هدایت شده از مجمع اسلامی حبلالله 🇵🇸🇱🇧
🇮🇷بررسی آخرین وضعیت پاکستان🇵🇰
🔺با حضور دکتر تقی صادقی "رایزن فرهنگی سابق ایران در پاکستان"
🔹زمان: چهارشنبه ۲۲ اسفندماه همزمان با نماز مغرب
🔸مکان: مشهد ، میدان توحید، بین موحدین ۶ و ۸، پلاک ۱۰۴، مجمع اسلامی حبل الله
🆔 @hablollahir
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
✅ صله رحم بايد مبنايى براى زيادتى و رشد ما باشد...
🔶 استاد علی صفایی حائری
🌿 @einsad
هدایت شده از برشی از یک کتاب
✂️ برشی از یک کتاب
#خودسوزی_راهِ_دیگر_سازی
کار اول من و تو این است که خود را بسازیم ، زیرا (دیگرسازی) ممکن نیست ؛ تا (خودسوزی) صورت نگرفته باشد (خودسازی) نمی شود ، مگر این که انسان ، شهامت خودسوزی را بیابد و با دست توانای خویش شعله ای بر افروزد ، کثافت ها و آلودگی های وجودیش را بسوزاند و تولدی تازه بیابد . « افسوس » که ما ، پیش از آن که از آلودگی ها پاک شده باشیم بر خویش عطر پاشیده ایم و خویشتن را جز آن که هستیم به دیگران معرفی کرده ایم . ما به جای آن که « رنگ خدا » را گرفته باشیم ، به خدا رنگ زده ایم . چگونه می خواهیم دیگران را بسازیم و از اسارت ها رها سازیم ، در حالی که هنوز خویش را نساخته ایم ؟ ما که خود اسیریم ، چگونه سخن از آزاد کردن دیگران می گوییم ؟! نمی توان بار رسالت الله را بر دوش داشت تا زمانی که بنده غیر اوییم . پس باید از حاکمیت غیر او آزاد شد .
📚 تربیت کودک ، علی صفایی حائری ، ص 12
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
هدایت شده از LIBANIRAN
پویش کمک به سیل زدگان در لبنان
زیر آتش بودیم، کمکمان کردید، شما گرفتار آب شدید نوبت ما است که کمک کنیم.
این شعار پویشی است که در لبنان برای کمک به #سیل_زدگان در #سیل های اخیر کشور به راه افتاده است.
@libaniran
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
✅مؤمن عميقترين لذّتها را مىبرد به شرط آنكه...
🔶استاد علی صفایی حائری:
مؤمن لذّت مىبرد و عميقترين لذّتها را مىبرد:به شرط آنكه به تمامى وجودش برسد و به تمامى نيازهايش فكر كند؛ وگرنه مثل كسى مىماند كه سرش را پوشانده، ولى پاهايش رارها كرده و يا غذا برداشته و از تشنگى به مرگ رسيده يا مثل ماشينى مىماند كه از بنزين پر شده و شيشهها و چراغهايش روبهراه گشته، ولى چرخهايش سوراخ مانده و از كار افتاده است.
تو سعى كن امير دنيا باشى، نه اسير آن. اگر بخواهى امير باشى و در باتلاق نمانى،بايد هدف را فراموش نكنى و از حركت چشم نپوشى.
بايد سنگ راه ديگران نباشى و گرد و خاك بلند نكنى.
📚 #نامه_های_بلوغ ص۱۳۳
🌿 @einsad
هدایت شده از جهاد فکری
base.apk
5.3M
اپلیکیشن بیانیه گام دوم انقلاب قابل نصب برای گوشی اندروید.
https://eitaa.com/jahadf
هدایت شده از برشی از یک کتاب
✂️ برشی از یک کتاب
#خدا_وسیله_یا_دنیا_وسیله
ما فکر می کنیم ایمان داشتن یعنی (باور داشتن) ؛ ایمان به معنای باور نیست ، ایمان یعنی عشق و گرایش ، ایمان یعنی《خواستن》.
ایمان به خدا یعنی خدا را خواستن ، یعنی (کمبود ما) خود خداست نه این که باور داشته باشیم خدا هست و سپس او را وسیله قرار بدهیم برای رسیدن به دنیا و نان و پوشاک و مسکن .
ما در زندگی هر چیزی را بخواهیم ، به همان (ایمان) داریم ؛ بنابراین ما در اوج دینداری مان ، خدا و پیر و پیغمبر را وسیله ای قرار می دهیم برای رسیدن به دنیا . در صورتی که خدا (دنیا) را وسیله قرار داده است برای رسیدن به خودش .
📚 اندیشه های پنهان ، علاء الدین اسکندری ، ص ۱۹
🔰کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
هدایت شده از 🇮🇷کانال انوار دین🇵🇸
این عمامهها تبلیغ یک فرد نیست ولی تبلیغ یک مرام و مسلک هست!
سلبریتیها تبلیغ چهره ی خود را میکنند و طلاب تبلیغ دین خدا را
#عمامه_انقلابی
@anvarden
هدایت شده از برشی از یک کتاب
✂️ برشی از یک کتاب
#اعدام_خدا
انسانِ امروز با تکیه بر علم و با تکیه بر روش علمی و منطقِ علمی اش به (نفی خدا) پرداخته . اگر تا دیروز حتی پیرزن های ریسنده برای اثبات خدا می توانستند دست از چرخشان بردارند و از برهان نظم و از برهان حرکت استفاده کنند ، انسان امروز ، دیگر این حرکت را (مکانیکی) نمی داند که محرک خارجی را برایش سراغ بگیرد ، بلکه (دیالکتیکی) می شناسد و خود جوشی ماده را بر اساس ترکیب و تضاد ، توجیه می کند و نظم و قانون را نتیجه ی این حرکت خودجوش می شناسد و ناظم و تنظیم کننده را کنار می گذارد . این انسان با سنگدلیِ تمام به آنچه که در دوره های دبستانش از کتاب های دینی شناخته ، می تازد و به آن قهقهه می زند و به داستان پیرزن و ناظم و معمار و بنّا ، گوش نمی دهد ؛ چون برای او دیگر این ها دلیل و برهان نیستند و دیگر زمین و آسمان و گل ها و پروانه ها و سنجاقک ها و زنبور های عسل با تمامی نظم و دقتشان آیه ی محکمی به حساب نمی آیند ، که او نظم را بر اساس تصادف می شناسد و علّیت را بر اساس حرکت (بی حساب) ولی مستمر ماده ، که پس از هزارها خطا در شکل امروزی جای گرفته است . این انسان ، این گونه به (جنگ خدا) برخاسته است و او را 《اعدام》کرده است .
📚 تطهیر با جاری قرآن ، علی صفایی حائری ، ص ۷۶
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
هدایت شده از بازخوانی آثار اندیشمندان اسلامی
🔹همین موضوع را در نظر بگیرید که علی بن ابیطالب را چی کشت؟ یک وقت میگوییم علی را کی کشت و یک وقت میگوییم چی کشت؟ اگر بگوییم علی را کی کشت؟
🔸البته عبد الرحمن بن ملجم، و اگر بگوییم علی را چی کشت، باید بگوییم جمود و خشک مغزی و خشکه مقدسی . همین هایی که آمده بودند علی را بکشند، از سر شب تا صبح عبادت میکردند . واقعاً خیلی تأثرآور است.
💬 #شهید_مطهری
📚 اسلام و نیازهای زمان، ج ۱ ص۷۷
💠 بازخوانی آثار اندیشمندان اسلامی
✅ eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
هدایت شده از صحیفه نور امام خمینی (ره)
💠 ما میخواهیم به دنیا ثابت کنیم که ابرقدرتها را میتوان با #نیروی_ایمان شکست داد و پیروزی را به دست آورد. ما با تمام قدرت در مقابل آمریکا میایستیم و از هیچ نیرویی ترس نداریم.
#امام_خمینی
📚صحیفه نور، جلد 22، صفحه 264
👥کانال صحیفه نور امام خمینی(ره)
@Sahifeh_noor
هدایت شده از مدرسه مضمار ؛ تشکیلات اسلامی
🔸امام خامنهای: من یقین دارم، آن پیرمرد نورانی، معنوی، عالم، زاهد و عارف که این انقلاب با دست توانای او بنا، غرس، آبیاری و میوه چینی شد، اگر در جوانی، آن راز و نیازها و آن عبادتها، تفکّرها و توسّلها را نداشت و آن دل مؤمن و نورانی در او پدید نمیآمد، این کارهای بزرگ از او صادر نمیشد.
🔸مرحوم آقای حاج میرزا جواد آقای تهرانی که از علمای بسیار مؤمن، زاهد و خالص بود و در مشهد، بسیاری ایشان را میشناختند، نزدیک سی سال پیش از این، به بنده گفت: «من در جوانی برای تحصیل به قم رفتم و آن زمان، امام را در حرم مطهّر دیدم. نمیشناختم ایشان کیست. دیدم که یک سیّد طلبه جوان و نورانی در حرم ایستاده، تحت الحنک را انداخته، نماز میخواند و اشک میریزد و تضرّع میکند.»
🔸حاج میرزا جواد آقای تهرانی میگفت: «من او را نشناخته، مجذوبش شدم و از بعضی پرسیدم این آقای نورانی کیست؟ گفتند این آقا روحاللَّه خمینی است.
🔸وقتی آقا روحاللَّه، در دوره جوانی، آن سرمایه و ذخیره را پدید میآورند، آن وقت در سنّ هشتاد سالگی، امام و بنیانگذار حکومت جمهوری اسلامی میشوند. ۱٦ آذرماه ۱۳۷٤
#امام_خمینی
#اسوه_تشکیلاتی
🚨 پایگاه جامع نشر محتوای تشکیلاتی
☑️ eitaa.com/joinchat/466485249C9adacb35a5
هدایت شده از مدرسه مضمار ؛ تشکیلات اسلامی
4_426840829198336311.mp3
5.74M
🔊پادکست | تقوای جمعی
🔸بیانات امام خامنهای در مورد یکی از لوازم مهم کار تشکیلاتی و جمعی
🚨 پایگاه جامع نشر محتوای تشکیلاتی
☑️ eitaa.com/joinchat/466485249C9adacb35a5
هدایت شده از مدرسه مضمار ؛ تشکیلات اسلامی
⚠️چرا دوره غیبت استمرار پیدا کرده است؟!
🔸آیتالله حائری شیرازی (رضواناللهتعالی علیه): امام زمان عج الله، وقتی مالک امت میشود که امت تابع حجت درونیاش (عقل) بشود. این حجت درونی، حلقه واسطه بین انسان و حجت بیرونی (انبیاء و امامان معصوم علیهم السلام) است.
🔹آنهایی که با حجت بیرونی درگیر میشوند و سنگ به آن میزنند، قبلاً به حجت درونیشان سنگ پرانی کردهاند. کسانی که با علی و فاطمه علیهم السلام، آن طور رفتار کردند، قبلاً با حجت درونیشان این رفتار را کردهاند. قبلاً به حجت درونی خود بند انداخته و آن را به اطاعت از هوی و هوس وادارش کردهاند. قبلاً در، به پهلوی حجت درونی خود زدهاند.
🔹برای شروع کار، باید با حجت درونی خود تجدید بیعت کنید. بگردید و آن حجت درونی را در خود پیدا کنید و آن همان عقلی است که به شما دادهاند.
@haerishirazi
🚨 پایگاه جامع نشر محتوای تشکیلاتی
☑️ eitaa.com/joinchat/466485249C9adacb35a5
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
✅رنج و لذت در نگاه توست
🔶استاد علی صفایی حائری:
حقيقت اين است كه لذت و رنج مربوط به خارج از وجود ما نيست، بلكه به نوع نگاه ماست.
من مىتوانم با تمامى امكانات در رنج باشم، با تمامى امكانات، چرا؟ چون وقوف دارم اين امكانات از من جدا خواهند شد. مرگ آگاهى و وقوف انسان نسبت به مرگ او را رها نمىكند و او رنج اين دنيا؛ رنج رهايى و جدايى را خواهد داشت.
و مىتوانم با تمامى رنجها راحت باشم. مع العسر در يسار و راحتى باشم. پس راحتى و يسار يا رنج و ناراحتى مربوط به بود و نبود دنياى خارج نيست، به نوع تعلق من، به توقع من، به موضعگيرى من، به برخورد من بر مىگردد.
📚 #روزگارستمگر ص۱۱۹
🌿 @einsad
هدایت شده از پند نامه
#حاجاقا_فخر_تهرانی
🔺️موقعی كه از حاج آقا فخر سوال می شود كه:
چه كرده ای كه مورد عنایت حضرت، واقع گشته ای؟
🔸️جواب می دهد كه:
كاری نكرده ام جز این كه مدت هاست خدمتگزار #مادر پیر و زمین گیرم شده ام و تمام امور، حتی حمام و دستشویی او را خود به عهده گرفته ام.
گمان می كنم، خدمتم به مادر، مرا مورد عنایت آقا قرار داده است.
✅کانال #پندنامه
🚫نقل مطالب بدون لینک🚫
http://eitaa.com/joinchat/2054750225Cbba925a3ed
هدایت شده از کتاب نامه
#توصیهها
#شهید_مطهری:
❌ #مدیریّت_حافظه ❌
❌انسانهای رشید از حافظه ی خود بهره برداری صحیح می كنند، ولی...آدمهای غیر رشید تصور می كند حافظه یك انبار است، انباری كه باید دائماً آن را پر كند؛ ... عیناً مانند انبار یك خانه كه احیاناً وارد می شوی می بینی یك تكّه حلبی، یك قطعه فلز، یك میز شكسته، یك صندلی شكسته در آنجا افتاده است.
📒مجموعه آثار شهید مطهری . ج3، ص: 316
✅ کانال #کتابنامه
@ketabnameh
http://eitaa.com/joinchat/1367277586C4526e4d5d3
هدایت شده از کتاب نامه
#تاریخ #سیاست
#انقلاب #زندگینامه
📗 #کتاب
#مومن_انقلابی،
ابوالقاسم صدیقی .
🔺️توضیحات :
این کتاب داستان همین راننده کامیونی است که آقا در صحبتهای عمومی شون هم چند جا از ایشون نام بردند ، مثل اینجا :
این سه صلوات، مبارزه است!
#مقام_معظم_رهبرى :
🔸️در دوران پیش از پیروزی انقلاب، بنده در ایرانشهر تبعید بودم.
در یکی از شهرهای همجوار، چند نفر آشنا داشتیم که یکی از آنها راننده بود،
به حسب ظاهر، عامی اطلاق میشد. با این حال جزو خواص بودند.
روحانی شهرشان هم آدم خوبی بود؛ منتها جزو عوام بود.
🔸️ملاحظه میکنید! رانندهی کمپرسی جزو خواص، ولی روحانی و پیشنماز محترم جزو عوام! مثلاً آن روحانی میگفت: «چرا وقتی اسم پیغمبر میآید یک صلوات میفرستید، ولی اسم «امام» که میآید، سه صلوات میفرستید؟!»
نمیفهمید.
🔸️راننده به او جواب میداد:
روزی که دیگر مبارزهای نداشته باشیم؛ اسلام بر همه جا فائق شود؛ انقلاب پیروز شود؛ ما نه تنها سه صلوات، که یک صلوات هم نمیفرستیم! امروز این سه صلوات، مبارزه است! راننده میفهمید، روحانی نمیفهمید!
بیانات در جمع فرماندهان لشکر 27 محمد رسول الله (ص) - 1375/3/20
.
✅ کانال #کتابنامه
@ketabnameh
http://eitaa.com/joinchat/1367277586C4526e4d5d3
هدایت شده از کتاب نامه
#تاریخ #اهلبیت
#داستان
#کتاب
#علی_از_زبان_علی علیه السلام
📗نوشته حجتالاسلام محمد محمدیان
📙توسط انتشارات معارف چاپ شده
📕کتابی که زندگی امیرالمومنین را از زبان خودشون نقل می کند.
زبانی روان، ساده و جذاب
📒کتاب در ۱۰ فصل و ۶۲۴ صفحه چاپ شده.
📖 فصول کتاب شامل:
دوران مکه، دوران مدینه، دوران خلفا، دوران خلافت امیرالمومنین، دوران جنگ جمل، دوران جنگ صفین، دوران حکمیت، دوران جنگ نهروان، دوران غارت ها و دوران شهادت.
وقتی که کتاب رو میخونیم احساس می کنیم
که خود امیرالمومنین برایمان سخن می گویند.
شاید برخی از داستان ها را میدانیم اما شنیدنش از زبان خود علی ع لذت دیگری دارد،
در مجموع کتاب متنی روان، نقلی دقیق و مفاهیمی ارزشمند را در خود جای داده است.
🏮و میتونه گزینه خوبی برای نوجوانها و جوانترها باشه، تا با یه ادبیات جدید با زمانه امیرالمومنین آشنا بشن.
قمیت رو جلد : ۴۰ تومنه (که معمولا با تخفیف میشه ۳۰)
✅ کانال #کتابنامه
@ketabnameh
http://eitaa.com/joinchat/1367277586C4526e4d5d3
هدایت شده از کتاب نامه
🔺️توضیحات :
#برشی_از_کتاب
#کتاب
#علی_از_زبان_علی علیه السلام
🔺️[هنگام تقسیم غنائم مشکلی پدید آمد. جمعی از لشکریان من قصد داشتند زنان و فرزندان و اموال کشتگان لشکر جمل را به غنیمت گیرند و استدلالشان این بود که وقتی ریختن خون آنها حلال شد ، به طریق اولی گرفتن اموال و بردگی زنان و فرزندانشان مجاز خواهد بود؛ ولی من در پاسخ آنها گفتم :]
هیچ راهی برای غنیمت گرفتن این زنان و فرزندان نیست .
آنان در سرزمین اسلام بودهاند ک مسلمان هستند . ما فقط با کسانی جنگ کردیم که به جنگ با ما اقدام کردند و بر ما ستم روا داشتند؛ ولی اموال ایشان به فرزندان وخویشاوندان آنها که حق دارند، به ارث میرسد. (الجمل،ص۴۰۵)
...[برخی از لشکریانم بر خواسته خود اصرار میورزیدند و من برای اینکه آنها را متوجه اشتباهشان کنم، گفتم:]
پس اول بر سر عایشه قرعه کشی کنید تا قرعه به اسم هرکس درآمد، او را به کنیزی ببرد !!
[آنها متوجه خطای خود شدند و استغفار کردند.] شرح نهجالبلاغه. ج۱ص۲۵۰
فصل پنجم ، دوران جنگ جمل، ص ۲۳۳
✅ کانال #کتابنامه
@ketabnameh
http://eitaa.com/joinchat/1367277586C4526e4d5d3
هدایت شده از کتاب نامه
#تاریخ #سیاست
#انقلاب #زندگینامه
📗 #کتاب
#خون_دلی_که_لعل_شد
❌ توضیحات :
🔺️بهمن سال ۹۷ در لبنان
از #کتاب_عربی
« #انّ_مع_الصبر_نصرا»
توسط #سیدحسن_نصرالله رونمایی شده بود .
🔸️کتابی که در واقع خاطرات مقام معظم رهبری از دوران مبارزاتیشونه و جالبه که توسط خودشون به زبان عربی گفته شده .
و دکتر محمدعلی آذرشب،
استاد دانشگاه تهران مسئول گردآوریش بوده .
❌ یه نکته مهم:
اینه که شخصیت #مبارزاتی آقا تو یه کار فرهنگی تمییز،(با تصاویر جذاب) توسط حزبالله لبنان نشر پیدا کرده.
📒مشابهش هم کتابی بود که چند سال پیش حزب الله لبنان از بُعد #علمی آقا رونمایی کردند و #مبانی_اجتهادی آقا رو بررسی کردند .
‼️ اونوقت تو ایران خودمون با اینهمه دم و دستگاه عریض و طویل تو این زمینه کم کار شده .
🔺️در رونمایی کتاب
نایب رئیس شورای اجرایی #حزبالله_لبنان ؛
شیخ علی دعموش گفته :
مسئولیت ما اقتضا میکند
که شخصیت #آیتالله_خامنهای
را به امت اسلامی و جهان عرب و همچنین نسلهای دیگر معرفی کنیم و بشناسانیم.
حکمت، صبر و شجاعت ایشان همواره سرمنشأ تحقق دستاوردهای زیادی بهویژه در مرحلهای که امت ما با چالشها و فشارهای فراوانی دستوپنجه نرم میکند، بوده است.
💠 و ترجمه این کتاب
👇👇👇👇
✅ کانال #کتابنامه
@ketabnameh
http://eitaa.com/joinchat/1367277586C4526e4d5d3
هدایت شده از کتاب نامه
#تاریخ #سیاست
#انقلاب #زندگینامه
📗 #کتاب
#خون_دلی_که_لعل_شد
📒 ترجمه کتاب عربی
« #انّ_مع_الصبر_نصرا» است .
📗 این کتاب حاوی خاطرات
حضرت آقا از زندانها و دوران تبعید در زمان مبارزات انقلاب اسلامیه .
که ضمن هر خاطره حکمتها، درسها و عبرتهای اون رو هم بیان میکنه.
💡 و تصویر واضحی از فجایع رژیم منحوس پهلوی، و سختی ها، مرارتها و رنجهای مبارزان
و در مقابل پایمردی ها، مقاومتها، خلوص و ایمان انقلابیون رو به نمایش میکشه
و خیلی قابل استفاده است .
مخصوصا برای جوانترها
حتی نوجوان ها چون پر از تصاویر جذابه :
🔸️۱.تـصاویر مـنـتشر نشده از رهـبر انقـلاب، مرحـوم پدر بزرگوارشان، فـرزندانشان و...
🔸️۲. عکسنقاشیهایی(کمیک) مرتبط با موضوع روایتهای کتاب. (که خیلی جذابند)
🔰برداشت:
شاید بتوان گفت شاه بیت این کتاب و ترجیع بند آن، همان است که در نام کتاب، تبلور یافته است و آن، طعم شیرین پیروزی است که پس از مقاومت و صبر، چشیده میگردد.
.
🔺️مشخصات کتاب :
گردآورنده کتاب : محمدعلی آذرشب
ناشر کتاب : انقلاب اسلامی
سال نشر : 1397
تعداد صفحات : 434
قیمتش هم : 31000 تومان
✅ کانال #کتابنامه
@ketabnameh
http://eitaa.com/joinchat/1367277586C4526e4d5d3
هدایت شده از عربی مکالمه ترجمه لهجه
اشگد حلوة الطفولة😍
لازم نتعلم الإنسانیة من الجهال
#ترجمه👇
چقدر قشنگه کودکی
باید انسانیت رو از بچه ها یاد بگیریم
🎙صوت در کانال صوتی، تصویری
⛔️ انتشار با حذف لینک ممنوع⛔️
https://t.me/joinchat/AAAAAEFfAwE4KzuNGxzaIQ
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
✅ #معلم ،بايد ابتدا هدفش را بشناسد
🔶استاد علی صفایی حائری:
معلم،بايد ابتدا هدفش را بشناسد بداند كه شاگردانش را تا كجا مىخواهد برساند؟ راه رسيدن به اين هدف كدام است؟ ابزار و لوازم عبور چيست و موانع حركت چه مىباشد؟ و از همه مهمتر، متعلم بايد ضرورت حركت را حس كند،بايد عشق به حركت را در او آفريد.
ساخت ما ساختى است براى رفتن ، اين است كه ماندن مشكل است، نه رفتن. وقتى شاگرد ضرورت حركت را حس كرد، مىتوان برايش مشخص كرد كه:به سمت چى مىخواهى بروى، قلههايت كجاست و سپس موانع حركت (بيرونى - درونى) را بررسى كرد. البته، فقط توجه به قلّه مىتواند موانع را بردارد،بايد از درگيرىها به قدرت رسيد. و مذهب هم جهت حركت را نشان مىدهد و هم آداب حركت را نشان مىدهد و هم عشق به حركت را ايجاد مىكند و هم پاى دويدن را عطا مىكند.
📚 #تربیت_کودک ص۱۷
🌿 @einsad
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
✅ ماه رمضان؛ ماه طهارت
🔶استاد علی صفایی حائری
بعضی وقت ها ابری می آید اما نمی بارد. فرصت ها را می دهند، اما ما بهره نمی گیریم . رمضان ها آمده و رفته، اما جز خیس خوردن چرک ها چیزی برایمان باقی نمانده است.
در همین شب های ماه رمضان ، که ما دور هم می نشینیم و می گوییم ماه رمضان جدید آمد، باید مواظب باشیم و به خودمان فکر کنیم، ولی مانند کسی هستیم که به حمام آمده است، ولی نه برای تطهیر، که برای بازی.
📚 #اخبات ، ص۳۰
🌿 @einsad