eitaa logo
محمدحسین نجف پور🇵🇸
186 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
799 ویدیو
27 فایل
یــا رَب از اَبـــــــــرِ هـدایـــت بـرسـان بـارانـے ☁☔ پیـش تـَـر زآنـکه چــو گـــَردی زِ میـان برخیـزم🍃 @najafpoormh ارتباط با مدیر؛ @najafpoormhn محمدحسین نجف پور
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👆با اهل سنت نماز بخوانید... ⭕️ سفارشهای امام عسکری(ع) به شیعیان    ┄┄┅┅┅┅┅┅ ✦ ┅┅┅┅┅┅┄┄ ‌•••💠 @najafpoormh 💠•••    ┄┄┅┅┅┅┅┅ ✦ ┅┅┅┅┅┅┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔆هو الهادی، هو الحق ☑️ عقایدت را فریاد بزن! ☑️ اون کسی جرأت داره افکار و عقایدش را شعار بده و در گفتار و رفتارش اظهار کنه که واقعاً به این عقیده و نوع نگاه خودش، ایمان قلبی داشته باشه این یقین و ایمان قلبی هست که جرأت و شهامت میده 💠بخشی از دستورات و توصیه های دین مربوط میشه به ظاهر و بروز دادن اعتقادات در رفتار 💠برای عمل به این بخش کم کم مجبور میشی عقایدت را تحکیم و تقویت کنی، ایرادی هم اگه داشت اصلاح کنی... 🔴در مقابلِ هجمه هایی که به ظواهر دینت میشه، اونها را کنار نذار.. از این ظواهر دست نکش... این یعنی پذیرفتی که این طرز فکر و عقیده و دینت نادرسته و از هر چیزی که اون دین نادرست را فریاد میزنه دست میکشی ☑️ عقایدت را فریاد بزن! ☑️ از زیر سوال رفتن نترس،،، اگه سوالها را بی جواب بذاری و منطقِ مهاجم را از روی ترس بپذیری دیگه هیچ هویتی برات باقی نمی‌مونه... ✔️❌تجربه ی بحث با خیلی ها را داشتم که افکار و عقایدشون مخالف بوده. و بارها به این حرف خداوند در قرآن رسیدم که؛ ﻛﻴﺴﺖ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺁﻳﻴﻦ ﺍﺑﺮﺍﻫﻴﻢ ﺭﻭﻱ ﮔﺮﺩﺍﻥ ﺷﻮﺩ ، ﺟﺰ ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﺧﻮﻳﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﺎﺩﺍﻧﻲ ﻭ ﺳﺒﻚ ﻣﻐﺰﻱ ﺯﻧﺪ ؟ 🔘طرف وقتی در مورد دلیل بعضی از افکار و عقایدش سوال می‌کنی اصلاً حاضر به ادامه گفتگو نیست و پشت یه سری حرفها خودش را قایم می‌کنه و میگه : هر کسی یه فکری داره و یه جور فکر می‌کنه/ طرز فکر بقیه به کسی ربطی نداره/ به عقاید دیگران احترام بذاریم/ و از این جور حرفهای بچه خر کنی! خب آدمِ‌عاقل! عقایدت به خودت که ربط داره، خودت در مقابل این عقاید نادرستت جوابِ سوالهای عقلت را چی میدی؟ عقل؟! آها نداری... 💠سوره بقره/آیه۱۳۰ :(و چه کس از آیین پاک ابراهیم روی گرداند به جز مردم بی خرد؟!)…یا ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﺧﻮﻳﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﺎﺩﺍﻧﻲ ﻭ ﺳﺒﻚ ﻣﻐﺰﻱ ﺯﻧﺪ ؟ 💠امام سّجّاد (علیه السلام)- هیچ‌کس جز ما و شیعیان ما [وارد] در ملّت ابراهیم (علیه السلام) نیست و سایر مردم از آن دور هستند. مَا أَحَدٌ عَلَی مِلَّهًِْ إِبْرَاهِیمَ (علیه السلام) إِلَّا نَحْنُ وَ شِیعَتُنَا وَ سَائِرُ النَّاسِ مِنْهَا بِرَاء. تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱، ص۶۷۶ بحارالأنوار، ج۶۴، ص ☑️ عقایدت را فریاد بزن! ☑️ ببین چقدر خدا تاکید کرده که عقایدت را فریاد بزنی مثلاً همین زیارت اربعین امام حسین ع که یکی از نشونه های شیعه بودن هست، یعنی عشق حسین ع که تو دلت داری را به همه نشون بده، برو زیارتش یا اینکه تنفری که تو دلت نسبت به دشمنان خدا داری را نشون بده... این ها باعث میشه هم حب و بغض ها تقویت یا اصلاح بشه هم طرف مقابل حساب کار بیاد دستش و خیلی از دشمنی هاش را (بترسه و) انجام نده.. اینم یه جور مانور دادن هست، همون طور که در بُعد نظامی هست (و اعدو لهم... ) امام صادق علیه‌السلام فرمودند یکی از ویژگی های شیعه اینه که کفر به طاغوت را اظهار می‌کنه... حالا مصداق طاغوتِ امروز چیه؟ بگذریم. قبلاً در موردش مفصل حرف زدیم. ☑️ عقایدت را فریاد بزن! ☑️ توی حرف زدنت شعار دادنت لباس پوشیدنت رفتن و نرفتنت شرکت کردن تو بعضی مجالس و شرکت نکردن تو بعضی دیگه ارتباط و قطع ارتباطت لبخند و اَخمت خنده و گریه ت و... همه باید اظهار و ابرازِ افکار و عقایدت باشه تولّی و تبرّی که یکی از واجبات هست مگه غیر از اینه؟! نه حب و بغض و اظهارش و هل الدین الا الحب؟ ✍ محمدحسین نجف‌پور    ┄┄┅┅┅┅┅┅ ✦ ┅┅┅┅┅┅┄┄ ‌•••💠 @najafpoormh 💠•••    ┄┄┅┅┅┅┅┅ ✦ ┅┅┅┅┅┅┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📜 آبرو برای چه می‌خواهم؟! ✏️ انفاق، نه به ثروت، كه به توانايى ما بستگى دارد.جايى كه برادر من توان قرض ندارد و اعتبار ندارد، من كه توانايى دارم و اعتبارش را دارم، به قرض‌كردن سزاوارترم. ✏️ او با اين قرض، كمرش مى‌شكند و فكرش مشغول مى‌شود؛ اما من كه وسيع‌تر و قوى‌ترم، نه كمرم مى‌شكند و نه فكرم مشغول مى‌شود، حداكثر از آبرويم مايه بگذارم... ✏️ خب، چه اشكالى دارد؟ مگر آبرو را براى چه مى‌خواهم‌؟ آبرويى كه كارى را از پيش نبرد و گره‌اى نگشايد، نبودنش بهتر. ✏️ يكى از بزرگان از ثروتمندى ارادتمند، بيش از يك ميليون تومان قرض گرفته بود و به بيچاره‌ها رسانده بود. هنگام احتضار آن بزرگ‌مرد، اين ثروتمند در بالينش نشسته بود و به كار خود فكر مى‌كرد كه با اين‌همه پول، چه خواهم كرد و چه خواهند كرد. در اين فكر بود كه اشك‌هاى آن بزرگ او را به خود آورد. پرسيد: چرا ناراحت هستيد؟ چرا اشك مى‌ريزيد؟ بزرگ‌مرد، آرام، با زبانى كه مرگ رفته‌رفته رمقش را مى‌گرفت، گفت: اكنون من بر حق وارد مى‌شوم و او از نعمت‌هايى كه به من داده، بازخواست خواهد كرد. اگر از من بپرسد، تو اعتبار داشتى كه دو ميليون قرض بگيرى و اين پولى بود كه آن‌ها مى‌دادند و صدمه نمى‌خوردند و آخرسر هم مى‌توانستند با ما حساب كنند، من چه جواب بدهم‌؟ ثروتمند به خود آمد كه اين مرد از اعتبارش مسئول است و من از دارايى‌ام مسئول نيستم‌؟! 📄 برشی از کتاب 📚انفاق   | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❎وقتی که دیدید دارید شکست می‌خورید باز هم مبارزه کنید. تا برسید به آن لحظه‌ای که هان! حتماً شکست خواهید خورد ؛ باز هم مبارزه کنید! ❎💠وقتی در آن لحظه‌ای که یقین دارید حتماً شکست می‌خورید باز هم تلاش و کوشش و مبارزه خود را ادامه دهید؛ آن وقت ، پیروزی و فتح نصیبتان خواهد شد. آیت‌الله خامنه‌ای    ┄┄┅┅┅┅┅┅ ✦ ┅┅┅┅┅┅┄┄ ‌•••💠 @najafpoormh 💠•••    ┄┄┅┅┅┅┅┅ ✦ ┅┅┅┅┅┅┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻مغالطات رئیس‌جمهور 🖊مهدی جمشیدی [یکم]. رئیس‌جمهور در نشست خبریِ دیروز و در واکنش به انتصاب‌های ناروا، چند شبه‌استدلال مطرح کرد. نخست این‌که ایشان فتنه را «نسبی‌سازی» کرد و به «نگاه‌ها» ارجاع داد؛ یعنی برخی که از فتنه سخن می‌گویند، راوی نگاه خودشان هستند، نه این‌که عمل طرفِ مقابل در ذات خویش، فتنه باشد. نزاع و اختلافی رخ داده و هر یک از دو طرف، نسبتی به طرف مقابل می‌دهد و این‌گونه نیست که مسألۀ «حق» و «باطل» در میان باشد و یکی «ظالم» باشد و دیگری «مظلوم». هر دو سوی ماجرا، از خطا و صواب، نصیب برده‌اند و حقِ محض نیستند و نمی‌توان جانب یکی را گرفت. اما اگر ایشان معتقد به نظریۀ ولایت فقیه است و می‌داند که تعبیر «فتنه» را شخصِ رهبر انقلاب مطرح کردند و عاملان اصلی را «فتنه‌گر» نامیدند، چرا چنین قضاوت رسوا و تحریف‌آلودی ارائه می‌دهد؟! در مسأله‌های اختلافی، باید به چه کسی جز ولی‌ّفقیه ارجاع داد و تسلیم نظرش شد؟! در اینجا، ولیّ‌فقیه با صراحت تمام، یک طرف را نفی و انکار کرده و خودش در موقعیّت حد وسط، قرار نگرفته است. آن‌همه توصیه و حسّاسیّت رهبر انقلاب، با چه واکنش‌هایی از سوی فتنه‌گران مواجه گردید؟! در یک سوی این نزاع، رهبر انقلاب قرار گرفته‌اند و ایشان برای دفاع از جمهوریّت نظام، پا به معرکه نهادند و در برابر فتنه، آشکارا و بارها موضع‌گیریِ منفی کردند. اکنون چه شده که رئیس‌جمهور، در میانه می‌نشیند و به سایۀ نسبیّت پناه می‌برد و برای قدرت، به حقیقت جفا می‌کند؟! از این گذشته، مگر مسألۀ جریان فتنه، ادّعای «وقوع تقلّب در انتخابات» نبود و مگر از عهدۀ اثبات ادّعای خود برآمدند؟! پس واقعیّت و عینیت نیز نشان می‌دهد آنچه که رخ داده، به‌حتم فتنه بوده است. فتنه، «از نظر ما»، فتنه نیست؛ بلکه «به‌واقع» فتنه بود و نباید با پناه‌بردن به نسبیّت و سیّالیّت، حقیقت را پایمال کرد. به‌نظرم کسی‌که دربارۀ فتنه، چنین قضاوتی دارد، بهره‌ای از عدالت سیاسی ندارد. [دوّم]. دیگر این‌که ایشان در ادامه می‌افزاید هر کسی «عیوب» و «خطاها»یی دارد و برای تحقّق وفاق، باید از گذشته گذشت و بر ضعف‌ها، چشم‌پوشی کرد. این سخن نیز با نظر صریح رهبر انقلاب، تعارض دارد؛ چراکه ایشان هم اقدام فتنه‌گران را «خطای نابخشودنی» دانستند و هم آنها را «خط قرمزِ نظام» برشمردند و از نزدیکی و مؤانست به آنها پرهیز دادند. آیا رهبر انقلاب در برابر عیوب و خطاهای عادی، چنین موضع سرسختانه‌ای دارند؟! آیا جای مدارا و نرمش وجود دارد اما ایشان چنین نمی‌کنند و اینان را در دایرۀ حاکمیّت نمی‌پذیرند؟! حصر، ظلم نظام به فتنه‌گران است، یا کمترین مجازاتی است که برای آنها در نظر گرفته شده است؟! آنچه که در فتنه رخ داد، ضعف بخشودنی و عادی بود، یا آنچنان ناجوانمردانه و خائنانه بود که رهبر انقلاب از چنین افرادی به عنوان «افراد نامطمئن» یاد کردند؟! آن‌همه صدمات ملّی و ضربه‌های حیثیّتی و شکاف‌های اجتماعی و لطمات اقتصادی و ... که هنوز هم علاج نشدند، حاصل ضعف‌های عادی بودند، یا خیانت و خباثت فتنه‌گرانی چون هاشمی‌ و خاتمی و موسوی و کروبی. باور کنیم که ذهنیّت رئیس‌جمهور، این اندازه بسیط و ابتدایی و ساده‌ساز است؟! [سوّم]. رئیس‌جمهور به عنوان یک شبه‌استدلال دیگر می‌گوید اگر اینان را به کار نگیریم، دیگر «وفاق»، معنایی نخواهد داشت. عجبا! اوّلاً، مگر معنی وفاق، «دلجویی از اصحاب فتنه» است؟! «وفاق ملّی» یعنی «وفاق با فتنه‌گران»؟! این وفاق، با نام این‌که «ملّی» است، فروخته شده، اما در عمل، معنی‌اش عبارت است از در آغوش کشیدن نیروهای فتنه. چرا باید وفاق ملّی را مشروط به «اصحاب فتنه» کرد و آنها را مساوی با مفهوم «ملّی» انگاشت؟! ثانیاً، ترجمۀ وفاق ملّی، «گماردن افراد بر کرسی‌های قدرت» است؟! یعنی همین که قدرت را میان افراد، توزیع و تقسیم کردیم، وفاق حاصل شده است؟! این امر، «سهمیه‌بندیِ قدرت سیاسی» نام دارد و نه وفاق ملّی. وفاق، از اتّحاد باطنی و همسانی فکری برمی‌خیزد و نه از تکه‌تکه‌کردن قدرت سیاسی و سپردن هر تکه به کسی. عمل‌گرایان برای این‌که مانع و مزاحمی در مسیر قدرت‌شان نباشد، چنین شگردی را در پیش می‌گیرند تا همگان را در سپهر خویش، هضم و مستحیل سازند؛ هر چند در این میان، اصالت‌های فکری نادیده گرفته شوند. هنگامی‌که طرّاحان پشت‌صحنۀ این دولت، از جملۀ عوامانۀ «با هم دعوا نکنیم»، تعبیر «وفاق ملّی» را بیرون می‌کِشند و به‌عنوان گفتمان، به خوردِ جامعه و رسانه و حاکمیّت می‌دهند، روشن است که نباید توقع معقولیّت و حکیمانه‌گی داشت. در این دولت، بازار سطحی‌اندیشی و ساده‌سازی و منطق‌گریزی و محاسبات کوچه‌بازاری، بیش از اینها گرم خواهد شد. https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
🔅هر روز به مدح علی میشود شروع ❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا