eitaa logo
ندای وحی
353 دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
3.3هزار ویدیو
107 فایل
🍁هرکه منظور خود از غیر خدا میطلبد 🍁چون گدایی است که حاجت ز گدا میطلبد! 🍀معرفی زندگی با نشاط 🍀پاسخ به سوالات 🍀ارائه مطالب ناب 🔸️ مدرس @nedayevahy
مشاهده در ایتا
دانلود
‌ چرا خطر عقب‌نشینی سخنان دیروز رهبر انقلاب برجسته شد؟!! تنمان لرزید از این کلام دیروز امام خامنه‌ای: "به تعبیر قرآن کریم، غیرتاکتیکی در هر میدانی چه عرصه نظامی و چه میدان‌های سیاسی، تبلیغاتی و اقتصادی، غضب الهی را به دنبال دارد./ ۲۴ مرداد۱۴۰۳" 🌀 عقب‌نشینی نظامی، عقب‌نشینی دیپلماسی و اقتصادی، عقب‌نشینی فرهنگی و... چرا خطر عقب‌نشینی امروز برجسته شد؟! - آنچه از این بیانات برداشت میشه اینه که برخی در مناصب مهم و تصمیم گیر بدنبال این هستند که خونخواهی و انتقام صورت نگیرد یا اگر اقدامی هم می شود یک اقدام سطحی و بدون خونریزی از صهیونیست ها باشد و رهبری بعد از اینکه در خصوصی و اندرونی به اینها دستور دادند ولی محقق نشده، علنی داره هشدار میده که اگر عقب نشینی غیرتاکتیکی داشته باشیم به غضب الهی دچار میشیم. فهم از این بیانات در این کانتکس و فضای ذهنی و زمانی و شرایط خیلی سخته؟! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 راهکار فراوانی برکت در منزل و عاقبت بخیری 🎙 حجةالاسلام مسعود عالی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در حالی که بعضی بی‌حجابی‌ها و بدحجابی‌ها چهره‌‌ی برخی از شهرهای ایران اسلامی را نازیبا کرده است، ما شاهد مانور در قلب اروپا [لندن] هستیم و این شاید یکی از مصادیق غربال مردم آخرالزمان باشد!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥لحظاتی با وحشت و بی‌خانمانی یک خانواده در غزه همراه شوید، این نه هوش مصنوعیست و نه صحنه سینمایی، پدر و مادری سعی می‌کنند فرزندان خود را از زیر آتش مستقیم صهیونیست‌ها نجات دهند... لعنت خدا بر صهیونیست‌ها و حامیانشان 🔴
🔴توئیت زیبای یک کاربر عرب: ایران روسیه را از دست غرب ‏بوسنی را از صرب‌ها عراق را از داعش لبنان را از دست صهیونیست‌ سوریه را از جنگ جهانی ونزوئلا را ازمحاصره آمریکا يمن را از دست عربستان و غرب قطر را از دست عربستان و اردوغان را از کودتا نجات داد. غزه را هم از دست صهیونیست‌ها نجات خواهند داد 🔴 @bidariymelat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا عقب‌نشینی در مقابل جنگ روانیِ دشمن در عرصه‌های مختلف، خشم و غضب الهی را به‌دنبال دارد؟ 🔹منظور از عقب‌نشینی تاکتیکی و غیرتاکتیکی چیست؟ 🔹رهبر انقلاب به آیۀ ۱۶ سورۀ اَنفال استناد می‌کنند. .
🔰 رتبه خودکشی در جهان در سال 2024: ♦️فنلاند که هر ساله شادترین کشور جهان معرفی می‌شود رتبه 26، سوئیس که به ظاهر از رفاه بالایی برخوردار است در رتبه 33 ، نروژ 49،ایران 131 🔻رتبه بندی بعضی کشورها کره جنوبی 4 بلژیک 17 آمریکا 23 ژاپن 25 فنلاند 26 سوئد 28 سوئیس 33 فرانسه 36 آلمان 42 کانادا 47 هلند 48 نروژ 49 نیوزلند 55 دانمارک 58 ایران 131 📌 نرخ خودکشی در شادترین کشور جهان یعنی فنلاند، ۳ برابر کشور ما ایران می‌باشد‼️ 📚 منبع: سازمان بررسی جمعیت جهان 🔴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بشنوید و لذت ببرید.....قبل دیدن و شنیدن یک نفس عمیق بکشید و بگویید....خدایا شکرت🤲🏼 🍃🍂🌺🍃🍂
خدا، حضرت موسی و کودکان روزی عده ای کودکان بازی میکردند. حضرت موسی از کنارشان گذشت کودکی گفت: موسی ما میخواهیم مهمانی بگیریم و خدا را دعوت کنیم از خدا بخواه در مهمانی ما شرکت کند. موسی گفت من می گویم اما نمیدانم خدا قبول کند یا خیر ؟ موسی به کوه رفت ولی از تقاضای کودکان چیزی نگفت. خداوند فرمود موسی صحبتی را از یاد نبرده ای ؟ موسی به یاد قولش با کودکان افتاد و خواسته کودکان را گفت. خداوند فرمود فردا همه قوم را جمع کن و بگو مهمانی بگیرند. من خواهم آمد . مردم مهمانی گرفتند. غذا درست کردند و منتظر ماندند تا خدا بیاید . سر ظهر گدائی به دروازه شهر آمد و تقاضای غذائی کرد. او را راندند ...و باز منتظر ماندند تا خدا بیاید . از خدا خبری نشد. خشمگین به موسی از این بدقولی نالیدند . موسی بسوی خدا رفت تا علت نیامدن را بپرسد. خداوند فرمود من آمدم اما کسی تحویلم نگرفت. من در تجلی همان گدای ژولیده بودم ... ✍خواجه عبدالله انصاری 🆔@mahdiakhundi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 تاثیر عجیب نماز اول وقت کسی که نمازهایش را در اول وقت بخواند فرشته مرگ در لحظه مردنش شهادتین را به او تلقین میکند ... .
YEKNET.IR لشکر ارباب راه افتاده-narimani.mp3
7.85M
لشکر ارباب راه افتاده گذرا به در خونه‌ی شاه افتاده 🔊 🎙 تا 🏴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌مردا به چی توجه میکنند؟ لبخندتون اصلا نگران رنگ رژ لب‌تون نباشین چون مردان بیشتر به لبخند شما توجه میکنن و نه به رژ لب‌تون. درواقع لبخند، قدرتمندترین سلاح برای مجذوب کردن یک مرد به شماست! چشم‌هاتون مردان به آرایش چشم شما اهمیت نمیدن، بلکه چشم شما در حالت طبیعی هم زیبا و گیراست! یک مرد از چشم‌هاتون میفهمه که شما خوشحال هستین یا نه و آیا در کنارش احساس خوب و راحتی میکنین؟ لذت بردن از زندگی‌تون اگر زندگی خودتونو دوست داشته باشین، هدف داشته باشین، از زندگی‌تون لذت ببرین و بیشتر در زمان حال زندگی کنین و قدردان کوچک‌ترین نعمت‌ها باشین، مردان خوب به شما جذب میشن چون شما نسبت به خودتون و زندگی‌تون احساس خوبی دارین و همین احساس خوب و انرژی مثبت رو به افرادی که در بیرون از زندگی‌تون هستن، منتقل میکنین و طبیعتا افراد جذب انرژی مثبت میشن و نه منفی. .
مداحی آنلاین - هر کی نرفته کربلا.mp3
6.01M
هرکی نرفته کربلا هیچ جایی را ندیده مثل زمین کربلا خدا نیافریده 🎙 🔊 🏴 ♨️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کربلا نرفتی؟ مادر سهم بچه‌ نیومده رو کنار میزاره... بیشتر از سهمشم کنار میزاره ... 🏴 | | 📲 ♨️
👓 کولر عالی برای زائر، کولر خالی برای خود😔 ❗️ امشب برای خواب (مبیت) به خانه محمد رفتیم، خانه‌شان در اطراف ذی‌الکفل است. اطاقی بسیار خنک با یک کولرگازی بسیار قوی. 🔹 اجازه گرفتم برای تعویض لباس به یکی از اطاق‌هایشان رفتم و بسیار گرم بود، یک کولر خاموش هم آنجا بود که ابتدا خیال کردم چون در اطاق کسی نبوده خاموش است. ❗️ شام را آوردند و نیم ساعت بعد پسر کوچک صاحب‌خانه در اطاق مارا زد و پدرش را صدا زد، من دیدم که پسر کوچک صاحب‌خانه بدون لباس است... ❄️☀️ آنجا فهمیدم کولر صاحب‌خانه خراب است و زائر را در جای خنک گذاشتند اما خود در جای گرم ساکنند😔 ❗️ اگر در وصف حسین و خانواده‌اش آیه نازل شده: و یوثرون علی انفسهم و لو کان بهم خصاصه موکب‌داران عشاق حسین، شبیه حسین ایثار را به حد کمال رساندند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👓 نصف درآمد ماهانه، خرج امام حسین! ❗️ قسمت اول به دو سؤال مهم پاسخ می‌دهد: 1⃣ با این درآمد چطور هزینه موکب را تأمین می‌کنی؟ 2⃣ خانواده‌ات از این خرج ناراحت نمی‌شوند؟!! 🎥 در مستندهای کوتاه بیشتر با زندگی جذاب موکب‌داران عراقی آشنا می‌شویم! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💬 اجرت برای کاری که خراب شده است 💠حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدپور •┈┈••✾••┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آه از آن رفتگان بی‌برگشت...💔 شب جمعه برای شادی دل همه حق داران صلوات 🍃🍂🌺🍃🍂
نگویید جا مانده‌ایم... کسی که ‎قلب و روحش رفته جامانده نیست. کسی است که عشق و شور و طلب زیارت ‎ به ذهنش هم نمی‌رسد و علاقه‌ای ندارد. اگر به هر دلیلی اشتیاق رفتن هست و شرایطش نیست، خیری بوده و ثواب نیت را برده‌اید. شاکر باشید و نگویید جامانده ایم. ✍️ آیت‌الله جوادی آملی .