از شهر جنّت صفت تا شرّ جهنم صفت
🔹سلام خدا بر حکیم وارسته مرحوم آیتالله حائری شیرازی که چنین فرمود: "حافظ خیلی به آسمان خیره میشود. در ابیاتش میبینید که ستارهها را به اسم میشناسد، به صفت میشناسد و خیلی خوب به صور فلکی آشناست. پیداست که خیلی در این معنا مطالعه میکند. انسان وقتی آسمان را ندید، دنیایش میشود همین زندگی کوچک و مختصر. نگاه به آسمان یعنی نگاه دقیقتر به هستی و وسعت هستی. نگاه به آسمان یعنی نگاه به ابدیت و زمان طولانی. یعنی نگاه به مکان وسیع. این خیلی به انسان کمک میکند برای بلندنظری. وقتی اینطور آن عالم را دید، یک شوقی پیدا میکند که از این جای کوچک و تنگ، خودش را بیرون بکشد. اگر میخواهی خدا برایت بزرگ شود، به آسمان نگاه کن". در تکمیل فرمایش حکیمانه ایشان، چند نکته تقدیم میشود:
🔹اینکه برخلاف سدههای قبل، هنرمندان ما کمتر موفق به خلق آثار فاخر هنری (اعم از شعر و معماری و ...) میشوند بیدلیل نیست. هنرمندی که در آپارتمانهای قوطی کبریتیِ کلانشهرها محصور شده است و برخلاف اسلاف خود که دائما در معرض رویت آسمان و ستارهها و سایر آیات الهی بودند، از زیارت این نشانههای الهی محروم است چطور میتواند خودش را از چاه طبیعت بیرون بکشد و اثر فاخر هنری خلق کند؟ در شهر سنتی، بافت شهری افقی و خانههای فراخ و متجانس با آسمان، به هنرمند وسعت دیدی میداد که وسعت دل را به دنبال داشت؛ اما شهر ضیق و عمودی معاصر با لانههای تنگ و ضیق، هم وسعت دید هنرمند را از او سلب کرده است و هم به تبعش، فراخی دل او را.
🔹این دوگانگیِ شهرها و خانههای سنتی و معاصر را در دوگانگیِ توصیفات قرآن برای بهشت و جهنم نیز میتوان دید. قرآن کریم بهشت را فراخ و جهنم را تنگ و ضیق توصیف میفرماید: "جَنَّةٍ عَرْضُهَا السَّمَاوَاتُ وَالْأَرْضُ: بهشتی که پهنای آن همه آسمانها و زمین را فرا گرفته است" (آل عمران/۱۳۳)؛ "وَإِذَا أُلْقُوا مِنْهَا مَكَانًا ضَيِّقًا: و هنگامی که آنان را در حالی که با غل و زنجیر به هم بسته شدهاند در مکانی تنگ از آن آتش سوزان بیفکنند" (فرقان/۱۳). لذا شهرهای عمودی و متراکم معاصر با لانههای ضیقی که به شهروندانشان عرضه میکنند جهنم صفت هستند؛ برخلاف شهرهای سنتیِ افقی که با خانههای فراخ و گسترده، جنت صفت بودند.
🔹جالب آنکه مفهوم ضیق و تنگی، در قرآن کریم یکبار دیگر نیز استفاده شده است که آن هم برای زندگی افرادی است که از یاد خدا اعراض میکنند. زندگی تهی از یاد خدا، مملو از ضیق است و شهر و شرّ معاصر با محدود کردن عرضه آیات و نشانههای الهی به شهروندان، عملا آنها را چنان در بستری غفلتزا محصور و محدود کرده است که در مقایسه با شهر سنتی، به مراتب کمتر در معرض یاد خدا و رویت نشانههای الهی (اعم از دیدن طلوع و غروب خورشید، دیدن آسمان و ستارهها و ...) قرار میگیرند. حالا به توجه به نکات فوق خودتان قضاوت بفرمایید که آیا این محروم کردن شهروندان از آیات الهی، هیچ تاثیری بر ضیق و تنگیِ خلق و خوی آنها و افزایش قابل توجه سرانه اختلافات خانوادگی و آسیبها و نزاعهای اجتماعی و ... ندارد؟! و آیا بهتر نیست که حاکمیت، هزینههای هنگفتی که برای تدبیر این نوع آسیبهای اجتماعی میکند را صرف بازنگری در سیاستهای شهرسازی و مدیریت شهری کند تا بتواند به جای معلولها، به علتها بپردازد؟!
@baladetayyeb
نهضت تربیتی حضرت سیدالشهدا علیهالسلام
قَالَ مولانا امیرالمؤمنین علیه السلام : لَوْ عَلِمَ اَلنَّاسُ مَا فِي اَلْأُضْحِيَّةِ لاَسْتَدَانُو
الحمدلله رب العالمین و با عنایت حضرات معصومین علیهم السلام و مشارکت مؤمنین و مؤمنات، قربانی اول ماه جمادی الاولی نیز تهیه، ذبح و توزیع گردید.
خداوند متعال از بانیان محترم به احسن وجه قبول فرماید ان شاءالله.
♻️ شماره کارت جهت مشارکت 👇👇
6104338800122364
(بر روی شماره کارت ضربه بزنید، شماره کپی میشود)
بنام کانون فرهنگی تبلیغی نهضت تربیتی حضرت سیدالشهداء علیه السلام ♻️
👌 به جهت عدم تداخل وجوهات واریزی،حتما بعد از واریز، عکس رسید و عنوان واریزی را به شناسه زیر اعلام فرمایید.
https://eitaa.com/M_asadnezhad
#فدای_امام
#دفع_بلا
#قربانی_اول_هر_ماه_قمری
#حرکت_تمدنی
#نهضت_تربیتی_حضرت_سیدالشهدا_علیهالسلام
https://eitaa.com/nehzat128_ir
نهضت تربیتی حضرت سیدالشهدا علیهالسلام
بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله و با عنایت حضرت سیدالشهدا علیهالسلام جلسه سوم هيئت هفتگی، طبق قرار
32.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله و با عنایت حضرت سیدالشهدا علیهالسلام جلسه چهارم هيئت هفتگی، طبق قرار قبلی برگزار شد.
تشکر از تمامی متربیان و مربیان محترم
و همچنین والدین عزیزی که بانی پذیرایی از متربیان عزیز شدند.
خداوند ان شاءالله از همگی به بهترین نحو قبول فرماید
و ما را در دنیا و آخرت با پیغمبر و آل پیغمبر سلام الله علیهم اجمعین محشور فرماید.
جهت ارسال پیشنهادات، انتقادات و مشارکت در برگزاری هر چه بهتر با آیدی زیر در ارتباط باشید
https://eitaa.com/M_asadnezhad
#هیئت_هفتگی
#نسل_مجاهد
#تربیت_دینی
#نهضت_تربیتی_حضرت_سیدالشهدا_علیهالسلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماشاءالله
لاحول ولاقوه الا بالله 😍😭
⬅️بصیرت به سن و سواد نیست، فقط این را ببینید.
هدایت شده از اخبار سوریه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نمونه معیار جت آموزشی یاسین سرانجام با موفقیت پرواز کرد. موتور اوج این جنگنده میتواند تا دو برابر وزن آن را حمل کند (یعنی 12 تن) و در مجموع میتواند دو تن مهمات را نیز حمل و شلیک کند. در صورت نهایی شدن این طرح و باز شدن خط تولیدش، چندین کشور خواستار به کارگیری آن هستند. به زودی هیاتهای مستشاری برخی از کشورها برای بازدید از نمونه معیار به ایران سفر میکنند تا تفاهمنامههای امضاشده را به توافقنامه تبدیل کنند.
@syriankhabar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همه مصیبت ها از خود ماست....
ورژن معمارانه زن زندگی آزادی:
🔹۱. زن و زایندگی: به ویژگیهای مسکن سنتی دقت کردهاید؟ معمولا خانههای سنتی از حیاطهای بزرگی برخوردار بودند که گوشهای از آن، محل اقامت پدر و مادر و فرزندانشان بود. اما اگر از همین فرزندان، کسی مزدوج میشد برای او در گوشهای از همان حیاط بزرگ، اتاق یا ساختمانی میساختند تا زندگی مستقل خود را داشته باشد و معمولا حیاط خانه آنقدر وسعت داشت که میتوانست محل زندگی چند فرزند از یک خانواده را در خود جای دهد. این ویژگیِ تکثیر و زایندگیِ خانه و خانواده، در واقع همان زایشی است که در عالم طبیعت، متجانس با جنس زن است. برخلاف آپارتمانهای معاصر که فاقد هر نوع امکان انعطاف پذیری برای زایش و تکثیر خانه و خانواده جدید هستند.
🔹۲. زندگی: در کنار این نوع زایش، مفهوم زندگی نیز به غایت در خانه سنتی جاری بود. زیرا حیاط خانه سنتی، مجرایی بود برای امتداد عوامل زندگیبخشی همچون درخت و آب و ... فلذا چنین حیاطی، متجانس با معنای حیات و زندگی بود. برخلاف حیاط آپارتمانها و خانههای معاصر که غالبا از عوامل حیاتبخش تهی هستند و کارکرد اصلی آنها صرفا پارکینگ اتومبیل است.
🔹۳. آزادی: چنان خانهای که مملو از زایش و زندگی بود، برای زن ایرانی قرین آزادی هم بود. زیرا در مسکن سنتی با مکانیابی حیاط مرکزی در دل خانه و استفاده از الگوهای درونگرا، حریم خانه به غایت رعایت میشد و نیازی به پوشاندن پنجرهها و بازشوها با پرده و ... نبود و لذا در چنان خانهای بانوی خانه، هم از مواهب طبیعی نظیر نور و باد طبیعی بهره بیشتری میبرد و هم چون الگوی خانه درونگرا بود و از بیرون به حیاط و درون آن اِشراف بصری از طرف همسایهها و پلاکهای مجاور وجود نداشت لذا بانوی خانه در خانه خود نهایت آزادی را داشت. اما در مسکن معاصر، زن عفیف ایرانی چارهای ندارد جز آنکه پنجرهها و بازشوها را به دلیل برونگراییِ خانه، با پرده بپوشاند و لذا نه امکان بهرهمندی از مواهب طبیعی را مییابد و نه برخوردار از آن آزادیای است که زن سنتی در خانهاش داشت. این چند سطر را نوشتم تا بگویم که خیلی قبل از آنکه عدهای راهزن فرهنگی، شعار زن زندگی آزادی را برای بانوان ما به ارمغان بیاورند زن عفیف ایرانی به خوبی نظارهگر ماهیت این شعار در متن زندگیاش و در بستر معماری اصیل اسلامی ایرانی بوده است.
@baladetayyeb
السلام عليك أيتها المظلومة الممنوعة حقها
همزمان با سالروز شهادت حضرت امّ الائمة النجباء، حجة الله علی الحجج، صدیقه شهیده فاطمه زهرا سلام الله علیها( طبق روایت ۷۵ روز ) عزاداری و دسته روی و عرض تسلیت به حضرت معصومه سلام الله علیها توسط خادمان، مربیان، متربیان و خانوادههای نهضت تربیتی حضرت سیدالشهداعلیهالسلام بر گزار می گردد.
زمان: دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲
ساعت ۹ صبح
مکان: از میدان جانبازان( صفائیه ) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها.
نهضت تربیتی حضرت سیدالشهداعلیهالسلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فاطمه
کتک
زدن
سیلی
حضرت فاطمه سلام الله علیها
☑️ سروده آیت الله العظمی صافی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها)
ای دخت گرامی پیمبر
ای سرّ رسول در تو مضمر
در بیت شریف وحی، خاتون
بر چرخ رفیع مَجد اختر
ای شبه نبی به خلق و اوصاف
ای نور مجسّم مصوّر
ای خادم خانه تو حوّا
و ای حاجب درگه تو هاجر
در طورِ لقا یگانه بانو
در مُلك وجود زیب و زیور
با شیر خدا علیّ عالی
هم سنگر و هم پیام و همسر
مانند تو زن جهان ندیدهاست
غمخوار و نگاهبانِ شوهر
ای عین كمال و جان بینش
ای شخص شخیص عصمت و فرّ
بر رفعت قدر تو گواه است
بیت و حجر و مقام و مشعر
ای سیّده زنان عالم
ای بضعه حضرت پیمبر
تو اصلی و دیگران همه فرع
تو جانی ودیگران چو پیكر
در مُلك وَلا ولیّة الله
بر نخلِ وجود احمدی بَر
قرآن به فضیلت تو نازل
برهان تو محكم و مقرّر
روی تو جمال كبریایی
كوی تو رواق قُرب داور
از جوی تو شبنمی است زمزم
و از بحر تو شعبهای است كوثر
زآن خطبه آتشین كه پیچید
در ارض و سما بسان تندر
محكوم شد آن نظام و گردید
حق روشن و غالب و مظفّر
من عاجزم از بیان وصفت
تو بحری و من ز قطره كمتر
ای امّ محامد و معالی
ای از تو مشام جان معطّر
با این همه عزّ و رفعت شأن
با آن همه فخر بی حد و مرّ
از ظلم منافقین امّت
شد قلب منیر تو مكدّر
آن را كه نمود حقّ مقدّم
كردند معاندان مؤخّر
بردند فدك به غصب و بسـتند
بر باب تو گفته ای مزوّر
افسوس شكست دشمن دین
پهلوی تو را به ضربت در
بازوی تو را به تازیانه
زد قنفذ ملحد سـتمگر
از سیلی و شرح آن نگویم
كافتد به دل از بیانش آذر
در ماتم محسن شهیدت
ماییم به سوگ و ناله اندر
بر لطفی صافی از سر لطف
بنگر كه بُوَد پریش و مضطر
بس فخر از آن كند كه دارد
بر سر ز سـتایش تو افسر
📢کانال رسمی هفتهنامه افق حوزه
http://Eitaa.com/ofogh_howzah
🔆 دانلود ۲۲ کتاب رایگان درباره حضرت فاطمه سلام الله علیها
۱. عبور از تاریکی 👈 دانلود
۲. شخصیت شناسی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بر پایه کتاب و سنت 👈 دانلود
۳.شهادت مادرم زهرا افسانه نیست 👈 دانلود
۴. آموزه های تربیتی در زندگی حضرت فاطمه 👈 دانلود
۵. فاطمة الزهراء من المهد إلى اللحد 👈 دانلود
۶. فاطمه زهرا (س) از ولادت تا شهادت 👈 دانلود
۷. دانستنی های فاطمی 👈 دانلود
۸. زندگانی فاطمه زهرا سلام الله علیها 👈 دانلود
۹. فاطمه سلام الله علیها در آینه وحی 👈 دانلود
۱۰. دانشنامه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) 👈 دانلود
۱۱. ترجمه بیت الأحزان شیخ عباس قمی 👈 دانلود
۱۲. متن و ترجمه خطبه فدکیه 👈 دانلود
۱۳. تجلی توحید در زندگانی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها 👈 دانلود
۱۴. اسرار فضائل فاطمه سلام الله علیها 👈 دانلود
۱۵. الفریدة في لوعة الشهيدة 👈 دانلود
۱۶. حضرت محسن اولین شهید امامت 👈 دانلود
۱۷. الصحیح فی کشف بیت فاطمه س 👈 دانلود
۱۸. بنور فاطمة اهتديت 👈 دانلود
۱۹. با نور فاطمه هدایت شدم 👈 دانلود
۲۰. بندگی، راز آفرینش (شرح خطبه فدکیه)👈 دانلود
۲۱. کشتی پهلو گرفته 👈 دانلود
۲۲. هذه فاطمه 👈دانلود
نهضت تربیتی حضرت سیدالشهدا علیهالسلام
السلام عليك أيتها المظلومة الممنوعة حقها همزمان با سالروز شهادت حضرت امّ الائمة النجباء، حجة الله ع
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دسته عزاداری مربیان و متربیان نهضت تربیتی حضرت سیدالشهدا علیهالسلام در سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها
حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها
#امام_شناسی
#ایام_فاطمیه
#نسل_مجاهد
#نهضت_تربیتی_حضرت_سیدالشهدا_علیهالسلام
📩 منطق بسیج حداکثرسازی امکان مقاومت کشور در مقابل تهدیدها و خطرهاست/ چهل و چند سال کارنامه بسیج، درست بودن این هدفگیری را نشان میدهد
✏️ رهبر انقلاب هم اکنون در دیدار بسیجیان:
بسیج یادگار گرانبهای امام برای کشور است. امام آفرینندهی بسیج و پدر بسیج است. در عین حال خود آن بزرگوار میگوید که من افتخار میکنم که یک بسیجیام. شأن بسیج این است. خب، از فرمایشات امام چند نکته را در باب بسیج من عرض میکنم. نکتهی اول این است که منطق بسیج مقاومسازی حداکثر[ی] کشور در مقابل تهدیدها و خطرهاست.
✏️ بسیج برای حداکثرسازی امکان مقاومت کشور است در مقابل هر خطری، در مقابل هر تهدیدی. این منطق در ایجاد بسیج عامل اصلی بود. امروز هم همین منطق وجود دارد و این منطق بهروز است. امروز هم وجود بسیج لازم است با تفصیلی که حالا وجود دارد.
✏️ در این چهل و چند سال کارنامهی بسیج هم تأیید میکند درست بودن این هدفگیری را. نشان میدهد دقیقبودن این دوراندیشی و روشنبینی امام را. در یک مواقعی در این کشور پیش آمد عزیزان من که حضور بسیج برای کشور سرنوشتساز شد.۱۴۰۲/۰۹/۰۸
🖼 #بسته_خبری
💻 Farsi.Khamenei.ir
📩 «بسیج لشکر مخلص خداست» یعنی این ذخیرهی عظیم مغتنم، برای قدرت یابی شخصی نیست/«بسیج مدرسهی عشق است» یعنی این عشق، یک عشق در ظرفیت و قابلیت یک مدرسه است
✏️ رهبر انقلاب هم اکنون در دیدار بسیجیان:
امام دربارهی بسیج توصیفهای گوناگونی دارند. دو توصیف را من انتخاب کردهام که به شما عرض بکنم.
✏️ یکجا امام میگوید که: بسیج لشکر مخلص خداست. لشکر مخلص خدا، روی کلمات دقت کنید. یکجای دیگر امام میگوید: بسیج مدرسهی عشق است. خب این دو توصیف را کنار هم بگذاریم، لشکر مخلص خدا نشان میدهد که بسیج رزمنده است، لشکر برای رزم است، برای جنگ است. رزمنده بودن یعنی چه؟ یعنی هم قدرت مادی و جسمانی داشتن، هم اراده و شجاعت روحی داشتن، هم تدبیر و ترفند جنگی بلد بودن، نمونهاش امیرالمومنین است در مقابلهی با عمرو بن عبدود.
لشکر مخلص خدا یعنی چه؟ یعنی این ذخیرهی عظیم مغتنم برای قدرت یابی شخصی نیست.
✏️ از آن طرف مدرسهی عشق است، عاشق است بسیج عاشق است، دلباخته است. اما این عشق یک عشق هرزه پوی بیجهت بد مسیر نیست، این عشق یک عشق در ظرفیت و قابلیت یک مدرسه است.
✏️ ظرف او یک ظرف جهتدار و منظم است یعنی چه؟ یعنی عشق به خدا، عشق به معنویت، عشق به مردم، عشق به راه جهتی که دارد حرکت میکند، عاشقانه حرکت میکند. مدرسه یعنی این. مدرسهی عشق یعنی این. اینی که بسیج عاشق است. میگوید بسیج مدرسهی عشق است. عشق را با جهت مشخص تدریس میکند، تعلیم میدهد. ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
🖼 #بسته_خبری
💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 فرهنگ غرب در قضیه جنایت غزه بیآبرو شد
✏️ رهبر انقلاب: حرکت وحشیانه و بیرحمانهای که رژیم صهیونیستی در جنایت علیه مردم غزه انجام داد، نه فقط آبروی خود رژیم که آبروی آمریکا را هم برد. آبروی کشورهای معروف اروپایی را هم برد، بلکه آبروی تمدن و فرهنگ غرب را برد.
فرهنگ و تمدن غرب، همان تمدنی است که وقتی با بمب فسفری پنج هزار کودک را شهید میکند، رژیم فلان کشور غربی میگوید اسرائیل دارد از خودش دفاع میکند.
این دفاع از خود است؟
فرهنگ غرب این است.
در این قضیه فرهنگ غرب بیآبرو شد.
💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبر انقلاب صبح امروز خطاب به بسیجیان: از دو قطبیهای کاذب بپرهیزید. کسانی که مبانی و اصول اسلام و انقلاب و ولایت فقیه را قبول دارند برادر شما هستند؛ حتی اگر سلیقه متفاوتی دارند.
💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📝نماز اوسته ننه ...
🎙مداحی قدیمی و بسیار دلنشین نوجوان آذربایجانی، بسیجی شهید #نادر_دیرین در جمع رزمندگان لشکر عاشورا بمناسبت هفته بسیج
پ.ن: یکی از مداحان بزرگوار لطف کردند و اصلاحیهای فرستادند:
سلام
ایشان کودکی حاج امین مقدم اردبیلی هستند، نادر دیرین نیستند.
نحوه شهادت شهید مدرس به روایت شیخ حسین انصاریان:
امروز ۱۰ آذرماه سالروز شهادت مظلومانه آیتالله سیدحسن مدرس است. در دوران خفقان دهشتناک رضاخانی که همگان از کوچک و بزرگ رجال نامی و مدعی دوران مشروطه به گوشهای خزیده و از ترس لب باز نمیکردند این شهید آیت الله مدرس بود که با حریت از اسلام دفاع میکرد.
________________
حجتالاسلام شیخ حسین انصاریان:
بنده پرونده شهید مدرس را که در دادگستری تهران بایگانی است را میخواندم، در آنجا نوشته بود رئیس کلانتری کاشمر به همراه دو پاسبان نزدیک افطار به منزل این عالم بزرگ و کم نظیر میروند و میبینند ایشان یک سماور حلبی که در آن زغال انداخته بود را آماده کرده بود تا برای افطار چایی درست کند.
آنها آمدند و چایی ریختند و به این مرد فقیه، الهی و ملکوتی گفتند: بخور! ایشان امتناع کرد و گفت: افطار نشده! و در نهایت زهر رضاخانی را خورد و این مأموران هر چقدر منتظر شدند تا آیت الله مدرس فوت کنند اما دیدند هیچ تغییری در ایشان ایجاد نشد از این رو عمامهاش را از روی طاقچه برداشتند و به گردن ایشان بستند، یک سر عمامه را یک پاسبان و سر دیگرش را دیگری به دست گرفت و کشیدند و افطار نشده ایشان را شهید کردند.
کسی که جنازه را غسل داد میگفت: مرا شهربانی احضار کرد و گفت یک فرد تک و تنها که غریب در گوشه خانهاش فوت شده را بیا و غسل بده؛ شبانه اعمال غسل و دفن انجام شد.
البته امروز خداوند آنجا را یک حرم امن قرار داده و طوری که در طول سال زائر دارد؛ حال این مهم است که آیا این دو پاسبان که دین، شرف، انسانیت و کرامت خود را فروختند چقدر برای این معامله ظالمانه گرفتند؟ نفری ۲۰ تک تومان دریافت کردند.
شهید سیدحسن مدرس:
«اگر من نسبت به بسیاری از اسرار آزادانه اظهار عقیده میکنم و هر حرف حقی را بیپروا میزنم برای آن است که چیزی ندارم و از کسی هم چیزی نمیخواهم اگر شما هم بار خود را سبک کنید و توقع را کم نمائید، آزاد میشوید.»
#مخاطب_خاص
#مسئولین
#نمایندگانمجلس
#شهادت_شهید_مدرس
۱۳۱۶/۰۹/۱۰
سالروز شهادت شهید سیدحسن مدرس(ره) و روز مجلس گرامیباد.
#شهید_سیدحسن_مدرس
#روز_مجلس
رادیو.mp3
42.39M
📻برنامه رهیافت رادیو اقتصاد
قانون جدید بانکداری مجلس
🔹حجتالاسلام میرزایی؛ نمایندۀ مجلس :
در این قانون، ریال بدون پشتوانه شد.
🔸آقای مذهب جعفری؛ دبیر جنبش مبارزه با ربا :
طراحان قانون جدید نمیدانند براساس چه مکتبی طرح داده اند!
🔹آقای شهبازی؛ مرکز پژوهش ها :
بانکها دارند شیرۀ اقتصاد را می مَکند.
#انجمن_پولطلای_ایران 🏅
🔗کانال موسسۀ متا
👆بازنشر به مناسبت ابلاغ قانون جدید بانکی
پ ن :
قانون جدید بانکی ایران که پیش از این با ۱۱۵ ایراد شورای نگهبان به عنوان ضداسلامی ترین قانون تاریخ ایران رد شده بود، با اصرار مجلس و امضای مجمع تشخیص، تائید شد.
این قانون دیروز توسط آقای قالیباف ابلاغ شد و نقطه عطفی در تاریخ بانکداری ایران میباشد.
به همین مناسبت، #انجمن_پولطلای_ایران برنامه های جدیدی در مبارزه با ربا دارد که به زودی اعلام میگردد.
🔖کانال موسسه متا