eitaa logo
نسرا استان قم
1.2هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
478 ویدیو
168 فایل
‏•|﷽|• . • نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی استان قم . 🔸آپارات aparat.com/Nasra_Qom . 🔹اینستاگرام Instagram.com/Nasra_Qom . 🔸روبیکا rubika.ir/Nasra_Qom . 🔹توییتر twitter.com/Nasra_Qom . 🔸ایتا eitaa.com/Nasra_Qom . • ارتباط با ما | @NasraQom
مشاهده در ایتا
دانلود
جلسه ششم امنیت سایبر.mp3
9.5M
✅جلسه ششم امنیت استراتژیک در نبردگاه سایبر 📗تاریخ طرح‌ریزی قدرت اطلاعاتی بریتانیا (۲) #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
17.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✖️همه چیز راجع به ویروس ویروسی که موجب سایت‌های ایرانی شد. 🆔 @magazihaa
✴️معرفی سرویس امنیت مرکزی و فرماندهی سایبری #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
💬معرفی جامعه اطلاعاتی ایالات متحده آمریکا #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
🕹آژانس امنیت ملی آمریکا #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
👁جایگاه شناسی نظامی سازمان‌های پنج چشم #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹حقیقت و دستان پشت پرده فیس‌بوک #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
فضای مجازی بازیهای رایانه ای و امکان انتخاب گزینه های اخلاقی.pdf
213.6K
🔹مقاله: فضای مجازی بازی‌های رایانه‌ای و امکان انتخاب گزینه‌های اخلاقی #فضای_مجازی 🆔 @magazihaa
نسرا استان قم
🔹مقاله: فضای مجازی بازی‌های رایانه‌ای و امکان انتخاب گزینه‌های اخلاقی #فضای_مجازی 🆔 @magazihaa
🔹مقاله: فضای مجازی بازی های رایانه ای و امکان انتخاب گزینه های اخلاقی نویسندگان: علی رازی زاده، سید رضی موسوی گیلانی، بهروز مینایی 🔹منبع: پژوهشنامه اخلاق سال هشتم پاییز 1394 شماره 29 🔸کلید واژه ها: ، فرهنگ سازی، ، گزینه اخلاقی 🔸چکیده بازی های رایانه ای به دلیل بهره مندی از قابلیت های تعاملی و ظرفیت هایی در جهت امکان مشارکت کاربر در سیر تکامل ، به ای تأثیرگذار برای و ارتقای نگرش بازی های رایانه ای تبدیل شده اند. این ظرفیت، امکان آن را برای کاربر در محیط مجازی بازی رایانه ای فراهم می کند تا بدون توجه به عواقب تصمیم گیری های خود، آزادانه و از میان گزینه های اخلاقی و غیراخلاقی، گزینه مناسب با آموزه های دینی و جامعه کاربر را برگزیند. این مقاله تلاش می کند تا چگونگی فراهم کردن زمینه لازم را برای انتخاب گزینه اخلاقی در بازی رایانه ای بررسی کند؛ از این رو این مقاله ضمن گردآوری اطلاعات با روش کتابخانه ای و تبیین داده ها به صورت توصیفی تحلیلی، این فرض را مطرح می کند که بازی های رایانه ای، با بهره گیری از ظرفیت های تعاملیِ خود، شرایطی را برای کاربران فراهم می کنند تا آنها بتوانند بدون توجه به عواقب انتخاب‌هایشان، داوطلبانه و از روی اختیار، در شرایط و موقعیت های متفاوت تصمیم‌گیری کنند. 🆔 @magazihaa
🔹آژانس مدیریت سیگنال‌های استرلیا #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
🏢معرفی اداره امنیت ارتباطات دولت نیوزلند #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
📌 جلسه هفتم امنیت استراتژیک در نبردگاه سایبر 🔻قدرت کنترل به سبک آمریکایی #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa