eitaa logo
مهدویت تا نابودی اسرائیل
1.7هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
3.3هزار ویدیو
61 فایل
🌷اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید 🍃امام خامنه ای(حفظه الله) نظرات و پیشنهادات @Mtnsrx ارتباط با ادمین جهت تبادل @fzz_135 لینک کانال مهدویت تا نابودی اسرائیل در ایتا http://eitaa.com/joinchat/1682636800Cc212ba55ee
مشاهده در ایتا
دانلود
🌐ریشه حقوقهای نجومی و پاداشهای میلیاردی 🔸هاشمی رفسنجانی در آن نماز جمعه معروف به مانور تجمل و اشرافی گری، گفت:"اظهار فقر و بیچارگی کافی است. این رفتارهای درویش مسلکانه وجهه جمهوری اسلامی را نزد جهانیان تخریب کرده است. زمان آن رسیده که مسئولین ما به "مانور تجمل" روی آورند. از امروز به خاطر اسلام و انقلاب مسئولین وظیفه دارند مرتب و باوقار باشند. هرچند ما فقیر باشیم و اقتصادمان به سامان نباشد اما برای آنکه در دیدگان سایر ملل مسلمان و غیر مسلمان "ملتی مفلوک" جلوه نکنیم لازم است تا "جلوه هایی از تجمل" در چهره کشور و مسئولین حاکمیتی رویت شود 📚هاشمی رفسنجانی در خطبه ۱۸آبان۱۳۶۸ 👉 @mtnsr2
6.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔅جریانهایی که به نام جریان انقلابی و مستضعفین مسئولیت گرفته اند 👉 @mtnsr2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚜تجمل گرایی چه بر سر مومنین صدر اسلام آورد 🔱تجمل گرایی در صدر اسلام آنهایی که چیزی نمانده بود از اهلبیت شوند را به زیر کشید استاد رائفی پور 👉 @mtnsr2
🌐در مساجد ماهیت خود را از دست می دهند و به جای آموزش و موعظه های دینی، بر تعداد مساجد و آن افزوده می شود. 🔹در صورتی که مساجد از مومنان تهی است. مسجدهای آباد و زیباست ولی از هدایت در آن خبری نیست 👉 @mtnsr2
30.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مد گرایی به سبک آخر الزمان استاد رائفی پور 👉 @mtnsr2
🔅امام زمان در قلب❤️های شماست 🔹مواظب باشید بیرونش نکنید 👉 @mtnsr2
ShabNimeShaban1397[01].mp3
16.87M
🔅مناجات با امام زمان 🔹حاج میثم مطیعی 🌷تا کی به تمنای وصال تو یگانه 🌷اشکم شود از هر مژه چون سیل روانه 🌷خواهد به سر آید، شب هجران تو یانه؟ 🌷ای تیر غمت را دل عشاق نشانه 🌷جمعی به تو مشغول و تو غایب ز میانه 🌷رفتم به در صومعه‌ی عابد و زاهد 🌷دیدم همه را پیش رخت راکع و ساجد 🌷در میکده رهبانم و در صومعه عابد 🌷گه معتکف دیرم و گه ساکن مسجد 🌷یعنی که تو را می‌طلبم خانه به خانه 🌷روزی که برفتند حریفان پی هر کار 🌷زاهد سوی مسجد شد و من جانب خمار 🌷من یار طلب کردم و او جلوه‌گه یار 🌷حاجی به ره کعبه و من طالب دیدار 🌷او خانه همی جوید و من صاحب خانه 🌷هر در که زنم صاحب آن خانه تویی تو 🌷هر جا که روم پرتو کاشانه تویی تو 🌷در میکده و دیر که جانانه تویی تو 🌷مقصود من از کعبه و بتخانه تویی تو 🌷مقصود تویی کعبه و بتخانه بهانه 🌷بلبل به چمن زان گل رخسار نشان دید 🌷پروانه در آتش شد و اسرار عیان دید 🌷عارف صفت روی تو در پیر و جوان دید 🌷یعنی همه جا عکس رخ یار توان دید 🌷دیوانه منم من که روم خانه به خانه 🌷عاقل به قوانین خرد راه تو پوید 🌷دیوانه برون از همه آیین تو جوید 🌷تا غنچه‌ی بشکفته‌ی این باغ که بوید 🌷هر کس به زبانی صفت حمد تو گوید 🌷بلبل به غزلخوانی و قمری به ترانه 🌷بیچاره بهائی که دلش زار غم توست 🌷هر چند که عاصی است ز خیل خدم توست 🌷امید وی از عاطفت دم به دم توست 🌷تقصیر خیالی به امید کرم توست 🌷یعنی که گنه را به از این نیست بهانه 👉 @mtnsr2
🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹 🌐راه کارهای مقابله با تجمل گرایی 1⃣راهکار اول: گسترش فرهنگ اعتقاد به رزق مقسوم 🔻 اساسی ترین گام در رفع تجمل گرایی و اشرافی گری در جامعه این است که روزی دهنده را خداوند بدانیم و روزی را فقط از او بخواهیم. خداوند در قرآن می فرماید: ✨وَ مَا مِن دَابَّةٍ فی الْأَرْضِ إِلَّا عَلی اللَّهِ رِزْقُهَا، هیچ جنبنده ای در زمین نیست مگر این که روزی او بر خداست✨ 🔸علامه طباطبایی در تفسیر این آیه می گوید قول خداوند که می فرماید: «إِلَّا عَلی اللَّهِ رِزْقُهَا» بر وجوب رزق بر خداوند دلالت می کند و بارها در قرآن آمده است که رزق، از افعال مختص خداوند است و اینکه آن حقی برای خلق نسبت به خداوند است. انسان با اندیشیدن در این آیه باید به این یقین برسد که خداوند هرگز هیچ مخلوقی را بدون روزی نمی گذارد و رزق او هم مانند همه آفریده ها، بر عهده خداوند است و خداوند روزی همه جنبندگان روی زمین را، تضمین کرده است 2⃣راهکار دوم: تبدیل شدن قناعت پیشگی، به هنجار و ارزش اجتماعی 🔹ضد اشرافی گری و زیاده خواهی، قناعت است. قناعت در المفردات، این گونه تعریف شده است «القناعة الاجتزاء بالیسیر من الاعراض المحتاج الیها»، قناعت اکتفا به مقدار کم از آن کالاهایی است که انسان، به آنها محتاج است. از نظر اصطلاحی، قناعت، ملکه ای است برای نفس که سبب اکتفا کردن از مال، به اندازه ضرورت است؛ بدون این که در طلب زیادتر از آن سعی کند و خود را به رنج افکند. 🔻یکی از راه های عملی دفع تجمل گرایی، قناعت پیشگی است؛ یعنی انسان قناعت و اکتفا را در خود تقویت و از حرص ورزی در جمع آوری مال خودداری کند. امام باقر علیه السلام فرمود: «اِدفَع عَظیمَ الحِرصِ بِإیثارِ القِناعة؛ حرص شدید را با به کار بستن قناعت از بین ببر». 3⃣راهکار سوم: برقراری عدالت اقتصادی و تعدیل ثروت 🔹نابرابری اقتصادی و توزیع ناعادلانه و نامتوازن ثروت در میان قشرهای گوناگون جامعه یکی از مهم ترین عوامل پیدایش حرص و افزون طلبی در جامعه است. بنابراین، درمان اقتصادی اشرافی گری و افزون طلبی، تعدیل ثروت خواهد بود. عدالت اقتصادی که لازمه آن توزیع عادلانه ثروت است، از مهمترین اهداف اقتصاد اسلامی به شمار می رود؛ یعنی اگر این اصل کلیدی و اساسی در جامعه برقرار نشود، بسیاری از مناسبات اجتماعی و اقتصادی افراد، مختل و به انحراف کشیده خواهد شد. 🔻بس لازم است که عدالت اقتصادی و تعدیل ثروت از نظر اسلام را به درستی بشناسیم و برای برقراری آن در جامعه تلاش کنیم 👉 @mtnsr2 🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
امام علی علیه السلام بگذارید و بگذرید ببینید و دل نبندید چشم بیاندازید و دل مبازید که دیر یا زود باید گذاشت و گذشت..... 👉 @mtnsr2
🔱عاری از هر گونه تجملگرایی 🔅روز جمعه بود که در دفتر کارخانه پنبه نشسته بودم تا نماز جمعه را شروع کنم. در باز بود، دیدم پیرزنی که دست به کمر گرفته به طرف من می‌آید، به نظرم رسید احتیاج مالی دارد، فکر می‌کردم که چه مقدار کمکش کنم. آمد نزدیک قد خمیده را راست کرد، گفت: «پسرم! من کارگر منازل هستم و پسر ندارم که به جبهه بفرستم. فقط دو دختر دارم. از دسترنجم این گوشواره‌ها را خریدم، بگیر و برای جبهه خرج کن تا من هم سهمی داشته باشم 😔😔😔😔😔 👉 @mtnsr2
✋سلام بر شهدا ✍بگذارید سلام امشب رو به شهدا بکنیم 🔹اونهایی که خالصانه دین خدا را یاری کردند تا اینکه عند ربهم یرزقون شوند 😔ای کاش تک تک خاطرات شهدا را در زندگی خود احیا کنیم تا رنگ و بوی شهدا بگیریم رنگ بوی شهدا بگیری اونوقت ، چه لحظه قشنگی میتونه باشه 🔅ما باشیم و.... 🔅شهدا باشن و.... 🔅آقا امام حسین (ع) و.... 😭دورش بنشینیم و...... 👉 @mtnsr2
🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ماشین لباسشویی او جبهه ماند و من آمدم مشهد، مرخصی.صبح روز بعد رفتم ملک آباد، مقر سپاه. یکی از مسؤولین رده بالا گفت: به هر کدوم از فرماندهان وسیله ای دادیم، یک ماشین لباسشویی هم سهم آقای برونسی شده. مکث کرد و ادامه داد: حالا که ایشون نیست، شما زحمتش رو می کشین که ببرین خونه شون؟ می دانستم حاجی اگر بود، به هیچ عنوان قبول نمی کرد. پیش خودم گفتم: چی از این بهتر که تا نیست من ترتیب کارو بدم. این طوری وقتی خبر دار می شد، در مقابل عمل انجام شده قرار می گرفت و دیگر کاری نمی توانست بکند. برای همین گفتم: با کمال میل قبول می کنم. ماشین لباسشویی را گذاشتم عقب یک وانت و سریع بردم خانه شان. هرگز آن عصبانیتش یادم نمی رود.همین که از موضوع ماشین لباسشویی خبر دار شده بود و فهمیده بود از کجا آب می خورد، یکراست آمد سروقت من. هیچ وقت آن طور ناراحت و عصبانی ندیده بودمش.با صدایی که می لرزید، گفت: شما به چه اجازه به خونه ی من ماشین لباسشویی آوردی؟ چون انتظار همچین برخوردی را نداشتم، پاك هول کرده بودم.گفتم: از طرف بالا به من دستور دادن. ناراحت از قبل گفت: عذر بدتر از گناه! مکث کرد و خشن ادامه داد: همین حالا می آی بر می داری می بریش. کم کم اوضاع و احوال دستم می آمد و به خودم مسلط می شدم. گفتم: حالا مگه چی شده که این جوری داری زمین و آسمون رو به هم می دوزی، حاج آقا؟! به پرخاش گفت: مگه من رفتم جنگ که ماشین لباسشویی تو خونه ام بیاد؟ بابا یک تیکه ی کوچیک حقت بود، به ات دادن. گفت: شما می خواین اجر منو از بین ببرین، ما برای چیز دیگه ای می ریم جنگ، داریم به وظیفه ی شرعی و دینی عمل می کنیم؛ همین چیزهاست که ممکنه ما رو از مسیر منحرف کنه. آهی از ته دل کشید نگاهش را از نگاهم گرفت و خیره ی طرف دیگری شد. تازه همین حقوقی رو هم که می گیرم، نمی دونم حقم باشه یا نه؛ اصلاً وقتی که می آم مرخصی باید برم کار کنم و خرج زن و بچه رو در بیارم و باز برم جبهه، اون وقت شما به خودتون اجازه ی این کارها رو می دین؟! این کار بعید بود از تو، آقا سید. آخرش هم زیر بار نرفت. محکم و جدی گفت: خودت اونو آوردی، خودت هم می آی می بریش. من هم زدم به در لجبازی و گفتم:اون ماشین حق زن و بچه ی شما هست و باید تو خونه بمونه. خداحافظی کرد و در حال رفتن گفت:ما به اون دست نمی زنیم تا بیای ببریش. با خودم گفتم: هر حرفش رو که گوش کنم، این یکی رو گوش نمی کنم. پا تو کفش کردم و دیگر نرفتم که ماشین لباسشویی را بیاورم. خدا رحمتش کند، او هم به خانمش گفته بود:ماشین رو از تو کارتنش در نیاری. تا زمان شهادتش، همان طور توی کارتن ماند و اصلاً دست نخورد. مدتها بعد از شهادتش، آن را با یک ماشین لباسشویی نوتر عوض کردم و بردم برای زن و بچه اش 👉 @mtnsr2 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸