eitaa logo
🇮🇷شهیدمطهری🇮🇷
40 دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1.9هزار ویدیو
376 فایل
🇮🇷کانال رسمی پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری روستای رزینی 🇮🇷
مشاهده در ایتا
دانلود
🌠🍁 🍁 ✅ *محوریابی بیانات به مناسبت قیام 19دی* 🔰 *بخش دوم* 🔸🌹🔹 🔻تاکید بر خاتمه نیافتن در قم و سرایت به یک قیام عمومی سراسری در همه شهرها و تدریجا در روستاها و به وقوع پیوستن یک انقلاب بی نظیر از برخی جهات در تاریخ 🔸اشاره به خشم و شدت اعتراض مردم به ، فاسد، وابسته، ضددین و اشرافی پهلوی به عنوان علت و درون مایه قیام عمومی مردم 🔹تاکید بر رهبری دینی (ره) در اعتراضات پیش از انقلاب اسلامی و اهمیت توجه به ماهیت دینی انقلاب و ضداستکباری بودن آن 🔸روایت حمایت همه جانبه آمریکا و جیمی کارتر رئیس جمهور وقت این کشور از حکومت محمدرضا پهلوی 🔹زیر سوال رفتن ، حقوق بشر و اقتصاد ایالات متحده آمریکا و واکنش تعریض آمیز به قبله آمال بودن آمریکا برای عده ای 🔸یادآوری آثار مخرب حضور آمریکا در ایران در دوران پیش از انقلاب و اشاره به وضعیت نامطلوب کشورهای سرسپرده آمریکا در منطقه 🔺تلاش آمریکا برای بازگشت به سلطه جهنمی خود در ایران و منفعت بردن از بی ثباتی در منطقه
⛔⛔ویژه سرشبکه ها و مدیران کانال های طرح ثامن⛔⛔ 🔰شاخص‌های اخلاقی لیبرالیسم لیبرالیسم به نسبیّت ارزش‌‌های اخلاقی معتقد است؛ زیرا منشأ و منبع صدور تعالیم اخلاقی را نه منبع قادر مطلق غیبی؛ بلکه وجود متغیّر و جزئی انسانی می‌داند. در باور لیبرالی ارزش به نوعی به اراده انسان متّصل است. تصور از «خوب» غیر قابل تعریف و تهی است و انتخاب انسان می‌تواند آن را پر کند. در نظر این ایدئولوژی، هیچ قانون کلّی اخلاقی‌ای وجود ندارد که بتواند به شما نشان دهد که چه باید بکنید. ♦️لیبرالیسم، علایق و انگیزه‌های سودجویانه آدمی را به‌عنوان معیار تشخیص (خوب از بد) مطرح می‌کند. از این‌ روست که نظام اخلاقی لیبرالی را یوتیلیتاریانیستی (پیروی از اصالت منفعت) نامیده‌اند. در این ایدئولوژی، منشأ تکلیف اخلاقی در نفع شخصی خلاصه می‌گردد. درجامعه لیبرالی هر کس جز به خود نمی‌اندیشد و خود را به‌عنوان شخصیت به اثبات می‌رساند. فلاسفه لیبرال قرون هجده و نوزده، آرای اخلاقی این ایدئولوژی را در قالب مکتب اخلاقی (نفع‌گرایی) تدوین و تئوریزه کردند. از فلاسفه معروف منفعت‌گرا می‌توان از: «فرانسوا ماری ولتر»، «جرمی بنتام»، «جیمز میل» و «جان استوارت میل» نام برد. مبادی اخلاقی لیبرالیسم را می‌توان در آرای «رنه دکارت» (۱۶۵۰ م) و به‌ ویژه «باروخ اسپینوزا» (۱۶۸۸ م) نیز به‌خوبی مشاهده کرد. به نظر اسپینوزا، نیک همان چیزی است که متضمّن نفع ما است. 🔹این تئوریسین‌ها معتقدند که هدف اصلی اخلاق، تأمین منفعت مادی و ارضای علایق جسمی و نفسانی به هر قیمتی و تحت هر شرایطی است. از نظر آنها قوانین اخلاقی باید خود را با امیال و خواست‌های نفسانی بشر تطبیق دهند و از آنجایی که این امیال و خواسته‌ها در افراد و اشخاص، متفاوت و متغیّر است، از این رو نتیجه‌ای جز نسبیت‌انگاری و شخصی و اعتباری فرض‌کردن قاعده‌های اخلاقی وجود ندارد. در چارچوب اندیشه لیبرالی عمل و رفتار فرد به‌طور طبیعی ملهم از احساسات، امیال و تمنّیاتی است که در بنیاد خودخواهانه‌اند. 🔸در صدر رنسانس، ماکیاولی هسته اصلی آرای اخلاقی لیبرالی را در قالب نفی وجود معیار و میزان اخلاقی ثابت و تبدیل مسائل اخلاقی به اختلاف سلیقه‌ها نمود. پس از وی این باور به‌صورت تفصیلی و مبسوط در فاصله قرون هفدهم تا نوزدهم مطرح گردید. یکی از محمل‌های تئوریک حرمت‌شکنی‌های لیبرالی در حوزه اخلاقیات، همین دعوت نسبیت‌انگاری است. از لوازم نظریه اخلاقی لیبرالی، بی‌هدف و بی‌معنا‌بودن عالم و تهی‌بودن آن از نظر غایت است. از همین روست که لیبرال‌ها معتقدند که هدف و معنای زندگی مثل هر معیار ارزشی دیگر، امری است که آدمی به‌گونه‌ای خودبنیادانه به زندگی خویش می‌بخشد و هیچ نسبتی با عالم و جهت‌گیری‌های کلّی آن ندارد. ادامه دارد...
🔴 | بازخوانی روایت ماجرای اولین تبر ابراهیمی به بت بزرگ 🔻 ۱۷ دی ۵۶ روزنامه اطلاعات به دستور ساواک یادداشتی اهانت آمیز به ساحت حضرت امام خمینی(ره) منتشر کرد. ۱۸ دیماه اولین پس لرزه های انتشار این مقاله، ‌در شهر قم به وقوع پیوست. در این روز طلاب مدارس و حوزه علمیه، کلاس های درس خود را تعطیل کرده و در مسجد اعظم دست به تجمع زدند. اما حرکت اصلی مردم قم همزمان با روز ۱۹دی ماه ۵۶ بود که در این روز بازار نیز علاوه بر دروس طلاب در حمایت از امام خمینی(ره) تعطیل شد. 🔹صبح روز نوزدهم دی ماه جمعیت زیادی در مسجد اعظم تجمع کردند و سپس راهی بیوت مراجع و آیات عظام میرزا هاشم آملی، علامه طباطبایی، وحید خراسانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی و آیت الله مشکینی شدند و به سخنان آنان مبنی بر حمایت از امام خمینی(ره) گوش جان می سپردند. 🔹 ‌اما درگیری بین مردم و عمال رژیم شاه از حدود عصر ۱۹ دی ماه و در زمانی که ماموران در یکی از میادین شهر قم راه را بر مردم سد کردند، شروع و این درگیری و زد و خورد منجر به شهادت تعدادی از اهل قم شد. 🔹به دنبال شهادت جمعی از مردم قم و همزمان با چهلم این شهدا مردم تبریز نیز دست به تظاهرات زدند و در ادامه اربعین شهدای تبریز،‌ مردم یزد به پا خاستند و بعد از این، اعتراض ها به جهرم، تهران، مشهد و سراسر کشور کشیده شد. نهایتاً حماسه چهلم ها نهضت را به ثمر رساند و با بازگشت امام خمینی (ره) به کشور به پیروزی انقلاب اسلامی انجامید. ✅ | رهبر معظم‌انقلاب (۱۹ دی۹۹): ۱۹ دی اولین تبر ابراهیمی به بت بزرگ آمریکا بود. 🖌
🔴 ‼️ 🔻 ریچارد هاس رئیس اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا: 🔹 ما شاهد تصاویری هستیم که هرگز تصور نمی‌کردم در این کشور (آمریکا) ببینیم، در بعضی پایتخت‌های دیگر بله اما نه اینجا. 🔹اگر عصر پسا آمریکا تاریخ‌ شروعی داشته باشد، مطمئناً امروز است.
122.pdf
478.8K
💢 🌐نسخه pdf ✅موضوع: نسبت بین رسانه‌های جدید و استعمارنو ✍️سعید نادری اصل 🔸🌹🔹 🔻بخشی از استعمار فرانو برای تغییر در رفتار این دولت‌های هدف است 🔹شکل دهی به پیوندهای اجتماعی در درون کشورهای هدف، یکی از نسخه های همیشگی استعمارگران بوده است 🔺از اقدامات استعمارگران، بهره برداری از قدرت نرم افزاری است
🌠🍁 🍁 🌀/« فقط برای خدا » ♻️موضوع: ابعاد شخصیتی و صفات فردی 🔸🖤🔹 🌺 کربلای پنج، نه راه پیش داشتیم و نه راه پس. شده بود نبرد تن و تانک. نمی دانم از کجا رسید؛ سوار بر موتور و آرپی جی به دست. با دیدنش جان گرفتیم؛ آن قدر جنگیدیم که تانک‌های دشمن عقب نشینی کردند
🔴 اعتراف نشریه فارین پالیسی 🔹 نشریه آمریکایی فارین پالیسی در مقاله‌ای در واکنش به حمله هواداران رئیس‌جمهور آمریکا به کنگره این کشور، تأکید کرد: آمریکا که حتی قادر نیست در خانه از دموکراسی محافظت کند، نمی‌تواند مدعی رهبری دموکراسی در جهان باشد.
🔴 رهبر انقلاب به کدام کارشناس آمریکایی اشاره کردند؟‼️ 🔻رهبر معظم انقلاب در سخنرانی دیروز به سخنان یک کارشناس آمریکایی در اندیشکده اینترپرایز اشاره کردند که گفته بود: ما خواهان ثبات در ایران، عراق، سوریه، لبنان نیستیم. 🔹بررسی‌ها نشان می‌دهد منظور رهبر انقلاب ، مایکل لدین مشاور سابق شورای امنیت ملی آمریکا است که در این یادداشت با ادعای بی‌ثبات سازی کشورهای محور مقاومت نوشته بود: «ما خواهان ثبات در ایران، عراق، سوریه، لبنان نیستیم؛ سؤال اصلی نه لزوم یا عدم لزوم بی‌ثباتی در این کشورها است، بلکه چگونگی ایجاد بی‌ثباتی مورد نظر است» 🔹 مایکل آرتور لدین یکی از نومحافظه‌­کاران کهنه­‌کار است. او که کار خود را از موسسه امریکن انترپرایز آغاز کرد، از سال ۱۹۷۰ به بعد، همواره یکی از طرفداران اصلی سیاست خارجی مداخله‌­جویانه­ آمریکا بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✖️رهبر انقلاب به مناسبت قیام ۱۹ دی به کتابی که به نقش سازمان جاسوسی «سیا» در رسانه‌های جهان پرداخته است اشاره کرد. کتاب : چگونه سیا بهترین نویسندگان جهان را فریب داد، نوشتۀ جوئل ویتنی ترجمه پرناز طالبی توسط انتشارات کتاب کوچه در سال ۹۷ منتشر شده است.