eitaa logo
ناصرات المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
667 دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
1هزار ویدیو
229 فایل
اللّهم اجْعَلنِی مِمَّنْ تَنْتَصِرُ بِهِ لِدِینِکَ وَ لَا تَسْتَبْدِلْ بِی غَیْرِی.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ا🔲🔳🔲🔳 ا🔳🔲 ا🔲 ا🔳 ا❁﷽❁ا 🔳 علَيْكُمْ بِالتَّفَقُّهِ وَ لَا تَكُونُوا أَعْرَاباً ظهور آیه شریفه ۱۲۲ سوره توبه (لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّين)؛ و نیز روایت امام کاظم (علیه السلام) (فَإِنَّ الْفِقْهَ مِفْتَاحُ الْبَصِيرَةِ وَ تَمَامُ الْعِبَادَةِ وَ السَّبَبُ إِلَى الْمَنَازِلِ الرَّفِيعَةِ وَ الرُّتَبِ الْجَلِيلَةِ فِي الدِّينِ وَ الدُّنْيَا)؛ دلالت داشت بر اینکه فقه توقف بر احکام ظاهری عملی نیست، بلکه مراد شارع از امر به تفقه در دین، تفهّم در حقیقت دین، غور در معاریض و الحان کلام معصوم و وصول به معرفة الإمام است. برای درک أفضل و أحسن این معنا از روایت دیگری که ذیل آیه شریفه ۱۲۲ سوره توبه آمده استفاده می کنیم. این روایت که در مقام تشریح معنای فقه است، می تواند أدل الدلیل برای تایید مقصود ما باشد. ▪️امام صادق (علیه السلام) می فرمایند: «تَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ، فَإِنَّهُ مَنْ لَمْ يَتَفَقَّهْ مِنْكُمْ فَهُوَ أَعْرَابِيٌّ‏»؛ در دین تفقه کنید، پس همانا کسی از شما که در دینش تفقه نکند، أعرابی است. 📓بحار الأنوار (ط - بيروت)، ج۱، ص۲۱۵ 🔸 آغاز روایت شریفه با صیغه امر است که ظهور بر وجوب دارد، سپس امام (علیه السلام) علت وجوب را در جمله بعد تبیین می فرمایند. یعنی تفقه و تضلع در فهم دین بخاطر این است که اگر کسی تلاش در این فهم نکند، أعرابی است. پس از مفاد این روایت به دست می آید که عدم تفقه مساوق اعرابی بودن است. محتوای روایت مذکور، با أسناد دیگری در منابع آمده است: ▪️همان حضرت (علیه السلام) می فرمایند: «عَلَيْكُمْ بِالتَّفَقُّهِ فِي دِينِ اللَّهِ وَ لَا تَكُونُوا أَعْرَاباً، فَانَّهُ مَن لَم یَتَفَقَّه فی دینِ الله لَم یَنظُرِ اللهُ الیهِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَ لَم یُزَکِّ لَهُ عَمَلاً». 📓الكافي (ط - الإسلامية)، ج‏۱، ص۳۱ 🔸 بار دیگر در این روایت حضرت در سیاق و هیئت امر، به تفقه در دین دستور می فرمایند. امر بر تفقه در قالب جمله مرکبی است که صدر آن پایه و بیانگر مراد اصلی حضرت می باشد و ذیل آن پیرو و بعبارتی می تواند مفسّر کلام ایشان باشد. اتصال جملات پایه و پیرو با حرف "واو" است. به طور کلی استعمال "واو" در زبان عربی جهت ايجاد نسبت ميان معاني مختلف و ارتباط بين المفاهيم است. به بیانی دیگر تفقه در تقابل با أعرابی قرار گرفته که مفسّر معنای فقه است. یعنی کسی که در فهم دین تلاش نمی کند، أعرابی است. ◀️ همانطور که ملاحظه شد، اسلوب و سیاق این روایات واحد است. تعریف فقه در این روایات در قالب «تعرف الاشیاء بأضدادها» بیان شده است. به عبارت دیگر "مَنْ لَمْ يَتَفَقَّهْ" مساوق "أَعْرَابِي" است؛ «تَفَقَّهُوا وَ إِلَّا أَنْتُمْ أَعْرَابٌ جُهَّالٌ». یعنی کسی که فهم عمیق در دین ندارد، أعرابی یا بسیار جاهل است. 🔳 🔲 🔳🔲 🔲🔳🔲🔳
🔲فضل زيارة علي ابن موسي الرضا بطوس 📜عَنْ مولانا أَبِي الْحَسَنِ مُوسَى الرضا عليه السلام قَالَ: مَنْ زَارَ قَبْرَ وَلَدِي عَلِيٍّ كَانَ لَهُ عِنْدَ اللَّهِ كَسَبْعِينَ‏ حَجَّةً مَبْرُورَةً قَالَ قُلْتُ سَبْعِينَ حَجَّةً قَالَ نَعَمْ وَ سَبْعِينَ أَلْفَ حَجَّةٍ قَالَ قُلْتُ سَبْعِينَ أَلْفَ حَجَّةٍ قَالَ رُبَّ حَجَّةٍ لَا تُقْبَلُ مَنْ زَارَهُ وَ بَاتَ عِنْدَهُ لَيْلَةً كَانَ كَمَنْ زَارَ اللَّهَ فِي عَرْشِهِ قَالَ نَعَمْ إِذَا كَانَ يَوْمُ الْقِيَامَةِ كَانَ عَلَى عَرْشِ الرَّحْمَنِ أَرْبَعَةٌ مِنَ الْأَوَّلِينَ وَ أَرْبَعَةٌ مِنَ الْآخِرِينَ فَأَمَّا الْأَرْبَعَةُ الَّذِينَ هُمْ مِنَ الْأَوَّلِينَ- فَنُوحٌ وَ إِبْرَاهِيمُ وَ مُوسَى وَ عِيسَى علیهم‌السلام وَ أَمَّا الْأَرْبَعَةُ مِنَ الْآخِرِينَ- فَمُحَمَّدٌ وَ عَلِيٌّ وَ الْحَسَنُ وَ الْحُسَيْنُ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْهِمْ ثُمَّ يُمَدُّ الْمِضْمَارُ فَيَقْعُدُ مَعَنَا مَنْ زَارَ قُبُورَ الْأَئِمَّةِ علیهم‌السلام إِلَّا أَنَّ أَعْلَاهُمْ دَرَجَةً وَ أَقْرَبَهُمْ حَبْوَةً زُوَّارُ قَبْرِ وَلَدِي عَلِيٍّ علیه‌السلام‏
✨باز هم وقت سحر گريه و آه آوردم ✨به درِ خانهٔ تو باز پناه آوردم ✨رو سياهم كه نشد توبهٔ من مقبولت ✨واى بر من كه فقط بار گناه آوردم ✨مهربانِ دل من...رد نكنم از در خويش ✨من پشيمان شده ام...روى سياه آوردم ✨اشک هاى منِ بيچاره سراب است ولى ✨دلخوش از اينكه به درگاه تو چاه آوردم ✨جان زهرا كمكم كن..آبرويم را بخر ✨به در خانهٔ تو باز پناه آوردم
✨أَمّٰا إِنْ كٰانَ مِنْ أَصْحٰابِ الْيَمِينِ* فَسَلاٰمٌ لَكَ مِنْ أَصْحٰابِ الْيَمِينِ (سوره واقعه،‌آیه۹۰ و ۹۱) ✨و ما قَدَرُوا اللَّهَ حَقَّ قَدْرِهِ وَ الْأَرْضُ جَميعاً قَبْضَتُهُ يَوْمَ الْقِيامَةِ وَ السَّماواتُ مَطْوِيَّاتٌ بِيَمينِهِ سُبْحانَهُ وَ تَعالى‏ عَمَّا يُشْرِكُونَ (سوره زمر،‌آيه ۶۷) ✨إِنَّ الَّذِينَ يُبايِعُونَكَ إِنَّما يُبايِعُونَ اللَّهَ يَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَيْدِيهِمْ فَمَنْ نَكَثَ فَإِنَّما يَنْكُثُ عَلى‏ نَفْسِهِ وَ مَنْ أَوْفى‏ بِما عاهَدَ عَلَيْهُ اللَّهَ فَسَيُؤْتِيهِ أَجْراً عَظِيماً (سوره فتح، آيه ۱۰) ا┄┄┅═✧❁ ✨ ❁✧═┅┄┄ا 🔰از القاب مبارک حضرت مولانا بقیة الله الاعظم (أرواحنافداه) «الیمین» است. وجود مبارک آن حضرت «یمین الله» اند ؛ ید باسطه ذات اقدس اله می باشند و شیعیانشان اصحاب الیمین نامیده می شوند. ✔️مطابق احادیث، وجود مقدس ائمه اطهار (علیهم السلام) «یمین الله» می باشند: نَحْنُ يَمِينُ‏ اللَّهِ‏ (۱) ؛ بدین معنا که «ید باسطه» ذات اقدس اله اند که کلّ‌ شیء ‌در اختیار مطلق آنان قرار داده شده است [در دست راست قرار داشتن، دلالت دارد بر اختیار کامل] چنانکه در شریفه ۶۷ سوره مبارکه زمر می خوانیم: «..وَ السَّماواتُ مَطْوِيَّاتٌ بِيَمينِهِ.» ✔️و حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و اله و سلم) نیز لقب مبارک «یمین الله» را با «ید الله المبسوطة» در ارتباط دانسته و فرمودند: لِعَلِيٍّ سَبْعَةَ عَشَرَ اسْماً ...وَ هُوَ جَنْبُ اللَّهِ وَ نَفْسُ اللَّهِ وَ يَمِينُ‏ اللَّهِ‏ عَزَّ وَ جَلَّ قَوْلُهُ‏ «بَلْ يَداهُ مَبْسُوطَتانِ يُنْفِقُ كَيْفَ يَشاء» (۲) ▫️از اسماء امیرالمومنین علی (علیه السلام) ، یمین الله است و این همان قول خداوند عزوجل می باشد که «دو دست خداوند عزوجل باز است» (سوره مائده ،‌آيه ۶۴). ✔️از آنجا که «یمین» به یُمن و خیر و برکت نیز معنا می شود، آن حضرت در حدیثی دیگر بیان فرمودند که هر دو دست ذات اقدس اله، «یمین» است: ‏وَ كِلْتَا يَدَيْهِ يَمِينٌ (۳). ☑️فلذا در آيات حضرت قرآن، شیعیان امیرالمومنین علی (علیه السلام) «اصحاب الیمین» نامیده شده اند: أصْحٰابَ الْيَمِينِ ، هُمْ شِيعَتُنَا أَهْلَ الْبَيْتِ (علیهم السلام). (۴) 🖋مطابق حدیث شریف مولانا الصادق (علیه السلام)، حضرت مولانا بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه) پس از ظهور، بر کعبه تکیه زده و دست مبارکشان را بالا آورده و می فرمایند: این «ید الله و یمین الله» است و آیه ۱۰ سوره مبارکه فتح را تلاوت می نمایند تا همگان را به بیعت با وجود مبارکشان دعوت نمایند(۵) : ▫️يسند القائم (عليه السلام) ظهره إلى البيت الحرام، فيمد يده المباركة فترى بيضاء من غير سوء، فيقول: هذه يد اللّه و يمين‏ اللّه‏، ثم يتلو هذه الآية: إِنَّ الَّذِينَ يُبايِعُونَكَ إِنَّما يُبايِعُونَ اللَّهَ يَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَيْدِيهِمْ ..(سوره فتح، آیه ۱۰). 📔منابع (۱).بحار الأنوار ؛ ج۲۵ ؛ ص۲۲ (۲). الفضائل (لابن شاذان القمي) ؛ ص۱۷۵ (۳).بحار الأنوار ؛ ج۶۵ ؛ ص۱۴ (۴).البرهان في تفسير القرآن ج۵ ص۵۳۰ و ص۲۷۶ (۵).حلية الأبرار في محمد و آله الأطهار، ج۶ ص۳۷۹
در دوره نباید نسبت به برپایی حکومت عدل الهی بی تفاوت بود؛ بلکه باید رغبت و اشتیاق خود را نسبت به آن ابراز کرد.
ا❁﷽❁ا ⚜️ الضیاء ⚜️ «يكادُ زَيْتُها يُضي‌ءُ وَ لَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نارٌ‏» و «يُضِي‏ءُ» الْقَائِمُ الْمَهْدِي (۱)‏؛ بی‌آنکه آتشی روغن آن چراغدان را برافروزد، خود به خود روشنی بخشد. ﴿ سوره مبارکه نور، آیه ۳۵ ﴾ ا┅═✧❁ ⚜️ ❁✧═┅ا ✍️ «ضیاء» از ریشه «ضوء»، در لغت انبساط نور از ذات شیء به حد تام شدید است، مانند خورشید که نورش ذاتی اوست و در ساعاتی از روز تابش انوار به حد تام می رسد (۲)، این لفظ در اصطلاح اشاره به هدایت و تطهیر أرض دارد. ▪️ «ضیاء» از القاب خاص حضرت بقیة الله الأعظم (أرواحنا فداه) می باشد. وجود مبارکی که «صاحب الضّياء» (۳) و «مضیء» (۴) می باشند؛ به این معنا که هم مصدر مطلق و هم فاعل هدایت و تطهیر أرض مطلقا (چه در معنای ظاهر و چه در باطن برای أنفاس) می باشند و منتفعین از ضیاء ولایت مولایشان می توانند أنفاس خود را تطهیر و تهذیب نمایند. ▪️ نیز «الضّياء الأنور» (۵) و «الشديد الضياء» (۶) می باشند؛ زیرا نور وجود مقدس شان به عنوان وارث الأنبیاء و خاتم الأوصیاء جمیع أرض را علی الاطلاق منوّر خواهد کرد، به گونه ای که أرض از لوث جمیع ظلمات و أنجاس تطهیر، و مملو از قسط و عدل خواهد شد. «اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ .. أَنْ تَمْلَأَ قَلْبِی نُورَ الْیَقِینِ وَ...بَصَرِی نُورَ الضِّیَاء» (۷). ا┅═✧❁ منابع ❁✧═┅ا (۱) مناقب آل أبي طالب عليهم السلام (لابن شهرآشوب)، ج۱، ص۲۸۰ (۲) «الضَّوْءُ هو انبساط ذلك النور إذا بلغ الى حدّ تامّ شديد». التحقيق في كلمات القرآن الكريم، ج‏ ۷، ص ۴۸ «الضوء ما کان من ذات الشیء کالنار و الشمس و منه قوله تعالی: جعل الشّمس ضیاءً». بحار الأنوار (ط - بيروت)، ج‏ ۸۷، ص ۲۵۱ (۳) چنانچه در فرازی از زیارتشان می خوانیم: «سلام اللّه و بركاته و تحيّاته و صلواته على مولاى صاحب الزّمان صاحب الضّيآء». بحار الأنوار (ط - بيروت)، ج‏ ۹۹، ص ۸۴ (۴) و من ألقابه: المضیء. دلائل الإمامة (ط - الحديثة)، ص ۵۰۲ و نیز همانگونه که امیرالمومنین علی (علیه السلام) در توصیف صورت مبارکشان فرمودند: «وجهه بین اصبحة الاقالیم کالقمر المضی ء بین الکواکب الدریة»؛ چهره اش میان گشاده رویان عالم مانند ماه نورانی در بین ستاره گان درخشان است. مشارق أنوار اليقين في أسرار أمير المؤمنين عليه السلام، ص ۲۶۲ (۵) «و أتوسّل إليك يا ربّ بإمامنا و محقّق زماننا، اليوم الموعود و الشّاهد المشهود و النّور الأزهر و الضّيآء الأنور». بحار الأنوار (ط - بيروت)، ج‏ ۹۹، ص ۶۹ (۶) پس از مولد مبارک حضرت قائم (عليه السّلام)، امام حسن عسكرى (عليه السّلام) خطاب به فرزند نازنینشان فرمودند: «تكلّم يا حجّة اللّه و بقية الأنبياء، و خاتم الأوصياء، و صاحب الكرة البيضاء، و المصباح من البحر العميق الشديد الضياء، تكلّم يا خليفة الأتقياء، و نور الأوصياء». إلزام الناصب في إثبات الحجة الغائب عجل الله تعالى فرجه الشريف، ج‏۱، ص ۴۳۵ (۷) فرازی از زیارت آل یاسین
📖دعای روز بیستم و نهم ماه مبارک رمضان 🌙 ✨بسم الله الرحمن الرحیم✨ اللهمّ غَشّنی بالرّحْمَةِ وارْزُقْنی فیهِ التّوفیقِ والعِصْمَةِ وطَهّرْ قلْبی من غَیاهِبِ التُّهْمَةِ یا رحیماً بِعبادِهِ المؤمِنین. خدایا بپوشان در آن با مهر ورحمت وروزی کن مرا در آن توفیق وخودداری وپاک کن دلم را از تیرگیها وگرفتگی های تهمت ای مهربان به بندگان با ایمان خود. 🕌 ┄┅┅❅💠💠 💎💠💠❅┅┅┄ 💠 ناصرات المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف 💎اللَّهُمَ‏ انّى‏ أَسْئَلُک ‏ أَنْ تَجْعَلَنِی مِمَّنْ تَنْتَصِرُ بِهِ لِدِینِکَ 💠
هدایت شده از نقشه راه
☑️مشارکت را حداکثری کنید 💠امام خامنه ای مدظله العالی: خیلی ها ممکن است پای صندوق ها نیایند؛ بخاطر اینکه حوصله اش را ندارند، وقتش را ندارند، درست اهمیت قضیه را نمی دانند، متوجه تاثیر رای خودشان نیستند یا به کسی که به او اطمینان و اعتماد کنند، نرسیده اند؛ لذا نمی آیند. تلاش شما باید این باشد که مشارکت رابه معنای واقعی کلمه حداکثری کنید 📌مجموعه تصاویر وظایف جوان مومن انقلابی از بیانات رهبر معظم انقلاب ✍️محتوای کار شده توسط کانال نقشه راه 🖇کانال نقشه راه در ایتا،گپ و تلگرام👇 🌐@Naghshe_rah313
﷽؛ 💎اللَّهُمَ‏ انّى‏ أَسْئَلُک ‏ أَنْ تَجْعَلَنِی مِمَّنْ تَنْتَصِرُ بِهِ لِدِینِکَ با سلام و احترام اسعدالله ایامکم 🌙 استشمام عطر خوش بوی عید فطر،از پنجره ملکوتی رمضان را محضر شریف شما تبریک عرض می نمایم .🌕 🕌 ┄┅┅❅💠💠 💎💠💠❅┅┅┄ 🌕 ناصرات المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
عید فطر.m4a
2.97M
🌺فردا برای مقلدین همه مراجع معظم عید است.🌺 🍃🍂🍃🍂🍃
🔶 ادیب نیشابوری(۵) 📌 صرف اوقات در علم و معنویت 🔹 روزی درس مُغنی می‌فرمودند و دو تا طلبه با هم صحبت می‌کردند. مرحوم ادیب انگشتِ خود را بین دو صفحۀ کتاب قرار دادند و کتاب را بستند و خطاب کردند به این طلاب: 🔺اینجا صحبت نکنید که بیرون بلد باشید صحبت کنید، و اگر این‌جا صحبت کنید بیرون نمی‌توانید صحبت کنید. ✔️ یعنی صحبت کردن در بیرون و در بینِ مردم به علم نیاز دارد و شما در جلسۀ درس باید گوش بدهید و علم استفاده کنید. 🔹 و من در مدت سه‌ سال [که خدمت ادیب بودم] این دو بیت حُمَیدی را چند بار از ایشان شنیدم. می‌فرمودند: 🔺 حُمَیدی از علمای اهل سنّت و شارح صِحاحِ ستّه است؛ و این دو بیت را از او نقل می‌کردند: 🍃 لقاءُ النّاسِ لیسَ یُفیدُ شیئاً 🍃 سوی الهذیانِ من قیلٍ و قالٍ 🍃 فأقلِل مِن لِقاءِ النّاسِ إلا 🍃 لأخذِ العلمِ أو إصلاحِ حالِ 🔺 یعنی ملاقاتِ مردم هیچ فایده‌ای ندارد جز هذیان از قیل و قال [= حرف‌های بیهوده]، پس کم کن از ملاقاتِ مردم مگر برای اخذِ علم یا کسبِ حال. ✔️ یا باید بروی از معنویّتِ کسی استفاده کنی [= اصلاح حال] یا کسبِ علم کنی [=أخذ علم]. 📗 منبع: یادنامۀ ادیب نیشابوری، نشر انجمن مفاخر فرهنگی؛ گفت‌وگو با محمدکریم پارسا، ص۲۰۳-۲۰۲.
ا❁﷽❁ا ⚜️ فطرة الأنام ⚜️ «فَأَقِمْ وَجْهَكَ لِلدِّينِ حَنِيفًا فِطْرَتَ اللَّهِ الَّتِي فَطَرَ النَّاسَ عَلَيْهَا لَا تَبْدِيلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ذَلِكَ الدِّينُ الْقَيِّمُ وَلَكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ»؛ با تمام وجود، توجه خود را پیوسته به سوی دین حنیف کن، آن فطرتی که خدا مردم را بر آن سرشته، برای آفرینش خدا هیچگونه تغییر و تبدیلی نیست؛ این همان دین درست و استوار است، ولی بیشتر مردم معرفت [به این حقیقت اصیل] ندارند. ﴿ سوره مبارکه روم، آیه ۳۰ ﴾ ا┅═✧❁ ⚜️ ❁✧═┅ا ⚜️ «فطرت» یا سرشت و طینت، اشاره به نوع خاص آفرینش انسان توسط حضرت فاطر دارد. آفرینشی که بر مبنای معرفت امام یا همان دین قیم شکل گرفته (۱) و حضرت فاطر بر وفای به این عهد از جمیع خلق، عهد گرفته (۲) و أنبیائش را برای تذکر به تأدیه این عهد مبعوث فرموده است (۳). لذا فطرت هر عبدی، هادی او به سوی امامش می باشد. ⚜️ یکی از القاب حضرت بقیة الله فی السماوات و الارضین (أرواحنا فداه) که مأخوذ از این ریشه می باشد، «فطرة الأنام» است. آن وجود مقدسی که معرفتشان در فطرت همه خلق به ودیعه گذاشته شده و بر اجماع حول محور این اصل، از ایشان عهد اخذ شده است و برای تذکر به وفای این عهد، أنبیاء و حججی مبعوث شده اند. لذا در جمیع أدیان به شأنی از شئون حضرت دین قیّم بشارت داده شده است (۴). «السَّلَامُ عَلَى فِطْرَةِ الْأَنَام»‏ (۵) ا┅═✧❁ منابع ❁✧═┅ا (۱) الكافي (ط - الإسلامية)، ج‏۱، ص ۴۱۹ و ج‏۲، ص ۱۳ (۲) التفسير المنسوب إلى الإمام العسکري عليه السلام، ج ۱، ص ۳۷۹ (۳) فَبَعَثَ فِيهِمْ رُسُلَهُ وَ وَاتَرَ إِلَيْهِمْ أَنْبِيَاءَهُ لِيَسْتَأْدُوهُمْ مِيثَاقَ فِطْرَتِهِ وَ يُذَكِّرُوهُمْ مَنْسِيَّ نِعْمَتِهِ. نهج البلاغة (للصبحي صالح)، ص ۴۳ (۴) عن أبي عبد اللّه (عليه السّلام) فی قوله تعالى «وَ ذلِكَ دِينُ الْقَيِّمَةِ»: «دين القيمة إنما هو ذلك دين القائم عليه السّلام». إلزام الناصب في إثبات الحجة الغائب عجل الله تعالى فرجه الشريف، ج‏۱، ص ۱۰۳ (۵) المزار الكبير (لابن المشهدي)، ص ۵۹۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍ دلم می لرزد خدا.... ❄️دلم می لرزد خدا.... از شیطانی که پشت دروازه های رمضان، کمین کرده است... از دنیای شلوغی، که منتظر است، چنان مشغولم کند، که تو را در هیاهوی روزهايش، گم کنم.. از نفس خبیثی، که آرامش امروزش را، حاصل عبادت هایش می داند...نه حاصل عنایت هايت!!! ❄️خدا..... دلم، تو را برای همیشه می خواهد... آغوش گرم و بی همتای تو را... که آرامشش را حتی در آغوش مادرم نیز، تجربه نکرده ام... من....از دنیای بدون تو... می ترسم... از شبهای سیاهی که نور یاد تو، دلم را روشن نمی کند... از روزهای سپيدي.. که بدون هم نفسی با تو...تاریک ترین لحظه های عمر من هستند... ❄️قلبم... بهانه های لحظه وداع را آغاز کرده است.. و دستانم... لرزش ثانیه های وداع را، پیش کشیده اند... ❄️چه کنم...؟ بی سحرهای روشن...؟ بی زمزمه های ابوحمزه...؟ بی اشکهای افتتاح.... ؟ من بی تو...از پر کاهی سبک ترم...که به اشاره ای، اسیر دست شیطان می شود... ❄️ بمان....همین جا....در لابلاي تارو پود سجاده ای که به نگاهت خو گرفته است... ❄️بمان..... من....بی تو.... فقیرترين انسان عالم،،،،،خدا❣ http://eitaa.com/joinchat/1073741843C3f5de7ddfd
فهرست رشته محل های مقطع تخصصی(سح4).pdf
291.7K
﷽؛ 💎اللَّهُمَ‏ انّى‏ أَسْئَلُک ‏ أَنْ تَجْعَلَنِی مِمَّنْ تَنْتَصِرُ بِهِ لِدِینِکَ 🔖 تقدیم فهرست مدارس علمیه مقطع تخصصی (سطح4) 🔖 به همراه آدرس و شماره تماس و رشته محل 🌐مدارس علمیه سراسر کشور به جز استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی 💎💠💎 💎ورود به حوزه علمیه ، در مسیر تحقق جامعه مهدوی🔰🔰 💠http://go2l.ir/n6bSi 💠💠 💎💠💠 ناصرات المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف 🌙مولای مهربانم امیدوارم عیدی من ،تایید استمرار سربازی شما از طرف حضرتتان باشد. .
فهرست مدارس علمیه مقطع عالی(سطح3).pdf
485.1K
؛ 💎اللَّهُمَ‏ انّى‏ أَسْئَلُک ‏ أَنْ تَجْعَلَنِی مِمَّنْ تَنْتَصِرُ بِهِ لِدِینِکَ 🔖 تقدیم فهرست مدارس علمیه مقطع عالی(سطح3) 🔖 به همراه آدرس و شماره تماس و رشته محل 🌐مدارس علمیه سراسر کشور به جز استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی 💠💠 💎💠💠 ناصرات المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
فهرست مدارس علمیه مقطع عمومی(سطح2).pdf
1.5M
﷽؛ 💎اللَّهُمَ‏ انّى‏ أَسْئَلُک ‏ أَنْ تَجْعَلَنِی مِمَّنْ تَنْتَصِرُ بِهِ لِدِینِکَ 🔖 تقدیم فهرست مدارس علمیه مقطع عمومی(سطح2) 🔖 به همراه آدرس و شماره تماس 🌐مدارس علمیه سراسر کشور به جز استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی ❅💠💠 💎💠💠❅ ناصرات المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف