eitaa logo
نسرا استان قم
1هزار دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
471 ویدیو
168 فایل
‏•|﷽|• . • نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی استان قم . 🔸آپارات aparat.com/Nasra_Qom . 🔹اینستاگرام Instagram.com/Nasra_Qom . 🔸روبیکا rubika.ir/Nasra_Qom . 🔹توییتر twitter.com/Nasra_Qom . 🔸ایتا eitaa.com/Nasra_Qom . • ارتباط با ما | @NasraQom
مشاهده در ایتا
دانلود
❎دو عنصر جنگ روانی (هدف و ابزار) 🔽 هدف: عملیات روانی می‌تواند بر چهار هدف اجرا شود و متناسب با هدف مورد نظر شکل گیری برنامه ریزی میشود. ◀️ ابزارها: ابزارهای کشنده بر جان و توانمندی دشمن تاثیر گزاشته و او را غیر فعال میسازد. ابزار های غیر کشنده بر ذهن و اراده دشمن تأثیر می‌گذارد، ابزارهایی چون اطلاعات، خبر، دیپلماسی، تبلیغ، تصویر سازی، تولید و تصورات برای موضوعیت پیدا نمودن جنگ روانی ضرورت دارد. 🆔 @majazihaa
▪️ عناصر چهارگانه جنگ روانی 🆔 @majazihaa
⏹ سومین عنصر جنگ روانی مخاطب (1) 1️⃣ دشمن دارای تعارض منفعتی است و برای اجرای طرح هایش به سیاست‌های خصومت آمیز اقدام می‌نماید سیاست‌ها در سطح کنشی تهاجم است که نشان دهنده افزایش هزینه‌های دشمن در قیاس با منافع احتمالی اش بر ضد ماست. در سطح واکنشی تقابل با سه محور تجدید، تضعیف و تغلیب اقدام صورت میپذیرد. 2️⃣ مخالف دارای اختلاف منفعتی است اما شیوه مدیریت این اختلاف را از طریق خصومت آمیز پیگیری ننموده و عمدتاً در چهار چوب قانونی اقدام می نماید. 🆔 @majazihaa
نسرا استان قم
⏹ سومین عنصر جنگ روانی مخاطب (1) 1️⃣ دشمن دارای تعارض منفعتی است و برای اجرای طرح هایش به سیاست‌های
⏹ سومین عنصر جنگ روانی مخاطب (2) 3️⃣در تامین هزینه های سیاست‌ها و بهره مندی از منافع ناشی از آن همراه و شریک ارزیابی می شود. 4️⃣به دلیل داشتن سطحی از اختلافات با (دشمن ما) با (ما) همراهی می نماید، موافق در زمره خودی نیست. 🆔 @majazihaa
✅ مستهجن‌پردازی در 🔸 شنیده‌ها حاکی است که امروز تعداد زیادی کانال با محتوای مستهجن در فضای ایتا آغاز به کار کرده بود که با هوشیاری مسئولان این بستر، کانال‌ها بسته شد و سازندگان آن از ایتا اخراج شدند. 🔸 لازم به ذکر است، همت این افراد در رساندن پیام‌های مستهجن در فضای جامعه ستودنی است. 🆔 @majazihaa
🔘 سومین روز از دوره فضای مجازی برگزار می‌شود ↙️ چهارشنبه دوم مردادماه سومین روز از سومین فضای مجازی از ساعت سه الی هفت در مجتمع آیت الله سعیدی برگزار می‌شود. 📌 اساتید روز سوم 📍 دکتر محمدحسین فرج نژاد بررسی پشت پرده فعالیت‌های دشمن در عرصه فضای مجازی 📍 حجت الاسلام علی قهرمانی بازی و فضای مجازی 🆔 @majazihaa
🔘 نظرات مختلف در مورد فضای مجازی 🆔 @majazihaa
🔸 گزارش کوتاه تصویری از روز اول و دوم دوره فضای مجازی (1) 🆔 @majazihaa
🔸 گزارش کوتاه تصویری از روز اول و دوم دوره فضای مجازی (2) 🆔 @majazihaa
درس 8.pdf
1.09M
🔹 فیلترهای مادون قرمز 📒 درس هشتم 🆔 @majazihaa
09-TaAmolat-dar-mahiat-cinema-04.pdf
879K
🔸 تاملاتی در ماهیت سینما (4) 🌐خلاصه کتاب آینه جادو (12) 🆔 @majazihaa
🔹 گاندو آغازگر انقلاب هنری در ایران 🆔 @majazihaa
📌 چهارمین عنصر جنگ روانی (سمت و سو) 🔶گرایش اول اقناع است. که موثرترین گرایش به حساب می آید و معمولاً به تغییر یا تقویت مواضع به شکل راهبردی منتهی می شود. گرایش دوم اکراه مخاطب است تا بدین وسیله به بازیگر هدف اگر چه ضرورت تغییر یا تقویت تصمیم خود اقناع نمی شود اما شرایط زمانی و محیطی او اضطرار می سازد که بالاجبار به آن گردن می نهد. 🔸گرایش سوم توجیه مخاطب است. توجیه را می‌توان در میان دو گرایش مذکور قرار داد. 🆔 @majazihaa
🔘 تلگرام در سراشیبی سقوط، آیا پیام رسانی ایران جایگزین خواهد شد یا دوباره با بی کفایتی دولت محترم واتس آپ به عنوان جایگزین معرفی خواهد شد؟ 🆔 @majazihaa
⭕️مقدمه ای بر فنون اقناع ❗️حضور در بستر فضای مجازی بر اساس اقناع مخاطب در مسیر فعالیت خویش شکل می گیرد. اقناع فرایندی است که از یک طرف مستدل و عقلانی است. ‼️ از طرف دیگر عاطفی قلبی و احساسی می باشد. در اقناع مخاطب مسئله نگرش مفهوم مهمی است که باید بدان توجه شود. 🆔 @majazihaa
🔸 مبلغین بی رنگ 🆔 @majazihaa
▪️ گزارش یک شرکت کانادایی در حوزه خدمات شبکه‌های اجتماعی سال 2019 ◾️ طبق این گزارش در ایران 47 میلیون کاربر فعال شبکه‌های اجتماعی وجود دارد ◾️ در واقع 57 درصد مردم جامعه در شبکه های اجتماعی حضور دارند که 41 میلیون نفر از آنها از طریق گوشی وارد شبکه‌های اجتماعی می‌شوند. 🆔 @majazihaa
درس9.pdf
171.3K
▪️ارزش مایرد 📒 درس نهم 🆔 @majazihaa
💢 برای دیدن فایل صوتی دوره کامل مجازی و یازده جلسه ای امنیت سایبر به لینک های زیر مراجعه کنید 🌐 جلسه اول: https://eitaa.com/majazihaa/224 🔘 جلسه دوم: https://eitaa.com/majazihaa/269 ⚪️ جلسه سوم: https://eitaa.com/majazihaa/281 ⚫️ جلسه چهارم: https://eitaa.com/majazihaa/376 🔴 جلسه پنجم: https://eitaa.com/majazihaa/442 🔵 جلسه ششم: https://eitaa.com/majazihaa/465 🔶 جلسه هفتم: https://eitaa.com/majazihaa/485 🔸 جلسه هشتم: https://eitaa.com/majazihaa/495 🔷 جلسه نهم: https://eitaa.com/majazihaa/568 🔹 جلسه دهم: https://eitaa.com/majazihaa/581 ▪️ جلسه یازدهم: https://eitaa.com/majazihaa/588 🆔 @magazihaa
🔸 اگر به سینما علاقه دارید و در مبحث رنگ دوست دارید که اطلاعاتتان تکمیل‌تر شود می‌توانید به نه درس پیرامون رنگ با لینک‌های زیر مراجعه کنید. 1️⃣درس اول: https://eitaa.com/majazihaa/703 2️⃣ درس دوم: https://eitaa.com/majazihaa/722 3️⃣ درس سوم: https://eitaa.com/majazihaa/730 4️⃣ درس چهارم: https://eitaa.com/majazihaa/740 5️⃣ درس پنجم: https://eitaa.com/majazihaa/750 6️⃣ درس ششم: https://eitaa.com/majazihaa/756 7️⃣ درس هفتم: https://eitaa.com/majazihaa/766 8️⃣ درس هشتم: https://eitaa.com/majazihaa/780 9️⃣ درس نهم: https://eitaa.com/majazihaa/791 🆔 @majazihaa
〽️ انواع نگرش 🔻در بستر این نگرش سه مدل وجود دارد شناختی احساسی و رفتاری؛ نگرش شناختی به اجزای مانند باورها اعتقادات و افکار و ویژگیهایی که ما به هر موضوعی نسبت میدهیم تقسیم می شود. 🔸 بسیاری از مواقع ویژگیی که هر فرد به یک موضوع نسبت می دهد به مثبت و منفی تقسیم می شود. نگرش عاطفی احساسات یا عواطفی که نسبت به یک موضوع دارد به این بخش از نگرش مربوط می شود. 🆔 @majazihaa
09-TaAmolat-dar-mahiat-cinema-05.pdf
307K
🔸 تاملاتی در ماهیت سینما (5) 🌐خلاصه کتاب آینه جادو (13) 🆔 @majazihaa
🔘 کتاب نگاهی بنیادین به نسبت اخلاق و فناوری اطلاعات 🖊 استاد سید محمد مهدی میرباقری 🆔 @majazihaa