eitaa logo
قصه و نقاشی و کاردستی و بازی و ایده کودکانه
8.6هزار دنبال‌کننده
10.8هزار عکس
9هزار ویدیو
1.3هزار فایل
#قصه ها و کلیپ های کودکانه ایده و #نقاشی و #کاردستی #دستورزی مورد استفاده در پایه ابتدایی قابل استفاده برای معلمان و اولیا و دانش آموزان
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آهنگ با اسم مهدیار 🙋🏻‍♂️ تقدیم به همه ی گل پسرایی که اسمشون مهدیارِ 😊 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آهنگ با اسم صدرا 🙋🏻‍♂️ تقدیم به همه ی آقا صدرا ها 🥰 همه ی اسم‌ها را میخونم 😌💪🏻 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
مدیریت زمان در اوقات خاکستری 🔸زمانهای ما در روز بر اساس اینکه در اون وقت کار می‌کنیم یا استراحت، به دو دسته سفید و سیاه تقسیم میشن. 🔸اگر فرض کنید زمانهایی که استراحت می‌کنید سفید و زمانهایی که کار می‌کنید سیاه هستن، شاید شما هم خیلی‌ها رو بشناسید که در اوقات خاکستری زندگی میکنن. 🔸اوقات خاکستری به وقت‌هایی گفته میشه که شما نه به صورت مفید کار می‌کنید نه استراحت. 🔸مثلا همزمان که کتاب جلوتون بازه موبایلتون رو هم در دست گرفتید و نه کتاب می‌خونید، نه واقعا استراحت می‌کنید و مشغول گردش تو فضای مجازی می‌شید. 🔸برای حل این معضل و کاهش اوقات خاکستری، بهتره در برنامه روزانه‌‌تون ساعتها رو به بخش سیاه و سفید تقسیم کنید. 🔸قسمت‌های سیاه رو برای کار مشخصی کنار بگذارید و تمام اون تایم رو بدون حواس‌پرتی صرف کارتون کنید. 🔸در تایم‌های سفید هم بدون اینکه به کار فکر کنید تمام وقتتون رو صرف استراحت کنید. ✅مطالب مفید فرهنگی و پرورشی تربیتی و کاربردی نکات جالب خانه داری و همسرداری همه و همه در کانال خانواده سبز ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @familygreen
کاردستی سی دی دور ریز ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
کاردستی عروسک دستی.نمایشی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
ساخت ملخ با گیره لباس ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ساخت یه کاردستی با خمیر گل چینی و کاغذ رنگی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عالی واقعا ببینید ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تزیین بشقاب میوه برای کودکان ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
ایده تزیین بیسکویت برای کودکان ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خلاقیت جعبه کادوی نازنازی🐰😍 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایده ساخت جا قلمی و خودکار با مقوا ✍ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
🔴 فاقد_رتبه_بندی 📌 پرسش: چرا با حجم بالای ارسال مدارک فاقد رتبه شدم ؟ آیا ارزیاب سخت گیری کرده؟ ✍️پاسخ: اگر ارزیاب سخت گیری داشت در چهار بخش دارای رتبه ۳ تا ۵ نمی شد . بنابراین مشکل از ارزیاب نیست . باید ریز امتیازات فرد مشاهده شود ، بسیاری از همکاران خیلی مستندات را در ۴ بخش ارسال نمودند و هیچ مستندات را در یک بخش ارسال کرده اند . از آنجائیکه رتبه بندی تابه پیشرفت در همه ۶ آیتم است و هر آیتم که کم شود ، همان رتبه اصلی فرد منظور می گردد . بنابراین ارسال مستندات زیاد در سه بخش و ارسال مستندات کم در یک بخش باعث افت رتبه فرد خواهد شد . بنابراین در اعتراض می توانید مستندات لازم را تهیه و ارسال کنید . حتما بررسی کنید : ۱_ امتیاز سابقه خدمت ، تحصیلات ، بیست امتیاز ویژه تربیت معلمی ها ، ارزیابی عملکرد صحیح وارد شده باشد . ۲_ حتما در جایی که صفر شدید بررسی کنید که در آن بخش در سامانه رتبه بندی چه مستنداتی ارسال کرده اید . ⚡️مثلا : فردی می گفت من در یادگیری های مستمر تا سقف مورد نیاز مستندات ارسال کردم . اما با مراجع به خلاصه وضعیت سامانه رتبه بندی مشاهده شد که خالی از ارسال مستندات است . احتمالا مستندات همکار قبل از زدن دکمه تایید نهایی به دلایلی از جمله کیفیت بستر ارتباطی به درستی بارگذاری نشده بوده و همکار توجه نکرده است . 🔸 از دیگر عوامل رد شدن مستندات می توان به تکراری بودن مستند، ناخوانا بودن، عدم مصداق، تاریخ پس از شهریور ۴۰۰، عدم تناسب سازمانی و عدم مالکیت مستند و ... که همگی دارای کد مربوطه هستند اشاره نمود. ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آزمون ساز معلم313 -قابل نصب و استفاده در گوشی اندروید -با سربرگی آماده وقابل ویرایش 🌀قابلیت طراحی سوالات امتحانی پایانی باسربرگ آماده و با ارائه پاسخنامه 🌀تحویل سوال و پاسخنامه به صورت فایل ورد وپی دی اف 🌀رقیه صدیقی سرگروه فیزیک منطقه خوی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 ۶ نکته اساسی برای سازگاری در روابط شاگرد-معلمی 📝 در جامعه امروز، معلمان به عنوان راهنمایان و مربیان شاگردان خود شناخته می‌شوند. اما آیا همیشه می‌دانیم چگونه با دانش‌آموزانمان ارتباط برقرار کنیم؟ به عبارتی دیگر، آیا ما به دلایل احساسی یا احساسات دانش‌آموزان خود توجه کافی می‌کنیم؟ اصل "درباره ی موقعیت صحبت کنید، نه درباره شخصیت و منش دانش آموز"، اصل اساسی ارتباط است. 📹 در دومین فیلم از مجموعه "روابط اثربخش شاگرد-معلمی"، با نگاهی جدید به شیوه‌های ارتباطی در کلاس درس آشنا خواهیم شد. این مجموعه به کمک اصول و روش‌های جدید، معلمان را در ایجاد روابط اثربخش با دانش‌آموزانشان یاری می‌کند. شعار معلم: جدیت، آری! بی‌احترامی، هرگز! معلم آگاه، دانش آموزان خود را به عنوان انسان‌هایی پیچیده می‌شناسد و از آن‌ها به عنوان دوستان ساده و معمولی خود حساب نمی‌کند. او به شیوه‌هایی برای به کارگیری خودمختاری دانش آموزان در کلاس پی می‌برد و با ایجاد رابطه ایمن و راحت، دانش‌آموزان را به دنیای آموزشی خود جذب می‌کند. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 ۶ احتیاط لازم برای برخورد صحیح معلمان با دانش آموزان 🖌 آیا شما همیشه به دنبال راه‌حل‌های بهتری برای ارتباط با دانش‌آموزانتان هستید؟ آیا می‌خواهید راهی پیدا کنید که باعث ایجاد رابطه‌ای اثربخش با دانش آموزانتان شوید؟ پس اولین فیلم از مجموعه "روابط اثربخش شاگرد-معلمی" را از دست ندهید. 👈 در این فیلم دکتر محمد نیرو به موضوعاتی همچون: احترام به حریم شخصی و بهترین روش‌های کمک به دانش‌آموزان بدرفتار، تلاش برای کمک به دانش‌آموزان به جای لقب دادن به آنها، استفاده از شیوه‌های کمک کردن مناسب و حفظ حریم شخصی دانش‌آموزان می‌پردازد. همچنین با اهمیت فاصله زمانی و فاصله ذهنی در روابط معلم-شاگرد و اینکه چگونه با انعطاف عاطفی، دنیا را از دید دانش‌آموزان ببینید، آشنا می‌شوید. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 چگونه با دستورندادن، دانش‌آموزان را همراهی کنیم؟ 🖌 در این سومین فیلم از مجموعه "روابط اثربخش شاگرد-معلمی" با مثال‌هایی از معلمان "الف" و "ب"، بهترین روش‌ها برای سازگاری در ارتباط با دانش آموزان بدون دستور دادن آموزش داده می‌شود. از کم کردن خودسری دانش‌آموزان تا برقراری همکاری با آن‌ها در این فیلم پوشش داده شده است. با دنبال کردن این ترفندها، شما هم می‌توانید به یک معلم موثر تبدیل شوید. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬فیلم راهنمای ورود و ثبت نام در سامانه نوزدهمین الگوهای تدریس برتر gam2nazari.ir ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
💠راهنمای ساخت کلیپ آموزشی 🌀نوزدهمین الگوهای تدریس برتر ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
🔹️ایده برای کشیدن یک منظره زیبا •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese