eitaa logo
محمدحسین نجف پور🇵🇸
187 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
799 ویدیو
27 فایل
یــا رَب از اَبـــــــــرِ هـدایـــت بـرسـان بـارانـے ☁☔ پیـش تـَـر زآنـکه چــو گـــَردی زِ میـان برخیـزم🍃 @najafpoormh ارتباط با مدیر؛ @najafpoormhn محمدحسین نجف پور
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❎وقتی که دیدید دارید شکست می‌خورید باز هم مبارزه کنید. تا برسید به آن لحظه‌ای که هان! حتماً شکست خواهید خورد ؛ باز هم مبارزه کنید! ❎💠وقتی در آن لحظه‌ای که یقین دارید حتماً شکست می‌خورید باز هم تلاش و کوشش و مبارزه خود را ادامه دهید؛ آن وقت ، پیروزی و فتح نصیبتان خواهد شد. آیت‌الله خامنه‌ای    ┄┄┅┅┅┅┅┅ ✦ ┅┅┅┅┅┅┄┄ ‌•••💠 @najafpoormh 💠•••    ┄┄┅┅┅┅┅┅ ✦ ┅┅┅┅┅┅┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻مغالطات رئیس‌جمهور 🖊مهدی جمشیدی [یکم]. رئیس‌جمهور در نشست خبریِ دیروز و در واکنش به انتصاب‌های ناروا، چند شبه‌استدلال مطرح کرد. نخست این‌که ایشان فتنه را «نسبی‌سازی» کرد و به «نگاه‌ها» ارجاع داد؛ یعنی برخی که از فتنه سخن می‌گویند، راوی نگاه خودشان هستند، نه این‌که عمل طرفِ مقابل در ذات خویش، فتنه باشد. نزاع و اختلافی رخ داده و هر یک از دو طرف، نسبتی به طرف مقابل می‌دهد و این‌گونه نیست که مسألۀ «حق» و «باطل» در میان باشد و یکی «ظالم» باشد و دیگری «مظلوم». هر دو سوی ماجرا، از خطا و صواب، نصیب برده‌اند و حقِ محض نیستند و نمی‌توان جانب یکی را گرفت. اما اگر ایشان معتقد به نظریۀ ولایت فقیه است و می‌داند که تعبیر «فتنه» را شخصِ رهبر انقلاب مطرح کردند و عاملان اصلی را «فتنه‌گر» نامیدند، چرا چنین قضاوت رسوا و تحریف‌آلودی ارائه می‌دهد؟! در مسأله‌های اختلافی، باید به چه کسی جز ولی‌ّفقیه ارجاع داد و تسلیم نظرش شد؟! در اینجا، ولیّ‌فقیه با صراحت تمام، یک طرف را نفی و انکار کرده و خودش در موقعیّت حد وسط، قرار نگرفته است. آن‌همه توصیه و حسّاسیّت رهبر انقلاب، با چه واکنش‌هایی از سوی فتنه‌گران مواجه گردید؟! در یک سوی این نزاع، رهبر انقلاب قرار گرفته‌اند و ایشان برای دفاع از جمهوریّت نظام، پا به معرکه نهادند و در برابر فتنه، آشکارا و بارها موضع‌گیریِ منفی کردند. اکنون چه شده که رئیس‌جمهور، در میانه می‌نشیند و به سایۀ نسبیّت پناه می‌برد و برای قدرت، به حقیقت جفا می‌کند؟! از این گذشته، مگر مسألۀ جریان فتنه، ادّعای «وقوع تقلّب در انتخابات» نبود و مگر از عهدۀ اثبات ادّعای خود برآمدند؟! پس واقعیّت و عینیت نیز نشان می‌دهد آنچه که رخ داده، به‌حتم فتنه بوده است. فتنه، «از نظر ما»، فتنه نیست؛ بلکه «به‌واقع» فتنه بود و نباید با پناه‌بردن به نسبیّت و سیّالیّت، حقیقت را پایمال کرد. به‌نظرم کسی‌که دربارۀ فتنه، چنین قضاوتی دارد، بهره‌ای از عدالت سیاسی ندارد. [دوّم]. دیگر این‌که ایشان در ادامه می‌افزاید هر کسی «عیوب» و «خطاها»یی دارد و برای تحقّق وفاق، باید از گذشته گذشت و بر ضعف‌ها، چشم‌پوشی کرد. این سخن نیز با نظر صریح رهبر انقلاب، تعارض دارد؛ چراکه ایشان هم اقدام فتنه‌گران را «خطای نابخشودنی» دانستند و هم آنها را «خط قرمزِ نظام» برشمردند و از نزدیکی و مؤانست به آنها پرهیز دادند. آیا رهبر انقلاب در برابر عیوب و خطاهای عادی، چنین موضع سرسختانه‌ای دارند؟! آیا جای مدارا و نرمش وجود دارد اما ایشان چنین نمی‌کنند و اینان را در دایرۀ حاکمیّت نمی‌پذیرند؟! حصر، ظلم نظام به فتنه‌گران است، یا کمترین مجازاتی است که برای آنها در نظر گرفته شده است؟! آنچه که در فتنه رخ داد، ضعف بخشودنی و عادی بود، یا آنچنان ناجوانمردانه و خائنانه بود که رهبر انقلاب از چنین افرادی به عنوان «افراد نامطمئن» یاد کردند؟! آن‌همه صدمات ملّی و ضربه‌های حیثیّتی و شکاف‌های اجتماعی و لطمات اقتصادی و ... که هنوز هم علاج نشدند، حاصل ضعف‌های عادی بودند، یا خیانت و خباثت فتنه‌گرانی چون هاشمی‌ و خاتمی و موسوی و کروبی. باور کنیم که ذهنیّت رئیس‌جمهور، این اندازه بسیط و ابتدایی و ساده‌ساز است؟! [سوّم]. رئیس‌جمهور به عنوان یک شبه‌استدلال دیگر می‌گوید اگر اینان را به کار نگیریم، دیگر «وفاق»، معنایی نخواهد داشت. عجبا! اوّلاً، مگر معنی وفاق، «دلجویی از اصحاب فتنه» است؟! «وفاق ملّی» یعنی «وفاق با فتنه‌گران»؟! این وفاق، با نام این‌که «ملّی» است، فروخته شده، اما در عمل، معنی‌اش عبارت است از در آغوش کشیدن نیروهای فتنه. چرا باید وفاق ملّی را مشروط به «اصحاب فتنه» کرد و آنها را مساوی با مفهوم «ملّی» انگاشت؟! ثانیاً، ترجمۀ وفاق ملّی، «گماردن افراد بر کرسی‌های قدرت» است؟! یعنی همین که قدرت را میان افراد، توزیع و تقسیم کردیم، وفاق حاصل شده است؟! این امر، «سهمیه‌بندیِ قدرت سیاسی» نام دارد و نه وفاق ملّی. وفاق، از اتّحاد باطنی و همسانی فکری برمی‌خیزد و نه از تکه‌تکه‌کردن قدرت سیاسی و سپردن هر تکه به کسی. عمل‌گرایان برای این‌که مانع و مزاحمی در مسیر قدرت‌شان نباشد، چنین شگردی را در پیش می‌گیرند تا همگان را در سپهر خویش، هضم و مستحیل سازند؛ هر چند در این میان، اصالت‌های فکری نادیده گرفته شوند. هنگامی‌که طرّاحان پشت‌صحنۀ این دولت، از جملۀ عوامانۀ «با هم دعوا نکنیم»، تعبیر «وفاق ملّی» را بیرون می‌کِشند و به‌عنوان گفتمان، به خوردِ جامعه و رسانه و حاکمیّت می‌دهند، روشن است که نباید توقع معقولیّت و حکیمانه‌گی داشت. در این دولت، بازار سطحی‌اندیشی و ساده‌سازی و منطق‌گریزی و محاسبات کوچه‌بازاری، بیش از اینها گرم خواهد شد. https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
🔅هر روز به مدح علی میشود شروع ❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📸👆 پیچ!👆 سلام دیروز یه مسافرت کوتاه داشتم که بخاطر خرابی ماشینم، مجبورشدم ماشینو میبد بذارم تعمیرگاه… برگشتنی کنار جاده ایستادم و منتظر🤷‍♂ یه پراید وایساد… سوار شدم صدای آهنگش را کم کرد ظاهراً خیلی هم ناجور بود آهنگش🥴 پرسید: (حاج‌آقا هستی؟) گفتم بله (معمّم نبودم)… بین صحبتهاش گفت مداحی هم دارم مداحی گذاشت😇 عربی بود، نزارالقطری می‌خوند تموم که شد،مداحی بعدیش کلاً آهنگش فقط معلوم بود، ازاین سبک مداحی که توعراق معمول هست.من که اول فکر کردم دوباره رفت رو آهنگ، اونم چه آهنگی، سبک راک بود،،خیلی رو مخ بود🤯خودم زدم بعدی،،یهو حاج سلیم شروع کرد؛ ای منی آواره گویان اباالفضل/گَلمیشم ایمداد اویان… حالا حواسمون جمعِ صحبتهای خودمون شد😇 خلاصه بگم دو نکته ازحرفاش 🔴این مدت مخصوصاً بعد جنایاتِ آشکارترِ اسرائیل، مردم تنفرشون از اسرائیل بیشتر شده، حتی خیلی‌ها که حتی آقا را قبول ندارن اصلِ مبارزه بااسرائیل توخونِشون هست… ✔️اینا یه حرفای عقلی هست و همه فهم. یک قلدرِ زورگیر که تو محله ول هست، اگه امروز از بچه همسایه ات زورگیری کرد نفری بعدی خودت هستی و بچه خودت… عقل میگه پیشگیری کن که نفر بعدی خودتی…جلوش وایسا، اگه نمیتونی قوی شو تا بتونی… اسرائیل هم وجودش تو منطقه چیزی جز این نیست 🔴نکته ی دوم؛ در اوج مشکلات اقتصادی یکی از دغدغه های همیشگی مردم حجاب و عفاف هست حتی خیلی‌ها که ظاهراً نه متدیّن هستند نه انقلابی اینم دقیقاً مثل مثال قبل هست وحتی مهمتر. امنیت روانی تو زندگی خیلی اهمیت داره مخصوصاً برای آنهایی که خانواده دوست هستن و دختروپسر دارن مردم واقعاً از بعضی دهن‌کجی هایی که نسبت به دین میشه… ادامه👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📎...ادامه👇 مردم واقعاً از بعضی دهن‌کجی هایی که نسبت به دین میشه دلشون خونه، دستشون هم بسته ست،،، دهنشون هم بسته ست.. ❓چیکار میتونیم بکنیم؟! ✳️بذارید یه مثال بزنم فرض کنید کسی همیشه تو ماشینش آهنگای ناجور می‌ذاره با صدای بلند. ریشش هم میزنه، و هیچ نمادی از دینداری را نداره(اما معتقده) همین آقا، اگه ببینه یه ماشین روز عاشورا آهنگ شاد گذاشته و تو خیابون مانور میده ناراحت و عصبانی میشه. بخاطر اعتقادش به امام حسین ع و عاشورا و دین ▫️الان قضیه ی بعضی بدحجاب‌ها همینه دقیقاً. با رفتارشون دهن‌کجی میکنن به دین خدا. به مردم دین‌دار خب مردم هم غیرت دینی دارن،،، ▫️ چقدر مردم جلو خودشون را بگیرن که سطل ماست نریزن رو سر این هنجارشکن‌ها. چقد چیزی نگن، که اگه بگن ؛ شدیدتر و دوبرابرش جواب میشنون تازه اگه کتک نخورن... بعدشم هیچ کس پشتشون نیست و کسی ازشون حمایت نمیکنه... ▫️ 🔘میگن کارِ فرهنگی نشده ، درست. میگن اینا با کار فرهنگی درست میشه نه کارِ سرهنگی،قبول. کار فرهنگی هم در درازمدت جواب میده. اینم باشه، قبول،،، ▫️ شما همین کار فرهنگیِ درست و طولانی‌مدت را شروع کنید، ما صبر میکنیم ، ده سال دیگه ، بیست سال دیگه ، سی سال دیگه...ولی شروع کنید ▫️▫️▫️ 🔘◽️الآنم که قدرتِ حاکمه، معتقد به دین و حفظ دین هست، الآن هم آیا باید مطالبات دینی‌مون را با تحصن و بیانیه و تجمع و اینا پیگیری کنیم؟ الآن هم ما بشیم اسیر و مظلوم و اونا تشجیع بشن در مقابل ما؟! ▫️☑️▫️ شتر سواری دولا دولا نمیشه نمیشه یه سیستم حکومت جدید راه انداخت تو دنیا که هم متفاوته با بقیه هم تابع هیچ کسی نیست(البته درستشم همینه واقعاً)ولی از اون طرف از هجمه های رسانه ای دشمن بترسی. بابا اونا تا جایی که تونستن از ایران غول ساختن تو ذهن‌ها.... ☑️نمیگم بگیر ببند داشته باشیم ولی اینقدر هم منفعل نباشیم.. ◽️دومین دانشگاه معتبر دنیا که توی کانادا هست و متعلق به آمریکا، اساتید و دانشجوهاش از حمایت کردن و اعتراض کردن به نسل کشی و ظلمهای اسرائیل... همه را زدن و دستگیر کردن و بردن... فیلمهاش هم همه جا پخش شد. نه آسمون به زمین اومد، نه زمین رفت به آسمون. ❌البته اینم مهمه که دست اونهاست ما رسانه های داخلی مون هم دست خودمون نیست، چه برسه رسانه های خارجی برای مخاطب خارجی اینه که اونها ظلمشون عین عدالته و ما برعکس ...بگذریم. 🔘اینا ماحصل گفت‌وگو با یک نفر نبود. مردم عموماً در مسئله‌ی حجاب و عفاف اجتماعی دغدغه دارن . اینم بگم ❌این آتیش، دودش تو چشم همه می‌ره حتی آنهایی که اصلاً دغدغه ش را ندارن. امروز نه، فردا مخصوصاً روزی که ظالمین معذرتخواهی‌شون به دردشون نمیخوره. امروز و فردا که میگذره ، خدا هم، اونهایی که دغدغه دینی دارن و سعی میکنن دینداری‌شون را حفظ کنن و به حرفش گوش کنن (قو انفسکم و اهلیکم نارا) را کمک و یاری میکنه ... 🔆💠🔅💠🔆 ✔️سوره غافر، آیات۵۱و۵۲ إِنَّا لَنَنصُرُ رُسُلَنَا وَالَّذِينَ آمَنُوا فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَيَوْمَ يَقُومُ الْأَشْهَادُ يَوْمَ لَا يَنفَعُ الظَّالِمِينَ مَعْذِرَتُهُمْ وَلَهُمُ اللَّعْنَةُ وَلَهُمْ سُوءُ الدَّارِ ﺑﻲ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﻣﺎ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮﺍﻥ ﺧﻮﺩ ﻭ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺩﻧﻴﺎ ﻭ ﺭﻭﺯﻱ ﻛﻪ ﮔﻮﺍﻫﺎﻥ [ ﺑﺮﺍﻱ ﮔﻮﺍﻫﻲ ﺩﺍﺩﻥ ] ﺑﻪ ﭘﺎ ﺍﻳﺴﺘﻨﺪ ، ﻳﺎﺭﻱ ﻣﻰ ﻛﻨﻴﻢ .(٥١) ﻫﻤﺎﻥ ﺭﻭﺯﻱ ﻛﻪ ﻋﺬﺭﺧﻮﺍﻫﻲ ﺳﺘﻤﻜﺎﺭﺍﻥ ﺳﻮﺩﺷﺎﻥ ﻧﺪﻫﺪ ﻭ ﺑﺮﺍﻱ ﺁﻧﺎﻥ ﻟﻌﻨﺖ ﺧﺪﺍ ﻭ ﺳﺮﺍﻱ ﺳﺨﺖ ﻭ ﺑﺪﻱ ﺍﺳﺖ .(٥٢) یاعلی😊🌻 ✍ محمدحسین نجف پور    ┄┄┅┅┅┅┅┅ ✦ ┅┅┅┅┅┅┄┄ ‌•••💠 @najafpoormh 💠•••    ┄┄┅┅┅┅┅┅ ✦ ┅┅┅┅┅┅┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
قلّه ی انسانیت ، پیامبر اسلام ص است که خداوند کسی را بهتر از او نیافریده است. پس از او، حضرت علی علیه‌السلام بهترین خلق خداست سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی عشق محمد بس است و آل محمد ص. اللهم صل علی محمد و آل محمد    ┄┄┅┅┅┅┅┅ ✦ ┅┅┅┅┅┅┄┄ ‌•••💠 @najafpoormh 💠•••    ┄┄┅┅┅┅┅┅ ✦ ┅┅┅┅┅┅┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا