eitaa logo
منتظران ظهور
1.1هزار دنبال‌کننده
19.6هزار عکس
25.5هزار ویدیو
160 فایل
ارتباط با مدیر کانال @montazerz_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم 💫💥آقایانی هیچ وارثی جز همسر ندارند؛ 🔹بعد از فوت اموالتان به چه کسانی می رسه؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم 💫💐این صدایی بود که تمام خبرای شاد و غم انگیز دفاع مقدس رو بهمون اطلاع میداد. ◽️آقای ارسلان کریمی (محمود کریمی علویجه) گوینده حماسی رادیو در دوران دفاع مقدس،
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسم الله القاصم الجبارین و الکفار و الظالمین و المنافقین سلام علیکم 💫💐درس عبرت محمدعلی کلی به حریف اسرائیلی‼️ «من محمدعلی هستم.» 🎬 آنتی سلبریتی
01 Be Vaghte Shaam (1403-06-22) Mashhad Moghadas.mp3
33.01M
بسم الله القاصم الجبارین و الکفار و الظالمین و المنافقین سلام علیکم 🔈 🔰 فصل دوم؛عرصه‌ی شام،عرضه ماشیح،جلسه اول * درحال حاضر یهوددر این منطقه به دنبال چیست؟[4:58] * ظهورماشیح=فلسفه اقدامات یهوددر منطقه شام[6:42] * دستیابی اسرائیل به قدرت هسته‌ای برای آمادگی درجنگ آرماگدون[7:34] * توجه و اعتقاد محکم یهودیان به منجی خود‌ساخته ودروغین خود[11:06] * دعابرای تعجیل درظهورماشیح؛عمل همیشگی یهودیان درنمازهای روزانه [14:16] * وصیت حضرت یعقوب(علیه‌السلام): تازیانه خدا تازمان ظهورمنجی برداشته نمی‌شود[19:16] ⚜️ تفاوت نگاه یهودیان نسبت به منجی: 1️⃣ منجی نجات‌دهنده عالم نیست بلکه تنهانجات‌دهنده یهود است[19:59] 2️⃣ نقش منجی برگرداندن زمین به یهودیان است[20:16] * قرآن کریم:درکتاب زبورداوودهم نوشته بودیم که زمین به صالحین می‌رسد.[22:18] * اختلاف علمای یهود درموردنحوه تعامل با غیریهودیان بعد ازظهورماشیح[26:50] * قرائت مسیحی:حضرت عیسی (علیه‌السلام)فرزندخداست که کشته شد؛ اما درنهایت بر‌می‌گردد [28:19] * قرائت یهودی:حضرت عیسی (علیه‌السلام)نه تنها منجی نبود؛ بلکه فرزند زنابود.[29:36] * ویژگی‌های ماشیح:اشراف‌زاده‌ای که در بیت لحم به دنیا آمده و برتمام هستی حکومت می‌کند.[32:24] * ظهورماشیح در ابتدای هزاره هفتم خلقت خواهدبود.[36:42] * امام هادی وعسکری:دو امامی هیچ همسری نداشتند.[44:02] * نبود ذره‌ای نشانه بارداری درحضرت نرجس خاتون [46:48] * گریه امام سجاد ازخیانت جعفرکذاب و مظلومیت امام زمان [54:13] ⏰ مدت زمان: ۱:۰۳:۴۹ 📆 ۱۴۰۳/۰۶/۲۲ 🔔@امینی خواه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😂😂😂به زودی در سراسر کشور😂😂😂 😍😊😍ان المدرسه و انا الیه مدرسه😍😊😍     
6.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😂😂😂اگه روز مزخرفی داشتید این رو ببینید :) 😂😂😂
بسم الله القاصم الجبارین والفاسدین والمنافقین والمنحرفین والقاسطین و المارقین والناکثین سلام علیکم ⭕️ تصاویر واقعی مسعود کشمیری! خیلی‌هاتون همیشه دنبال چند عکس واقعی از بودید. این 4 فرم از مسعود کشمیری دوشادوش ! فقط بدونید اگر مسعود کشمیری تنها عامل بود؛ نمی‌سوزاندنش و حفظش می‌کردن! امروز لازمه بیشتر به عکس‌های اطرافیان مقامات دولتی نگاه کنید؛ و مراقب منافقین خزیده در شعار وفاق باشید. بخصوص اون گروهی که با طراحی و سناریو از سازمان مجاهدین خلق جدا شدند و سازمان مجاهدین انقلاب را تشکیل دادند! سازمان مجاهدین انقلاب، نسخه سفیدشویی شده همان منافقین بود.
12.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖐😳🖐لحظه به خاک سپردن یک گربه توسط سگ در غزه.🖐😳🖐 معرفت سگ
@tahlilgar_siasi °••.mp3
12.5M
🦞🦐🦞اسرائیل آماده حمله به لبنان🦞🦐🦞
@tahlilgar_siasi _°.mp3
10.62M
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم 💫😡💥2013 تله مکیندر، خروج آمریکا از خاورمیانه، اخراج مجری صدا سیما، چرا؟
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم 💫💐💥عیددانايي و هزار جلوه نوراني به بهانه بازگشایی دانشگاه ها ومدارس . _________ 🔹به‌راستي مدرسه و دانشگاه پس‌از كانون مقدس خانواده، در رشد و تحول افراد جامعه سهم بسزايي دارند. معلم و مدرس نيز يكي ديگر از اركان اساسي اين رشد و تحول در انسان و جامعه است. مسئله و موضوع آموختن و كشف مجهولات در‌طولِ تاريخ به‌شدت موردِتوجه و عنايت خاص انسان بوده است؛ چراكه كنجكاوي و تلاش در راه كشف ناشناخته‌ها و تبديل مجهولات به معلومات براي بشر امري فطري بوده و هست؛ و يكي‌از آرزوهاي ديرينه او همين بوده كه بتواند به اسرار آفرينش و رازهاي طبيعت و جهان ماوراي طبيعت دست يابد. همچنين يكي‌از مهم‌ترين عوامل تسلط قدرت‌هاي شيطاني و ستمگر تاريخ بر ملت‌ها و استعمار و استثمار آنان، جهل ملت‌ها بوده است؛ و به‌همين‌دليل ستمگران همواره تلاش كرده‌اند كه به هر شيوه ممكن مانع از آگاهي آنان شوند. در اينجاست كه ارزش و اهميت نقش معلم و انتقال علم و آگاهي به ساير افراد جامعه مشخص و معين مي‌شود. معلم بايد به علم و اطلاعات لازم و كافي مجهز باشد. البته داشتن علم به‌تنهايي ارزش نيست؛ بلكه اولاً بايد علم الهي داشته باشد؛ و ثانياً آن‌را حساب‌شده و روش‌مند و با نفوذ كلامش به ديگران منتقل كند. معلم و مدرس امانتدار است؛ و امانت او انسان‌ها هستند؛ كه بايد اين امانت‌هاي الهي را از جهل و ناداني نجات داده، و از آلودگي‌ها و تباهي‌ها حفظ كرده، و زمينه رشد و كمال‌شان را فراهم آورد. معلم و مدرس مي‌تواند تأثير خوب يا بد، مثبت يا منفي بر شاگردان خويش داشته باشد. انسان‌هاي موفق و خدمتگزار، بزرگان و مصلحان تاريخ و... كاميابي خود را مديون والدين دلسوز و معلمان و مدرسان فهيم و آگاه بوده‌اند. همچنين ريشه علل و عوامل بدبختي و شقاوت انسان‌هاي جنايتكار و ستمگر را عمدتاً بايد در ناداني و خباثت والدين و معلمان و مدرسان بي‌تعهد آنان جست‌وجو كرد. در‌اين‌ ميان شايد بتوان گفت كه نقش معلمان و مدرسان از نقش والدين بيشتر و مهم‌تر است؛ زيرا معلمان و مدرسان، نظام فكري و تربيتي شاگردان خود را طراحي و سازمان مي‌بخشند؛ و همه انسان‌ها تابع حكومت فكري و تربيتي خويش هستند؛ و خارج از محدوده مقررات نظام فكري خود رفتار نمي‌كنند. معلم و مدرس با قدرت بيانش، رسايي و نفوذ كلامش، و زيبايي رفتارش، مي‌تواند نه‌تنها افراد شايسته و صالح را تحويل جامعه دهد؛ بلكه حتي مي‌تواند افراد طالح را صالح کند. و قوانين طبيعت و وراثت را تغيير داده و خنثي کند. به‌راستي آيا كاري دشوارتر از تربيت انسان وجود دارد؟ معلم و مدرس تلاش مي‌كند با تدبير در تعليم و تربيت و آگاهي‌بخشي به افراد، تمايل و گرايش به آگاهي فطري آنان را تقويت، و از قوه به فعليت در آورد؛ چرا‌كه اين آگاهي و گرايش مي‌تواند همه روابط انسان را با همنوعان خود و جهان پيرامون به‌نحوِ‌ احسن برقرار كرده، وهمه پندار و گفتار و كردار او را معناي الهي و عبادي ببخشد. دوام اين آگاهي، اساسي‌ترين عامل كمال آدمي‌‌ست، خواه در محراب عبادت باشد؛ خواه در تفريح و خوشي‌هاي معقول، و خواه در ناگواري‌ها يا تلاش براي زندگي بهتر. كار معلم و مدرس، كار خداست؛ و نقش او در جامعه، نقش انبياء(علیهم السلام) است. كار او تعليم و تعلم است؛ كه از هر عبادتي بالاتر، و از هر خدمتي افضل است. اكنون، ماه مهر و مهرباني، ماه شكوفايي و بيداري، ماه دانش و بينش، ماه شور و شعف، ماه جوشش و كوشش، ماه ‌انديشه و تفكر، ماه دانايي و توانايي را بهانه قرار مي‌دهيم؛ و مي‌گوئيم؛ سلام بر راهيان كوي دانش و بينش، سلام بر دانش‌آموزان و دانشجويان، سلام بر معلمان و اساتيد، سلام بر كتاب و درس، سلام بر كلاس و همكلاسي، سلام بر آموختن و نوشتن و خواندن، سلام بر آموزگار و استاد، آنگاه كه با لبخندي دلنشين و دلي پر از مهر و علم و اميد پاي در كلاس درس مي‌گذارد؛ و كلاس پر از رنگين‌كمان مي‌شود؛ رنگين‌كمان علم و دانش، آرامش و آسايش، مهر و مهرباني، صفا و وفا و صداقت و پاكي، سلام بر دانش‌پژوهان و دانشجويان، آنگاه كه چشم به دهان و گوش به سخنان استادان مي‌سپارند. سلام بر آموزگاران و اساتيد، آنگاه كه برق علم و عشق‌شان بر چشمان دانش‌پژوهان مي‌تابد. سلام بر استادان، آنگاه كه بذر علم و ايمان را در ضمير پاك دانشجويان مي‌افشانند. سلام بر استادان كه دانشجويان را به زيور تفكر و انديشه مي‌آرايند؛ و به بزرگي و زيبايي فهم و درك و روح آنان مي‌افزايند؛ و دروازه‌هاي آسماني بينش و دانايي را بر روي صدها هزار دانش‌پژوه مي‌گشايند. با اميد به اينكه با اكسير دانايي و توانايي، مرزهاي جديد علم و دانش و پژوهش را در نورديم؛ و با پيوند علم و ايمان، قله‌هاي رفيع بهروزي و پيروزي را فتح کنيم؛ و با گام‌هاي مصمم و استوار، ايران جاويدان را سرافراز و سربلند سازيم. 🤲ان‌شاءالله🤲 *********** جوادی، مدرس دانشگاه های استان البرز