🔳دموکراسی آمریکایی و مسدود شدن حساب های کاربری رییس جمهور این کشور!!
▪️دموکراسی آمریکایی خیلی باحال است و نشان میدهد هرکسی که با این دمکراسی مخالف باشد و در مقابل آن بایستد به شیوههای مختلف حذف خواهد شد. شبکه های اجتماعی آمریکایی در طول سالهای گذشته در برابر کاربرانی از سایر کشورهایی که مقابل آمریکا قرار داشتند، رفتار خشونت آمیز بیسابقه در پیش گرفته بود تا جایی که بسیاری از پستها و مطالب توسط کاربران ایرانی در اپلیکیشن های آمریکایی منتشر میشدند حذف شده و دیگر کسی به آنها دسترسی ندارد.
▪️اما نکته جالب این جاست که رئیسجمهور آمریکا را هم به دلایل سیاسی و حزبی و اختلاف نظرهایی که در طول هفتههای گذشته به صورت مداوم در مورد آن خواندید، محدود می کنند. مشخص است که دونالد ترامپ تنها خطری برای محسوب نمی شود خطری برای جهان نیز هست. اما نکته مهم و جالب اینجاست که شبکه پرمخاطب توییتر به دلایلی که بیش از همه بهانه است حسابهای کاربری دونالد ترامپ را مسدود کرده است! این اپها که مدعی هستند باید صدای هر مخالفی را هم برجسته کرد و در بسیاری از کشورها خدمات مفت و مجانی به جهت نابودی نظم عمومی و برهم زدن آرامش این کشورها میدهند حالا چون فکر میکنند ترامپ آرامش و امنیت آمریکا را دارد به هم میزند، حساب کاربری او را مسدود میکنند.
▪️این نوع رفتار ها توسط دموکراسی مورد ادعای آمریکا باید هم توسط ترامپ مورد تمسخر قرار می گرفت و حامیان او به خیابانها بریزند و در این مورد اعتراض کنند. وقتی رسانههای وابسته به لیبرالها و گلوبالیستها به خود آمریکایی ها حمله میکنند و حساب کاربری رئیسجمهور آمریکا را مسدود می کنند چه انتظاری داریم که احیاناً بخواهند به ما اجازه دهند تا فعالیت کنیم. ماهیت واقعی آمریکا در خلال این رفتارها به خوبی مشخص می شود آنها دنبال محاکمه آنهایی هستند که ساختمان کنگره ریختند.
▪️همه آنها یک صدا را با هم برای ما کمی این افراد و اخراج آنها از کار فریاد زدند در حالیکه در مورد سایر کشورها با حمایت از آشوبگران و افراد قانون شکن تلاش میکنند تا مانع از محاکمه آنها شده و عملا حریم امنی را برای این افراد فراهم می کنند.
✅ با ما باسواد شوید
🌐 @nasragilan
⭕️ چطور با هواپیمای اوکراینی مسخ شدید!
♨️ شلیک به هواپیمای اوکراینی از تلخ ترین حوادث تاریخ جمهوری اسلامی است. اما سهمگین تر از اصل ماجرا، "طرح فریبی" است که رسانه های شیطانی با هدف "مسخ مخاطب" رقم زدند.
🔻مسخ رسانه ای چیست؟ وقتی مخاطب غیرارادی تحلیل می کند، مسخ شده است. "ضمیر ناخودآگاه مخاطب" تحت هجمه جنگ روانی قرار می گیرد و در نتیجه ناخواسته تحلیل ناقص و ناروا می کند و متوجه نمی شود ابزار بازی "ابالیس رسانه ای" شده است. مسخ مخاطب را جورج اورول در رمان 1984 به خوبی ترسیم کرده است.
🔴 اما چطور برخی با هوپیمای اوکراینی مسخ می شوند؟
🔸اول باید دید نقشه "خناسان رسانه ای" چیست. چند روز بعد از شلیک، "هشتگ چرنوبیل" توسط "شرائر رسانه ای" کلید خورد. این هشتگ میگفت مهم نیست که زمینه شلیک چه بوده و مهم نیست ناخواسته زدید و مهم نیست عذرخواهی کردید و چطور جبران می کنید. مهم اینست که این شلیک با ماجرای چرنوبیل شوروی که منجر به فروپاشی این کشور شد، هماوردی دارد و نشانه ناشی گری ساختاری و سقوط یک حکومت است.
💢 اما پروژه چرونوبیل سازی باید باور اجتماعی پیدا می کرد. مخاطبی که پنجه ذهنش درگیر ضرب آهنگ بمباران رسانه ای دشمن است، یارای تقابل نداشته و و منفعل می شود.
🔻رسانه اهریمن شلیک هواپیما را نماد ناکارآمدی تودرتوی جمهوری اسلامی میداند و عده ای در پروژه رسانه ای آنها، مسخ شده و ابزار خبائث رسانه ای می شوند.
♨️ به نحوی که گوئی این حادثه تلخ تنها برای ما رقم خورده است و هیچ کس هیچ اشاره ای نمی کند که مشابه این ماجرا در خود اوکراین هم سابقه داشته و یا طی سالهای گذشته حداقل ده مورد شبیه به این شلیک ناخواسته در دنیا اتفاق افتاده است.
🔴 و اما فرآیند مسخ ...
💢 برای اجرای پروژه مسخ باید احساس ننگ و شرم و انفعال در ضمیر ناخودآگاه شما حک شود. ضمیر ناخوداگاه شما جائی است که تصمیم و رفتار و تحلیل غیرارادی شما را شکل می دهد.
🔹رمز این تسخیر ذهنی نیز تنها با "تکرار" است.
🔴 ضدانقلاب با تکرار یک روایت دروغین، شلیک ناخواسته را در ذهن مخاطب تبدیل به نماد ناکارامدی ساختاری و چرنوبیل سازی میکند؛ به چند روش:
1️⃣یکم."امتداد روایی"
اول عمدی بودن شلیک را روایت می کند. سپس این روایت را فرض می گیرد و در حالیکه رسانه های انقلابی در حال تکذیب و توضیح هستند، با تولید محتوای ثانوی از قبیل طنز و تحلیل و غیره روایتش را امتداد می دهد و تثبیت می کند.
2️⃣دوم. "تکامل روایی"
روایت دروغ اول را را منطق چرنوبیل سازی ارائه می کند و در ادامه با خبرهایی جعلی ثانوی و به صورت قطره چکانی، روایت اول را در ذهن ها تکمیل می کند.
3️⃣سوم. "ارجاع روایی"
هر روایت جدیدی در دیگر موضوعات را به شلیک هواپیما ارجاع می دهند و در همان بستر، رویدادها را بازنمایی می کنند.
‼️نتیجه این سه اقدام چیست؟ "نشانه گذاری در ذهن مخاطب".
🔴 شماره جک شنیدید؟ برخی جمع های رفاقتی با یک کلمه از یک جک یا خاطره بدون نقل کامل باهم می خندند. این روش "کدگذاری ذهنی" است.
🔻تکرار، کمک میکند ذهن شرطی شود. با کلمه شلیک ذهنش کدگذاری می شود و ضمیر ناخودآگاه، روایت خناسان را غیرارادی تکرار می کند.
❌ و اما بدترین اتفاق اینجاست.
🔴 با تصرف ضمیر ناخودآگاه شما، کلیدواژه شلیک را تبدیل به "ابرروایت" می کند تا بر همه خرده روایت های بعدی نیز چیرگی پیدا کند.
💢 مثلا وقتی ترور شهیدهسته ای یا اعدام زم و یا حتا عین الاسد و هر خرده روایت دیگری را می خواهند تحلیل کنند با "تقاطع روایی" با ابرروایت شلیک، همه را در چارچوب چرونوبیل سازی و ناکارامدی ساختاری در جمهوری اسلامی بازخوانی می کنند.
🔹و اینطور می شود که مخاطب به خودش می آید می بیند مسخ شده است و ناخواسته همه چیز را در سیطره فراعنه دروغ و فریب تحلیل می کند.
💢 خلاصه مراقب باشید که سیاهی شلیک، دامن شما را نگیرد و بهانه استیلای ذهنی و مسخ رسانه ای تان نشود. دشمن برای رام شدن و فتح ضمیر ناخوداگاه شما نقشه ها دارد. ایران آنلاین
محسن مهدیان
✅ با ما باسواد شوید
🌐 @nasragilan
پرزیدنت ترامپ به دلیل خطر تحریک خشونت برای همیشه از توئیتر منع شد
✍سید علیرضا آل داود
⭕️هر چیزی از شیطان بزرگ آمریکا برای ما تقلیدش مضر باشد، قطعا تقلید از حکمرانی رسانه ای سایبری این کشور برای ایران بسیار می تواند مفید باشد.
⭕️ ما تقریبا بیشترین خسارات در حوزه جنگ شناختی ادراکی هیبریدی از طریق فضای مجازی و رسانه های با مدیریت آمریکایی ها و صهیونیست را در این چند دهه دیده ایم.
⭕️در سال 2013 فقط آژانس امنیت ملی آمریکا تنها در ماه مارس با پروژه خبرچین بیکران از ایران بیش از 14 میلیارد بسته داده جمع آوری کرده است و از فتنه88 تا امروز بیش از 2 فتنه در سال 96 و 98 و چندین حمله تروریستی را از طریق فضای مجازی شاهدش بوده ایم.
⭕️اما آنجا موضوع مهم می شود که آمریکا در بحث امنیت ملی خود با احدی شوخی ندارد اما براحتی قوانین دیگر کشورها را با هدف براندازی، کودتا، آشوب و بلوا و فتنه با سکوهای اینترنتی اش زیر پا میگذارد.
⭕️بستن اکانت رئیس جمهور آمریکا توسط توییتر و برخورد دوگانه اش در فتنه88 به اعتراف هیلاری کلینتون در کتاب انتخاب های سخت مبنی بر جلوگیری از تعطیلی توییتر برای حمایت از فتنه گران در ایران باردیگر نشان داد ما راهی جز استقلال در فضای مجازی و رسانه نداریم.
⭕️امام خامنه ای 21 سال است از ما مطالبه این استقلال سایبری و رسانه ای را دارند و امروز دیگر بهانه های دروغی نظیر آزادی بیان و امثالهم برای حفظ بستر حیات جریان تحریف و تنفس مصنوعی به تلگرام، اینستاگرام و... جایی در به تاخیر انداختن این مطالبات نخواهد داشت.
✅ با ما باسواد شوید
🌐 @nasragilan
کدوم برنامهها به دوربین لپتاپ دسترسی دارن؟
🔹یکی از موضوعاتی که همیشه در حوزه امنیت مورد بحث قرار میگیره، دسترسی برنامههای مختلف به دوربین لپتاپ و ثبت تصویر از کاربر هستش. تو این پست میخوایم روش شناسایی برنامههایی که به دوربین دسترسی دارن رو آموزش بدیم
🔹اول منو Start رو باز کنید و به قسمت Privacy برید و از سمت چپ Camera رو انتخاب کنید
🔹تو این لیست برنامههایی که از دوربین لپتاپ شما استفاده میکنن رو میتونید ببینید
🔹حالا میتونید به هرکدوم از برنامهها اجازه یا عدم اجازه استفاده از دوربین رو بدین.
✅ با ما باسواد شوید
🌐 @nasragilan
🔵 کوچ کاربران به تلگرام و سیگنال به دنبال سیاستهای عجیب و جدید واتساپ
♦️اپلیکیشنهای پیام رسان سیگنال و تلگرام با افزایش یکباره تقاضا در پی تغییر شرایط استفاده از سرویس واتساپ و واکنش منفی کاربران شبکه اجتماعی نسبت به آن روبرو شدند.
♦️واتساپ محبوبترین پیامرسان جهان با بیش از ۲ میلیارد کاربر است. حالا فیسبوک به عنوان مالک واتساپ، تغییری در سیاستهای آن اعمال کرده که طی آن کاربران باید دادههای شخصی خود را با این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند یا اینکه حسابهای خود را پاک کنند.
♦️چنین موضوعی توسط یک نوتیفیکیشن درون واتساپ به کاربران نشان داده میشود و آنها باید تغییرات را تایید کنند. کاربرانی که تا تاریخ ۲۰ بهمن (۸ فوریه) دست به چنین کاری نزنند، نمیتوانند دیگر از این پیامرسان استفاده کنند.
♦️همچنین از ماه آینده کاربران دیگر نمیتوانند مانع از اشتراکگذاری دادههای خود با فیسبوک شوند. برخی از دیتاهایی که توسط واتساپ جمعآوری میشوند، به شرح زیر هستند:
♦️شمارههای تلفن کاربر، شمارههای تلفن ذخیره شده در دستگاه، نام پروفایلها، تصاویر پروفایلها، پیام استاتوس شامل زمانی که کاربر برای آخرین بار آنلاین بوده،دادههای تشخیصی جمعآوری شده از ورود به اپ و...
♦️این سیاست فیسبوک مورد استقبال برخی افراد مانند ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان قرار نگرفته است. ماسک در حساب توییتری به کاربران پیشنهاد کرده از سیگنال استفاده کنند که ضربه محکمی به فیسبوک محسوب میشود. این توییت توسط مدیرعامل توییتر، جک دورسی هم ریتوییت شد و پس از مدتی سیگنال از تلاش خود برای سرویسدهی برای کاربران جدید خبر داد.
♦️براساس اطلاعات منتشر شده، سیگنال هیچگونه داده شخصی از کاربران جمعآوری نمیکند که از امنیت بالای آن خبر میدهد.
♦️سیگنال همچنین از افزایش چشمگیر کاربران خود در هند پس از بهروزرسانی سیاستهای واتساپ خبر داده است.
✅ با ما باسواد شوید
🌐 @nasragilan
🔴واکنش تلگرام به سیاست جنجالی واتساپ
🔻پاول دوروف در کانال شخصیاش پیرامون شرط جدید واتساپ مبنی بر اشتراک اطلاعات کاربرانش با فیسبوک نوشت:
🔹میلیونها نفر از آخرین تغییر در شرایط واتساپ خشمگین شدهاند که اکنون میگوید کاربران باید تمام داده های خصوصی خود را اجبارا به موتور تبلیغات فیسبوک بدهند و آن را تغذیه اطلاعاتی بکنند. تعجبآور نیست که مدام شاهد کوچ دستهجمعی کاربران از واتساپ به تلگرام هستیم.راز محبوبیت تلگرام، احترام گذاشتن به کاربرانش است.
🔴 واکنش کاربران ایرانی
🔹برخی کارشناسان فناوری اطلاعات معتقدند از آنجایی که بسیاری از کاربران در ایران به حساسیت دادههایشان واقف نیستند و تلگرام بهعنوان اپلیکیشن جایگزین هم در کشور فیلتر است، احتمالا تغییری در استفاده از پیامرسانها در ایران رخ نمیدهد.
✅ با ما باسواد شوید
🌐 @nasragilan
واتساپ به زودی دادههای شما را به عنوان بخشی از شرایط خدمترسانی با فیسبوک به اشتراک میگذارد.
کاربران واتساپ هشداری دریافت مبنی بر انتشار شرایط خدمات و سیاست حریم خصوصی جدید دریافت کردهاند. این هشدار به سه موضوع کلیدی اشاره میکند: نحوه پردازش دادهها، شرکتها چطور میتوانند از خدمات فیسبوک برای ذخیره و مدیریت چتهای واتساپ خود استفاده کنند و چطور واتساپ به زودی با فیسبوک همکاری میکند و تلفیق عمیق تری از محصولات این دو را شاهد خواهیم بود. همچنین گفته شده که اگر این تغییرات در ۸ فوریه اعمال شوند، کاربران برای ادامه استفاده از واتساپ باید تغییرات جدید را بپذیرند.
البته دادههای شما برای نمایش تبلیغات شخصی استفاده نمیشود. این دادهها برای بهبود خدمات و تجربه شما از جمله در زمینه پیشنهادات (برای مثال دوستان یا آشنایان و محتوای مورد علاقه)، قابلیتها و محتوای شخصی، کمک به خرید و تراکنش و نمایش پیشنهادات و تبلیغات مربوط در بخش محصولات شرکت فیسبوک استفاده میشود.
البته واتساپ قبلا قول داده بود هرگز این اتفاق نمیفته
✅ با ما باسواد شوید
🌐 @nasragilan
❇️شناخت اخبار جعلی از اخبار واقعی
✅اخبار جعلی
1️⃣دامنه یا URL مشکوک دارد (ممکن است به چیزی مانند .com.co ختم شود).
2️⃣تنها به یک منبع یا هیچ یک اشاره نمی کند.
3️⃣داستانها پیرامون حدس و گمان تدوین می شوند.
4️⃣داستانها در مورد یک نظر واحد شکل می گیرند ، نه اینکه همه طرف ها از دیدگاه های مختلف داستان باشند. (تک صدایی به جای چند صدایی)
5️⃣زبان احساساتی و / یا تزئین شده است
6️⃣حالت ها یا وضعیت های نظریه های توطئه داشتن.
7️⃣تعصب حزبی سنگین.
8️⃣هیچ خبرنامه ای در مورد آنها گزارش نشده است.
9️⃣تاریخ و زمان انتشار قدیمی یا اصلاً هیچ یک را یادداشت نمی کند.
✳️اخبار واقعی
1️⃣منابع مختلف را از دیدگاههای مختلف ذکر می کند.
2️⃣زبانش ساده است.
3️⃣حقایق با گزارش یا آمار اثبات می شوند.
4️⃣«حقایق جایگزین» را ذکر نمی کند.
5️⃣تیتر حقایق را بیان می کند و منعکس کننده داستان است
6️⃣شامل تمام عناصر یک داستان است - نه فقط اجزای انتخابی
7️⃣حداقل تعصب حزبی
8️⃣روزنامه نگار دارای سابقه ای معتبر از داستانهای منصفانه است
9️⃣تاریخ و زمان انتشار اخیر است
✅ با ما باسواد شوید
🌐 @nasragilan
💠چطور شبکههای اجتماعی به جنگافزار تبدیل شدند؟
✅نگارندگان کتاب «جنگِ لایک» ادعا میکنند که اکنون شبکههای اجتماعی محلی برای کشمکش جهانی اطلاعات است که میلیونها انسان از دهها کشور دنیا بر روی پلتفرمهای گوناگون برپا میکنند.
شبکههای اجتماعی روش فکری ما، نحوه کسب اطلاعات و چگونگی درک ما از دنیای اطرافمان را تغییر میدهند و چیزی بهنام «میدان نبردِ» جهانی ایجاد کردهاند که در آن ستارههای پاپ مانند تیلور سوئیفت و گروههای تروریستی مثل داعش برای مبارزۀ آنلاین بر سر جلب توجه ما از تاکتیکهای یکسانی استفاده میکنند.
✅ با ما باسواد شوید
🌐 @nasragilan
*آداب حضور در شبکه های اجتماعی*
*لطفا دقیق مطالعه بفرمائید*
انتشار آن نیز به سایرِ گروهها توصیه میشود
۱ -توجه كنيد كه امروزه يكی از راه های شناخت شخصيت شما همين شبكه های اجتماعي است.
ادب شما نشانه شخصیت شماست.
۲ - هرچیزی را از هرجایی کپی نکنید.
۳ - لطفا از شدت آزادی بیانی که در گروههای مجازی وجود دارد ذوقزده نشوید شاید مسیر را گم کرده باشید و به بیراهه بروید و خودتان را در پیشگاه خداوند بدهکار دیگران نکنید.
۴ - اول ازهمه اهداف گروهتان را بشناسید.
۵ - کسی را بدون شناخت و معرفی قبلی اهداف گروه به هیچ گروهی اضافه نکنید.
۶ - حجم خبرهایی را که به اشتراک میگذارید خودآگاهانه و با وسواس کنترل کنید.
۷ - پیامهای تبریک و تسلیت مربوط به یک شخص را به جای گروه به پی وی شخص مورد نظر ارسال کنید.
۸ - گاهی تماشاگر باشید و واکنش سریع نشان ندهید.
۹ - همیشه حواستان باشد که چه پست میکنید.
۱۰ - مطالب متناسب با مخاطب و گروه را پست کنید.
۱۱ - گاهي وقتها مي توانيد با كم يا زياد كردن کلمات یا جملات و پيام قبلی را اصلاح و يا تكميل نماييد.
۱۲- هوشيارانه عمل كنيد چون شاید در آينده از اثرات منفی این پيام ها در شرایطی عليه خودتان یا خانواده تان استفاده شود
۱۳ - دقت کنید که اشاعه دهنده فحشا نباشید.
۱۴ - آبروی دیگران چه افراد سیاسی و غیر سیاسی بازیچه شما و ابزاری برای سرگرمی دوستانتان نیست
۱۵ - در به اشتراک گذاشتن فایل ها و عکس ها کمی دوراندیش باشید.
شاید قربانی بعدی شما باشید.
۱۶ - در هر شرایطی که قرار دارید. ترویج دهنده افکاری سازنده و سالم باشید.
۱۷ - اگر شما را در گروهی عضو کردند و شما هيچ كس را نمي شناسيد و يا از هدف گروه بی اطلاعيد مدتی نظاره گر باشید و درصورت عدم همسویی از آن خارج شويد.
۱۸ - پيامي كه قبول نداريد به ديگران ارسال نكنيد.
۱۹ - هر چیزی را فورأ به اشتراک نگذارید. ابتدا آن را با دقت بخوانید و کمی در آن تأمل کنید.
۲۰ - در انتقاد از دیگران انصاف را رعایت کنید و برای گلستان کردن دنیای دیگران آخرت و قیامتِ خودتان را ویران نکنید و با توجه به وجود شخصیتها با دیدگاهها و تفکرات مختلف برای حفظ حرمت ها و رعایت ادب اسلامی، از ارسال پست های تنش زا و توهین آمیز سیاسی شدیداً خود داری فرمائید..
۲۱ - در مبارزه با نظرات و عملکرد دیگران از مسیر راستی خارج نشوید.
۲۲ - همیشه وجدان یا خداوند را حاضر و ناظر بر اعمال خود بدانید.
۲۳ - از دین و مذهب استفاده ابزاری نکنید.
۲۴ - خرافه پرستی را ترویج نکنید.
۲۵- در صورت ارسال کلیپ حتما موضوع آن را ارسال کنید که اگر تکراری بود مخاطب شما هم وقت صرف آن نکند هم با دانلود مجدد از ظرفیت شارژ او کاسته نشود.
۲۶- اطلاعات تخصصی خودرا درگروه به اشتراک بگذارید تا دیگران هم استفاده کنند.
۲۷- ترجیحا از عکس خودتان یا تصویری مناسب در پروفایل استفاده کنید.
۲۸- اگر پیامی خوشت نیامد بعنوان یک عضو انتقاد ویاپیشنهادکنید درصورت قبول ادمین ها و مدیرگروه عملی خواهد شد
ولی اگر موافقت نشد برنظر خود پافشاری نکنید.
۲۹- پشت سر هم پست نذارید و کم گوی و گزیده گوی باشید و به دیگران هم فرصت دهید.
۳۰ - الکی به PV افراد نباید وارد شد و باید به حریم خصوصی دیگران احترام گذاشت.
۳۱ - سوالات و جواب ها را جمع بندی شده و مختصر و مفید با تعیین مخاطب ارسال کنید.
۳۲- مراقب پیام هایی که با هدف ترور شخصیت افراد توانمند اطرافتان طراحی شده است و با شایعه پراکنی علیه این افراد قصد تخریب جایگاه اجتماعی این افراد را دارند باشید که با این روش به راحتی با تهمت زدن و تخریب، دیدگاه شما را نسبت به این افراد محترم عوض خواهند کرد
۳۳-بی شک در پشت هر پیام و خبری هدفی وجود دارد اجازه ندهید شما عامل رسیدن افراد سوءاستفاده گر به اهدافشان باشید.
۳۳-حتما سواد رسانه ای خود و اطرافیانتان را افزایش دهید فضای مجازی مستلزم رعایت قوانین فرهنگی و عرف و شرع جامعه می باشد و هرگز فکر نکنید که با ارسال یک پیام هیچ اتفاقی نخواهد افتاد
چه بسیار خانواده هایی که از هم پاشیده شده اند چه بسیار افرادی که آسیب دیده اند اکنون که پس از چند سال استفاده از فضای مجازی بدون احتیاط استفاده کرده ایم تازه متوجه شده ایم که بسیاری از خبرها ، عکس ها حتی فیلم ها و کلیپ ها با واقعیت بسیار متفاوتند آری چه ناشیانه این تیغ تیز و برهنه را در دست خود و کودکانمان گرفته بودیم و شاید تا کنون چه آسیب ها و جراحت هایی که با عدم آگاهی به خود و اطرافمان بزنیم.
✅ با ما باسواد شوید
🌐 @nasragilan
🔸اینفوگرافی
دکتر مریم سلیمی ( از مولفان کتاب تفکر و سواد رسانه ای):
ما مالک صفحات مجازی نیستیم ، فقط مستاجریم!
✅ با ما باسواد شوید
🌐 @nasragilan
🔵 هشتمین دوره تخصصی تربیت مدرس سواد رسانه ای
🔸 سطح ۱ نسرا
⏳ مهلت ثبتنام: 22 الی 30 دیماه 1399
🗓 زمان برگزاری دوره: 1 الی 13 بهمن ماه
🔗 ثبتنام در بخش پورتال آموزش وبسایت:
🌐 http://lms.nasraa.ir
➖
🚩 نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی
🆔 @nasraa_ir