eitaa logo
سید ناصر نعمتی
150 دنبال‌کننده
115 عکس
29 ویدیو
3 فایل
دکتری فرهنگ و ارتباطات مدرس و مشاور در زمینه #مخاطب_شناسی
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️جنگ جهانی سوم؟! بله خیلی وقته شروع شده @nemati_com
هدایت شده از اخبار مشهد
🔸ماجرای پرغصه صنایع فرهنگی در مشهد نعمتی، مدرس فرهنگ و ارتباطات و استاد دانشگاه: 🔹باید از نگاه‌های ساده‌انگارانه در تولید عروسک‌ها، مجسمه‌ها، المان‌ها و... که بدون هیچ طرح فرهنگی ساخته می‌شوند، عبور و روی انتقال داستان و پیام تمرکز کرد. هنوز جای خالی محصولات فرهنگی خلاق درباره حرم مطهر رضوی، توس و تاریخ ادبیات در مشهد و همچنین هنرهای سنتی و مدرن به طور جد احساس می‌شود. 🔹اماکن و بناها در مشهد از حیث دینی، تاریخی و هنری بخشی از حافظه فرهنگی این شهر هستند که حتی تورهای یک هفته ای هم از پس روایت همه این داستان‌ها و جذابیت‌ها برنمی‌آیند. اینجا نقطه ای است که نیاز به سرمایه‌گذاری و به طور ویژه "بازآفرینی" دارد. 🔹بازآفرینی و تولید خلاق راه حل نجات الگوی مصرف فرهنگی است. / روزنامه قدس @AkhbarMashhad
♦️مشهد اما... @nemati_com
هدایت شده از اخبار مشهد
🔸متروی مشهد از زاویه یک میهمان خارجی👌 @AkhbarMashhad
♦️مخاطب از کجا میاد؟ 🔹در زبان انگلیسی Audience از ریشه‌ی لاتین Audire به معنای شنیدن گرفته شده است (Audio و Audible و Auditor نیز همگی از همین ریشه هستند). 🔹بنابراین ظاهراً کار Audience این بوده که شنونده باشند و سخنران برای او سخنرانی کند. 🔹ما هم در زبان خود از واژه‌ی مخاطب استفاده می‌کنیم که روبروی خطیب قرار دارد. به عبارتی خطیب، خطبه می‌خواند و مخاطب به خطبه‌ها گوش می‌دهد. 🔹به هر حال، ظاهراً از نظر تاریخی، وظیفه‌ی اولیه‌ی مخاطبان، شنیدن بوده است. اما امروزه تعریف  بسیار پیچیده‌تر شده و  به یک تخصص تبدیل شده است./متمم @nemati_com
♦️سرنوشت این جنگ در باورهای مخاطبان جنگ رقم می‌خورد👌 @nemati_com
4_5814469529245324628.pdf
655.1K
♦️جریان سازی در رسانه های اجتماعی (۱) @nemati_com
4_5814469529245324629.pdf
430.1K
♦️جریان سازی در رسانه های اجتماعی (۲) @nemati_com
4_5814469529245324630.pdf
2.04M
♦️ابزارهای اطلاع‌رسانی در پیوست رسانه‌ای @nemati_com
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️«تولید محتوا در بحران» 🔹️اگر مدیر هستید برای در بحران برنامه داشته باشید وگرنه غافلگیر می‌شوید، سوتی می‌دهید، عملکردتان نقص دارد و نمی‌توانید ارتباطات را در بحران مدیریت کنید. 🔹️اول پیش بینی بحران؛ بعد پیش بینی اقدام یعنی تولید محتوا متناسب با حرف زیاد است... پ.ن: کارگاه جریان سازی در رسانه‌های اجتماعی (تولید محتوا در بحران) در شرکت ملی گاز ایران @nemati_com
هدایت شده از شرکت شهاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برگزاری کارگاه آموزشی "اصول برندسازی" با حضور دکتر سید ناصر نعمتی در شرکت شهاب کارگاه آموزشی "اصول برندسازی" با حضور دکتر سید ناصر نعمتی، از متخصصان حوزه مدیریت برندینگ و با محوریت تیم‌های فروش، خدمات پس از فروش و CRM شرکت شهاب در تاریخ ۱ آبان ۱۴۰۳ برگزار شد. این کارگاه با هدف تقویت دانش و مهارت‌های برندسازی و ارتباط با مشتریان کارکنان شرکت، به بررسی مبانی نظری و عملی ایجاد و مدیریت برند پرداخت. دکتر نعمتی با ارائه تجارب و تحلیل‌های کاربردی، راه‌کارهای مناسبی برای ارتقاء برند شرکت شهاب و موفقیت‌های بیشتر در بازار ارائه داد. شرکت‌کنندگان با استقبال از این کارگاه، دانش خود را در زمینه برندسازی ارتقاء داده و سوالات خود را در این حوزه مطرح کردند. این قبیل برنامه‌ها، فرصت مناسبی برای تقویت فرهنگ برندسازی در شرکت به شمار می‌رود. 👇👇 ✅ @shahabradio
🔹قیمت طلا و دلار رکورد زده! رسانه‌ها پرشده از این تیترها: بنزین گران نمی‌شود، درباره فیلترینگ خبرهای خوشی در راه است...باور کنیم به هم ربطی ندارند یا بازهم یک بازی جدیده؟!🤔 @nemati_com
مسیر مواجهه با فیلترینگ 🔹️فیلترینگ یک مساله چندبعدی است؛ هم ابعاد فنی دارد، هم اجتماعی و اقتصادی؛ حالا هم که سیاسی شده است. 🔹️چرا از جایی مثل دانشگاه برای حل فیلترینگ استفاده نمی‌شود؟ کجا به جز دانشگاه می‌تواند به همه این ابعاد به‌صورت علمی و دقیق بپردازد؟ 🔹️دانشگاه‌ها و اندیشکده‌ها بدلیل استقلال از نهادهای اجرایی، بدون تعارف و ملاحظات معمول سیاسی نظرات واقعی و نخبگانی را ارائه می‌دهند. 🔹️اگر قرار است تصمیم علمی گرفته شود، چرا محافل دانشگاهی و اندیشکده‌ها جای خودشان نیستند؛ یک‌بار امتحان کنیم شاید نتیجه بهتر بود. متن کامل را در روزنامه خراسان بخوانید👇 https://sarasari.khorasanonlin.ir/Newspaper/item/96072 @nemati_com
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#⃣ ۷دقیقه درباره فیلم سینمایی آرگو که درباره ۱۳ آبان است @nemati_com
♦️کارگاه آموزشی تکنیک‌های در تولید محتوای دینی @nemati_com
♦️بدترین اشتباه در جنگ شناختی 🔹جنگ اصلی در افکار است، هر طرف که در اعتبارزدایی موفق‌تر عمل کند پیروز می‌شود؛ تیتر رسانه‌های عبری را ببینید: این نقطه را هدف گرفته‌اند. @Nemati_com
♦️
۳+۱ پیشنهاد برای نشست اکو در مشهد
🔹️نشست سازمان همکاری اقتصادی می‌تواند یک رویداد ثمربخش بین‌المللی در مشهد باشد و در حد یک مراسم با تشریفات رایج باقی نماند. 🔹با این نگاه سه پیشنهاد محتوایی و یک پیشنهاد فرمی وجود دارد تا حداقل شرایط لازم برای ثمربخشی بیشتر اجلاس سازمان همکاری‌های اقتصادی که هفته آینده در پایتخت معنوی ایران برگزار می‌شود، فراهم شود. متن کامل این پیشنهادات: https://www.qudsdaily.com/Newspaper/item/108582
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️فرمول "وابستگی مخاطب" 🔹برای وابستگی مخاطب، تئوری‌های ارتباطات دو راه حل پیش‌روی شما قرار می‌دهند. 🔹این راه‌حل‌ها در اجرا دارای ظرافت‌های مختلفی است که باید برایش برنامه داشت. ویدیوی کامل: https://aparat.com/v/eac3v0l
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️چطور اسیر دست نباشیم؟ 🔹اسم رمز عبور از مصرف‌زدگی "" است، مخاطب فعال کسی است که می‌داند، می‌خواهد و می‌تواند به شکل مناسب و میزان متناسب از ها بهره‌برداری کند. 🔹طغیان آگهی‌ها نه به هنر رحم کرده است، نه به فرهنگ! اما حداقل مخاطب فعال مُشت آن‌ها را باز می‌کند. مخاطب فعال کیست؟ چه ویژگی‌هایی دارد و او چگونه است؟ این ویدیو یک مقدمه است... پ.ن: کارگاه تکنیک‌های در @nemati_com