eitaa logo
کانال منتظران واقعی ظهور امام عصر روحی فدا
487 دنبال‌کننده
27.7هزار عکس
7.3هزار ویدیو
112 فایل
مهدویت، فرهنگی، مباحث سیاسی ممنوع، جز سخنان مهم رهبری هرگونه کپی برداری از کانال اکیدا ممنوع ❌❌ @Shabnegar مدیر تبادل نداریم
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5859347255974168203.mp3
6.83M
ای یار زینب سالار زینب بازم فلک داره سر آزار زینب 🔊 تا 🏴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌷 گروه مدافعان حریم ولایت علی علیه السلام تقدیم می کند. 🌷 🗞 موضوع: پرسش و پاسخ آزاد 👤 ارائه : استاد شب نگار ⏰ ساعت ۲۲ 📆 جمعه ۱۴۰۳/۶/۲ 💠 گروه مدافعان حریم ولایت علی https://eitaa.com/joinchat/1074724878C386e1c3bec ✳️ دوستان خود را دعوت کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
2024_08_23_22_23_58_1.mp3
12.21M
▪️سؤال ۱ اربعین گرفتن برای اموات از چه زمانی مرسوم شده و چرا اربعین امام حسین علیه السلام اینقدر پر اهمیت است؟ قسمت اول ادامه دارد... 🌸⃟🌼჻ᭂ࿐✰🌸🌼 @montazeranzohooremamasr
2024_08_23_22_37_36_1.mp3
8.65M
▪️سؤال ۱ اربعین گرفتن برای اموات از چه زمانی مرسوم شده و چرا اربعین امام حسین علیه السلام اینقدر پر اهمیت است؟ قسمت دوم ادامه دارد... 🌸⃟🌼჻ᭂ࿐✰🌸🌼 @montazeranzohooremamasr
2024_08_23_22_47_09_1.mp3
9.87M
▪️سؤال ۱ اربعین گرفتن برای اموات از چه زمانی مرسوم شده و چرا اربعین امام حسین علیه السلام اینقدر پر اهمیت است؟ قسمت آخر 🌸⃟🌼჻ᭂ࿐✰🌸🌼 @montazeranzohooremamasr
2024_08_23_22_59_01_1.mp3
7.78M
▪️سوال ۲ یه مدته فکر می کنم خدا منو به حال خودم واگذاشته و دیگه اصلا کاری به کارم را نداره هر چی تلاش میکنم به نتیجه نمی رسم هرچی دعا می کنم جواب نمی گیرم و دچار روزمرگی شده ام چه کاری باید بکنم؟ 🌸⃟🌼჻ᭂ࿐✰🌸🌼 @montazeranzohooremamasr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
AUD-20210728-WA0021.
9.08M
🕊🕊🕊 دعـــــــــای فـــــــــــرج اِلهی عَظُمَ الْبَلآءُ وَبَرِحَ الْخَفآءُ وَانْکَشَفَ الْغِطآءُ وَانْقَطَعَ الرَّجآءُ وَضاقَتِ الاْرْضُ وَمُنِعَتِ السَّمآءُ واَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَاِلَیْکَ الْمُشْتَکی وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّهِ وَالرَّخاَّءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ اُولِی الاْمْرِ الَّذینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ وَعَرَّفْتَنا بِذلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَریباً کلمح الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ یا مُحَمَّدُ اِکْفِیانی فَاِنَّکُما کافِیانِ وَانْصُرانی فَاِنَّکُما ناصِرانِ یا مَوْلانا یا صاحِبَ الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی السّاعَهَ السّاعَهَ السّاعَهَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمین بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطّاهِرینَ. 💚💚💚
🖼 هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ  آغاز کنیم: 📖حدیث امروز: ✳️ امام حسن علیه السلام: همانا محبت و دوستی ما اهل بیت سبب ریزش گناهان می شود همان گونه که وزش باد،برگ درختان را می ریزد. 📗بحارالانوار،ج۴۴،ص۲۳ 🪧تقویم امروز: 📌 شنبه ☀️ ۳ شهریور ۱۴۰۳ هجری شمسی 🌙 ۱۹ صفر ۱۴۴۶ هجری قمری 🎄 24 آگوست 2024 میلادی 🔖مناسبت امروز: 💠 ۱ روز تا حسینی اللهم ارزقنا زیارة الکربلا و شفاعة الحسین (علیه‌السلام) ⚔اشغال ایران توسط متفقین وفرار رضاخان سال۱۳۲۰هجری شمسی
♦️‌سلام امام زمانم 🔹‌فروغ روی یزدان داری ای دوست 🔹‌صفای باغ رضوان داری ای دوست 🔹‌تویی یوسف که در هر کوی و برزن 🔹‌هزاران پیر کنعان داری ای دوست ..
┄─┅══༅❥✺﷽ ✺❥༅══┅─┄ ╭┅╾ 𑁍 ❤️ 𑁍 ◃╼┅╮ جلسه : پنجاه و دوم ╰┅╾ 𑁍 ❤️ 𑁍 ◃╼┅╯ ↩️ ادامه مباحث : صفات دوازده گانه افراد دارای معیت خاصه - صفت دوازدهم : صفات ذاتی - بیان شواهد در واقعه کربلا : ⁉️سوال : فلسفه این کار امام علیه السلام چیست؟ ▫️در خصائص الحسینیه مرحوم شوشتری (ره) این سوال را اینطور پاسخ می دهد و می گوید : به این خاطر است که : در روایت آمده" احترام مومن بالاتر از احترام کعبه است". 🔹حالا که احترام مومن از کعبه بالاتر شد، امام حسین علیه السّلام که نمی خواست احترام کعبه خدشه دار شود یقینا احترام مومن را هم نمی خواهد خدشه دار شود. ▫️لذا از همین عمل امام علیه السلام معلوم می شود که چقدر آن حضرت، با خدا معیّت خاصه داشته است (256)🕌@montazeranzohooremamasr ┈┅┅𑁍🏴سلام بر سیدالشهدا🏴𑁍┅┅┈
─┅══༅𖣔سلام بر محرم𖣔 ༅══┅─ 🔹لذا آن حضرت حتی در صحنه جنگ نیز حاضر نبود، خدشه ای به آینده ی مومن وارد شود. ▫️خداوند منان می فرماید : : الانسانُ سرّی ٌّ " چرا؟ 🔺چون می خواهد بفرماید : انسانی که سرّ من است، مفهوم حقیقی من است، تمام جایگاه ها را تشخیص می دهد. ▫️همه مواردی که فرازها و نشیب ها را می داند و خیلی خوب می فهمد که کجا باید نشیب داشته باشد ▪️و کجا باید فقط فراز و کجا باید فرود داشته باشد. اینها را مومن می فهمد. (257)🕌@montazeranzohooremamasr ─┅══༅𖣔سلام بر حسین𖣔 ༅══┅─
─┅══༅𖣔سلام بر محرم𖣔 ༅══┅─ 🟤 شاهد ۲ : کیفیت شهادت ابی عبداللّه علیه السّلام : 🔹راوی می‌گوید : در موقع شهادت امام (ع)‌ دیدم لبهایش را تکان می‌دهد و می‌فرماید : ▫️"اَللّـهُمَّ اَنْتَ مُتَعالِي الْمَكانِ، عَظيمُ الْجَبَرُوتِ، شَديدُ الِمحالِ، وَاَسْتَعينُ بِكَ ضَعيفاً" ⁉️وَاَسْتَعينُ بِكَ ضَعيفاً یعنی چه؟ ▫️تو که با تمام شهامت جنگیدی، به گونه‌ای که گفتند : از هر طرف به حسین (ع) حمله کنید و گر نه حسین (ع) کل لشکر را از بین می‌برد. (258)🕌@montazeranzohooremamasr ─┅══༅𖣔سلام بر حسین𖣔 ༅══┅─
─┅══༅𖣔سلام بر محرم𖣔 ༅══┅─ 🔹مثل ملخ های پراکنده (کَجَرادِِ مُنتَشِر) لشکر عمر بن سعد را در صحرا پخش کرد‌، چه جوری می‌شود که حسین(ع) دم مرگ بگوید : "وَاَسْتَعينُ بِكَ ضَعيفاً، وَاَتوَكَّلُ عَلَيْكَ كافِياً" ▫️این معلوم است که می خواهد بگوید : تمام قدرت توئی و ما هیچ قدرتی نداریم. مگر اینکه از قادر متعال است. 🔺و این همان معنائی است که می‌خواهد بگوید : "من از فشار قبر می‌ترسم من از تاریکی قبر می‌ترسم." ▫️همانجا خداوند قابض الارواح را دستور داد : برو زود جان حسین (ع)‌ را بگیر که حسین درد جان دادن را نفهمد. ▪️قابض‌الارواح گفت : چگونه قبض روح کنم، از سرش شروع کنم یا از پا، هر جای بدن او را نظر می‌کنم می‌بینم جای سالمی نیست. (259)🕌@montazeranzohooremamasr ─┅══༅𖣔سلام بر حسین𖣔 ༅══┅─
─┅══༅𖣔سلام بر محرم𖣔 ༅══┅─ 🔳 5⃣ - فصل پنجم : مظهر محیی و ممیت 🔴⚫️🔴⚫️🔴⚫️🔴⚫️🔴⚫️🔴⚫️🔴 🔹یکی دیگر از کارهایی که راه مثالی قرآن را بیان می‌کند : مظهر محیی و ممیت است. ▫️لذا کاری که ابی عبدالله الحسین علیه السلام و مجاهد در راه خدا انجام می دهد؛ این است که مظهر محیی و ممیت شود. کاری که مجاهد در راه خدا می‌کند بر دو قسم است : ۱. آنانی که خود و خدا را فراموش کرده‌اند، را از بین می‌برد و ریشه آنان را از صفحه روزگار بر می‌دارد لذا مجاهد در راه خدا به خاطر این کارش "مظهر ممیت" می‌شود. 🖊ان شاء الله ما را در جلسات آینده همراهی فرمائید. (260)🕌@montazeranzohooremamasr ─┅══༅𖣔سلام بر حسین𖣔 ༅══┅─
4_5947151544443996725.mp3
6.67M
از جان خود اگر چه گذشتم به راحتی دل کندم ولی ز تنت با چه زحمتی 🔊 تا 🏴 🎙
4_5947151544443996727.mp3
6.23M
برادر ببین خواهرت از سفر رسیده برادر ببین میباره خون ز آب دیده 🔊 تا 🏴 🎙
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💔 طوبی چیست و از آنِ كيست؟ لسان به حق ناطق ، امام جعفر صادق عليه السلام فرمودند : طوبي لِمَن تَمَسَّكَ بِأمرِنا في غيبَةِ قائِمِنا فَلَم يَزِغ قَلبُهُ بَعدَ الهِدايَةِ . طوبی از آن کسی است که در زمان غیبت قائم ما متمسک به ولایت ما بوده و قلبش پس از آنکه هدایت شد , گمراه نشده باشد . سپس راوی (ابوبصیر) از حضرت سؤال میکند :جانم به فدایت ؛ طوبی چیست؟ ایشان چنین پاسخ فرمودند: 🔺 شَجَرَةٌ فِي الجَنَّةِ اَصلُها في دارِ عَلِيّ بنِ اَبي طالِبٍ و ليسَ مِن مُؤمِنٍ اِلّا و في دارِهِ غُصنٌ مِن اَغصانِها و ذلكَ قَولُ اللّهِ عزّوجلّ : "طوبي لَهُم و حُسنُ مَآبٍ" (طوبی) درختی است در بهشت که اصل و ریشه آن در خانه علی بن ابی طالب (علیه السلام) و شاخه ای از شاخه های آن در خانه هر یک از مؤمنان می باشد و به این مطلب اشاره دارد فرموده خدای تعالی :"طوبی و حسن عاقبت برای آنهاست" . رعد۲۹ ❌ کمال الدین/باب۳۳/ح۵۵
📚تلنگرانه در گذر از راه های پر پیچ و خم و سختی های آخرالزمان، خداوند مسیری را برای ما مهیا کرده است که بتوانیم به ریسمان او چنگ زده و خود را از باتلاق آخرالزمان نجات دهیم. در ابتدا باید ببینیم که در کجای این مسیر هستیم. و آیا تابلو و نشانه و یا راهنمایی برای طی کردن و ادامه راه وجود دارد؟ 🌹امیرالمومنین هشت فاکتور و یا بهتر بگوییم هشت تابلو برای رهایی از فتنه ها در آخرالزمان، معرفی کرده اند که می‌تواند کمکی برای بشر سرگردان امروزی باشد. اولین تابلو، استقامت و تقیّه در برابر دشمنان است: «ما درِ گشایش ایم؛ وقتی که مبعوث شویم و همه راه ‌ها بر مردم بسته شود. ماییم «باب حطّه» که در اسلام است. هرکس در آن آید، نجات یابد و هر که از آن دور شود، فرو افتد. خدا به ما آغاز کرد و به ما پایان داد و آنچه را بخواهد به ما می‌زداید و به ما پایدار سازد و به ما باران فرود آید. مبادا فریبنده، شما را از خدا فریب دهد. اگر بدانید در ماندنِ شما میان دشمنانتان و تحمّل اذیت ‌ها چه اجری دارید، چشم شما روشن شود. و اگر مرا نیابید، چیزهایی از ستم و دشمنی و خودبینی و سبک ‌شمردن حق خدا و ترس ببینید که آرزوی مرگ کنید. چون چنین شود، همه به رشته خدا بچسبید و از هم جدا نشوید و بر شما باد به صبر و نماز و تقیّه» 📚 بحارالانوار، ج ۶۵، ص ۶۱