eitaa logo
مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره
254 دنبال‌کننده
846 عکس
215 ویدیو
18 فایل
🏠مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی نسیم شهرستان ورزنه @moshavereh_salamat_ravan 09137676453 09203701260 09133705782 مشاوره 👇 @ravanshenas_100 @Moshavere_20_20
مشاهده در ایتا
دانلود
هر کدام‌ از انگشتهای دست مسئول یک احساس است که با ماساژ آن میتونید اون احساس رو کنترل کنید! شصت مسئول دلشوره اشاره مسئول ترس وسط مسئول عصبانیت انگشتری مسئول ناراحتی کوچک مسئول استرس
🔵🔵اطلاعیه.... 🟢طرح کودک سالم آتی ..... 🔴 باحضور مشاور و روانشناس و درمانگر(خانم وآقا) 💯دارای شماره نظام روان شناسی و مشاوره کشور ۱۴۲۲۲۳۸ و ۱۵۲۶۸۴۳ 🔶طرح غربالگری اتیسم و ADHD (بیش فعالی)، LD(مشکلات یادگیری) و ارزیابی کلی رشد و تکامل کودکان؛(ASQ) 🔸سنجش مشکلات کارکرد اجرایی، سازماندهی، تصمیم گیری-برنامه ریزی و مشکلات نابازداری عصب شناختی کولیج 🔸بیماریهای عصب _روانشناختی 🔸عقب ماندگی ذهنی 🔸تیک ها 🔸لکنت زبان 🔸لالی عاطفی ( انتخابی) 🔸ناخن جویدن 🔸دروغگویی 🔶مکیدن انگشت 🔸شب ادراری 🔸ترس از صدمات جسمانی 🔸اضطراب فراگیر 🔸اضطراب اجتماعی 🔸اضطراب جدایی 🔸ترس و فرار از مدرسه 🔸کمرویی 🔸بیش فعالی 🔸اختلالات یادگیری 🔸انواع ترس ها( ترس از تاریکی، روح، مومو، حشرات و حیوانات و ...) 🔸وسواس 🔸لجبازی و نافرمانی 🔸خشم و عصبانیت 🔸و .... 🔻همچنین با ارائه خدمات زیر: ✅مشاوره کودک ونوجوان(پرخاشگری؛استرس واضطراب،ترس و. ✅مشاوره تحصیلی(از ابتدایی تا کنکور) ✅برنامه ریزی آموزشی(برنامه کنکور، درسی و.. ✅مشاوره فردی ✅مشاوره خانوادگی ✅مشاوره پیش از ازدواج ✅مشاوره اضطراب ،افسردگی ✅مشکلات روانی ✅مشاوره طلاق ✅برگزاری کلاسهای آموزشی و... درخدمت شماعزیزان میباشد.. جهت رزرو نوبت مشاوره به آی دی تلگرام  زیر @Moshavere_20_20 @ravanshenas_100 مراجعه کنید...     🌺از همراهی شما سپاسگزاریم🌺                   🌹زندگیتون پر از اتفاق های مثبت 🔹 مرکزخدمات روان شناسی و مشاوره نسیم شهرستان ورزنه @moshavereh_salamat_ravan 03146485840 09133705782
برای شروع یه سری از کارها هیچ‌وقت دیر نیست‌‌؛ مثل: * التیام روحی * مهربون بودن * از نو شروع کردن * اصلاح خودت و رفتارت * بخشیدن خودت * دفاع کردن از حق و حقوقت * اولویت قرار دادن خودت * آشنا شدن با آدمای جدید * باور داشتن به خودت * آرزو و اهداف جدید ساختن * رسیدگی و مراقبت از خودت * تبدیل شدن به اونی که همیشه آرزوش رو داشتی * با نرمی و صبوری با خودت تا کردن * یادآوری این مسئله به خودت که هیچ‌وقت برای شروع هیچ کاری دیر نیست!
▫️ ابتدا فکــر کنــید بعد جواب بدهــید! اولین اصل یک گفتگو موفــق و سالم قبل از خوب شنــیدن و خوب حــرف زدن، "خوب فکر کردن" است. در گفتگو با همسرتان بر روی جمله به جمله صحبت های او فکر کنید و بعد پاسخ دهید، بعضی از ما عادت کرده ایم بدون توجه به روند مکالمه پاسخ هایی سریع و از پیش تعیین شده را در جواب همسرمان بیان کنیم. ‌‌‌ ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌
نوبتیم باشه نوبت دانش آموزان ششم و نهم هست که میخوان تو مدارس تیزهوشان قبول شن!🌹😍 ماز براتون پکیج کلاس و آزمون قبولی تیزهوشان داره! یعنی چی حالا؟ یعنی بهترین اساتید ایران تو همه درسا براتون تدریس انجام میدن و نحوه تست زدن رو ازشون یاد میگیرین. بعدش از مباحثی که تدریس شده، آزمون برگزار میکنن و اینجوری شما میترکونید❤️ ✅ جهت ثبت‌نام پکیج کلاس و آزمون تیزهوشان، از راه‌های ارتباطی زیر استفاده نمایید: Admin1 ☎️: 09133705782 🧑🏻‍💻: @ravanshenas_100 Admin2 ☎️: 09203701260 🧑🏻‍💻: @moshaver24s 📍آدرس دفتر مرکزی: ورزنه ، خ دکتر بهشتی ، جنب بانک ملی، مجتمع تجاری قطبی ، طبقه اول ◀️ نمایندگی انحصاری گروه آموزشی ماز ورزنه @mazevrzne
🔤درس مهم کتاب اثر مرکب : 🔤انتخاب ها ریشه دستاوردهاست. 🔤 تفکر مایکروویوی باعث موفقیت نمی‌شود. 🔤موفقیت با نظم و برنامه های روزانه بدست میاد. 🔤تصمیمات هوشمندانه و کوچک + استمرار + زمان = دستاوردهای بزرگ 🔤دلیل موفقیت و شکست، عادت ها هستند. 🔤موفقیت مستلزم استقامت و پشتکار است. 🔤 هدف‌های قابل اندازه گیری برای خود انتخاب کنید. ❤️ نویسنده کتاب: دارن هاردی 🌟میتونید این کتاب را از طریق اپلیکیشن دیجی‌ماز مطالعه کنید و لذت ببرید. 🌟 🔗مشاهده کتاب اثر مرکب
👌 درمان خیال پردازی هنگام مطالعه با یک روش ساده ✅ مکان مطالعه ، مختص مطالعه است. 1⃣ هرگز مکان مطالعه رو در تخت خواب🛏 قرار ندهید، و یا در هنگام مطالعه دراز نکشید . 2⃣صحبت با افراد خانواده، مکالمات تلفنی📱، غذا خوردن🍽، تماشای تلویزیون📺 یا گوش دادن به موسیقی 🎧 و … در این مکان اشتباه است.❌ 3⃣هرگاه هنگام مطالعه متوجه شدید در افکار خود غوطه ور شده اید، یک کار ساده انجام دهید: 👇👇👇 ✅از جای خود برخیزید و به مکان دیگری بروید (حتی شده دو متر دور تر از مکان مطالعه) و در آن جا افکار خود را تعقیب کنید. 4⃣اگر این کار را حدود دو ماه انجام دهید، نسبت به مطالعه در آن مکان، شرطی می شوید و خواهید دید 👀که وقتی در مکان مطالعه ی خود قرار می گیرید، چاره ای جز مطالعه ندارید📖 و حتی دیگر خیال پردازی را نیز در این مکان انجام نمی دهید. 5⃣خواندن همراه با زمزمه کردن مطلب درسی یا نوشتن مطلب روی کاغذ 📝 هم می تواند در کنار حفظ شرط مکان مطالعه ، از رفتن شما به سوی خیال پردازی جلوگیری کند.
بچه‌ها سلاااااااممم همونطور که میدونید، ماز خفن‌ترین برنامه قبولی برای مدارس تیزهوشان رو داره😍 ✔️ تدریس توسط بهترین اساتید ایران ✔️ آموزش تست‌زنی ✔️ آزمون‌های هماهنگ کشوری ✔️ بالاترین جامعه آماری ✔️ کمترین هزینه آموزشی کشور ✅ جهت ثبت‌نام پکیج کلاس و آزمون تیزهوشان، از راه‌های ارتباطی زیر استفاده نمایید: Admin1 ☎️: 09133705782 🧑🏻‍💻: @ravanshenas_100 Admin2 ☎️: 09203701260 🧑🏻‍💻: @moshaver24s 📍آدرس دفتر مرکزی: ورزنه ، خ دکتر بهشتی ، جنب بانک ملی، مجتمع تجاری قطبی ، طبقه اول ◀️ نمایندگی انحصاری گروه آموزشی ماز ورزنه @mazevrzne
❒ Freud's stages of psychosexual development: ➊ Oral stage ➋ Anal stage ➌ Phallic Stage ➍Latent Period ➎Genital Stage ❒ مکانیزم‌های دفاعی ذهن بر اساس مراحل رشد روانی جنسی فروید ➊مرحله دهانی (0 ~ 1 سالگی) ~فرافکنی ~درون‌فکنی ~توهم ➋ مرحله مقعدی (1 ~ 3 سالگی) ~همانندسازی مبتنی بر فرافکنی ~سرزنش کردن مبتنی بر فرافکنی ~انکار ● انکار صرف ● انکار در عمل (رفتار) ● انکار در سطح خیال‌پردازی ● انکار به وسیله کلمات ~تمایززدایی (آمیختگی خود - موضوع) ~دوپاره‌سازی ~جاندارپنداری ~بی‌جان‌پنداری ~تشکل واکنشی ~آئین‌ها و ابطال ~جداسازی (عاطفه) ~بیرونی‌سازی ~بازگشت پرخاشگری به سمت خود ~منفی‌گرایی ~بخش‌بخش کردن ~پرخاشگری خصمانه ➌ مرحله ادیپی (3 ~ 6 سالگی) ~جابه‌جایی ~نمادی‌ سازی ~متراکم سازی ~شکل‌گیری خطای حسی یا رؤیاپردازی روزانه ~دروغ‌گویی عمدی ~افسانه‌بافی ~سرکوب‌گری ~توهم منفی ~واپس‌روی لیبیدویی ~واپس‌روی Ego ~واپس‌روی گذرا ~واپس‌روی توپوگرافیک (موضع‌نگارانه) ~فرونشانی ~همانندسازی با خیال‌پردازی ~همانندسازی با امیال / خیال‌پردازی‌های هشیار یا ناهشیار والدین ~همانندسازی با تصویر آرمانی یا تصویر موضوع آرمانی ~همانندسازی با پرخاشگر ● پس از وقوع ● قبل از وقوع ~همانندسازی با مظلوم ~همانندسازی با موضوع از دست‌رفته ~همانندسازی همراه با درون‌فکنی ~اغفال پرخاشگر ➍مرحله نهفتگی (6 ~ 11 سالگی) ~والایش ~برانگیختن ~دلیل‌تراشی ~نشخوارفکری ~رفتار ضدهراسی ~عقلانی‌ سازی ~جمع‌گرایی و فاصله گرفتن ~غریزی کردن عملکرد Ego ~بازداری، به عنوان عملکردی از Ego ~آرمانی‌ سازی ~ناارزنده سازی ➎مرحله تناسلی (از 11 سالگی به بعد) ~شوخ‌طبعی ~عینیت‌بخشی ~ناهمانند سازی ~تشکل گروهی ~ریاضت‌کشی ~انتخاب موضوع همجنس
چگونه می‌توان حس مسئولیت را در کودک نسبت به گفتار و رفتارش ایجاد کرد؟ احساس مسئولیت باید از چیزهای خیلی کوچک شروع شود. مسئولیت در مورد کارهای شخصی نخستین گام است، یعنی کودک احساس کند که اگر دست به این کار بزند، برای خودش سودی دربر دارد. بنابراین باید در مورد کارهای خودش به او مسئولیت بدهیم و هر کار مثبتی که انجام داد سریع باید تشویق شود تا به این وسیله انگیزه‌اش برای انجام کارهای بعدی زیاد گردد.
▫️ "تصمیـم‌گیـری‌های یـک جانبـه!!!" شاید در دوران تجرد؛ افراد در بسیاری از مواقع به خصوص در مورد مسائل شخصی‌شان به صورت انفرادی تصمیم گرفته و عمل نمایند، اما دنیای تأهل با اینگونه تکروی‌ها سازگار نیست. در این دوران، افراد باید از ساده‌ترین امور تا پیچیده‌ترین آنها با نامزدشان مشورت كرده و براساس تصمیمی كه از طریق «شور و مشورت» گرفته می‌شود؛ عمل نمایند. تكروی در دوران نامزدی به معنای نادیده گرفتن فرد مقابل و عدم اعتماد به اوست به همین دلیل باعث اختلاف و درگیری میان افراد می‌شود. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌
🔑🔑خشم در طرحواره درمانی 🎗افرادی که در کودکی از سمت والدین انتقادگر و کنترلگر مورد سرزنش، تحقیر و مورد طرد قرار گرفته اند در بزرگسالی احساس نمی کنند به عنوان یک انسان، شایسته احترام و دوست داشته شدن هستند. 🎗برخی حتی نمی توانند از افرادی که با آنها بدرفتاری می کنند خشمگین باشند چون هیچگونه حق و حقوقی برای خود قائل نیستند. به همین دلیل در جلسه درمان آنها را تشویق می کنیم تا خشم فروخورده خود را احساس و ابراز نمایند. 🔑🔑ابراز خشم در جلسه مشاوره با جملاتی نظیر: 🎗اجازه نمی دهم کسی من را کنترل کند. 🎗من به محبت نیاز داشتم ولی از من دریغ شده است. 🎗حق دارم عصبانی باشم. 🎗حق دارم هویت مستقلی داشته باشم. 🎗🎗جملاتی از این دست نشان می دهد که فرد احساس ارزشمندی می کند و رو به بهبود است و ما امیدواریم بعد از ترک جلسه و در دنیای بیرونی هم برای خودش حق و حقوقی قائل باشد و باور کند سزاوار رفتاری بهتر از آن است که در کودکی بر او گذشته است.