرکت ممکن است از حیث بینش و معرفت و گرایش یعنی حرکتی درونی باشد و یا در حیطه کنش‌ها و رفتارها و یا در حوزه اجتماعی تحقق یابد. ✅ نارضایتی از وضعیت موجود لزوما به معنی بد و ناپسند بودن وضعیت نیست، بیان کرد: در واقع منتظر لزوما نمی‌خواهد خود را از وضعیت بد به شرایط خوب برساند بلکه یک منتظر امام زمان(عج) به‌دلیل روحیه آرمان‌خواهی در پی نقل مکان به وضعیت بهتر و عالی است.(معیار تحول خواهی مثبت) ✅اکنون که در حکومت و نظام اسلامی قرار داریم، منتظر از شرایط موجود راضی نیست اما این عدم رضایت از جنس عدم رضایت از حکومت طاغوتی نیست، در حکومت طاغوت منتظر تلاش کرد از وضعیت بد به خوب تغییر وضعیت دهد و در حکومت دینی، ولایی و اسلامی منتظران آرمان‌های بلندی را از قبیل عدالت‌ گستری جهانی و زمینه‌ سازی برای حکومت مهدوی دنبال می‌کنند لذا همواره در پی وضعیت خوب‌تر و عالی‌تر هستند. ✅در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مشاهده می‌کنیم که مقام معظم رهبری اگرچه دستاوردها را بر می‌شمارند اما راضی نیستند چرا که منتظر در پی سوق یافتن از موقعیت خوب به بهتر است. ✅ منتظر اگر در زمان حرکت به نقطه مطلوب با موانعی که دشمن بر سر راه سیر و سلوک منتظرانه می‌گذارد مواجه شود، مبحث جهاد برای او مطرح می‌شود. ✅موانع و نارسایی‌های درونی فرد منتظر با "جهاد اکبر" رفع می‌شود، ✅نارسایی‌ها و موانع بیرونی و درگیری‌های فیزیکی نیز با "جهاد اصغر" از سر راه برداشته می‌شود. ✅منتظر به تعبیر قرآن با "جهاد کبیر" برای مبارزه با موانعی از مقوله امور فرهنگی، فکری، اقتصادی و سیاسی و ... که از سوی دشمنان دیانت و مهدویت تراشیده می‌شود، پا به میدان می‌گذارد. ✅ اگر بخواهیم الگوی والایی را برای این هجرت و جهاد منتظرانه معرفی کنیم بدون تردید "حضرت معصومه(س) " (حضرت عبدالعظیم (ع)" و... از آن اسوه‌های جاودان خواهد بود. استاد ملایی 🌸⃟🌼჻ᭂ࿐✰🌸🌼 @montazeranzohooremamasr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 دعای ابودرداء 💠 🌸شیخ عباس قمی ره در کتاب مفاتیح الجنان دعایی را آورده است عجیب و غریب و بسیار کاربردی که خود حقیر هم تجربیات عجیب و غریبی از خواندن و نخواندن این دعا در خاطر دارم که بس شنیدنی و محیرالعقول است... دوستان چنانچه تمایل و علاقه دارند آن را بر روی کاغذی نوشته و در یک محل مناسب نصب نموده و در صورت امکان هر روز آن را بخوانند... و آن دعا و شرح قصه آن چنین است: 👇👇👇👇👇 شيخ ابن فهد روايت كرده: روزى به خبر دادند: خانه ات سوخته است، گفت نسوخته، ديگرى خبر داد، باز همان جواب را داد تا سه مرتبه معلوم شد تمام خانه هاى اطراف جز خانه او سوخته اند! به او گفتند: تو از كجا مى دانستى كه خانه تو در آتش نسوخته است؟ او گفت: زيرا خود با همین گوشهایم از رسول خدا صلّى اللّه عليه و آله و سلّم شنيدم كه ایشان فرمودند: ✅هركه این دعا را در صبحگاهان یکبار بخواند، در آن روز هیچ بدی و مکروهی به او نمى رسد، و اگر این دعا در هنگام شب خوانده شود، هیچ بدى و ناراحتی به او نرسد، و من امروز البته اين دعا را خوانده بودم: بدین سبب خیالم راحت بود که هیچ اتفاق بدی به من امروز نخواهد رسید. ✅حال اصل دعا: 🌺 اَللّهُمَّ اَنْتَ رَبّى لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ عَلَيْكَ تَوَكَّلْتُ وَ اَنْتَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظيمِ وَ لا حَوْلَ وَلاقُوَّةَ اِلاّبِاللَّهِ الْعَلِىِّ الْعَظيمِ ما شاءَاللَّهُ كانَ وَ مالَمْ يَشَاءْلَمْ يَكُنْ اَعْلَمُ اَنَّ اللَّهَ عَلى كُلِّ شَيْئٍ قَديرٌ وَ اَنَّ اللَّهَ قَدْ اَحاطَ بِكُلِّ شَيْئٍ عِلْماً اَللّهُمَّ اِنّى اَعُوذُبِكَ مِنْ شَرِّ نَفْسى وَ مِنْ شَرِّ قَضاءِ السُّوءِ وَ مِنْ شَرِّ كُلِّ ذى شَرٍّ وَ مِنْ شَرِّ الْجِنِّ وَ الاِْنْسِ وَ مِنْ شَرِّ كُلِّ دابَّةٍ اَنْتَ آخِذٌ بِناصِيَتَها اِنَّ رَبّى عَلى صِراطٍ مُسْتَقيمٍ ✅ترجمه دعا: خدايا تويى پروردگار من، معبودى جز تو نيست، بر تو توكّل كردم و تو پروردگار عرش بزرگى، و هيچ جنبش و نيرويى نيست مگر به خداى برتر بزرگ، آنچه خدا خواست شد، و آنچه نخواست نشد، مى دانم كه خدا بر هرچيز تواناست، و به همه چيز از جهت علم احاطه يافته است. خدايا به تو پناه مى آورم، از شرّ خود، و از شرّ قضاى بد، و از شرّ هر صاحب شرّى، و از شرّ جنّ و انس، و از شرّ هر جنبنده اى كه گيرنده مهار اختيارش هستى، به درستى كه پروردگار من بر راهى راست است.ــــــــــ☘ حدیث ☘ ــــــــــ 🌹امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) : 🌿 هرکس از پیروان ما هر روز این چهار حمد را بخواند خداوند او را چهار چیز کرامت فرماید 1️⃣ عمر طبیعی 2️⃣ مال و فرزند بسیار 3️⃣ با ایمان از دنیا رفتن 4️⃣ بی‌حساب داخل بهشت شدن بسمِ اَللهِ اَلرَّحمنِِ اَلرَّحیمِ 🍃 الحَمدُلِلّهِ اَلّذی عَرَّفََنی نَفسَهُ وَلَم یَترُکنی عُمیانَ اَلقََلب 🍃 الحَمدُلِلّهِ اَلّذی جَعَلَنی مِن اُمَّةِمُحَمَّدٍ صَلَّی اَللهُ عَلَیهِ وَالِه 🍃 الحَمدُ لِلّهِ اَلَّذی جَعَلَ رِِزقی فی یَدِه وَلَم یَجعَلهُ فی اَیدِی النّاس 🍃 الحَمدُلِلّهِ اَلَّذی سَتَرذنوبی وَ عُیُوبی وَلَم یَفضَحنی بَینَ الخلائق
زیارت‌امام‌زمان(عج)بعدازنمازصبح۩فرهمند.mp3
1.64M
🌤 زیارت امام زمان (عج) بعد از نماز صبح 🎙 با نوای محسن فرهمند ❇️ اَللّهُمَّ بَلِّغْ مَوْلاىَ صاحِبَ الزَّمانِ ❇️ صَلَواتُ اللَّهِ عَلَیْهِ ❇️ عَنْ جَمیعِ الْمُؤْمِنینَ وَالْمُؤْمِناتِ ❇️ فى مَشارِقِ الاَْرْضِ وَ مَغارِبِها ❇️ وَ بَرِّها وَ بَحْرِها و َسَهْلِها وَ جَبَلِها ❇️ حَیِّهِمْ وَ مَیِّتِهِمْ ❇️ وَ عَنْ والِدَىَّ وَ وَُلَْدى وَ عَنّى ❇️ مِنَ الصَّلَواتِ وَالتَّحِیّاتِ زِنَةَ عَرْشِ اللَّهِ ❇️ ومداد کلماته ومنتهی رِضاهُ وَ عَدَدَ ما اَحْصاهُ كِتابُهُ وَ اَحاطَ بِهِ عِلْمُهُ ❇️ اَللّهُمَّ اِنّى اُجَدِّدُ فى هذَا الْیَوْمِ ❇️ و َفى كُلِّ یَوْمٍ عَهْداً وَ عَقْداً وَ بَیْعَةً فى رَقَبَتى ❇️ اَللّهُمَّ كَما شَرَّفْتَنى بِهذَا التَّشْریفِ ❇️ وَ فَضَّلْتَنى بِهذِهِ الْفَضیلَةِ ❇️ وَ خَصَصْتَنى بِهذِهِ النِّعْمَةِ ❇️ فَصَلِّ عَلى مَوْلاىَ وَ سَیِّدى صاحِبِ الزَّمانِ ❇️ وَاجْعَلْنى مِنْ اَنْصارِهِ وَ اَشْیاعِهِ وَالذّآبّینَ عَنْهُ ❇️ وَاجْعَلْنى مِنَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ ❇️ طائِعاً غَیْرَ مُكْرَهٍ فِى الصَّفِّ الَّذى نَعَتَّ اَهْلَهُ فى كِتابِكَ ❇️ فَقُلْتَ صَفّاً كَاَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصوُصٌ ❇️ عَلى طاعَتِكَ وَ طاعَةِ رَسوُلِكَ و َآلِهِ عَلَیْهِمُ السَّلامُ ❇️ اَللّهُمَّ هذِهِ بَیْعَةٌ لَهُ فى عُنُقى اِلى یَوْمِ القیمه
🕊🍁🕊 وقتی میان نفس و هوس جنگ می شود قلبم به چشم همزدنی سنگ می شود آقا ببخش که سرم گرم زندگی است کمتر دلم برای شما تنگ می شود چشم آلوده کجا، دیدن دلدار کجا؟ دل سرگشته کجا، وصف رخ یار کجا؟ کاش در نافله ات نام مرا هم ببری که دعای تو کجا، عبد گنه کار کجا؟ سلاااااااام 🍁سحرگاه سه شنبه تون،سراسر نور امید 🍂حال و هوای دلتون مهدوی 🍁لحظاتتون ناااااب 🍂التماس_دعای_فرج 🤲 🕊🍁🕊