🌿 راه دسترسی به هوش مصنوعیهای تحریم شده (بخش دوم)
🌿 تنظیمات ویندوز برای شکستن تحریم استفاده از هوش های مصنوعی:
▫️روی منوی Start کلیک کنید و سپس روی کنترل پنل (Control Panel) کلیک کنید.
▫️روی گزینه Network and Internet کلیک کنید.
▫️روی گزینه Change Adapter Settings کلیک کنید.
▫️روی شبکه وایفای یا شبکه LAN که به آن متصل هستید راست کلیک کنید و سپس Properties را انتخاب کنید.
▫️گزینه Internet Protocol Version 4 را انتخاب کنید.
▫️دکمه Properties را بزنید.
▫️اگر نشانی DNS وجود دارد آن را جایی یادداشت کنید و برای مراجعات بعدی نگه دارید. سپس آنها را پاک کنید.
نشانی 178.22.122.100 و 185.51.200.2 را در بخشهای مربوط به DNS وارد کنید.
▫️گزینهی Validate settings upon exit را تیک بزنید.
▫️دکمه OK را بزنید و پنجره را ببندید و مرورگر خود را ریاستارت نمایید.
🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش
🍃@mroyesh_ir
🌐 www.mroyesh.ir
🌿 هفدهمین جشنواره پژوهشی بانوی کرامت
🌿 عموم پژوهشگران: مقاله در موضوع حوزه های علمیه، تبلیغ کارآمد، خانواده متعالی
🌿 طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران: کتاب، پایاننامه، مقاله و ...
▫️توضیحات تکمیلی در پوستر
@kowsarnews
🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش
🍃@mroyesh_ir
🌐 www.mroyesh.ir
🌿 سه قدم تا استفاده از #هوش_مصنوعی گوگل (جمینای) در موبایل!
🌿 ۱. برنامه "شکن" را از بازار دانلود و اجرا کنید
🌿 ۲. این آدرس را باز کنید
https://gemini.google.com/
🌿 ۳. روی sign in بزنید و با وارد کردن جیمیلتان، وارد حساب کاربری شوید
🌿 تمام! شما بپرسید، هوش مصنوعی جمینای پاسخ میدهد!
🔺دقت کنیم پاسخهای هوش مصنوعی همیشه صحیح و کامل نیست و پاسخها توسط پژوهشگر باید بررسی شود، هوش مصنوعی دستیار پژوهشگر است؛ نه پژوهشگر!
#اختصاصی_رویش
#آموزش
🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش
🍃@mroyesh_ir
🌐 www.mroyesh.ir
🌿 دقت کنید: برای باز شدن صفحه هوش مصنوعی گوگل (جمینای) شما به اجرای یک تحریمشکن مثل برنامه شکن نیاز دارید (دانلود از کافه بازار)
🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش
🍃@mroyesh_ir
🌐 www.mroyesh.ir
🌿 سلسله نشستهای #تجربیات پژوهشی استادان و صاحبنظران
🌿 حجتالاسلام والمسلمین دکتر محمدتقی #دیاری بیدگلی (استادتمام گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه قم)
🌿یکشنبه ۱۴۰۳/۳/۲۰، ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲
🌿 لینک:
https://vroom.ut.ac.ir/farabi1
🌿 برگزارکننده: معاونت پژوهشی دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران
#آموزش
🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش
🍃@mroyesh_ir
🌐 www.mroyesh.ir
تحلیل محتوای کیفی.pdf
628.7K
🌿 روش #تحلیل_محتوای_کیفی چیست؟
🌿 در این مقاله دکتر محمدتقی #ایمان، استاد سرشناس حوزه روش تحقیق، به تشریح این روش میپردازد
#آموزش
#اختصاصی
#روش_تحقیق_کیفی
🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش
🍃@mroyesh_ir
🌐 www.mroyesh.ir
🌿 یازدهمین جشنواره بانو امین
🌿 ویژه طلاب، اساتید و کارمندان جامعه الزهرا(س)
🌿 ارسال آثار:
/http://forms.jz.ac.ir/f_43
🌿 مهلت ارسال:1403/04/31
🌿 توضیحات تکمیلی در پوستر و سایت
www.pjh.jz.ac.ir
@jz2602
🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش
🍃@mroyesh_ir
🌐 www.mroyesh.ir
پوستر | پویش مردمی چله خدمت
🔸 شما ادامه دهنده این پویش باشید.
🔹 تصاویر و ویدئوی مشارکت خود در پویش #چله_خدمت را به آیدی @khedmat_adminn ارسال نمایید.
🔹همچنین با ارسال عدد ۸ به شماره ۱۰۰۰۲۳۳۹ میتوانید به پویش چله خدمت بپیوندید.
🆔 @khedmat_info
🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش
🍃@mroyesh_ir
🌐 www.mroyesh.ir
🌿 سلسله نشستهای #تجربیات پژوهشی استادان و صاحبنظران
🌿 حجتالاسلام والمسلمین دکتر محمدتقی #دیاری بیدگلی (استادتمام گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه قم)
🌿یکشنبه ۱۴۰۳/۳/۲۰، ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲
🌿 لینک:
https://vroom.ut.ac.ir/farabi1
🌿 برگزارکننده: معاونت پژوهشی دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران
#آموزش
🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش
🍃@mroyesh_ir
🌐 www.mroyesh.ir
🌿 روش #گرنددتئوری (نظریه دادهبنیاد) چیست؟
🌿 این روش پژوهش زمانی به کار میرود که برای توضیح تئوریک یک رویداد، نظریهای وجود ندارد یا نظریات موجود، جوابگو نیستند
🌿این روش بر اساس رهیافت نظاممند استراوس و کوربین، سه مرحله اصلی دارد:
☘️کدگذاری #باز:
تمام دادهها بر اساس تحلیل محتوای کیفی، کدگذاری میشوند و در نهایت به چند مقوله کلان میرسیم
☘️کدگذاری #محوری:
یکی از مقولهها که حالت مرکزی داشته باشد؛ یعنی سایر مقولهها را بتوان به آن ربط داد، به عنوان مقوله محوری انتخاب میشود
سپس سایر مقولههای کلان باقیمانده، ذیل ۵ بعد تنظیم میشوند:
▫️شرایط علی (علتهای موثر بر مقوله محوری)
▫️راهبردها (نتایج برآمده از مقوله محوری)
▫️پیامدها (نتایج حاصل از راهبردها)
▫️شرایط مداخلهگر (شرایط زمینهای عمومی موثر بر راهبردها)
▫️زمینهها (شرایط زمینهای اختصاصی موثر بر راهبردها)
☘️کدگذاری #گزینشی (انتخابی):
در این مرحله پژوهشگر میتواند نوعی خط داستان بنویسد که مقولات را به هم مرتبط سازد
◽️منبع: کرسول، پویش کیفی
#روش_تحقیق_کیفی
#پیشرفته
#اختصاصی
🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش
🍃@mroyesh_ir
🌐 www.mroyesh.ir
خاتمه خط مشی-داده بنیاد-دانایی فرد.pdf
515K
🌿 نمونه عملی برای یادگیری روش گرنددتئوری
🌿 مقاله «فهم خاتمه خطمشی عمومی در ایران، پژوهشی بر مبنای نظریهپردازی دادهبنیاد» (دکتر داناییفرد و همکاران)
#روش_تحقیق_کیفی
🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش
🍃@mroyesh_ir
🌐 www.mroyesh.ir
🌿 نمونه کدگذاری در گرنددتئوری
🌿منبع: مقاله الگوی گرندد تئوری در مقاله فهم خاتمه خط مشی عمومی در ایران، پژوهشی بر مبنای نظریهپردازی دادهبنیاد
#روش_تحقیق_کیفی
🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش
🍃 |@mroyesh_ir
🌐 www.mroyesh.ir
.
🌿 چگونگی نگارش پیشینه تحقیق
🌿 یکی از الگوهای نگارش پیشینه تحقیق این است که ابتدا پیشینههای #داخلی و سپس خارجی و در هر یک بر اساس #جدید به قدیم نوشته میشود
🌿 شکل فوق نمونهای از این نوع نگارش پیشینه است
#آموزش
#اختصاصی
🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش
🍃 |@mroyesh_ir
🌐 www.mroyesh.ir