🇮🇷🌸
🍀
💠 #عکس_نوشت
✅ موضوع: انتخاب اصلح
🍃🌻🍃
🌺 مقام معظم رهبری: یکی از ابعاد حق الناس در انتخابات، رای مردم به مجموعههای قابل اعتماد است. ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
#روشنگری
#ایران_قوی
#ثامن
#مشارکت_حداکثری
🆔 https://sapp.ir/meyar.pb
🆔 eitaa.com/meyarpb
🆔https://rubika.ir/meyar_pb
🍀
🇮🇷🌸
🎯 تَکرار یا تَغییر
⭕️ نان در خانه و ما گرد وین میگردیم!
🔻 هیچ عقل سلیمی مذاکره را نفی نمیکند، اما مذاکرهای که گشایش موقت ایجاد کند و بعد فشار چند برابری بهدنبال داشته باشد را هم هیچ عاقلی تایید نمیکند. تجربه این امر در سال ۹۲ دیده شد، برجامی که تا حدی فشارهای آمریکا را کاهش داد، اما بعد از ۳ سال فشارهای آمریکا چند برابر شد. چه تضمینی وجود دارد این تجربه تکرار نشود ؟
اگر به جای این گشایش های موقتی کمی تدبیر و کمی اعتماد به ظرفیتهای درونی وجود داشته باشد، برای نان خود گرد وین نمی گردیم!
🌓 روشنا
🆔 https://eitaa.com/roshana_ir
🆔 https://rubika.ir/roshana_ir
🗓 25 اردیبهشت
💢 داده کاوی پستهای مرتبط با نامزدهای ریاست جمهوری 1400 به 5 نامزد احتمالی پرداخته که پستهای منتشر شده پیرامون این نامزدها دارای بیشترین بازدید در تلگرام و بیشترین تعداد لایک در توییتر و اینستاگرام هستند.
💢با ثبت نام #رئیسی و انتشار بیانیه وی در فضای مجازی تولید محتوای انتخاباتی پیرامون وی افزایش یافته و نام وی در صدر توجه کاربران در فضای مجازی است.
#تولید محتوا پیرامون خبر ثبت نام #علی_لاریجانی و همچنین بیانهای که پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران خواند نیز مورد تجه کاربران فضای مجازی بود.
🌓 روشنا
🆔 https://eitaa.com/roshana_ir
🆔 https://rubika.ir/roshana_ir
🔘رفتار و رویکرد کاربران توییتر پیرامون نامزدهای احتمالی و انتخابات ریاست جمهوری 1400 چگونه است؟
💢 مرکز پژوهشی بتا با داده کاوی بیش از 90 میلیون توییت منتشر شده در 7 هفته ابتدای سال 1400 به بررسی کاربرانی که پیرامون نامزدهای احتمالی و انتخابات ریاست جمهوری 1400 اقدام به نشر محتوا در این بستر کردهاند،پرداخته است.
💢 میزان مشارکت کاربران در نشر محتوا پیرامون یک شخصیت خاص، قدرت طرفداران وی در حمایت یا مخالفت با یک جریان یا شخصیت خاص را نمایش میدهد.
در این بین با دقت و بررسی بیشتر حتی میتوان تا حدودی رفتار رباتگونه برخی کاربران را نیز مشخص نمود، میزان تولید بسیار زیاد محتوا پیرامون یک نامزد توسط کاربرنی محدود، توجه و تمرکز طیف دیگری از کاربران فقط بر روی یک نامزد و ... از دلایل رفتار رباتگونه یک نامزد میتوان یاد کرد.
بررسی رویکرد و رفتار کاربران در کنار این میزان مشارکت، به میزان قابل توجهی این مقدار حمایت را روشن میکند.
💢 در این مدت کاربران طرفدار #جلیلی و #رئیسی و همچنین مخالفان #ظریف و #جهانگیری در این بستر بیشتر از سایرین فعال بوده و اقدام به نشر محتوا در این موضوع کردهاند.
🌓 روشنا
🆔 https://eitaa.com/roshana_ir
🆔 https://rubika.ir/roshana_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 #ببینید | سردار حاجیزاده: امروز تقاطعی از آتش موشکی بر سر رژیمصهیونیستی است
🔹اگر دیدید یمن هم به موشکهایی دست یافته که میتواند رژیمصهیونیستی را هدف قرار دهد، تعجب نکنید.
🌓 روشنا
🆔 https://eitaa.com/roshana_ir
🆔 https://rubika.ir/roshana_ir
🔹 #نظرسنجی / ۲۳خرداد ۱۴۰۰ (بعد از مناظره سوم)
🌓 روشنا
🆔 https://eitaa.com/roshana_ir
🆔 https://rubika.ir/roshana_ir
⭕️ منافقین علیه رای مردم ایران | ماه عسل پهلوی چیها با سربازان مریم
📊 دیتاک با دادهکاوی توییتهای تولیدی توسط اکانتهای منتسب به منافقین، رویکرد این خوشه درباره موضوع انتخابات را در تاریخ ۱۷ الی ۲۳ خردادماه مورد تحلیل قرار داده است.
🔹در این راستا با آنالیز متن توییتهای منتشر شده منافقین هشتگهای #رای_من_سرنگونی، #ایران، #رئیسی_جلاد۶۷، #انتخابات و #تحریم_انتخابات پرتکرارترین هشتگهای این خوشه از کاربران برآورد شده است.
🔹با مقایسه ابر هشتگ منافقین و سلطنتطلبان، تشابه رویکردهای این دو گروه علاوه بر ویژگی براندازی، با هشتگهای رای بی رای و تحریم انتخابات آشکارتر میشود.
🌓 روشنا
🆔 https://eitaa.com/roshana_ir
🆔 https://rubika.ir/roshana_ir
2.جملات ناظر به مسائل مردم برای عدم مشارکت.pdf
13.24M
⭕️ با مردم حرف بزنیم!
📌 متنهای کوتاه پیشنهادی برای دعوت مردم به مشارکت در انتخابات
📍 مناسب برای استوری، وضعیت و پیامکهای کوتاه
🌓 روشنا
🆔 https://eitaa.com/roshana_ir
🆔 https://rubika.ir/roshana_ir
🔘 افت شدید توجهات به همتی در شبکه های اجتماعی بعد از مناظره سوم
📍 آخرین وضعیت رویکرد شبکه های اجتماعی به نامزدهای ریاست جمهوری
💢رشد ضریب نفوذ زاکانی، افزایش محبوبیت زاکانی و کاهش عدم محبوبیت مهرعلیزاده و رضایی نسبت به مناظره قبل
💢شخصیتها بر اساس بیشترین ضریب نفوذ (مولفههایی همچون میزان محتوای منتشر شده در شبکههای اجتماعی، لایک،بازدید،، کامنت و ...) قرار گرفتهاند. به عبارت بهتر ضریب نفوذ میزان تاثیر و نفوذ آن شخص بر کاربران فضای مجازیست.
💢 میزان محبوبیت (محور سبز سمت راست) یا عدم محبوبیت (محور قرمز سمت چپ) بر اساس دادههای کاربران و متد #افکار_سنجی و #پیشبینی_انتخابات انجام شده است.
💢 در تصویر فوق همچنین رویکرد کاربران به هر کاندید نسبت به مناظره قبل نیز مقایسه شدهاست.
👈 در حقیقت وضعیت رویکرد کاربران به شخصیتها حاصل هر دو مولفه ضریب نفوذ و رویکرد کاربران میباشد. و برتر بودن در یکی از آنها نشانه برتری و رویکرد مثبت کاربران نیست.
🌓 روشنا
🆔 https://eitaa.com/roshana_ir
🆔 https://rubika.ir/roshana_ir
⭕️ در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضرت آیت الله خامنهای چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ به صورت تلویزیونی با مردم سخن خواهند گفت.
📺 سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی ساعت ۱۹ به صورت زنده از شبکههای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکههای اجتماعی پخش خواهد شد.
🌓 روشنا
🆔 https://eitaa.com/roshana_ir
🆔 https://rubika.ir/roshana_ir
⭕️ میزان تمایل مردم به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در تازهترین نظرسنجی ایسپا
مرکز افکارسنجی ایران:
🔹از افرادی که در انتخابات مشارکت میکنند پرسیده شد: «اگر الان انتخابات برگزار شود به چه کسی رای میدهید؟»
🔹 از میان افرادی که در انتخابات شرکت میکنند، ۶۰.۶ درصد ابراهیم رئیسی، ۸ درصد محسن رضایی، ۳.۵ درصد سعید جلیلی، ۳.۷ درصد عبدالناصر همتی، ۳.۱ درصد امیرحسین قاضی زاده هاشمی، ۳ درصد علیرضا زاکانی و ۰.۷ درصد محسن مهرعلیزاده را برگزیدهاند. ۱۷.۴ درصد به این سوال پاسخ ندادند.
🔷 ایسپا موج یازدهم نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری را با جامعه آماری افراد بالای ۱۸ سال کل کشور (شهر و روستا) و اندازه نمونه ۵۰۹۴ نفر از طریق مصاحبه حضوری در میادین و معابر شهرها و روستاها در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ اجرا کرده است.
🌓 روشنا
🆔 https://eitaa.com/roshana_ir
🆔 https://rubika.ir/roshana_ir
11.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷🌸
🍀
📽 #انیمیشن
🌀 موضوع: مدیریت مصرف بهینه برق
🍃🌻🍃
#روشنگری
#صرفه_جویی
#ثامن
🆔 https://sapp.ir/meyar.pb
🆔 eitaa.com/meyarpb
🆔https://rubika.ir/meyar_pb
🍀
🇮🇷🌸