eitaa logo
مربی یار
5.5هزار دنبال‌کننده
291 عکس
5 ویدیو
1.6هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨﷽✨ دارم هوایت را هوایم را نداری چه نوکری هستی غم آقا نداری؟ بیهوده نام منتظر بر خویش مگذار تو غصه ای جز غصه ی دنیا نداری کافیست لفاظی! مرا هم خسته کردی خوب ادّعا داری عمل امّا نداری شرط زیارت کردنم ترک گناه است من را نمی بینی اگر تقوا نداری اصلاً شده باور کنی بی من یتیمی؟ اصلاً شده باور کنی بابا نداری؟ دیگر نگو از جایگاهت بین هیئت وقتی میان خیمه من جا نداری صبح و مساء گریه به جد بی کسم کن بی گریه بر او جا به قلب ما نداری حتی ته گودال هم یاد شما بود ای وای اگر از ماتمش آوا نداری •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• JOIN🔜 💥 @membariha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨﷽✨ 🌼🌿 (عج) ❄️ مرحوم مشهدی حسن یزدی که از صالحین و منتظران حضرت بقیة الله ارواحنافداه بوده است می گوید: تقریبأ در سال ۱۳۵۰ شمسی یک روز صبح زود به کوه خلج ( کوهی در قسمت قبله مشهد) رفتم و آنجا مشغول زیارت خواندن و توسل به امام زمان علیه السلام شدم و حال خیلی خوبی داشتم و با آن حضرت مناجات می کردم‌ و می گفتم : ❄️ آقاجان! ای کاش زودتر ظهور می کردید و من هم ظهور شما را درک می کردم. پس از توسل از کوه پایین آمدم و به منزل رفتم قدری استراحت کنم . ❄️ نمی دانم درعالم رویا بود یا در خواب و بیداری دیدم در همان مکان روی کوه خلج هستم و آقا و مولایم صاحب الزمان علیه السلام در حالی که دستهایشان را بر پشت گذاشته بودند، خیلی غریبانه و اندوهناک به طرف شهر مشهد نگاه می کردند. عمق نگاه حضرت مرا دیوانه کرده بود٬ چشم های زیبای او با من حرف می زد... گفتم: آقاجان تشریف بیاورید داخل شهر( منظورم ظهور حضرت بود) 🌹 حضرت فرمودند: «من در این شهر غریبم !» گفتم : آقا! قربانتان بشوم٬ اگر کاری دارید من برای شما انجام دهم. 🌹فرمودند: « ما کارکنان ( شیعیان ) زیادی داریم، ولی آنها حق ما را می خورند و اکثرأ یک قدم برای ما برنمی دارند و به یاد ما نیستند!!!» ❄️ در این لحظه به خود آمدم ؛ خود را در خانه دیدم و در فراق آن امام مهربان و غریبم بسیار اشک ریختم. 📚 ملاقات با امام عصر ص ۱۰۲ مطلع الفجر ص ۲۰۷ •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• JOIN🔜 💥 @membariha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨﷽✨ 🕊 🌷 شب کربلای پنج پلاکش رو کند و پرت کرد تو کانال پرورش ماهی گفت : چه کار داری میکنی ؟ چرا پلاکت رو میکنی؟ الان تیر میخوری، مفقود میشی؛ گفت :فلانی من هر چی فکر میکنم .امشب تو شلمچه ما تیر میخوریم با این آتیشی که از سمت دژ میاد دخل ما اومده من یه لحظه به ذهنم گذشت اگه من شهید بشم جنازه ی ما که بیاد مثلا جلوی فلان دانشگاه عجب تشییعی میشه! به دلم رجوع کردم دیدم قبل از لقاء خدا و دیدار خدا شهوت شهادت دارم میخوام با کندن این پلاکه با نیامدن جنازه یقین کنم که جنازهای نمیاد که تشییع بشه که جمعیتی بیاد و این شهوت رو بخشکونم. تیر خورد و مفقود شد . مفقود شد؟ اگه مفقود شد چرا خاطرهاش گفته میشود؟ چی برا خدا بود و تو ابر کامپیوتر خدا گم شد؟ خدا یه زیر خاکی هایی داره نگه داشته روز قیامت رو کنه خدا بگه دیدید ملائک خدا؟ ببینید این هم جوون بوده اون جا فتبارک الله أحسن الخالقین رو ثابت میکنه 🎤روایت : حاج حسین یکتا •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• JOIN🔜 💥 @membariha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨﷽✨ 🔴⚠️👈 ‼️ 🔴👈«زهیر» زنش را در طلاق میدهد تا در رکاب 💔حسین💔 علیه السلام شهید شود‼️‼️ 🔴⚠️👈 و «ما» حسین را کنار میگذاریم تا در کنار 🔴⚠️👈 حوریان زمینی خیابانی و با عکس و فیلم عروسکان خیمه شب بازی مجازی و واقعی، زندگی کنیم‼️😔‼️ 🔴⚠️👈 حسینی شدن بها دارد... و ما هنوز دنبال صفا کردنیم‼️ ظهــــ💔ــــور نـزديــڪ اســت. •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• JOIN🔜 💥 @membariha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨﷽✨ ✍ 😯 🔴 ما همش میایم از مزایای حجاب میگیم یا درمورد حد و حدودش حرف میزنیم! ✅ ولی بیاین اینبار متفاوت عمل کنیم! 🔺این بار اسلام رو به شیوه‌ی دیگه کنیم 😊 ✅ خانومهای با حجاب! شما نماینده‌ی حجاب زهرایی و اسلام هستین!😊 🔺بیاین از این به بعد جوری با بدحجاب ها کنین، که مجذوب شما بشن!😍 ❌ (نه اینکه قربون صدقشون بریدا!!!😉)❌نـــــه ✅ ولی جوری باشین که به حس و حال شما بخورن و آرزو کنن مثل شما باشن! 😇 به نظرتون الان چندتاشون آرزو میکنن مثل شما باشن⁉️ 😔 ❌چون ما قبل و بعد مسلمونیمون خوبتر نشدیم که هیچ؛ گاهی بدتر شدیم!!😞 👤به قول استاد پناهیان : ، ! 🔴 گاهی بداخلاقی ما باحجابها ، و قضاوت کردنای عجولانه‌ی ما؛ ⚖ باعث میشه همه از دین زده بشن ! 😨 و پیش خودشون بگن : این بود اسلامی که میگفتن؟!😕😒 ✅ بیاین درست بشیم ! طوری باشیم، طوری برخورد کنیم، که ببیننمون! 😇 ✅ اون موقعست که تازه داریم تبلیغ حجاب میکنیم !😊 ✅فقط باید صبور باشیم و توکل کنیم بر خدا و ازش بخوایم تو راه هدایت کردن دیگران، خودمون از راه مستقیم منحرف نشیم... ✅🔔 ! ❌ لازم نیست حتما مستقیم تبلیغ کنیم! ❌ این روش معمولا بازخورد نداره . . . ❌کسی که نگاهش به حجاب منفیه گاهی با تبلیغ مستقیم زده‌تر میشه!☹️ ❌ (این راه واسه اینا جواب نمیده) ✅ ولی اینقدر خوب کنین و و باشید که ذهنیت خوب در مورد به وجود بیاد!😃 ✅ طوری که هر وقت اسم محجبه میاد،😊 یه حس خوب بهشون دست بده!😍 ✅حس کنن که دارن به یکی از مقربان درگاه خدا فکر میکنن !😇 •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• JOIN🔜 💥 @membariha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨﷽✨ ❌❌شبهه غدیر پس چرا از ميان آن جمعيت انبوهى كه در مراسم حجةالوداع شركت كرده بودند تنها 110 نفر از صحابه پيامبر آنرا نقل كرده ‏اند؟ ✅جواب اولاً، گروه زيادى از مسلمانان كه اهل مدينه نبودند، در جحفه از پيامبر، صلّى ‏اللَّه ‏عليه‏ وآله، جدا شدند و بنابراين نقلى از آنهادر تاريخ ثبت نشده است. ثانياً، بسيارى ازكسانى كه در سفر حجةالوداع شركت داشتند اهل نقل روايت و كتابت نبوده ‏اند و راويانى كه اين حديث را نقل كرده‏ اند بطور كلى كسانى هستند كه احاديث ديگر پيامبر، صلّى‏ اللَّه‏ عليه ‏وآله، در اصول و فروع را نقل كرده‏ اند. خلاصه تمام كسانى كه اهل حل و عقد شمرده مى ‏شوند، و از اكابر اصحاب پيامبر مى ‏باشند اين حديث را نقل كرده‏ اند و كمتر واقعه‏ اى به اندازه واقعه غدير خم راوى دارد. ثالثاً، با توجه به مخالفت شديد با امامت على، عليه‏ السلام، و عداوت و بغض نسبت به ايشان، بخصوص در اوائل حكومت بنى ‏اميه، انگيزه‏ هاى زيادى براى كتمان اين حديث وجود داشته است؛ بطورى كه ضبط همين مقدار (تعداد 110 نفر) نيز از امور خارق‏ العاده محسوب مى ‏شود. خلاصه انتشار اين حديث با سياستهاى خلفاى جور در تضاد بوده لذا به هر وسيله از نقل آن جلوگيرى به عمل مى ‏آورده ‏اند. •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• JOIN🔜 💥 @membariha
✨﷽✨ ❌❌شبهه غدیر ، صلّى‏ اللَّه ‏عليه‏ وآله، در روز غدير نسبت به ولايت على، عليه ‏السلام، و برگزارى مراسم بيعت با آن حضرت و تبريك مردم و اكابر اصحاب پيامبر، صلّى ‏اللَّه‏ عليه ‏وآله، به اميرالمومنين هنوز بيش از هفتاد روز از آن واقعه نگذشته بود كه مردم همه چيز را فراموش كرده و حديث پيامبر پيامبر، صلّى ‏اللَّه ‏عليه‏ وآله، هيچ نگرانى نسبت به زمان حيات خود ندارند و تمام نگرانى او از آينده اسلام است؛ زيرا كسى كه مى‏ گويد: »من بزودى از ميان شما خواهم رفت« پيداست كه در صدد تعيين جانشين براى خويش است و براى آينده برنامه ‏ريزى مى‏كند. ✅جواب غالبا در هر جامعه‏اى عده انگشت‏ شمارى هستند كه سرنوشت جامعه را رقم مى ‏زنند و معمولا توده مردم تابع آنها هستند و كمتر از خود رأى مستقلى دارند. پس از رحلت پيامبر، صلّى ‏اللَّه‏ عليه‏ وآله،كسانى كه به عنوان اكابر صحابه پيامبر، صلّى ‏اللَّه‏ عليه ‏وآله، شناخته مى ‏شدند؛ با توجه به اوضاع بحرانى آن زمان، مصلحت جامعه اسلامى را چنين تشخيص دادند كه از وصيت پيامبر، صلّى ‏اللَّه‏ عليه‏ وآله، در مورد على، عليه ‏السلام، صرف‏ نظر كنند و »رأى« را بر »نصّ« مقدم دارند. لذا باعجله با ابوبكر بيعت كرده و توده مردم هم از آن تبعيت كردند. عده ‏اى هم كه با اينكار مخالف بودند در مقابل عمل انجام شده قرار گرفتند و بخاطر حفظ حكومت نوپاى اسلامى و وحدت ميان مسلمان سكوت كردند. سردمداران حكومت نيز بتدريج به مردم تلقين كردند كه پيامبر، صلّى ‏اللَّه ‏عليه ‏وآله، على، عليه ‏السلام، را صرفا معرفى كرده و او را شايسته خلافت دانسته نه اينكه آن حضرت را به خلافت نصب كرده باشد. •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• JOIN🔜 💥 @membariha
✨﷽✨ ❌❌شبهه غدیر پس چرا »بخارى« و »مسلم« آنرا در صحيحين كه مهمترين كتب حديثى اهل سنت محسوب مى ‏شوند نقل نكرده ‏اند؟ ✅جواب اولاً، صحيح مسلم بطور خلاصه به اين واقعه اشاره كرده است، البته همين مقدار هم نكات مبهم زيادى را نسبت به واقعه غدير آشكار مى‏كند. بدين جهت ما حديث مسلم را نقل مى‏كنيم. يزيدبن حيان مى‏گويد: من و حفصين بن سَيره و عمربن مسلم نزد زيدبن ارقم رفتيم. هنگامى كه نزد او نشسته بوديم حصين گفت: اى زيد تو به سعادت بزرگى نائل شده‏ اى پيامبر را ملاقات كرده ‏اى؛ احاديث آن حضرت را شنيده ‏اى؛ در ركاب او در جنگها شركت كرده ‏اى؛ پشت سر او نماز خوانده‏ اى؛ در مورد آنچه كه از پيامبر شنيده ‏اى براى ما سخن بگو! زيد گفت: به خدا قسم سن من زياد شده و پير شده‏ام و بعضى از احاديثى را كه ‏ازپيامبر،صلّى ‏اللَّه‏ عليه‏ و[آله]سلّم، حفظ كرده بودم فراموش كرد ه‏ام پس آنچه را كه براى شما نقل مى‏كنم بپذيريد و آنچه را نقل نمى‏كنم مرا درتكلف وسختى نيندازيد. سپس گفت: پيامبر، صلّى ‏اللَّه ‏عليه‏ و[آله]سلّم، روزى در كنار (بركه) آبى كه به آن »خفم« مى‏ گفتند و ميان مكه و مدينه قرار داشت، براى ما خطبه ‏اى خواند و پس از حمد و ثناى الهى و موعظه مردم فرمودند: چيزى نمانده كه از طرف پروردگار خوانده شوم و دعوت حق را لبيك گويم. من دو گوهر گرانبها را در ميان شما مى‏گذارم اولين آنها كتاب خداست كه در آن نور و هدايت است؛ پس به كتاب خدا تمسك كنيد... سپس گفت: و ديگرى اهل‏بيتم. در مورد اهل بيتم خدا را فراموش نكنيد در مورد اهل‏بيتم خدا را فراموش نكنيد؛ در مورد اهل‏بيتم خدا را فراموش نكنيد... از اين حديث بخوبى روشن مى‏شود كه اوضاع سياسى آن زمان »زيدبن ارقم« را ناچار به كتمان حديث غدير نموده است؛ زيرا مى‏گويد: آنچه قبل از اين از پيامبر، صلّى ‏اللَّه‏ عليه ‏وآله، روايت كرده‏ ام بپذيريد و بيش از اين مرا به تكلف و سختى نيندازيد. زيدبن ارقم تازمان حكومت مروان بن حكم زنده بوده و در سال 68 ق. وفات مى‏كند و مسلّم است در سايه حكومتى كه او را وادار به دشنام على، عليه ‏السلام، مى‏ كند، نقل حديث غدير براى او مشكلاتى ايجاد خواهد كرد. از اين رو از مردم پوزش مى ‏طلبد و به بهانه سالخوردگى و فراموشى از حاضران مى ‏خواهد كه بيش از اين او را در تنگنا قرار ندهند. در عين حال زيد، تلويحاً به اين واقعه بزرگ اشاره مى‏كند و با ذكر تأكيد پيامبر، صلّى ‏اللَّه ‏عليه ‏وآله، در مورد اهل‏بيت خود با جمله »در مورد اهل‏بيتم خدا را فراموش نكنيد« به پايمال شدن حق اهل‏بيت و از ياد بردن سفارش پيامبر، صلّى ‏اللَّه‏ عليه ‏وآله، نيز اشاره دارد. ثانياً، بسيارى از احاديث معتبرى كه علماى اهل سنت آنها را معتبر دانسته ‏اند در اين دو كتاب ذكر نشده است. ثالثاً، كتب حديثى اهل سنت منحصر در صحيح بخارى نيست و كتب معتبر ديگر مانند سنن ابن ماجه و مسند احمد حديث غدير را بتفصيل ذكر كرده ‏اند و اشاره شد كه صحيح مسلم هم اجمالاً آن را ذكر كرده است. •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• JOIN🔜 💥 @membariha