eitaa logo
نسرا استان قم
1.2هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
502 ویدیو
172 فایل
‏•|﷽|• . • نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی استان قم . 🔸آپارات aparat.com/Nasra_Qom . 🔹اینستاگرام Instagram.com/Nasra_Qom . 🔸روبیکا rubika.ir/Nasra_Qom . 🔹توییتر twitter.com/Nasra_Qom . 🔸ایتا eitaa.com/Nasra_Qom . • ارتباط با ما | @NasraQom
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از نسرا استان قم
سوالات آزمون .pdf
حجم: 101.9K
💢 با لطف و عنایت خداوند دوستانی که سه دوره مقدماتی دوره تربیت مربی فضای مجازی را گذارندند و آزمون نهایی را هنوز تحویل ندادند. تا آخر مردادماه فرصت دارند تا پاسخنامه را تحویل بدهند. 🆔 @majazihaa
نسرا استان قم
💢 با لطف و عنایت خداوند دوستانی که سه دوره مقدماتی دوره تربیت مربی فضای مجازی را گذارندند و آزمون نه
🔸 عزیزانی که در سه دوره قبلی شرکت داشتند و آزمون را تکمیل نمودند، ان شالله از امروز برای آی دی @punezs شماره کارتتان را بفرستید. ان شالله هزینه ودیعه سه دوره قبل خدمت دوستان بازگردانده می‌شود. 🔸 اگر آزمون را تکمیل نکردید، فایل بالا آزمونی است که عزیزان باید تکمیل کنند و در قالب ورد یا پی دی اف برای ما بفرستند. با تشکر 🆔 @majazihaa
هدایت شده از نسرا استان قم
↙️ برای دیدن کلی کلیپ، صوت و مطالعه در حوزه فضای مجازی و بصبرت رسانه‌ای می‌توانید کانال مجازی‌ها را دنبال کنید ↙️ برای اطلاع از دوره‌های بصیرت فضای مجازی به کانال ما بیایید ↙️ اگر به دنبال پی دی اف و پاورپوینت در حوزه رسانه هستید، حتما کانال ما را ببینید 👇👇👇👇 http://eitaa.com/joinchat/2514485265Cfe1de85a75
🔘 قدرت رسانه فقط به این نیست که خبری را می‌شنویم، بلافاصله از توان انتشار و قدرت قلمی بهره ببریم و مطالب را نشر دهیم یا بازنشر کنیم. ⚪️ بلکه مهمتر از اینها هدف فرستنده برای القای این اخبار نیز مهم است تا بفهمیم دقیقا با چه نیتی تلاش دارد تا یک خبر با همه حواشی‌ها و انعکاس‌های آن بازپخش شود. ⚪️ پس مهمترین اصل رسانه‌ای صرفا توزیع و مصرف یک محصول رسانه‌ای نیست، بلکه شیوه درست توزیع و مصرف آن نیز مورد توجه است. 🆔 @majazihaa
🔹 در میان مشکلات معیشتی مردم و اولویت رسانه‌ای بررسی اخبار اقتصادی؛ چه ضرورتی دارد که به حاشیه‌سازی رسانه‌ای توجه کرد تا افکار عمومی نسبت به اصل موضوع به حاشیه رود. 🔹 فریب بازی‌های روانی #آشنا را نخورید #عملیات_روانی 🆔 @majazihaa
❌ اینترنت آمریکایی #عکس_نگاشت 🆔 @majazihaa
💾 آیا رسانه ذاتا سکولار است؟ ✍️طاها حسینی 🔘گروهی معتقدند رسانه ذاتا سکولار است. این گروه معتقدند رسانه به علت سرچشمه گرفتن از تمدن و فرهنگ غرب، تحمیل کنندۀ همان فرهنگ خواهد بود. پس هیچ فرقی نمی‌کند که رسانه در شبه جزیرۀ عربستان باشد یا در ایالت متحده آمریکا و در هر دو حوزۀ فرهنگی و تمدنی، یک خروجی دارد: «ترویج فرهنگ سکولار». ☑️در پاسخ به این دیدگاه باید گفت : آیا صنعت چاپ که فن آوری برخاسته از همین فرهنگ سکولار است و به کشورهای دنیا صادر شده، هم اکنون مروج سکولاریسم است؟ 🆔 @majazihaa
☑️ نقدی بر فیلم بیروت 2018 ✔️ فیلم بیروت تولید سال 2018 است که قهرمان اصلی داستان Mason Skiles بازی می‌کند. میسون اسکایلز سیاستمداری است که به خاطر قتل همسرش خود را بازنشسته است و حالا دوباره برای نجات همکار خود به خدمت باز می‌گردد. میسون برای مذاکره با فردی باید صحبت کند که مسئولیت قتل خانواده‌اش را دارند. ✔️ فیلم بیروت را باید دید تا به دور از نقد و نظر در حوزه فرم، بر مسئله محتوا تکیه کنیم. مشخصا پروژه بی ثبات سازی در منطقه غرب آسیا را چه کسانی رقم زدند و مهمترین دلیل حضور ایران در جنگ‌های منطقه‌ای از سوریه و عراق و لبنان و فلسطین همین است که منطقه به ثبات برسد تا بتوانیم رشد کنیم. ✔️ در منطقه‌ای که همه در حال جنگ و بمب و انتحاری هستند، آیا حرف از رشد اقتصادی و سیاسی شوخی بچه‌گانه نیست؟ 📝 rasanews.ir/002amL 🆔 @majazihaa
♻️ تئوری‌های تاثیر رسانه بر مخاطبین 🖋 مریم جبل عاملی ✳️ رابرت فیسک، یکی از محققان عرصه‌ی رسانه، ضمن تمجید از قدرت مخاطب می‌گوید: مخاطب قدرت دارد تا در برابر معانی متعددی که رسانه به او می‌دهد، مقاومت کند. به اعتقاد وی، این مقاومت لذت فراوانی دارد و در واقع لذتی که مردم از تماشای تلویزیون می‌برند، ناشی از دخالت فعال آن‌ها در کسب برداشت‌های گوناگون و خلق معناهایی متفاوت با معنای مورد نظر دست‌اندرکاران رسانه است. ❎ در این تئوری، رسانه‌ها بر مردم تاثیری ندارند و قدرت تفسیر و برداشت آن‌ها برتر از هرچیزی است. اما این نظریه نیز مخالفان خود را دارد؛ زیرا بسیاری از تحقیقات امروزی نیز قائل به تاثیر عمیق رسانه بر مخاطب هستند. 🆔 @majazihaa
💢 نیروهای شیطانی #عکس_نگاشت 🆔 @majazihaa