eitaa logo
آموزش ریاضی
1.9هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
949 ویدیو
1.5هزار فایل
با سلام. این شبکه در پیام رسان ایتا فعالیت دارد و به طور عمده به مسائل مربوط به آموزش ریاضی می پردازد.
مشاهده در ایتا
دانلود
فراخوان پژوهشی با حمایت ۵۰ درصدی از ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی با هدف حمایت از پژوهش‌های مرتبط با علوم شناختی، ۵۰ درصد هزینه استفاده از ابزارهای آزمایشگاهی کلینیک مغز و شناخت را پوشش می‌دهد. ابزارهای قابل استفاده: EEG – الکتروانسفالوگرافی Eye Tracking – ردیابی حرکات چشم TMS – تحریک مغناطیسی مغز TDCS – تحریک الکتریکی مستقیم مغز EMG – الکترومیوگرافی Neurofeedback – نوروفیدبک دستگاه تحریک بویایی شرایط دریافت حمایت: پژوهشگران محترم می‌توانند برای استفاده از این امکانات و استفاده از تخفیف ۵۰ درصدی، درخواست‌های خود را از طریق دانلود و تکمیل این فایل مربوطه به ایمیل ما ارسال کنند. 📧 ایمیل ارسال درخواست: bcclinic95@gmail.com لینک خبر @bc_clinic
هدایت شده از MathPortal
🎮 این هوش مصنوعی متخصص حل سوالات ریاضیه! ✨ میخوام بهترین هوش مصنوعی که برای حل سوالات ریاضی وجود داره رو بهتون معرفی کنم ؛ همه سوالات رو پاسخ میده کافیه براش عکس سوال رو بفرستین یا خودی سوال رو بنویسید یا حتی ویس بگیرید. 🔗 علاوه بر این یک کیبورد مخصوص هم داره که تمام علائم ریاضی رو ساپورت می‌کنه و به بهترین شکل و رایگان پاسخ سوال شمارو متنی عکسی و حتی با صدا میده. 📎https://www.mathgptpro.com/ #️⃣
هدایت شده از MathPortal
به دعوت دانشکده علوم ریاضی دانشگاه کاشان 🔴سخنرانی با عنوان «گراف‌ها همه‌جا هستند!» 🟠دکتر سعید علیخانی، استاد دانشگاه یزد 🔺دوشنبه 12 آذر ساعت 14:30 🔶در لینک https://adobe.kashanu.ac.ir:443/graph کانال پورتال ریاضیات 👇👇👇 @MathPortal
مفهوم احتمال در کتاب_های درسی ریاضی دوره ابتدایی- نگاهی تحلیلی به مفاهیم و سطوح استلزام شناختی تکالیف.pdf
حجم: 1.28M
پژوهش حاضر با هدف تحلیل تکالیف بخش احتمالِ کتاب‌های درسی ریاضی دوره ابتدایی و با روش تحلیل محتوای کمّی انجام شده است. جامعه آماری، بخش احتمال کتاب‌های درسی ریاضی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی است و حجم نمونه برابر حجم جامعه، انتخاب شده است. در این مطالعه، نمونه آماری از دو منظر شامل تعیین مفاهیم احتمالاتیِ مورد آموزش و تعیین سطوح استلزام شناختی تکالیف، مورد تحلیل قرار گرفته است. نتایج تحلیل محتوا با هدف تعیین مفاهیم احتمالاتی مورد آموزش در کتب درسی ریاضی دوره ابتدایی نشان داد که این مفاهیم شامل آزمایش تصادفی، فضای نمونه، احتمال وقوع پیشامد، مقایسه احتمال و عادلانه بودن، است. نتایج تحلیل داده‌ها همچنین مشخص کرد که نزدیک به دو سوم تکالیف احتمالاتی در کتاب‌های ریاضی دوره ابتدایی در سطوح پایین نیازهای شناختی، یعنی یادآوری و رویه‌ای بدون اتصالات، قرار دارند و یک سوم باقی مانده نیز در سطح رویه‌ای با اتصالات هستند و هیچ تکلیفی در بالاترین سطح از استلزام شناختی، یعنی سطح ریاضی‌ورزی، قرار ندارد. انجام مطالعات بیشتر در خصوص مفاهیم احتمال و تکالیف احتمالاتی و به تبع آن، افزایش کیفیت و سطح استلزام شناختی تکالیف ارائه شده در کتاب درسی، پیشنهاد می‌گردد.