eitaa logo
نسرا
4هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
1.1هزار ویدیو
125 فایل
قصه‌ "نسرا" یا "نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی"، قصه‌ راهنمایان و چراغ‌دارانی است که می‌خواهند خانواده‌های ایرانی را از میان سیل اطلاعات و پیام‌های رسانه‌ای به ساحل امن استفاده‌ صحیح و قاعده‌مند از رسانه‌ها برسانند.
مشاهده در ایتا
دانلود
📲ضررهای ناشی از هک 🔻منبع: https://findstack.com/hacking-statistics 📖 نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی (نسرا) استان یزد 🆔 @nasraa_ir
23.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📱 اهمیت پرسشگری در مهارت تفکر نقادی 🔹 کاری از مرکز نسرا سازمان فضای مجازی استان کرمانشاه 🔸🔸🔸 📣 نسرا کرمانشاه 💎@nasraa_ir
رویداد ملی داستان اربعین ( مسافران عراق / جاماندگان اربعین ) 📌انعکاس و روایت گری از سوژه های مسیر اربعین (ویژه بانوان) 🎁همراه با اهداء جوایز نفیس به برگزیدگان رویداد و نمایش آثار برتر در نمایشگاه " راویان اربعین " 📍سوژه های رویداد • کودکانه های اربعین ( حضور کودکان و لحظات خلق شده توسط آنها ) • مادرانه ها در مسیر اربعین • خادمان کوچک • جلوه های حضور سالخوردگان و معلولین • عاشقانه ها در اربعین ( حضور زوج های جوان / جلوه های معنوی عبادت) • مهمان نوازی در اربعین 📍قالب آثار ارسالی 1️⃣عکاسی با موبایل 2️⃣کپشن نویسی 3️⃣مینیمال نویسی 4️⃣پادکست و اکولایزر 📆علاقمندان می توانند آثار خود را از تاریخ 11 شهریور تا 31 شهریور ماه 1401 ( در مسیر پیاده روی اربعین عراق / جاماندگان ایران ) به آدرس تلگرام admiin_arbaen@ ارسال نمایند . 📚اطلاعات بیشتر و آموزش های مرتبط با تولید محتوا را در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی revayat_arbaen@ دنبال کنید .
12.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تبلیغات و عملیات رسانه ای انگلیس در ایران همزمان با جنگ جهانی دوم 🚩نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان همدان 🆔 @nasraa_ir
202030_1793949231.pdf
حجم: 796.7K
📍 l مقاله راهبردهای ارتباطی تحقق تمدن نوین اسلامی ایرانی ▪️ بایسته های حرکت به سوی جهان ارتباطی متناسب با تمدن اسلامی 🚩نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی(نسرا) 🆔 @nasraa_ir
🔳 کدام کشور‌ها بیشترین زمان خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند؟ 🔹نتایج مطالعه‌ای که توسط ویفروم انجام شده, نشان می‌دهد کاربران اینترنت به‌طور متوسط روزانه ۲ ساعت و ۲۷ دقیقه را در رسانه‌های اجتماعی می‌گذرانند. 🔸مردم نیجریه و فیلیپین بیشترین زمان مصرف را به خود اختصاص داده و بصورت متوسط روزانه ۴ساعت و ۷دقیقه از این رسانه‌ها استفاده می‌کنند؛ در حالی که این زمان برای هندی‌ها و چینی‌ها به ترتیب حدود ۲.۵ ساعت و ۲ساعت در روز است. 🔺کاربران بریتانیا و ایالات‌متحده هر دو نزدیک به ۲ ساعت در روز را صرف تعامل با رسانه‌های اجتماعی می‌کنند؛ در حالیکه این زمان برای آلمانی ها یک ساعت و ۲۰ دقیقه گزارش شده است. 🔺جمعیت جوان‌ به ویژه در سن ۱۶ تا ۲۴ ساله موتور محرک رسانه های مجازی هستند؛ به همین دلیل کشورهای دارای جمعیت سالخورده کمترین زمان را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند، برای مثال، متوسط زمان استفاده یک کاربر ژاپنی‌ فقط ۵۱ دقیقه است. 🚩نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی(نسرا) 🆔 @nasraa_ir
🔳 حجم تجارت الکترونیک کشور به 1200 هزار میلیارد تومان رسیده که 80 درصد آن در شبکه‌های اجتماعی اتفاق می‌افتد 🔻چنانکه ارزش مالی تجارت الکترونیکی در دنیا در سال 2021 به‏نسبت سال 2020 با رشدی حدود 17 درصدی به حدود 5 هزار میلیارد دلار رسید. 🔻براساس گزارش آنکتاد در سال 2019، جایگاه ایران در حوزه تجارت الکترونیکی از میان 152 کشور، با 7 پله رشد نسبت به سال‏های قبل به رتبه 42 رسید. 🔻اما گزارش اخیر مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (زیرنظر وزارت صمت) نیز آمار قابل تاملی دارد؛ ازجمله اینکه گردش مالی کسب وکارهای اینترنتی ایران در سال گذشته به رقم 1200 هزار میلیارد تومان رسیده است. برای تصور درشتی این رقم کافی است بدانیم این رقم را اگر بین 84 میلیون ایرانی تقسیم کنیم به هر ایرانی حدود 15 میلیون تومان می‌رسد. 🔻با این حال، طی دو سال اخیر با مطرح شدن طرح صیانت از فضای مجازی، کسب‌و‌کارهای این حوزه حسابی ترسیده‌اند. این ترس بی‌دلیل نیست؛ چراکه طبق گزارش مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کشور، 80 درصد از فعالان کسب‌و‌کارهای اینترنتی برای تبلیغ و فروش کالا و خدمات خود، از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. 🔻نکته قابل تامل اینکه، از بین 400 هزار کسب وکار خرد متعلق به مردم، 50 درصد از آنها تنها 1 تا 4 سال عمر دارند. 🔻بر اساس گزارش جهانی منتشرشده، تعداد کاربران فعال شبکه‌‏های اجتماعی ایران در سال 2021، حدود 47.7 میلیون نفر بوده است که حکایت از ضریب نفوذ 55.8 درصدی در جامعه دارد. 🔻براساس آخرین گزارش جهانی که در سال 2021 ارائه شده، ایران با کسب امتیاز 46.29 (از 100) و بدون تغییر نسبت به رتبه سال قبل، همچنان رتبه 79 را در بین 134 کشور جهان داشته است. 🚩نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی(نسرا) 🆔 @nasraa_ir
🔳 از نسرا چه خبر؟ 🔹 شبکه مدرسان نسرا در سال 1400 🚩نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی(نسرا) 🆔 @nasraa_ir
🔳 بند 19 سیاستهای کلی 5ساله هفتم 🚩نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی(نسرا) 🆔 @nasraa_ir
🔺 اربعین رسانه‌ی پرقدرت عاشورا ▪️▪️▪️ 🚩نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی(نسرا) 🆔 @nasraa_ir
واقعه اربعین، یک رسانه فراملی.pdf
حجم: 1.97M
🔰 l پرده نگار آموزشی واقعه اربعین، یک رسانه فرا ملی 🔻جهت تدریس در کلاس‌های سواد رسانه‌ای 🚩نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی(نسرا) استان مرکزی 🆔 @nasraa_ir
💢چگونه شرکت‌های بزرگ فناوری درآمد ایجاد می‌کنند؟ 🔻در رسانه ها و افکار عمومی، شرکت هایی مانند آمازون، اپل، آلفابت، فیسبوک و مایکروسافت اغلب با هم تشکیل دهنده گروه «فناوری بزرگ» هستند. 🔻در واقع آن ها بزرگترین شرکت های جهانی از نظر ارزش سهام در بازار هستند و به همین دلیل آن ها در حال رقابت مستقیم با یکدیگر هستند و به شدت برای قطعه ای بزرگ­تر از کیک فناوری بزرگ یا بیگ تک­ رقابت می کنند.در حالی که مطمئناً رقابت بین این غول های فناوری جهان وجود دارد، اما بسیار کمتر از آن چیزی است که تصور می شود. وقتی به جریان‌های درآمدی مختلف آن‌ها نگاه کنیم، این موضوع آشکار می‌شود. 🔻جمموعه گرافیک‌های ترومن دو تفکیک درآمد آلفابت، آمازون، اپل و مایکروسافت را نشان می‌دهد. 🔰با ما همراه باشید ... 🚩نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی(نسرا) 🆔 @nasraa_ir