7.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 طرحی که خوب شنیده نشد و اگر بدرستی اجرا شود میتواند آثار محسوسی بر جا بگذارد؛
🔰طرح جالب توجه برای ۳۵۳ محله و مسجد تهران با همکاری معاونت #تبلیغ حوزه و شهرداری تهران
📱به #ندای_تهذیب بپیوندید:
@nedaye_tahzib
Talabegi Va Masirhaye Fararoo(1402-04-20) Hoze Elmiye Meshkat - Madrese Sadr_ Tehran.MP3
33.73M
🔈#طلبگی_و_مسیرهای_فرارو
* حوزه تنها نهاد موجه و موثق در طول تاریخ است.
* حوزه صلاحیت این را دارد که به عنوان مرکز تعریف دین و تبیین دین شناخته بشود.
* مزیت حوزه به دانشگاه چیست؟
* کسانیکه دنبال علوم دینی هستند، قطعا در حوزه به این علوم میرسند.
* اساتید موفق در رشتههای علوم دینی در دانشگاه، آخوندها هستند.
* آیا باید بر حسب نیاز جامعه قدم بر داشت؛ یا بر حسب علاقه وارد حوزه شد؟
* نیاز حقیقی ما به دانشی است که تمام ابعاد وجودی ما را پوشش دهد.
* عمیقترین رابطه ما با خدا بندگی ماست.
* نیاز اصلی رسانه، به آخوند دین شناسی است که خط و جهت دار باشد.
* تاکید آیت الله بهجت به طلاب چه بود؟
* بلوغ و شکوفایی طلبه در عمل و پیاده کردن سلوکی است، که در مسیر طلبگی آموخته است.
* مسیر طلبگی سخت است؛ ولی معادل ندارد.
* رمز اصلی موفقیت علماء، مراقبه فکری
و عملی است.
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
🎙حجة الاسلام امینی خواه
📱به #ندای_تهذیب بپیوندید:
@nedaye_tahzib
هدایت شده از مدیریت قرآن و حدیث حوزههای علمیه
نتایج مرحله اول آزمون سالانه حفظ قرآن کریم و نهجالبلاغه مدیریت های حوزه علمیه استانی اعلام شد.
شماره پرونده قبول شدگان در کانال مدیریت قرآن و حدیث حوزه های علمیه به آدرسhttps://eitaa.com/mhq114 با اعلام امتیاز کسب شده در قالب فایل PDF درج گردیده است.در این مرحله ۳۹۶ نفر در آزمون حفظ کل قرآن کریم ، ۱۶۱ نفر در آزمون حفظ نصف و ۸۳ نفر از طلاب در آزمون حفظ ثلث حایز رتبه قبولی شدند.همچنین در حفظ نهجالبلاغه ۷نفر در حفظ کل ، ۸ نفر در حفظ نصف و ۱۴ نفر در حفظ ثلث حایز رتبه قبولی شدند.
18.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸عالِم دین بودن و ملّای بزرگ بودن و مجتهد عالی مقام بودن،
به معنای کنارهگیری و انزوای از "میدان #جهاد" است⁉️
📱به #ندای_تهذیب بپیوندید:
@nedaye_tahzib
69_شناسنامه مشاغل حوزوی4.pdf
1.17M
📚شناسنامه مشاغل حوزوی4
🔸مشاغل اجرایی🔸
✍️مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه
#اسناد_راهبردی
📎اندیشکده دفتر برنامهریزی و نظارت راهبردی حوزه
📱به #ندای_تهذیب بپیوندید:
@nedaye_tahzib
11.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰حوزه، نهاد علمی پویا
👌در حوزه علمیه حتی علم آموزی هم حداکثری است.
📍در اینجا خفقان علمی معنایی ندارد!!
🎙 حجت الاسلام پناهیان
📱به #ندای_تهذیب بپیوندید:
@nedaye_tahzib
🔊 اعلام نتایج مرحله اول آزمون سالانه حفظ قرآن کریم و نهجالبلاغه مدیریت های استانی
حجت الاسلام حسن آل عامر مسئول امور ترویجی مدیریت قرآن و حدیث حوزه های علمیه:
🔺شماره پرونده قبول شدگان در کانال مدیریت قرآن و حدیث حوزه های علمیه به آدرسhttps://eitaa.com/mhq114 با اعلام امتیاز کسب شده در قالب فایل PDF درج گردیده است.
📌در این مرحله ۳۹۶ نفر در آزمون حفظ کل قرآن کریم ، ۱۶۱ نفر در آزمون حفظ نصف و ۸۳ نفر از طلاب در آزمون حفظ ثلث حایز رتبه قبولی شدند.
همچنین در حفظ نهجالبلاغه ۷نفر در حفظ کل ، ۸ نفر در حفظ نصف و ۱۴ نفر در حفظ ثلث حایز رتبه قبولی شدند.
🔗https://tahzib.ismc.ir/?p=2802
#اخبار
📱به #ندای_تهذیب بپیوندید:
@nedaye_tahzib
🔊 ضرورت بازنگری در مبانی و روشهای روانشناسی غربی
🖋محمود حسنی نژاد، مدیر مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه علمیه برادران:
▫️نیاز است حوزه علمیه ترسیم صحیحی از مبانی و دستورات اسلام برای روان شناسان و مشاورین، معنویت برآمده از دین مبین اسلام و نقش آن در تعالی و رشد انسان و همچنین درمان دردها و رنج های وی را بخوبی ترسیم کند.
ادامه مطلب در👇:
🔗https://tahzib.ismc.ir/?p=2804
#اخبار
📱به #ندای_تهذیب بپیوندید:
@nedaye_tahzib
حوزه و روحانیت در بیانات امام خامنهای .pdf
4.68M
🟢 15 عکس نوشته از بیانات امام خامنه ای درباره حوزه و روحانیت
#امام_خامنهای
#روحانیت
#حوزه_علمیه
#جزوه
📱به #ندای_تهذیب بپیوندید:
@nedaye_tahzib
5.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 سربازان نظام
🔸حوزه های علمیه باید خود را سربازان نظام بدانند.
🔷اینكه ما به مسائل نظام كار نداریم، به مسائل حكومت كار نداریم، این #سكولاریسم است.
🎙مقام معظم رهبری | 1391/07/19
📱به #ندای_تهذیب بپیوندید:
@nedaye_tahzib
📤 دریافت فایل پاورپوینت
+ فایل word
+ فایل PDF منابع مطالعاتی پیرامون هویت صنفی روحانیت
✍️مطالعهی این کتابها برای اساتید و مدیران نیز این امکان را فراهم میسازد که طلاب جوان را در بهرهبرداری بیشتر از سرمایهها و فرصتها راهنمایی کنند و آنان را از سرگردانی، شبهه و تردید نجات بخشند و با معضل بحران هویت مقابله کنند.
شورای تهذیب و تربیت مدارس علمیه نیز باید بر عمدهی این کتابها اشراف داشته باشد و از مباحث آن در حل مسائل فراوان عالم طلبگی بهره گیرد.
عمده آثار موجود، در فهرست زیر منعکس است. تقسیمبندی کلی این فهرست به شرح زیر است:
🏷طلبه و هویت طلبگی
🏷طلبه؛ اخلاق و خودسازی
🏷طلبه و علمآموزی
🏷طلبه و انقلاب اسلامی
🏷طلبه و رسالتهای اجتماعی
🏷طلبه و زندگی خانوادگی
🏷کتابهایی برای اساتید حوزههای علمیه
🏷کتابهایی برای مدیران مدارس علمیه
🏷کتابهایی برای مسئولان و کارگزاران حوزه
🔗فایل منابع مطالعاتی پیرامون هویت صنفی روحانیت را از سایت حجره نما دریافت کنید:
https://hojre-nama.ir/?p=2066
#هویت_طلبگی
#هویت_صنفی_روحانیت
📱به #ندای_تهذیب بپیوندید:
https://eitaa.com/joinchat/3433889827C48be11f7a9
🕌مسجد سنگر اسلام
🎙حضرت امام خمینی (رضواناللهعلیه):
🔻 این مسجدها را سنگر قرار بدهید برای اسلام. در صدر اسلام، از این مسجدها همه چیز بیرون میرفت؛ مسجد محل قضاوت بود، مسجد محل چه بود، مسجد محل بسیج بود. بسیج سپاه بود، این مسجدها را باید شما محکم نگه دارید.
🔻 نگویند به شما که دیگر مسجد میخواهیم چه کنیم؛ ما انقلاب کردیم؛ ما انقلاب کردیم مسجد درست کنیم. ما برای خدا انقلاب کردیم. شما، ملت ما انقلاب کرده است و از زبان ملت است که «جمهوری اسلامی». جمهوری اسلامی باید همه چیزش اسلامی باشد.
🔻 این مساجد سنگرهای اسلام است. محراب محل حرب است. اینها سنگرند برای اسلام. حفظ کنید اینها را. گول نخورید از این اشخاصی که میخواهند بازی بدهند که «آقا شما چکار دارید به این کارها، دارند خودشان میکنند!».
📱به #ندای_تهذیب بپیوندید:
@nedaye_tahzib