eitaa logo
مدرسه زندگی
1.3هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
1هزار فایل
مدرسه زندگی مرکزی آموزشی است که با هدف توانمندسازی و فعال‌سازی بانوان و خانواده‌ها در حوزه تبیین ارزش‌های دینی و فرهنگی فعالیت می‌کند. https://nehzatepishraft.ir :سایت جهت ارتباط @madresezendegi_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
مدرسه تبیین.mp3
30.46M
🛎 اولین نشست، از سلسله نشست های تبیینی به مناسبت رحلت امام خمینی 🔺محوریت🔻 |°• زن در گفتمان جهان اسلامی ♻️ موضوع شست: |°• پرورش نسل تمدن ساز در منظومه فکری امامین انقلاب 🎙همراه با: سرکار خانم دکتر نجفی منش ـــــــــــــــــــــــ 🤚 لبیک یا زینب 🌐 مبلغات‌ شبکه ساز مدرسه تبیین https://eitaa.com/nahzattabeen
13.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رکوردهای بی‌نظیر یک رئیس‌جمهور 👇 ✅ کلیپی بسیار مهم و راهبردی در رابطه با رکوردهای تاریخی ‼️ رکورددار پایین‌ترین نرخ بیکاری در ۴دهه بعد از انقلاب 01:50 ‼️ رکوردار بالاترین حجم ترانزیت در ۲دهه اخیر 01:56 ‼️ رکوردار بزرگ‌ترین تسویه بدهی با نظام بانکی 02:01 ‼️ رکوردار بالاترین سرعت ساخت نیروگاه برق در تاریخ ایران 02:06 ‼️ رکوردار بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی خاورمیانه 02:11 ‼️ رکوردار بیشترین سفر استانی 02:18 ‼️ رکوردار بیشترین حمایت از قانون جوانی جمعیت 02:28 ‼️ رکوردار بیشترین سطح پوشش بیمه در کشور 02:34 ‼️ رکوردار کشف مالیاتی در این کشور 02:39 ‼️ رکوردار خروج کشور از رکود پیچیده اقتصادی 02:43 توجه: کارآمدترین دولت بعد از انقلاب از آن جهت به دولت شهید رئیسی گفته شد که دولت آیت‌الله خامنه‌ای در آن دوران در اختیار نخست‌وزیر بود و نه رئیس‌جمهور 🔸 دریافت نسخه با کیفیت ـــــــــــــــــــــــ 🤚 لبیک یا زینب 🌐 مبلغات‌ شبکه ساز مدرسه تبیین https://eitaa.com/nahzattabeen
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مدرسه زندگی
🔺فصل اول از مباحث فرهنگي: مبانی و اصول 💡بخش اول: فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر 🖇 د
m-f-25.pdf
801.5K
🔺فصل اول از مباحث فرهنگي: مبانی و اصول 💡بخش دوم: مرورری بر کتاب دغدغه های فرهنگی 🖇 درباره مطلب: 🔝بنده میبینم و این تهاجم را در مقابل چشم مشاهده میکنم. وقتی هم تبیین میشود، هرکس میشنود، میبیند که درست است. بعضی هم بدون اینکه ما تبیین کنیم، خودشان مثل ما مشاهده میکنند. اصل قضیه که بنده از آن نگرانم، همین تهاجم فرهنگی است. ـــــــــــــــــــــــ ✋ لبیک یا زینب 🌐 مبلغات‌ شبکه ساز مدرسه تبیین @nahzattabeen
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مدرسه زندگی
🔺فصل سوم: اخلاق در تشکیلات توحیدی 💡بخش پنجم: دوری از کینه شخصی در فعالیت های اجتماعی در این
m-t-119.pdf
1.84M
🔺فصل سوم: اخلاق در تشکیلات توحیدی 💡بخش ششم و آخرین بخش: معنای اخلاق تشکیلاتی ـــــــــــــــــــــــ ✋ لبیک یا زینب 🌐 مبلغات‌ شبکه ساز مدرسه تبیین @nahzattabeen
رسانه_های_خبری_درناآرامی_های_اجتماعی.pdf
12.58M
📚 |"رسانه‌های‌ خبری‌ در نا آرامی‌های‌ اجتماعی"| 💯جامع‌ترین کتاب کشور در حوزه‌های سواد رسانه و عملیات روانی که در آن به بررسی نقش رسانه‌های خبری در ابعاد سیاسی و اجتماعی ایران و جهان پرداخته شده است بوفه کتاب مدرسه تبیین ـــــــــــــــــــــــ ✋ لبیک یا زینب 🌐 مبلغات‌ شبکه ساز مدرسه تبیین @nahzattabeen
عوامل مؤثر بر مشاركت عمومي در انتخابات.pdf
156.4K
🔺 عوامل مؤثر بر مشاركت عمومی در انتخابات... ـــــــــــــــــــــــ ✋ لبیک یا زینب 🌐 مبلغات‌ شبکه ساز مدرسه تبیین @nahzattabeen
7.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 آموزش کنشگری برای انتخابات... 🎙 استاد صالح پرور ـــــــــــــــــــــــ ✋ لبیک یا زینب 🌐 مبلغات‌ شبکه ساز مدرسه تبیین @nahzattabeen
تواصی انتخابات -حاج حسین یکتا.mp3
42.79M
🔺نقش‌آفرینی ما در انتخابات پیشِ رو ـــــــــــــــــــــــ ✋ لبیک یا زینب 🌐 مبلغات‌ شبکه ساز مدرسه تبیین @nahzattabeen
▪️به مناسبت رحلت امام خمینی رحمه الله علیه 🛎 مدرسه تبیین، سلسله نشست ها را با محوریت و موضوع زیر برگزار می کند: 🔺محوریت🔻 |°• زن در گفتمان جهان اسلامی ♻️ موضوع نشست: |°• کنش اجتماعی در سایه رهبران الهی و غیر الهی 🎙همراه با: استاد سید محمد مظلومان ⏰ زمان: دوشنبه، ۱۴ خرداد ماه، ساعت ۱۰ صبح 🖇برای شرکت در وبیناربه لینک زیر مراجعه فرمایید https://www.skyroom.online/ch/nehzat_123/nezamtabeen ـــــــــــــــــــــــ 🤚 لبیک یا زینب 🌐 مبلغات‌ شبکه ساز مدرسه تبیین https://eitaa.com/nahzattabeen
وصیت‌نامه الهی سیاسی امام خمینی.pdf
1.03M
🖤 همه باید وصیت‌نامه امام را مطالعه کنند ✏️ رهبر انقلاب: ، میثاق همیشگی امام با امّت است. همه باید این کلمات را درست بفهمیم و بر آن تدبّر کنیم، تا راه امام را اشتباه نکنیم. ✏️ کسانی که دم از امام میزنند، اما حاضر نیستند فکر امام و راه امام را بپذیرند و به آن تن بدهند، اشتباه میکنند.