eitaa logo
مدرسه مجازی رویش پژوهش
3.5هزار دنبال‌کننده
910 عکس
63 ویدیو
55 فایل
🌱 به امید دیدار روی‌ش(عج) 🌿 آموزش #پژوهش: تضمینی، کاربردی، فشرده، با هزینه مناسب 🌐 سایت: www.mroyesh.ir 🌿 گروه: https://eitaa.com/joinchat/4150329476C9fda7054ec 🌿 کارشناسان رویش: @mroyesh ۰۹۹۰۶۱۶۶۶۷۸ 🌿 تبادل و تبلیغ: @ketabak_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
🌿 راه دسترسی به هوش مصنوعی‌های تحریم شده (بخش دوم) 🌿 تنظیمات ویندوز برای شکستن تحریم استفاده از هوش های مصنوعی: ▫️روی منوی Start کلیک کنید و سپس روی کنترل پنل (Control Panel) کلیک کنید. ▫️روی گزینه Network and Internet کلیک کنید. ▫️روی گزینه Change Adapter Settings کلیک کنید. ▫️روی شبکه وای‌فای یا شبکه LAN که به آن متصل هستید راست کلیک کنید و سپس Properties را انتخاب کنید. ▫️گزینه Internet Protocol Version 4 را انتخاب کنید. ▫️دکمه Properties را بزنید. ▫️اگر نشانی DNS وجود دارد آن را جایی یادداشت کنید و برای مراجعات بعدی نگه دارید. سپس آنها را پاک کنید. نشانی 178.22.122.100 و 185.51.200.2 را در بخش‌های مربوط به DNS وارد کنید. ▫️گزینه‌ی Validate settings upon exit را تیک بزنید. ▫️دکمه OK را بزنید و پنجره را ببندید و مرورگر خود را ری‌استارت نمایید. 🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش 🍃@mroyesh_ir 🌐 www.mroyesh.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌿 هفدهمین جشنواره پژوهشی بانوی کرامت 🌿 عموم پژوهشگران: مقاله در موضوع حوزه های علمیه، تبلیغ کارآمد، خانواده متعالی 🌿 طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران: کتاب، پایان‌نامه‌، مقاله و ... ▫️توضیحات تکمیلی در پوستر @kowsarnews 🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش 🍃@mroyesh_ir 🌐 www.mroyesh.ir
🌿 سه قدم تا استفاده از گوگل (جمینای) در موبایل! 🌿 ۱. برنامه "شکن" را از بازار دانلود و اجرا کنید 🌿 ۲. این آدرس را باز کنید https://gemini.google.com/ 🌿 ۳. روی sign in بزنید و با وارد کردن جیمیل‌تان، وارد حساب کاربری شوید 🌿 تمام! شما بپرسید، هوش مصنوعی جمینای پاسخ می‌دهد! 🔺دقت کنیم پاسخ‌های هوش مصنوعی همیشه صحیح و کامل نیست و پاسخ‌ها توسط پژوهشگر باید بررسی شود، هوش مصنوعی دستیار پژوهشگر است؛ نه پژوهشگر! 🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش 🍃@mroyesh_ir 🌐 www.mroyesh.ir
🌿 دقت کنید: برای باز شدن صفحه هوش مصنوعی گوگل (جمینای) شما به اجرای یک تحریم‌شکن مثل برنامه شکن نیاز دارید (دانلود از کافه بازار) 🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش 🍃@mroyesh_ir 🌐 www.mroyesh.ir
🌿 سلسله نشست‌های پژوهشی استادان و صاحب‌نظران 🌿 حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدتقی بیدگلی (استادتمام گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه قم) 🌿یکشنبه ۱۴۰۳/۳/۲۰، ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲ 🌿 لینک: https://vroom.ut.ac.ir/farabi1 🌿 برگزارکننده: معاونت پژوهشی دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران 🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش 🍃@mroyesh_ir 🌐 www.mroyesh.ir
تحلیل محتوای کیفی.pdf
628.7K
🌿 روش چیست؟ 🌿 در این مقاله دکتر محمدتقی ، استاد سرشناس حوزه روش تحقیق، به تشریح این روش می‌پردازد 🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش 🍃@mroyesh_ir 🌐 www.mroyesh.ir
🌿 یازدهمین جشنواره بانو امین 🌿 ویژه طلاب، اساتید و کارمندان جامعه الزهرا(س) 🌿 ارسال آثار: /http://forms.jz.ac.ir/f_43 🌿 مهلت ارسال:1403/04/31 🌿 توضیحات تکمیلی در پوستر و سایت www.pjh.jz.ac.ir @jz2602 🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش 🍃@mroyesh_ir 🌐 www.mroyesh.ir
پوستر | پویش مردمی چله خدمت 🔸 شما ادامه دهنده این پویش باشید. 🔹 تصاویر و ویدئوی مشارکت خود در پویش را به آیدی @khedmat_adminn ارسال نمایید. 🔹همچنین با ارسال عدد ۸ به شماره ۱۰۰۰۲۳۳۹ می‌توانید به پویش چله خدمت بپیوندید. 🆔 @khedmat_info 🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش 🍃@mroyesh_ir 🌐 www.mroyesh.ir
🌿 نظرات شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی رویش (۱)
🌿 سلسله نشست‌های پژوهشی استادان و صاحب‌نظران 🌿 حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدتقی بیدگلی (استادتمام گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه قم) 🌿یکشنبه ۱۴۰۳/۳/۲۰، ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲ 🌿 لینک: https://vroom.ut.ac.ir/farabi1 🌿 برگزارکننده: معاونت پژوهشی دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران 🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش 🍃@mroyesh_ir 🌐 www.mroyesh.ir
🌿 روش‌ (نظریه داده‌بنیاد) چیست؟ 🌿 این روش پژوهش زمانی به کار می‌رود که برای توضیح تئوریک یک رویداد، نظریه‌ای وجود ندارد یا نظریات موجود، جوابگو نیستند 🌿این روش بر اساس رهیافت نظام‌مند استراوس و کوربین، سه مرحله اصلی دارد: ☘️کدگذاری : تمام داده‌ها بر اساس تحلیل محتوای کیفی، کدگذاری می‌شوند و در نهایت به چند مقوله کلان می‌رسیم ☘️کدگذاری : یکی از مقوله‌ها که حالت مرکزی داشته باشد؛ یعنی سایر مقوله‌ها را بتوان به آن ربط داد، به عنوان مقوله محوری انتخاب می‌شود سپس سایر مقوله‌های کلان باقی‌مانده، ذیل ۵ بعد تنظیم می‌شوند: ▫️شرایط علی (علت‌های موثر بر مقوله محوری) ▫️راهبردها (نتایج برآمده از مقوله محوری) ▫️پیامدها (نتایج حاصل از راهبردها) ▫️شرایط مداخله‌گر (شرایط زمینه‌ای عمومی موثر بر راهبردها) ▫️زمینه‌ها (شرایط زمینه‌ای اختصاصی موثر بر راهبردها) ☘️کدگذاری (انتخابی): در این مرحله پژوهشگر می‌تواند نوعی خط داستان بنویسد که مقولات را به هم مرتبط سازد ◽️منبع: کرسول، پویش کیفی 🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش 🍃@mroyesh_ir 🌐 www.mroyesh.ir
خاتمه خط مشی-داده بنیاد-دانایی فرد.pdf
515K
🌿 نمونه عملی برای یادگیری روش گرنددتئوری 🌿 مقاله «فهم خاتمه خط‌مشی عمومی در ایران، پژوهشی بر مبنای نظریه‌پردازی داده‌بنیاد» (دکتر دانایی‌فرد و همکاران) 🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش 🍃@mroyesh_ir 🌐 www.mroyesh.ir
🌿 نمونه کدگذاری در گرنددتئوری 🌿منبع: مقاله الگوی گرندد تئوری در مقاله فهم خاتمه خط مشی عمومی در ایران، پژوهشی بر مبنای نظریه‌پردازی داده‌بنیاد 🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش 🍃 |@mroyesh_ir 🌐 www.mroyesh.ir
. 🌿 چگونگی نگارش پیشینه تحقیق 🌿 یکی از الگوهای نگارش پیشینه تحقیق این است که ابتدا پیشینه‌های و سپس خارجی و در هر یک بر اساس به قدیم نوشته می‌شود 🌿 شکل فوق نمونه‌ای از این نوع نگارش پیشینه است 🌱 مدرسه مجازی رویش پژوهش؛ مرجع پژوهش 🍃 |@mroyesh_ir 🌐 www.mroyesh.ir