eitaa logo
نسرا
3.7هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
664 ویدیو
111 فایل
قصه‌ "نسرا" یا "نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی"، قصه‌ راهنمایان و چراغ‌دارانی است که می‌خواهند خانواده‌های ایرانی را از میان سیل اطلاعات و پیام‌های رسانه‌ای به ساحل امن استفاده‌ صحیح و قاعده‌مند از رسانه‌ها برسانند.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻 رویداد برخط آموزشی «پای منبر خدا» 📌رسانه داری به سبک خدا 🔹بررسی ظرفیت‌های رسانگی قرآن کریم با تدبر در آن 🎙کارشناس: دکتر شبیر فیروزیان معاون سابق قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 📆 شنبه| ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۳ 🕗 ساعت ۲۱:۰۰ 📲 پخش زنده از کانال‌ بصیرت در پیام رسان روبیکا 🔸 بصیرت 🌐 https://rubika.ir/Baseeratt 🚩نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی(نسرا) 🆔 @nasraa_ir
20.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥موسیقی یا پروژه امنیتی؟! 🔻پروژه‌ای با سه ضلع خطرناک 🚩نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی(نسرا) 🆔 @nasraa_ir
🔻 رویداد برخط آموزشی «پای منبر خدا» 📌رسانه داری به سبک خدا 🔹بررسی ظرفیت‌های رسانگی قرآن کریم با تدبر در آن 🎙کارشناس: دکتر شبیر فیروزیان معاون سابق قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 📆 شنبه| ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۳ 🕗 ساعت ۲۱:۰۰ 📲 پخش زنده از کانال‌ بصیرت در پیام رسان روبیکا 🔸 بصیرت 🌐 https://rubika.ir/Baseeratt 🚩نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی(نسرا) 🆔 @nasraa_ir
🔻 نشست زنده سواد موسیقی 🔹سلامت روان نوجوانان و کمپین های مخرب موسیقی 🎙کارشناس: دکتر مصطفی کوچکزایی روانشناس و عضو فرهنگستان علوم پزشکی 📆 یکشنبه| ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۳ 🕗 ساعت ۲۱:۳۰ 📲 پخش زنده از کانال‌ بصیرت در پیام رسان روبیکا 🔸 بصیرت 🌐 https://rubika.ir/Baseeratt 🚩نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی(نسرا) 🆔 @nasraa_ir
نسرا
🎙نوجوان دیجیتال 2️⃣انتخاب‌گری ویژگی مهمی که نوجوان باید یاد بگیرد. 👤مدرس:حسین حق پناه #پادکست #نو
28.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙نوجوان دیجیتال 3️⃣کلید طلایی گفتگو با نوجوان 👤مدرس:حسین حق پناه 🚩نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی(نسرا)استان آذربایجان شرقی 🆔 @nasraa_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کارزار ریپورت ساسی برای رابطه با کودکان 🚩 نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی (نسرا) استان یزد 🆔 @nasraa_ir
نسرا
📝اثر تماشاگر | ‌Bystander Effect 🔹اثر تماشاگر پدیده‌ای مهم و جالب در رفتار اجتماعی است که تأثیر قاب
📝تیزینگ|Teasing 🔹در لغت به‌معنای تحریک، حواس‌پرتی، شوخی یا بازی کردن است و در مرحله اول کل پیام تبلیغاتی را به بیننده انتقال نمی‌دهد بلکه با ایجاد ابهام و سوال ذهنی برای مخاطب هدف، او را به فکر وا می‌دارد؛ به عبارتی ذهن مخاطب را به بازی می‌گیرد. 🔸هدف ایجاد کنجکاوی و جلب توجه بیشتر مخاطب است. تبلیغ‌کننده با این روش می‌خواهد بیننده بقیه پیام آن تبلیغ را جست و جو کند و یا حداقل ذهن بیننده درگیر تبلیغ صورت گرفته شود تا زمانی که معما حل شود. 🔹هدف پویش‌های تیزری: 🔸 ایجاد تعامل اجتماعی، تحریک و هیجان است. تیزرها با افشای اطلاعات کافی برای جلب توجه مخاطبان پیش‌بینی ایجاد می‌کنند. 🔸تیزرهای موفق باعث ایجاد حس رمز و راز می‌شوند و افراد را به درگیر شدن و حدس و گمان تشویق می‌کنند؛ مخاطبان خود را با پنهان کردن اطلاعات جذب می‌کنند. 🔸برای حفظ علاقه، جزئیات را به تدریج و قطره‌ای آشکار می‌کنند. 🚩 نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی (نسرا) 🆔 @nasraa_ir
💢دو نوع نگاه به مخاطب از منظر قرآن 🚩نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی(نسرا) استان گیلان 🆔 @nasraa_ir
13.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ ویدیو کلیپ | با ساسی و کمپین‌های او چه کنیم؟ 🔻 راه‌حل را در بیان شهید بهشتی بشنوید. 🚩نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی(نسرا) آذربایجان شرقی و زنجان 🆔 @nasraa_ir
🔻 نشست زنده سواد موسیقی 🔹سلامت روان نوجوانان و کمپین های مخرب موسیقی 🎙کارشناس: دکتر مصطفی کوچکزایی روانشناس و عضو فرهنگستان علوم پزشکی 📆 یکشنبه| ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۳ 🕗 ساعت ۲۱:۳۰ 📲 پخش زنده از کانال‌ بصیرت در پیام رسان روبیکا 🔸 بصیرت 🌐 https://rubika.ir/Baseeratt 🚩نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی(نسرا) 🆔 @nasraa_ir