06235248b4880a3c3151bb6843ecfe27.pdf
683.6K
﷽؛
#لبیک_یا_صاحب_الزمان
#نمونه_سؤال_ورودی_سطح_سه
#حوزه_خواهران
💎نمونه سوال آزمون مقطع عالی (سطح سه/کارشناسی ارشد) به پیوست
●◉✿ @𝓝𝓪𝓼𝓮𝓻𝓪𝓽_𝓜𝓪𝓱𝓭𝓲 ✿◉●
ناصرات المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
a8e613637b1ccad3bec5103fd5011084.pdf
1.18M
﷽؛
#لبیک_یا_صاحب_الزمان
#نمونه_سؤال_ورودی_سطح_سه
#حوزه_خواهران
#جوابیه_انتهای_فایل
💎نمونه سوال آزمون مقطع عالی (سطح سه/کارشناسی ارشد) به پیوست
●◉✿ @𝓝𝓪𝓼𝓮𝓻𝓪𝓽_𝓜𝓪𝓱𝓭𝓲 ✿◉●
ناصرات المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
سوالات احکام دختران.pdf
628.1K
نمونه سوالات احکام
احکام دختران
مخصوص داوطلبان دارای مدرک دیپلم و بالاتر
─┅•═༅𖣔✾🌼✾𖣔༅═•┅─
●◉✿ @𝓝𝓪𝓼𝓮𝓻𝓪𝓽_𝓜𝓪𝓱𝓭𝓲 ✿◉●
ناصرات المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
📣📣📣تمدید شد
✅ پذیرش حوزه های علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید
🔻مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران از بین خواهران علاقه مند به تحصیل در علوم دینی ثبت نام به عمل میآورد.
🔹 مهلت نام نویسی در سطح ۲ تا ۲۰ خردادماه ۱۴۰۲ تمدید شد.
🔸علاقهمندان جهت ثبت نام میتوانند به آدرس اینترنتی https://paziresh.whc.ir/ مراجعه کنند.
#حوزه_های_علمیه_خواهران
#معاونت_آموزش
🌸
📣📣📣تمدید شد
✅ پذیرش حوزه های علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید
🔻مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران از بین خواهران علاقه مند به تحصیل در علوم دینی ثبت نام به عمل میآورد.
🔹 مهلت نام نویسی در سطح ۲ تا ۲۰ خردادماه ۱۴۰۲ تمدید شد.
🔸علاقهمندان جهت ثبت نام میتوانند به آدرس اینترنتی https://paziresh.whc.ir/ مراجعه کنند.
#حوزه_های_علمیه_خواهران
#معاونت_آموزش
🌸
هدایت شده از مهارتهای فناوری حوزه خواهران
905483b721e03ebdb6a9deabf2e38f2b.mp3
30.85M
♡🦋♡
🦋✏️🦋
﷽؛
آرشیو فایل صوتی ارزشمند
💠استاد فرهیخته، حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای واسطی
« نشاط علمی فراگیر با تدریس روشمند »
روز سه شنبه مورخ 12/2/1402
مصادف با روز معلم
✿؛📚مـعاونـتآمـوزش مرکز✿
✿؛اداره کل اساتید حوزه های علمیه خواهران✿؛
هدایت شده از ✳️ جستارهای قرآنی رحیق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔝۶۰ ثانیه
تدبر در قرآن یعنی...
فرق تفسير و تدبر تنها در یک دقیقه
@rahighemakhtoom
هدایت شده از پایگاه نمو
تقویت بنیه علمی- جلسه5.mp3
7.48M
🟤#دوره_تقویت_بنیه_علمی
▪️جلسه 5
#حجة_الاسلام_جوان
💎سوره فیل | آیه 1| بررسی أصحاب و الفیل
أَلَمْ تَرَ كَيْفَ فَعَلَ رَبُّكَ بِأَصْحَابِ الْفِيلِ ﴿١﴾
🔻عناوین:
🔹معنای باء
🔹بررسی واژه أصحاب
🔹غرض از گزینش «اصحاب» به جای فیّال و ارباب
🔹نوع الف و لام در الفیل
🔹مراد از فیل
🔹موسیقی حروف فاء و لام در الفیل
#صرف #لغت #نحو #بلاغت
🔻نمو | پایگاه علمی، تزکیهای، مهارتی و بصیرتی
🆔 @nomov_ir
هدایت شده از پایگاه نمو
تقویت بنیه علمی- جلسه6.mp3
6.78M
🟤#دوره_تقویت_بنیه_علمی
▪️جلسه 6
#حجة_الاسلام_جوان
💎سوره فیل | آیه 2
أَلَم يَجعَل كَيدَهُم في تَضليلٍ﴿۲﴾
🔻عناوین:
🔹غرض از تکرار استفهام
🔹بررسی ماده و هیئت کید»
🔹بررسی غرض از گزینش «تضلیل»
🔹اضافه کید به هُم
🔹تنوع در تعبیر استفهامیه
#صرف #لغت #نحو #بلاغت
🔻نمو | پایگاه علمی، تزکیهای، مهارتی و بصیرتی
🆔 @nomov_ir
هدایت شده از پایگاه نمو
تقویت بنیه علمی- جلسه7.mp3
6.81M
🟤#دوره_تقویت_بنیه_علمی
▪️جلسه 7
#حجة_الاسلام_جوان
💎سوره فیل | آیه 2
أَلَم يَجعَل كَيدَهُم في تَضليلٍ﴿۲﴾
🔻عناوین:
🔹معناشناسی «جعل»
🔹معناشناسی «تضلیل»
🔹معناشناسی «کید»
🔹پاسخ به شبهه عدم فصاحت «تضلیل»
#صرف #لغت #نحو #بلاغت
🔻نمو | پایگاه علمی، تزکیهای، مهارتی و بصیرتی
🆔 @nomov_ir
هدایت شده از پایگاه نمو
تقویت بنیه علمی- جلسه8.mp3
6.05M
🟤#دوره_تقویت_بنیه_علمی
▪️جلسه 8
#حجة_الاسلام_جوان
💎سوره فیل | آیه 3
وَ أَرْسَلَ عَلَيْهِمْ طَيْرًا أَبَابِيلَ ﴿٣﴾
🔻عناوین:
🔹نوع «واو» چیست؟
🔹معناشناسی «أرسل»
🔹علت تعبیر با ماضی «أرسل»
🔹بررسی واژه «طیر» و «أبابیل»
🔹غرض از تنکیر «طیر»
#صرف #لغت #نحو #بلاغت
🔻نمو | پایگاه علمی، تزکیهای، مهارتی و بصیرتی
🆔 @nomov_ir
هدایت شده از مهارتهای فناوری حوزه خواهران
بسمه تعالی. احادیث امام رضا علیه السلام.pdf
2.45M
🔹السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی
📗۱۰۰۰ حدیث از تعالیم امام رضا عليه السلام
(پی دی اف)
✅ مجموعه ارزشمندی از احادیث امام رضا علیه السلام آماده شده (دانشگاه امام رضا عليه السلام) که همزمان با ولادت حضرتش خدمت مخاطبین عزیز و گرانقدر تقدیم می شود.
🍃فوق العاده عالی پیشنهاد می شود مطالعه بفرمایید.
#کتاب
#اخلاقی
#حدیث
#اللّهمَّعَجِّلْلِوَلِیِّڪَالفَرَج
#السلامعلیکمیااهلبیتالنبوة
#صلیاللهعلیکیاعلیبنموسیالرضا
هدایت شده از « مهارت افزایی طلاب ناب»
🔻- مهارت های مورد نیاز یک طلبه
مهارت اول- مهارت حل مسئله
مهارت دوم - تفکر خلاق
مهارت سوم - تولید محتوا
مهارت چهارم - ارتباط گیری مجازی
مهارت پنجم - شهامت داشتن
مهارت ششم - هنر ارائه مطلب
مهارت هفتم - متقاعدسازی
مهارتهایی که مدرسه و دانشگاه بهمون یاد ندادند📚
من هادی صائبی👤
#مدرسمهارتهاینرم ؛
بهت آموزش میدم چطوری تبدیل به یک #طلبه تاثیرگذار و موفق بشی
اینجا به صورت #رایگان مهارتهایِ طلبگی و #جهادتبیین رو آموزش ببین
🔻🔻🔻
https://eitaa.com/joinchat/3706716367C0d041a844a
🔴 تا دیر نشده، هر کاری میتوانید برای ظهور بکنید
✍️ آیت الله حائری شیرازی ره:
هر کاری که به ذهنتان میآید در این دوره و زمانه، تا ظهور نشده بکنید.
جلوترها نگران این بودیم که بمیریم [درحالیکه] ظهور نشده؛ حالا نگرانیم بمانیم [درحالیکه] ظهور شده [باشد] ❗️ چون بعد، [امام زمان علیه السلام] از ما میپرسد که وقتی من نبودم شما چکار کردید!؟ چه چیزی به ایشان بگویم‼️
برای ظهور قدمی برداریم....
#نشر_پیام_صدقه_جاری
حوزه باید در خط مقدم باشد!
مقام معظم رهبری ؛
حوزهى علمیه، باید در صفِ اولِ حرکتِ عظیمِ جامعه قرار داشته باشد. همچنان که ملاحظه کردید، مراجع بزرگ ما مثل مرحوم آیةاللَّهالعظمى گلپایگانى، مرحوم آیةاللَّهالعظمى نجفى و امروز آیةاللَّهالعظمى اراکى، حفظهاللَّه و اداماللَّه بقائه الشریف و رحمهماللَّه، چه در زمان امام رضواناللَّهعلیه و چه بعد از زمان امام تا امروز، در صف اوّل قرار داشتند. در هر حادثهى مهمى که در جامعه اتّفاق مىافتاد، اینها مقدّم بودند. روز رأىگیرى، اوّل صبح، مرحوم آقاى گلپایگانى و مرحوم آقاى مرعشى، اوّلین کسانى بودند که رأى مىدادند. کار اینها، یک کار رمزى و نمادین بود. خوب؛ رأى را عصر هم مىشود داد. اما اوّلِ صبح رأى دادن، یک کار رمزى است. امام، رضواناللَّهعلیه را دیده بودید که چقدر مقیّد بودند! حالا وضع ایشان که معلوم است. مراجع قم اینطور بودند. در کارهاى اساسى؛ جنگ، حضور در جبههها، تحریض بر حضور در جبههها، کارهاى اقتصادى و غیره، همیشه در صفِ مقدّم بودند. حوزه، باید اینطور باشد.
🗓۱۳۷۳/۰۶/۲۰
#طلبه_انقلابی
#پذیرش_حوزه_علمیه_خواهران
هدایت شده از مرکز ارتباطات دولت و روحانیت
🇮🇷
🖼 امام روح الله؛ احیاگر جایگاه رفیع زنان
🌐مرکز ارتباطات دولت و روحانیت
🆔 https://eitaa.com/joinchat/414449849C8f315b0445
🌷پیامبر اکرم صلى الله عليه و آله:
🔹 فضلُ العالِمِ عَلى العابِدِ بِسَبعينَ دَرَجَةً، بَينَ كُلِّ دَرَجَتَينِ حُضْرُ الفَرَسِ سَبعينَ عاما؛ وذلكَ أنَّ الشَّيطانَ يَضَعُ البِدعَةَ لِلنّاسِ فيُبصِرُها العالِمُ فيَنهى عَنها، والعابِدُ مُقبِلٌ عَلى عِبادَتِهِ لا يَتَوَجَّهُ لَها ولا يَعرِفُها.
🔹عالِم، هفتاد درجه بر عابد برترى دارد كه فاصله هر درجه از ديگرى به اندازهاى است كه يك اسب هفتاد سال بدود. علت اين برترى آن است كه شيطان در ميان مردم بدعتى مىگذارد و دانشمند به آن پى مىبرد و مردم را از آن نهى مىكند، اما عابد سرگرم عبادت خود است و به بدعت نه توجهى دارد و نه آن را مىشناسد.
🔗روضة الواعظين، ص17
#حدیث
📱به #ندای_تهذیب بپیوندید:
@nedaye_tahzib