هدایت شده از گروه دانش بنیان لکو . کودک، دانش آموز، نوجوان
🔷اطلاعیه.... ثبت نام کلاس نقاشی
شروع از ۴ سال...
😍علاوه بر اینکه در حوزه نقاشی یک متخصص میشی سایر فواید کلاس نقاشی ما شامل؛
✅ تمرین و تقویت نیمکره راست مغز
✅ بهبود بیان و درک احساسات
✅ برون ریزی احساسات
✅افزایش اعتماد به نفس
✅مهارت تصمیم گیری و قدرت حل مسئله
✅کاهش اضطراب و استرس
✅افزایش خلاقیت
✅آموزش صبر و حوصله و خویشتنداری
✅تحمل ناکامی
✅حرفشنوی
✅تقویت دقت ، توجه و تمرکز
✅ و...
دفتر مرکزی ؛ ورزنه ، خ دکتر بهشتی،جنب بانک ملی، مجتمع تجاری قطبی ، طبقه اول
آموزشگاه؛ ورزنه ، خ دکتر بهشتی، جنب آسیاب رئیسی
@Lecovarzane
ثبت نام از طریق👇
@ravanshenas_100
@art138000
09133705782
کلاس نقاشی ورزنه
56QWOtaxGggyOWI0
هدایت شده از گروه دانش بنیان لکو . کودک، دانش آموز، نوجوان
علائم و نشانه های اختلالات و ناتوانی های یادگیری
اگر نگران هستید ، منتظر نمانید
اگر مشکوک هستید که مشکلات یادگیری فرزند شما ممکن است به کمک ویژه ای نیاز داشته باشند ، لطفاً در گرفتن کمک تأخیر نکنید. هرچه زودتر پیش بروید ، شانس فرزندتان برای دستیابی به پتانسیل کاملش بیشتر می شود.
اختلالات یادگیری از یک کودک به کودک دیگر بسیار متفاوت می باشند. ممکن است یک کودک با خواندن و هجی کلمات مشکل داشته باشد ، در حالی که کودک دیگر عاشق کتاب باشد اما نتواند ریاضی را درک کند. کودک دیگری ممکن است در درک صحبت دیگران یا برقراری ارتباط با صدای بلند مشکل داشته باشد. مشکلات بسیار متفاوت هستند ، اما همه آنها اختلالات یادگیری می باشند.
شناسایی ناتوانی های یادگیری همیشه آسان نیست. به دلیل تنوع گسترده ، هیچ علامت یا نشانه ای وجود ندارد که بتوانید آن را اثبات قطعی برای یک مشکل بدانید. با این حال در سنین مختلف ، برخی از علائم هشدار دهنده بیشتر شایع است. اگر از آنها آگاهی داشته باشید ، می توانید یک اختلال یادگیری را سریع تر تشخیص دهید و خیلی زود گام هایی برای کمک به کودک خود بردارید.
مشاوره تلفنی رایگان پاسخگو هستم .
09133705782
علائم و نشانه های اختلالات یادگیری: سنین پیش دبستانی
مشکلات تلفظ کلمات
مشکل در یافتن کلمه مناسب
مشکل در ریتم وقافیه
مشکل در یادگیری الفبا ، اعداد ، رنگ ها ، اشکال ، روزهای هفته
مشکل در پیروی از دستورالعمل ها یا روال های روتین یادگیری
مشکل در کنترل ماژیک ، مداد و قیچی یا رنگ آمیزی درون خطوط
مشکل با دکمه ها ، زیپ ها و بستن بند کفش
مشاوره تلفنی رایگان پاسخگو هستم
09133705782
@ravanshenas_100
@moshavereh_salamat_ravan
علائم و نشانه های اختلالات یادگیری: سنین 10-13 سالگی
مشکل در درک مطلب یا مهارت ریاضی
مشکل در سوالات تشریحی و مساله های واژگان
عدم علاقه به خواندن و نوشتن. پرهیز از خواندن با صدای بلند
دست خط بد
مهارت های انضباطی ضعیف (اتاق خواب ، مشق شب ، میز کار نامنظم و نامرتب است)
مشکل در بحث های کلاسی و بیان افکارشان با صدای بلند
نوشتن یک کلمه در یک متن با املای متفاوت
مشاوره تلفنی رایگان پاسخگو هستم
09133705782
@ravanshenas_100
@moshavereh_salamat_ravan
هدایت شده از گروه دانش بنیان لکو . کودک، دانش آموز، نوجوان
15.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️لکو کیو(دوره هوش واستعداد )
🔴دوره ای بی نظیر برای سنجش استعداد...تقویت هوش...تقویت دقت وتمرکز...بالا بردن آستانه تحمل...واعتماد بنفس...
ثبت نام👇
@Moshavere_20_20
0913 7676 453
09133705782
03146485840
🟢اطلاعیه...
کسانی که تمایل به ثبت نام کلاس های تخصصی گروه دانش بنیان را دارند فقط کافیه اسم، سن، شماره تماس و کلاس مورد نظر را به بنده یا مربی مربوطه ارسال کنند تا ثبت نام انجام بشه...
کلاس های چرتکه، زبان، هوش و استعداد، رباتیک، کودک خلاق، نقاشی، ریاضیات آسان، برنامه نویسی کودکان، الکترونیک
✅گروه دانش بنیان لکو شهرستان ورزنه
@Lecovarzane
ارتباط با ادمین👇
@ravanshenas_100
@Moshavere_20_20
09133705782
09137676453
03146485840
『 خطاهای شناختی🎭』
📝ذهن خوانی mind reading:فکر می کنید، بدون شواهد کافی می دانید که دیگران به چه چیزی فکر می کنند. مثل : ”جواب سلامم را نداد، پس حتما از دست من ناراحت است.
📝پیش گویی furtune telling:پیش بینی می کنید که حوادث آینده، بد از آب در می آیند یا این که خطرات زیادی شما را تهدید می کند. مثل : ”در امتحان شکست می خورم” یا ”کاری گیر من نخواهد آمد”.
📝فاجعه سازی catastrophizing:معتقدید هر چه اتفاق افتاده یا خواهد افتاد به شدت افتضاح، ناخوشایند و غیر قابل تحمل است. مثل : ”افتضاح می شود اگر در دانشگاه قبول نشوم”.
📝برچسب زدن labling:به خودتان یا دیگران، صفات کلی و منفی نسبت می دهید. مثل : ”من آدم بدبختی هستم” یا من آدم بی ارزشی هستم”.
📝نادیده گرفتن جنبه های مثبت discounting positives:مدعی هستید که کار های مثبت خودتان یا دیگران پیش پا افتاده و ناچیز هستند. مثل: ”این کار از عهده همه بر می آید” یا ”قبول شدن در کنکور که کار مهمی نیست”.
📝فیلتر منفی negative filter:تقریبا همیشه جنبه های منفی را می بینید و به جنبه های مثبت توجه نمی کنید. مثل: ”هیچ کس مرا دوست ندارد”.
📝تعمیم افراطی overgeneralizing:بر پایه یک حادثه، الگو های کلی منفی را استنباط می کنید. مثل: ”این اتفاق همیشه برای من اتفاق می افتد” یا ”در همه کار ها شکست می خورم”.
📝تفکر دوقطبی dichotomus thinking
به وقایع پیرامون و انسان های اطراف با دید همه یا هیچ نگاه می کنید. مثل : ”همه مرا طرد می کنند” یا همه وقتم تلف شد“.
📝باید اندیشی should:به جای این که حوادث را بر پایه چیزی که هستند ارزیابی کنید. بیشتر آن ها بر اساس چیزی که باید باشند، تفسیر می کنید. مثل : ”باید کارم را خوب انجام بدهم” یا ”باید در کنکور قبول شوم”.
📝شخصی سازی personalizing:علت بروز حوادث منفی را به خودتان نسبت می دهید و سهم دیگران را در بروز مشکل نادیده می گیرید. مثل : ”ازدواجم بهم خورد، چون من مقصر بودم”.
📝سرزنش گری blaming:دیگران را علت مشکلات و احساسات منفی خود می دانید و از طرفی مسئولیت تغییر رفتارتان را نیز فراموش می کنید. مثل : ”دیگران باعث عصبانیت من می شوند” یا ”والدینم باعث و بانی همه مشکلات من هستند”.
📝مقایسه های نا عادلانه unfair comparisons:حوادث را طبق معیار های ناعادلانه تفسیر می کنید. خودتان را با کسانی مقایسه می کنید که از شما برترند و به این نتیجه می رسید که آدم حقیری هستید. مثل : ”او خیلی موفق تر از من است” یا ”شاگرد اول کلاس در امتحان خیلی بهتر از من عمل کرد”.
📝تاسف گرایی regret orientation (کشکول ای کاش)؛به جای این که در حال حاضر به کاری فکر کنید که از دستتان بر می آید، بیشتر به این مسئله می اندیشید که ای کاش در گذشته بهتر عمل می کردید. مثل : ”اگر تلاش کرده بودم ، شغل بهتری پیدا می کردم” یا ”ای کاش این حرف را نمی زدم”.
📝چی می شد اگر what if:دائم از خودتان سوال می کنید چی می شود اگر چنین اتفاقی بیفتد و با هیچ جوابی راضی نمی شوید . مثل : ”حرف شما درست است، اما چی می شود اگر مضطرب شوم؟” یا ”چی می شود اگر نفسم در سینه حبس شود؟”
📝استدلال هیجانی emotional reasoning:از احساسات خود برای تفسیر واقعیت استفاده می کنید. مثل : ”چون دلم شور میزند، پس اتفاق ناگواری می افتد."
📝نادیده انگاری شواهد متناقض ignoring counter evidences:شواهد یا استدلال های ناهمخوان با تفکر خود را ردرد می کنید. مثل : ” هیچ کس مرا دوست ندارد”. هر گونه شواهد متناقض را نادیده می گیرد و در نتیجه فکرتان همیشه تایید می شود.
📝قضاوت گرایی judgment focus
به جای این که خودتان، دیگران و حوادث پیرامون را بپذیرید و درک کنید، اغلب آن ها را در قالب ارزیابی های سیاه و سفید می نگرید. دائم خودتان و دیگران را طبق یکسری معیار های دلبخواهی، ارزیابی می کنید و متوجه می شوید که خودتان و دیگران پایین تر از آن حدی هستید که باید باشید. مثل : ”در دوران دانشگاه خوب عمل نکردم” یا ”اگر تنیس بازی کنم، از پس آن بر نمی آیم” یا ”سارا چقدر موفق است، ولی من اصلا موفق نیستم”.
📚 مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی نسیم
شهرستان ورزنه
@moshavereh_salamat_ravan
09137676453
03146485840
09133705782
مشاوره 👇
@ravanshenas_100
@Moshavere_20_20
ما تمایل داریم که دردها و رنجهای دوران کودکی را کماکان زنده نگه داریم. این مسئله یکی از بینشهای عمیق در رواندرمانیهای مبتنی بر روانتحلیلگری است. فروید به این پدیده، «اجبار به تکرار» (repetition compulsion) میگفت.
برای مثال فرزند یک فرد میگسار با کسی ازدواج میکند که میگسار است. کودکی که دوران کودکیاش با بدرفتاری اطرافیان روبرو شده است با فردی بددهن، گستاخ و پرخاشگر ازدواج میکند یا اینکه خودش از دیگران سواستفاده میکند.
فردی که دوران کودکیاش آزار جنسی را تجربه کرده است، در بزرگسالی ممکن است در دام روابط آشفته و بیهدف بیفتد. کودکی که تحت سلطهی دیگران بوده است، ممکن است در دوران بزرگسالی به شدت دیگران را کنترل کند.
این پدیده در نگاه اول گیجکننده است. چرا ما دست به این کار میزنیم؟ چرا دوباره رنجها و دردهایمان را زنده میکنیم و هر دم هیزمی بر این آتش میگذاریم؟
چرا نمیتوانیم دست از این الگوها برداریم و زندگی بهتری برای خودمان تدارک ببینیم؟ در واقع هرکسی با متوسل شدن به روشهای محکوم به شکست، به تداوم این الگوهای منفی دامن میزند.
این واقعیت تعجببرانگیز را درمانگران نیز قبول دارند. در دوران بزرگسالی، شرایط و موقعیتهایی ایجاد میکنیم که شبیه به شرایط و موقعیتهای دوران کودکیمان است.
جفری یانگ، ژانت کلوسکو
از کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید
ترجمه حسن حمیدپور و همکاران