۲۲ اردیبهشت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#نمره_صفر
🏷 اگر کسی بیشتر هست، دستش را بلند کند؟!
#آیت_الله_حسینی طهرانی
#جان_کلام ٢٤٨
@mostafaschool
@hekmathighschool
۲۲ اردیبهشت
💠 یکی از تاثیرات غیر ملموس در باغبانی؛ تمرین صبوری است.
درک فرایند زیر بنای تمرین صبوری هست مخصوصا از وقتی که گیاه جوانه میزند. کودک باید صبر کند تا دانه جوانه بزند و بالا بیاد دانه هایی مثل نخود، لوبیا، ماش، عدس خیلی زود جوانه می زند هسته ی پرتقال و نارنج هم طولانی تر است.
💠 یادگیری مهارت مراقبتی
ما در مهارت ها یک مهارت مراقبتی داریم که زیر بنایش تفکر مراقبت هست اینکه بچه ها تمرین می کنند که از چیزی به آرامی مراقبت کنند، اینگونه تفکر مراقبتی در آنها رشد می کند و این حتی در بزرگسالی و زندگی مشترکشان هم خیلی مفید است.
💠 مهارت ابزار مندی و استفاده از ابزار، مهارت استفاده از بیلچه یا حتی یک تکه چوب، مهارت استفاده از آبپاش و به اندازه آب دادن و...
💠 مسؤلیت پذیری
مسولیت مراقبت از باغچه ها را به فرزندان واگذار کنید که موظف باشند که در روز به اینها سر بزنند، آبیاری و مراقبت را یاد بگیرند مخصوصاً وقتی که جوانه می زند.
#باغبانی
#اولی_ها
@mostafaschool
۲۳ اردیبهشت
۲۵ اردیبهشت
۲۵ اردیبهشت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 #مرتضی_نظری؛ دکترای فلسفه تعلیم و تربیت: گمشده نظام آموزشی ما نه اطلاعات است نه دانش! گمشده ما خرد است.
مدرسه اگر #خردمندی را رشد ندهد، گرفتار گرانباری اطلاعات میشود و اتفاقاً دانش آموزان را دچار سوگیری میکند.
#خرد و زیست خردمندانه، امیدآفرین و تحولآفرین است.
توسعه و تحول از رشد خرد برمیخیزد و خردمندی است که سبب زایندگی میشود نه تورم اطلاعات در حافظه.
@mostafaschool
@hekmathighschool
۲۵ اردیبهشت
فعالیت های متنوع فرزندان عزیزمان در دبستان مصطفی.
#مشارکت_کار_در_مزرعه
#روزنامه_دیواری
#مدرسه_مهارت
#مدرسه_پژوهش
@mostafaschool
۲۶ اردیبهشت
۲۶ اردیبهشت
۲۶ اردیبهشت
فعالیتهای متنوع روزانه فرزندانمان در خانه دوم.
#بازی
#اولی_ها
#خانه_دوم
#لذت_زندگی_یادگیرانه
#رویکرد_ترکیبی
@mostafaschool
۲۶ اردیبهشت