هدایت شده از استاد مهدوی ارفع
نمونه تبیین ویژه اربعین-تبیین اول.mp3
5.07M
✅ نمونه تبیین ویژه اربعین(تبیین اول)
💢چرا امام حسین علیه السلام در بیانیه مأموریتی ای که اعلام کردند، سیره علی بن ابی طالب علیه السلام را بعد از سیره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله مطرح کردند، (وَأَسیرَ بِسیرَة جَدِّي وَأَبِي علي بن أبی طالب)
مگر سیره علی بن ابی طالب همان سیره رسول اکرم نیست؟
🔹حجت الاسلام #مهدوی_ارفع
┏━━━🍃🌺🍃━━━┓
@mahdavi_arfae
┗━━━🍂━━
هدایت شده از استاد مهدوی ارفع
نمونه تبیین ویژه اربعین-تبیین دوم.mp3
6.9M
✅نمونه تبیین ویژه اربعین-(تبیین دوم)
💢جامعه پردازی یعنی چه؟
💢اگر امام حسین علیه السلام به مقدار حداقلی، یار داشت، حادثه عاشورا اتفاق می افتاد؟
آیا امروز امام زمان (ارواحنا فداه) به عنوان حسین زمان (علیه السلام) یار و امّت دارد؟
🔹حجت الاسلام #مهدوی_ارفع
┏━━━🍃🌺🍃━━━┓
@mahdavi_arfae
┗━━━🍂━━
هدایت شده از استاد مهدوی ارفع
نمونه تبیین ویژه اربعین- تبیین سوم.mp3
4.51M
✅ نمونه تبیین ویژه اربعین-(تبیین سوم)
💢اینکه در زیارت عاشورا می خوانیم اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد یعنی چه؟
🔹حجت الاسلام #مهدوی_ارفع
┏━━━🍃🌺🍃━━━┓
@mahdavi_arfae
┗━━━🍂━━
هدایت شده از استاد مهدوی ارفع
نمونه تبیین ویژه اربعین-تبیین چهارم.mp3
3.51M
✅نمونه تبیین ویژه اربعین (تبیین چهارم)
💢به نظر شما چرا در طول تاریخ حکومت اسلامی واقعی شکل گرفته است، دشمنی دشمنان شدت پیدا کرد و در مقابلش جبهه های باطل شکل گرفت؟
🔹حجت الاسلام #مهدوی_ارفع
┏━━━🍃🌺🍃━━━┓
@mahdavi_arfae
┗━━━🍂━━
هدایت شده از استاد مهدوی ارفع
روش کار تبلیغی در اربعین بویژه طلبه ها.mp3
4.64M
✅روش کار تبلیغی در اربعین بویژه طلبه ها
🔹حجت الاسلام #مهدوی_ارفع
┏━━━🍃🌺🍃━━━┓
@mahdavi_arfae
┗━━━🍂━━
هدایت شده از استاد مهدوی ارفع
اربعین سرمشق حرکت به سوی امام.mp3
3.61M
✅ اربعین سرمشق حرکت به سوی امام
🔹حجت الاسلام #مهدوی_ارفع
┏━━━🍃🌺🍃━━━┓
@mahdavi_arfae
┗━━━🍂━━
هدایت شده از استاد مهدوی ارفع
بهترین روش تبلیغ برای نهج البلاغه در اربعین.mp3
3.06M
✅ بهترین روش تبلیغ برای نهج البلاغه در اربعین
🔹حجت الاسلام #مهدوی_ارفع
┏━━━🍃🌺🍃━━━┓
@mahdavi_arfae
┗━━━🍂━━
هدایت شده از استاد مهدوی ارفع
اربعین الگوی حرکت تمدن ساز.mp3
4.84M
✅ اربعین الگوی حرکت تمدن ساز
🔹حجت الاسلام #مهدوی_ارفع
┏━━━🍃🌺🍃━━━┓
@mahdavi_arfae
┗━━━🍂━━
زهد.pdf
274.6K
--------------- ✿﷽✿ -------------
با دانستن ارزش ها و ضدارزش ها بصیرت جامعہ بالا مے رود و مردم درڪ و فهم لازم براے پذیرش حق راپیدا مے ڪنند، و این امر بہ گسترش زمینہ هاے ظهور ڪمڪ مے ڪند، لذا این حڪمت نهج البلاغہ را مانند حڪمت هاے قبل باهمین هدف مورد بررسے قرار دادیم
🔸°❀°🔸°❀°🔸°❀°🔸°❀°🔸
⤵️صفات زاهدان
🔷 الف-زاهدان گروهي از مردم دنيايند كه دنياپرست نمي باشند، پس در دنيا زندگي مي كنند اما آلودگي دنياپرستان را ندارند، در دنيا با آگاهي و بصيرت عمل مي كنند، و در ترك زشتي ها از همه پيشي مي گيرند، بدنهايشان بگونه اي در تلاش و حركت است كه گويا ميان مردم آخرتند، اهل دنيا را مي نگرند كه مرگ بدنها را بزرگ مي شمارند، اما آنها مرگ دلهاي زندگان را بزرگتر مي دانند.
🔷 ب-به خدا سوگند، سوگندي كه تنها اراده خدا در آن است، چنان نفس خود را به رياضت وادارم كه به يك قرص نان، هرگاه بيابم، و به نمك به جاي نان خورش قناعت كند.....خوشا به حال آن كس كه مسووليتهاي واجب را در پيشگاه خدا به انجام رسانده، و در راه خدا هرگونه سختي و تلخي را به جان خريده، و به شب زنده داري پرداخته است، و اگر خواب بر او چيره شود بر روي زمين خوابيده، و كف دست را بالين خود قرار مي دهد، در گروهي كه ترس از معاد خواب را از چشمانشان ربوده،......
📚خطبه۲۳٠
📚نامه۴۵
⚜💠⚜💠⚜💠⚜💠
لازم بہ ذڪر است در تمام موارد تنها منبع مورد استفادہ، خود نهج البلاغہ باترجمہ مرحوم دشتے میباشد، با این رویڪرد ڪہ نهج البلاغہ بہ تنهایے تا حدزیادے میتواند مفسّر بخشهاے مختلف خود باشد.
#نهضت_جهانی_نهج_البلاغه_خوانی
#مهدوی_ارفع
@nahjolbalagheiha
هم اکنون ریز برنامه های اربعینِ نهضت در کانال عملیات .
عضو شوید
@amaliat_nahjalbalaghe