eitaa logo
⌛مُـنـتَـظِـࢪ تــُو = 1+312⌛
191 دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
3.3هزار ویدیو
54 فایل
امام زمان منتظࢪ 313 یاࢪشون هستند ڪه ظهوࢪ و قیام کنند... فقط 1 نفࢪ مانده تا 313 نفࢪ ... شاید حضࢪت منتظࢪ تو باشه ࢪفیق💚 شاید اون یک نفࢪ یڪی از ما باشه... . . ✔ڪپی مطالب حلال اسٺツ❤️
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏴 آجَرَڪَ اللّٰهُ یا بَقِیَّةَ اللّٰه. 💔 فرا رسیدن سالروز اربعین حضرت امام حسین علیه السّلام و یاران و خاندان وفادارشان، محضر فرزند عزیزشان حضرت حجّة بن الحسن عجّل اللّٰه فرجه و شیعیان، تسلیت باد. أللّهمّ عجّل فرج منتقم الحسین علیه‌السّلام.🤲🏼
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Zyiarate Arbaeen.pdf
1.82M
🏴 زیارت اربعین از راهِ دور 📝 فایل PDF (متن)
4_5942654773814627042.mp3
5.69M
🏴 زیارت اربعین 🎙 استاد محسن فرهمند.
📜 زیارت‌نامهٔ اربعین، نوعی عهدنامه است... اصل زیارت، حضور در محضرِ امام و تجدیدِ عهد با امام است، چه از دور، چه از نزدیڪ. مفادِ زیارت‌نامه، مفادِ عهدنامه است. این عهدنامه ڪه در زیارت اربعین هست، خیلی لطیف است. شُهودِ امام و مقاماتِ امام و بعد هم عباراتی است ڪه ما را به رجعتِ امام می‌رساند ڪه «أمری لأمرڪم سِلْم و نُصرَتی لڪم مُعَدة» و ما را به نصرت و یاری و انتظار می‌رساند. یعنی ما شهادت می‌دهیم ڪه این جریانِ شما در ظهورِ ائمه و رجعت، ادامه‌دار می‌باشد. هدفِ ما از انتظار، این است ڪه قلب، تسلیم باشد و دنبال رأیِ امام باشد و تمامِ یاری‌مان، برای امام آماده باشد. نتيجهٔ زيارت اربعين، آنچنان ڪه در انتهای زيارت‌نامهٔ اربعین آمده است، تسليمِ قلب، تبعيتِ محضِ رأیِ انسان از امام، و آماده بودنِ زائر برای نصرتِ حضرت است. انسان بايد به جايی برسد ڪه هيچ رأیی در برابرِ امرِ معصوم نداشته باشد. 📚آیت‌اللّه سیّد محمّد مهدی میرباقری
اربعین آمد و اشڪم ز بصر می‌آید گوئیا زینبِ محزون ز سفر می‌آید 💔🏴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Seyed.Reza.Narimani.Manam.On.Hasrati(128).mp3
15.54M
0:00 ‌◉━━━━━──── 6:18 ↻ㅤ ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ ㅤ⇆ 🏴 چشمامو می‌بندم می‌گریم می‌خندم 💔 🎙 سیّد رضا نریمانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 آیت‌اللّه بهجت قدّس‌سرّه: 📜 روایت دارد ڪه امام زمان صلوات‌اللّه‌علیه ڪه ظهور فرمود، می‌فرماید: «أَلا یَا أَهلَ الْعَالَم!»، پنج ندا می‌ڪند به اهلِ عالَم، بدون هیچ دستگاهی و اختراعی و این‌ها: «أَلا يَا أَهلَ الْعالَم إِنَّ جَدِّيَ الْحُسَين قتل عَطشاناً، أَلا يَا أَهلَ الْعالَم إِنَّ جَدِّيَ الْحُسَين سَحَقوهُ عُدواناً»؛[١] به هر ڪسی به لغت [و زبان] خودش می‌رسد. این فرقِ بینِ این اعجاز و بینِ آن ڪارهایی ڪه با اسباب‌ْچینی درست می‌شود، این طور است. 🖇 پی‌نوشت: [١]. در ڪتاب موائد آمده است: هرگاه حضرت قائم (ع) ظهور ڪند، بین رڪن و مقام می‎ایستد و پنج ندا می‎ڪند: اوّل) ای اهلِ عالَم! من امام قائم هستم؛ دوّم) ای اهلِ عالَم! من شمشیرِ انتقام‎گیرنده هستم؛ سوّم) ای اهلِ عالَم! همانا جدّم حسین (ع) را، تشنه ڪشتند؛ چهارم) ای اهلِ عالَم! همانا [پیڪر] جدّم حسین (ع) را، عریان رها ڪردند؛ پنجم) ای اهلِ عالَم! همانا [پیڪر] جدّم حسین (ع) را، از روی دشمنی ڪوبیدند.»/(الزام‎النّاصب/ج۲/ص۲۳۳) 📚 رحمتِ واسعه/ص١٢٧
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا