حجاب 2(1).pdf
692.2K
🔺۱۴ پیشنهاد رسانه ای مقابله رفتاری گسترش هنجارشکنی کشف حجاب
✅ایده های این جزوه در ۴ دسته ارایه شده است:
۱. تفکیک هویتی سایر مردم از افراد کشف حجاب کرده
۲. تغییر ادراک از افراد هنجار شکن
۳. طرد و انزوای اجتماعی
۴. افزایش ادراک از خطر کشف حجاب
#فرهنگی #حجاب
بوفه کتاب مدرسه تبیین
ـــــــــــــــــــــــ
✋ لبیک یا زینب
🌐 مبلغات شبکه ساز مدرسه تبیین
@nahzattabeen
شبكه_عوامل،_زمينه_ها_و_راه_حل_هاي_مسئله_حجاب_در_دانشگاهها.pdf
875.6K
⭕️بایسته های برنامه ریزی حجاب در دانشگاه ها
این مقاله به
شبكه عوامل، زمينه ها، راه حل هاي مسئله حجاب در دانشگاه ها می پردازد.
#فرهنگی #حجاب
بوفه کتاب مدرسه تبیین
ـــــــــــــــــــــــ
✋ لبیک یا زینب
🌐 مبلغات شبکه ساز مدرسه تبیین
@nahzattabeen
پژوهشنامه مسئله بدحجابی(1).pdf
331.6K
🔺چگونه نظام اسلامی خواهد توانست بر معضل بی حجابی غلبه کند
#فرهنگی #حجاب
بوفه کتاب مدرسه تبیین
ـــــــــــــــــــــــ
✋ لبیک یا زینب
🌐 مبلغات شبکه ساز مدرسه تبیین
@nahzattabeen
#بسته_تبلیغی
🗂بخش مکتوب و رسانه «مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی»، شش پادکست مرتبط با موضوع «#حجاب» تولید کرد. علاقهمندان میتوانند برای شنیدن آن به لینک زیر مراجعه فرمایند:
▫️برخورد قانونی با حجاب
https://pasokhgoo.ir/node/98782
▫️آزادی یا الزام به حجاب
https://pasokhgoo.ir/node/98783
▫️حجاب و آیه «لا إِكْراهَ فِي الدِّينِ»
https://pasokhgoo.ir/node/98784
▫️فلسفه حجاب و فوائد چادر
https://pasokhgoo.ir/node/98787
▫️سیره پیامبر (ص) در برخورد با بیحجابان
https://pasokhgoo.ir/node/98788
▫️شهوت مردان و زحمت حجاب برای زنان
https://pasokhgoo.ir/node/98789
#فرهنگی #حجاب
ـــــــــــــــــــــــ
✋ لبیک یا زینب
🌐 مبلغات شبکه ساز مدرسه تبیین
@nahzattabeen
مدرسه تبیین(مبلغات شبکه ساز)
🔺فصل اول: ماهییت تشکیلات توحیدی 💡بخش بیست: مدیریت توحیدی 2 #آموزش #تشکیلات ــــــــــــــــ
m-t-48.pdf
729.5K
🔺فصل اول:
ماهییت تشکیلات توحیدی
💡بخش بیست و یک :
تشکیلات تحت ولایت الله یا ولایت طاغوت
این فایل متنی در ادامه بخش اول است که به بررسی تشکیلات توحیدی و طاغوتی در آن پرداخته شده بود. در این فایل علاوه بر تکمیل مباحث قبلی گریزی به مدیریت توحیدی زده شده است.
#آموزش #تشکیلات
ـــــــــــــــــــــــ
✋ لبیک یا زینب
🌐 مبلغات شبکه ساز مدرسه تبیین
@nahzattabeen
مدرسه تبیین(مبلغات شبکه ساز)
📈تجربه نگاری فرهنگی مستند سازی با موبایل 🖇جلسه اول، بخش دوم ۱_ انواع قاب چه طور میتوانیم با قاب
39.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📈تجربه نگاری فرهنگی
مستند سازی با موبایل
🖇جلسه اول، بخش سوم
۱_ قاب مناسب برای مصاحبه
۲_ قاب نمای دید، برای مشاهدات ما کاربرد دارد
#آموزش #تجربه_نگاری_فرهنگی
ـــــــــــــــــــــــ
✋ لبیک یا زینب
🌐 مبلغات شبکه ساز مدرسه تبیین
@nahzattabeen
5.28M
🔺 پانزده راهکار عالی برای تقویت طرح پلیس امنیت اخلاقی💪 و جمع شدن بساط بیحجابیها✊
✅ نشر طوفانی ✅
همه جا منتشر کنید
مگهمیشه همه این صوت رو گوش بدن و حرام سیاسی جمع نشه؟⁉️
#حجاب
ـــــــــــــــــــــــ
✋ لبیک یا زینب
🌐 مبلغات شبکه ساز مدرسه تبیین
@nahzattabeen
سلام بهتون👋💐
انشالله دلتون شاد باشه
☀️ شنبه:
شمسی: شنبه - ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
میلادی: Saturday - 20 April 2024
قمری: السبت، 11 شوال 1445
📆 روزشمار:
▪️4 روز تا شهادت حضرت حمزه و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام
▪️14 روز تا شهادت امام صادق علیه السلام
#تقویم_روز
ـــــــــــــــــــــــ
✋ لبیک یا زینب
🌐 مبلغات شبکه ساز مدرسه تبیین
@nahzattabeen
وعده صادق.pdf
454.6K
🔺 «وعدۀ صادق»
✋منبر مکتوب ویژۀ تنبیه تاریخی ایران با عنوان
🖇فهرست بعضی مطالب:
▫️چرا بچههای ما دینداری را جدی نمیگیرند؟
▫️آسیبهای دینداری التماسی
▫️منت خدا رو هم باید بکشی!
▫️قایمکردن بخشی از دین، به خاطر دین التماسی ممنوع است
▫️حمله به اسرائیل خوشگل نبود؟
▫️چگونه خدا دین را آموزش میدهد؟ وسط درگیری با دشمن
▫️محیط تربیت دینی، محیط خالی از دشمن نیست
▫️چرا صدر اسلام و دوران حکومت امیرالمؤمنین(ع) همراه با مبارزه با دشمن بود؟
▫️ما از کجا بفهمیم خداباور هستیم؟
🔝مرکز تخصصی تبلیغ دارالحکمة
#وعده_صادق
ـــــــــــــــــــــــ
✋ لبیک یا زینب
🌐 مبلغات شبکه ساز مدرسه تبیین
@nahzattabeen
🔻نظر شهید بهشتی درباره کنترل بی حجابی به وسیله قانون
#حجاب
ـــــــــــــــــــــــ
✋ لبیک یا زینب
🌐 مبلغات شبکه ساز مدرسه تبیین
@nahzattabeen
مدرسه تبیین(مبلغات شبکه ساز)
🔺فصل اول: ماهییت تشکیلات توحیدی 💡بخش بیست و یک : تشکیلات تحت ولایت الله یا ولایت طاغوت این
m-t-63.mp3
11.85M
🔺فصل اول:
ماهییت تشکیلات توحیدی
💡بخش بیست و دو:
تشکیلات اسلامی پیامبر
دراین فایل حجت الاسلام آقای مظاهری مسائل مربوط به تشکیلات اسلامی پیامبر را توضیح می دهند.
#آموزش #تشکیلات
ـــــــــــــــــــــــ
✋ لبیک یا زینب
🌐 مبلغات شبکه ساز مدرسه تبیین
@nahzattabeen
گزارش حمله به اسرائیل.pdf
7.78M
🔺 مثل کاه خردشده
🗓 ۹ کلان ایده محتوایی برای منبر با موضوع
"روایتی دینی از یوم الله ۲۶ فروردین"
🔅 با مشارکت ۸ تن از خطبای انقلابی کشور
✍ کاری از مجمع خطبا اصحاب الصاحب علیه السلام
#فرهنگی #وعده_صادق
ـــــــــــــــــــــــ
✋ لبیک یا زینب
🌐 مبلغات شبکه ساز مدرسه تبیین
@nahzattabeen
2_1152921504612758015.pdf
372.4K
🔺 چگونه محبت امام زمان (عجلاللهتعالیفرجهالشریف) را به فرزندانمان انتقال دهیم؟
#فرهنگی #مهدویت
ـــــــــــــــــــــــ
✋ لبیک یا زینب
🌐 مبلغات شبکه ساز مدرسه تبیین
@nahzattabeen
مقاله دارالشفای سعدی.pdf
269.4K
🩺دارالشفای سعدی
(مقوله های پزشکی در آثار سعدی)
🔝به مناسبت سالگرد سعدی شیرازی
#فرهنگی #مناسبتی #سعدی
ـــــــــــــــــــــــ
✋ لبیک یا زینب
🌐 مبلغات شبکه ساز مدرسه تبیین
@nahzattabeen
⁉️در اصفهان چه اتفاقی افتاد؟
#فرهنگی #وعده_صادق #اصفهان
ـــــــــــــــــــــــ
✋ لبیک یا زینب
🌐 مبلغات شبکه ساز مدرسه تبیین
@nahzattabeen
مدرسه تبیین(مبلغات شبکه ساز)
📈تجربه نگاری فرهنگی مستند سازی با موبایل 🖇جلسه اول، بخش سوم ۱_ قاب مناسب برای مصاحبه ۲_ قاب نما
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📈تجربه نگاری فرهنگی
مستند سازی با موبایل
🖇جلسه اول، بخش چهارم
۱_ توضیح مختصر از نمای two shut
۲_ توضیح مختصر از نمای سه رخ
۳_ نقش بگراند در مصاحبه
#آموزش #تجربه_نگاری_فرهنگی
ـــــــــــــــــــــــ
✋ لبیک یا زینب
🌐 مبلغات شبکه ساز مدرسه تبیین
@nahzattabeen
🔻چگونه کار فرهنگی کنیم؟🔺
💢 امروز خیلی از #فعالان_فرهنگی را که می بینم، مثل اینکه دقیقا قرارداد با موسسه ژئوفیزیک ایران دارند!!! 😵💫
💢
یعنی قول داده اند مناسبتهای تقویم را یکی پس از دیگری برنامه داشته باشند. 🤦♂
👈 تقویم محورند.🗓
🎭خوشحالند که دائما پول جمع می کنند و هزینه پذیرایی و شام و گاها سخنران و مداح می کنند! 🥧🍽🎤
👈اما سراغ خروجی برنامه ها که می رویم، نه خودشان رشد کرده اند نه مخاطب ! 🚶♂🚶♂
خب حالا چه کنیم؟ 💁♂
همراه باشید....
#فرهنگی #پاتوق_گفتگو
#آسیب_شناسی_فرهنگی
ـــــــــــــــــــــــ
🤚 لبیک یا زینب
🌐 مبلغات شبکه ساز مدرسه تبیین
https://eitaa.com/nahzattabeen
🔝بخش دوم
🔰چگونه کار فرهنگی کنیم؟
⭕️ریشه ای کار کنید.
یا
ریشه یابی کنید!
✅ گام اول:؛ در شروع یک فعالیت فرهنگی
#نیاز_سنجی است
{ قبلا در این مورد صحبت کرده ایم}
👈حالا نکته کلیدی و بسیار مهم بعد از نیازسنجی، توجه به ریشه نیازهاست.
یعنی:؛
👈 نیازهای فرهنگی را لیست کنید
👈بعد ریشه این نیازها را پیدا کنید.
👈حالا برای آن ریشه ها برنامه ریزی کنید.
نتیجه:؛ یعنی یک فعالیت فرهنگی اثر بخش.
🤞یعنی دچار فعالیتهای پوچ فرهنگی که صرفا هزینه و انرژی مصرف و خروجی ندارد نیستید!!
💢حالا
💢یک مثال بزنیم تا اهمیت این ملموس شود
👈همراه باشید.... 🙏
#فرهنگی #پاتوق_گفتگو
#آسیب_شناسی_فرهنگی
ـــــــــــــــــــــــ
🤚 لبیک یا زینب
🌐 مبلغات شبکه ساز مدرسه تبیین
https://eitaa.com/nahzattabeen