🔰 وزیر آموزشوپرورش: فعلا نمی توان از حذف کنکور صحبت کرد.
وزیر آموزشوپرورش با تاکید بر اینکه اعتماد جامعه به آموزش و پرورش، معلمان و مدیران نباید کاهش پیدا کند، گفت: فعلاً نمی توان از حذف کنکور صحبت کرد.
📅 22 آبان 97
🔗 گزارش کامل: http://yon.ir/JPfyt
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🔴 دریافت فوری اخبار آموزش و پرورش 👇
🆔 eitaa.com/joinchat/1246101504C337d88e1e8
•┈┈••✾•🌿🍂🌸🍂🌿•✾••┈┈•
هدایت شده از اخبار بازار
#فوری
🔴 پرداخت #جبرانی به #کارمندان دولت با حقوق #آبان
🔰 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره بسته حمایتی دولت گفت: در هفته جاری بسته حمایتی را در گام اول برای تحت پوششهای نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی در دستور کار داریم.
شریعتمداری افزود: یک مرحله دیگر است که یا #همزمان با #دستمزد این ماه و یا #زودتر توسط دولت و وزارت اقتصاد و دارایی انجام خواهد شد که آن هم حمایت از #کارمندان_دولت در بخشهای گوناگون است. بر اساس این مصوبه، سازمان برنامه و بودجه مجاز است برای کارکنان رسمی، پیمانی کشوری و لشکری، کارکنان قراردادی و شرکتی و مستمریبگیران صندوقهای بازنشستگی کشوری، لشکری و بازنشستگان شرکت فولاد و سایر صندوقها که مجموع #پرداختی آنها کمتر از 30 میلیون ریال در ماه است، کمک جبرانی از طریق حساب بانکی مرتبط با حقوق و دستمزد آنها واریز شود.
🆕 @akhbarbazar 💯
🚹🚺روانشناسی رشد(قسمت هفتم)
👬 بچه در سن پیشدبستانی نیازمند کسب مهارت است، نه آموزش.
🚻 در دورۀ دبستان هم نیاز به کسب مهارت دارد.
✍️الآن بچهها دیپلم میگیرند ولی هیچ مهارتی ندارند؛ لیسانس میگیرند و هیچ مهارتی ندارند؛ حتی بعد از ازدواج، تازه مهارت خانهداری یاد میگیرند.
✨دغدغۀ حضرت آقا هم همین بود که بچهها به سمت فنیحرفهای و کارودانش بروند.
✨جوان ما فوقلیسانس دارد اما باید مهارت و تواناییاش را ارزیابی کنیم، صرفاً نمیشود به مدرک اعتماد کرد. در واقع دانش را فراگرفتهاند، ولی مهارت ندارند.
☄️ مهارت باید از دبستان اتفاق بیفتد و عمدۀ کسب مهارت در بازی است.
#استاد_تراشیون
#روانشناس_رشد_کودک
🆔 @tarbiyat_talim 👈 ✍
🏫 اعزام به مدارس خارج از کشور
⭕️ مرکز امور بینالملل و مدارس خارج از کشور اسامی باقیمانده قبولی آزمون اعزام به خارج از کشور فرهنگیان ۱۳۹۷ را اعلام کرد. اعزام افراد از سال تحصیلی آینده به بعد و به تناسب نیاز، رشته تخصصی و سازماندهی نیروی انسانی سرپرستیهای مدارس و صدور روادید از کشورهای محل مأموریت خواهد بود.
طبق اعلام مرکز امور بینالملل وزارت آموزش و پرورش، پذیرفتهشدگان باید تا قطعیت اعزام و عزیمت به محل مأموریت از هرگونه تغییر در زندگی و حوزه کاری خود پرهیز کنند.
🔘 مشروح خبر:👇
http://www.pana.ir/news/870034
🆔 @tarbiyat_talim 💯
🔮مدیریت کلاس
📌فعالیت خود را در کلاس بازنگری بنمایید. ✍️🔦🔍
معمولاً اتفاق می افتد که در حین تدریس نظم کلاس بر هم می خورد و احیاناً کنترل کلاس از دست خارج می گردد. در این گونه موارد معلمان باید نزد خویش، تدریس و مجموعه فعالیت های یاددهی یادگیری را مرور کنند تا دریابند که چه اشکالی در تدریس بوده است که واکنش شاگردان منجر به برهم خوردن کلاس گشته است.
📕مهارتهای اساسی تدریس حسن ملکی
#مدیریت_کلاس
🆔 @tarbiyat_talim 👈 ✍
💢 ۷ ماه بعد از نامه وزیر آموزش و پرورش به معاون اول رئیس جمهور و مطالبه ای که همچنان پاسخ داده نمی شود
▫️یکی از مطالبات معیشتی فرهنگیان، توجه دولت به رفع تبعیض در برخورداری از امتیازات حقوقی و رفاهی بین آنها و سایر کارکنان دولت بوده است. مطالبه ای دیرینه که بارها از زبان و قلم فرهنگیان در گفت و گو با رسانه ها و مسئولان و همچنین یادداشت ها و نوشته های آنان به شکل های مختلفی بیان شده است.
این مطالبه بارها در تجمعات اعتراضی و همین تحصن اخیر معلمان نیز روی پلاکاردهایی در دست آنان و با عباراتی همچون : « از فرق می نالیم نه از فقر » و « حداقل فقر را عادلانه تقسیم کنید » و ... مشاهده شده است.
▫️با این حال نه تنها در طول همه این سالها هیچ مسئولی به این پرسش که :
« چرا در حالی که کارکنان بیشتر دستگاههای دولتی از سقف امتیازات حقوقی و رفاهی مندرج در قانون مدیریت خدمات کشوری بهره مند هستند، اما معلمانی که می گوئید شانی فراتر از "کارمندی" دارند، از حداقل این امتیازات هم برخوردار نیستند؟ » پاسخی نداده است، بلکه این پرسش در مواردی از سوی برخی مسئولان آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس هم مطرح شده است.
▫️در همین ارتباط محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در نامه ای سرگشاده مورخ ۲۱ فروردین ۹۷ به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از پرداختهای نامتعارف و از ۲/۵ تا ۶ برابر خارج از احکام کارگزینی به کارکنان دولت نوشت و صراحتاً خواستار رفع تبعیض بین معلمان و سایر کارکنان دولت شد. وزیر آموزش و پرورش در این نامه ضمن آنکه وجود نابرابری های عدیده در نظام پرداخت های مستمر و غیرمستمر را یکی از مهمترین عوامل نارضایتی در میان کارکنان دولت ذکر کرد، پیشنهاد تشکیل کارگروهی مشتمل از نمایندگانی از وزرا و شورای حقوق و دستمزد را نیز مطرح کرد و از معاون اول رئیس جمهور خواست که یک نظام برنامه ای برای کاهش نابرابری در پرداخت های مستمر و غیرمستمر کارکنان دولت تهیه و عنداللزوم به تصویب هیأت وزیران برسد.
▫️اما پس از گذشت بیش از ۷ ماه از انتشار این نامه، نه تنها معاون اول رئیس جمهور پاسخی به درخواست وزیر آموزش و پرورش نداده است - یا حداقل پاسخ این نامه منتشر نشده است - بلکه در کمال ناباوری و در حالی که اعتراضات معلمان به چنین تبعیض هایی رو به افزایش است، دولت نیز با افزایش صدور مجوزهای مختلفِ پرداخت های مستمر و غیرمستمر به برخی دستگاه های دولتی همچنان آگاهانه به این نابرابری ها دامن می زند!
و سخن آخر اینکه اگر درخواست وزیر آموزش و پرورش در این نامه، یک مطالبه ی جدی از دولت باشد، در این صورت شایسته است مسئولان دولت نیز به جای سکوت در مقابل اعتراضات اخیر فرهنگیان، حداقل در پیگیریِ مطالبه وزیر دولت، جدیت لازم را داشته باشند.
#شهرامجمالی، معلم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🔴 دریافت فوری اخبار آموزش و پرورش 👇
🆔 eitaa.com/joinchat/1246101504C337d88e1e8
•┈┈••✾•🌿🍂🌸🍂🌿•✾••┈┈•
barnamehdey97.pdf
5.95M
🆕✅برنامه امتحانات نهایی کلیه رشتههای تحصیلی دورههای متوسطه (نظری ، فنی و حرفهای) و پیش دانشگاهی و پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه دیماه سال تحصیلی ۹۸-۹۷
#فوروارد_کنید
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🔴 دریافت اخبار آموزش و پرورش 👇
🆔 eitaa.com/joinchat/1246101504C337d88e1e8
•┈┈••✾•🌿🍂🌸🍂🌿•✾••┈┈•