eitaa logo
شبکه‌ی نظارت مردم بر دولت
680 دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
3.2هزار ویدیو
5 فایل
تولید محتوا در فضای مجازی و #جهاد_تبیین برای روشنگریِ آحادِ جامعه به ویژه نسلِ جوان، یک وظیفه‌ی دائمی است. شما هم با انتشار اخبار این کانال، یاریگر ما باشید. خط قرمز مدیران این کانال، صحت اطلاعات منتشره است ادمین پاسخگو: @Mojahed_tabien
مشاهده در ایتا
دانلود
عراقچی عازم دمشق شد 🔹سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان، برای رایزنی با مقام‌های عالیرتبه‌ی سوریه در مورد مسائل منطقه‌، به ویژه تحولات اخیر در این کشور، عصر امروز یکشنبه، در راس هیاتی عازم دمشق شد. شبکه‌ی نظارت مردم بر دولت http://eitaa.com/nezarate_mardom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تروریست‌ها از هلاکت ۸۰ نفر از عناصر خود، در میدان باسل شهر حلب به عنوان «کشتار» یاد کردند... این ویدئو در حالی منتشر می‌شود که بمب‌ها درست به تجمع تروریست‌ها در این میدان برخورد کرد... هر چند متاسفانه نمی‌شود منکر کشته شدن شهروندان هم شد... خودشان نوشته‌اند ۳۰ نفر!! شبکه‌ی نظارت مردم بر دولت http://eitaa.com/nezarate_mardom
مهم‌ترین اخبار جعلی که در روزهای گذشته منتشر شد. شبکه‌ی نظارت مردم بر دولت http://eitaa.com/nezarate_mardom
‌جریمهٔ کشف‌حجاب در قانون، به چه صورت است؟ 🔹در قانون حجاب، جریمهٔ عابران متخلف تنها در صورتی است که فرد روسری، شال یا امثال آن را بر سر نداشته باشد. در این حالت فردی که تصویرش از طریق سامانه‌های هوشمند به‌صورت «قطعی» احراز هویت شده، بدون احتیاج به مراجعهٔ حضوری با پیامک اخطار مواجه می‌شود و جریمهٔ ۵ میلیون تومانی‌اش معلق است و در صورت تکرارنکردنِ تخلف، بخشیده می‌شود؛ اما در صورت تکرار تخلف توسط فرد برای بار دوم، علاوه بر ۱۰ میلیون تومان جریمه، ۵ میلیون تومان جریمهٔ معلق هم دریافت می‌شود. 🔹افرادی که اصرار بر تردد بدون شال و روسری و امثال آن داشته باشند، درصورتی‌که این اتفاق برای بار سوم بیفتد، این بار «تخلف» به «جرم» تبدیل می‌شود و به‌دستور قضایی فرد از ۲۰ تا ۸۰ میلیون تومان به تشخیص قاضی جریمه می‌شود؛ در صورت تکرار برای بار چهارم مبلغ به ۸۰ تا ۱۶۵ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند. 🔹در خصوص افراد زیر ۱۸ سال مسئله متفاوت است و نوجوانان در صورت تخلف، به تشخیص قاضی می‌توانند به‌جای جرایم مالی، با اقدامات تربیتی همچون برنامه‌های آموزشی و تربیتی و مشاوره روبه‌رو شوند. 🔹همچنین در قانون حجاب برخلاف روند گذشته، قانون‌گذار با جریمه‌های سنگین سراغ دانه‌درشت‌ها رفته و به‌طور مثال سلبریتی‌هایی که جریمهٔ ۱.۵ میلیون تومانی آن‌ها پیش‌تر مورد تمسخر قرار گرفته بود، در قانون جدید در صورت ترویج برهنگی با جریمه‌های چندصد میلیونی مواجه خواهند شد. شبکه‌ی نظارت مردم بر دولت http://eitaa.com/nezarate_mardom
🔰تله مذاکره برای مهار ایران در منطقه/ بخش اول 🔸دولت چهاردهم، در بازگشت به مذاکرات هسته‌ای با غرب، دچار چندین خطای راهبردی شده است. 🔹باز هم مذاکره؛ کلیدواژه تکراری و راهبرد بی حاصل و خسارتبار دولتهای یازدهم و دوازدهم که این‌بار دولت چهاردهم به دنبال آن است! در شرایطی که از یکسو تجربه‌ی تلخ برجام با همه‌ی بدعهدی‌های طرف اروپایی و آمریکایی و همه‌ی خسارتهایی که به صنعت هسته‌ای کشور زده است، جلوی چشم ماست و از سوی دیگر، وضعیت دنیا و منطقه طی یکسال گذشته و در دوران پسا طوفان‌الاقصی کاملا دگرگون شده است، دولتمردان دولت پزشکیان، در رویکردی مرتجعانه، همچنان دلخوش به مذاکره با اروپا و آمریکا برای حل مشکلات اقتصادی کشور هستند! 🔹رسانه‌های دولتی هم پرطمطراق، از عزم دیپلماسی برای پا گذاشتن در میدان مذاکرات سخن می‌گویند. طی روزهای گذشته ابتدا منابع خارجی و در پی آن، منابع رسمی خبر از نشست مشترک ایران و سه کشور اروپایی در سطح معاونان وزرا داده‌اند که بنا بود روز گذشته (جمعه) برگزر شود. مجید تخت روانچی، معاون سیاسی عراقچی، نماینده‌ی ایران در مذاکرات روز جمعه بود. او و کاظم غریب‌آبادی معاون حقوقی و بین‌الملل وزیر امور خارجه، پنج‌شنبه گذشته با انریکه مورا معاون مسئول روابط خارجی اتحادیه اروپا دیدار کردند. عباس عراقچی وزیر امور خارجه، از مذاکرات هسته‌ای در چارچوبی جدید سخن می گوید. تیم عراقچی، پیگیری مذاکرات هسته‌ای بر سر رفع تحریمها را از مهم‌ترین دغدغه‌های خود عنوان می کنند که در آغازین روزهای فعالیت خود، با آن مواجه شده‌اند. 🔹در این مسیر، دولت پزشکیان دچار چندین خطای راهبردی شده است. اولین خطای دولت، ارتجاع به مسیر امتحان شده و شکست خورده‌ی مذاکره است. در دو دولت روحانی، هشت سال زندگی و معیشت مردم را به مذاکرات گره زدند و کل انرژی و سرمایه‌ی دولت را بر سر مذاکره قمار کردند؛ اما نتیجه چه شد؟ آیا تحریمها لغو شد؟ فروش نفت افزایش یافت؟ ارزش پول ملی افزایش یافت؟ گرانی برطرف شد؟ 🔹بسیاری از ادعاهای دولت روحانی را شهید رئیسی جامه‌ی عمل پوشاند؛ آن هم با رویکردی کاملا مخالف رویکرد روحانی در مذاکره با غربیها: افزایش تبادلات اقتصادی کشور، عضویت در بریکس و شانگهای، گسترش روابط با چین و روسیه، افزایش چندین برابری فروش نفت در سه سال عمر دولت رئیسی در شرایطی اتفاق افتاد که نه مساله‌ی اف‌ای‌تی‌اف حل شده بود، نه مذاکره‌ای صورت گرفته بود؛ چرا دولت چهاردهم اصرار بر تکرار این خطای مهلک دارد؟ 🔹خطای دیگر دولت، برجسته کردن مجدد مساله‌ی هسته‌ای ایران است! در حالیکه ماجرای هسته‌ای تقریبا بین ما و غرب تمام شده بود و ما در حال طی مسیر خود هستیم و غربیها هم استراتژی خود در مواجهه با ما را تغییر داده بودند، این خطای راهبردی موجب شده غربیها مجددا ادعاهای گذشته‌ی خود در مورد رفتارهای منطقه‌ای ایران تکرار کنند و همان مسیر برجامهای ۲ و ۳ را دنبال نمایند! 🔹در شرایطی که در دوران پسا طوفان‌الاقصی، کارشناسان معتقدند در راستای ایجاد بازدارندگی جدید، باید در دکترین هسته‌ای خود تغییراتی ایجاد کنیم و مساله‌ی سلاح هسته‌ای در دستور کار نهادهای عالی نظام قرار گیرد، عباس عراقچی، این رویکرد را به مذاکره گره زده است و به غربیها پیغام می‌دهد بیایید مذاکره کنیم تا رویکرد ما تغییر نکند! عباس عراقچی، وزیر امور خارجه‌ی ایران در مصاحبه‌ای با روزنامه‌ی گاردین که در آستانه‌ی مذاکرات ایران با انگلیس، فرانسه و آلمان منتشر شد، هشدار داده که ناامیدی در تهران، از تعهدات انجام نشده مانند لغو تحریم‌ها، به بحث در مورد این‌که آیا تهران باید سیاست هسته‌‌ای خود را تغییر دهد یا خیر، دامن زده است. او به این روزنامه‌ی بریتانیایی گفت: «ما در حال حاضر قصد نداریم [غنی‌سازی را] فراتر از ۶۰ درصد پیش ببریم و این تصمیم ما در حال حاضر است». با این حال، او افزود: «این بحث در ایران و بیش‌تر در سطح نخبگان در جریان است که... آیا ما باید دکترین هسته‌ای خود را تغییر دهیم یا خیر... زیرا تاکنون ثابت شده است که در عمل ناکافی است» 🔹در همین حال انریکه مورا معاون مسئول روابط خارجی اتحادیه اروپا که پنجشنبه با نمایندگان ایران دیدار داشت، در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشت که آنها یک «تبادل نظر صریح داشته‌اند... در مورد حمایت نظامی ایران از روسیه که باید متوقف شود، موضوع هسته ای که نیاز به راه حل دیپلماتیک دارد، تنش‌های منطقه‌ای (برای جلوگیری از تشدید تنش بیش‌تر از سوی همه طرف‌ها) و مسائل حقوق بشری». یعنی از همین ابتدای کار، اروپاییها همان حرفهای برجامهای ۲ و ۳ یعنی مباحث دفاعی و منطقه‌ای ایران را به بحث گذاشته‌اند. منبع: هفته‌نامه‌ی ۹ دی ادامه دارد... شبکه‌ی نظارت مردم بر دولت http://eitaa.com/nezarate_mardom
شبکه‌ی نظارت مردم بر دولت
🔰تله مذاکره برای مهار ایران در منطقه/ بخش اول 🔸دولت چهاردهم، در بازگشت به مذاکرات هسته‌ای با غرب، د
🔰تله‌ مذاکره برای مهار ایران در منطقه/ بخش دوم و پایانی 🔹خطای دیگر دولت در همینجاست که فکر می‌کنند مساله‌ اروپا و آمریکا با ما همچنان هسته‌ای است؛ در حالیکه آنها از این ماجرا عبور کرده‌اند و با راهبردها و ظرفیتهای نظامی و دفاعی ما کار دارند. علاوه بر اعتراف صریح مورا به این قضیه، تحلیل فرامتنی قطعنامه‌ شورای حکام هم همین امر را اثبات می‌کند. علی‌رغم خوش‌بینی و ساده‌انگاری دولت به اروپاییها، دو هفته قبل، شورای حکام قطعنامه‌ای علیه ایران صادر کرد. این قطعنامه جزییات مهمی داشت. 🔹این قطعنامه نشان می‌دهد که غرب و آمریکا در تدارک حمایت عملی از اسراییل و تشدید جنگ منطقه‌ای هستند و پیشاپیش، قصد مهار ایران را دارند. همچنین تشدید جنگ سنگین غزه و کنشگری موفق جبهه‌ مقاومت به رهبری ایران و فرضیه‌های تصاعد جنگ، اسراییل و آمریکا را به فکر کنترل شدیدتر ایران انداخته است. در قطعنامهٔ ضد ایرانیِ ارائه‌شده به شورای حکام، به ایران تا بهار ۱۴۰۴ مهلت همکاری با آژانس داده شده که طبعا زمان ایران کم است. در قطعنامه، با اشاره به آنچه «نگرانی عمیق مدیرکل» نامیده شده آمده است، مواد هسته‌ای اعلام نشده در چند مکان اعلام نشده در ایران وجود داشته است و مکان‌های فعلی آن، برای آژانس شناخته‌شده نیست و ادعا شده، مواد هسته‌ای مورد استفاده در ایران، طبق مقررات توافقنامه‌ پادمان NPT ایران اعلام نشده است. 🔹این در حالی است که رافائل گروسی برخی ادعاها درباره تأسیسات ایران را رد کرده بود؛ از جمله اینکه مدیرکل آژانس بین‌الملل انرژی اتمی، در پاسخ به سؤالی درباره‌ حمله‌ ادعایی اسرائیل به پارچین گفت: آژانس این مکان را به عنوان تأسیسات هسته‌ای درنظر نمی‌گیرد و ما هیچ نشانه‌ای نداریم که مؤید وجود مواد هسته‌ای در اینجا مکان باشد. تناقض قطعنامه با اظهارات گروسی نشان می‌دهد رفتار غیرفنی و سیاسی‌کاری، بر فضای حاکم بر قطعنامه‌ غلبه دارد و قطعنامه، بدون اثبات اشکال فنی و صرفا تحت تأثیر انگیزه‌های سیاسی برای اعمال فشار شدید بر ایران در شرایط نبرد منطقه‌ای صادر شده است. 🔻تحلیل فرامتنی قطعنامه و پیامدهای استراتژیک و منطقه‌ای آن: تصویب قطعنامه‌ اخیر علیه ایران، هرچند در ظاهر شباهت‌هایی با قطعنامه‌های پیشین دارد، اما بررسی دقیق‌تر نشان می‌دهد که در بستر یک استراتژی متفاوت غرب قابل تحلیل است. این قطعنامه در شرایطی تصویب شده که سیاست‌های فشار حداکثری در حال بازتعریف و تقویت هستند و روندی تصاعدی را در برخورد با ایران دنبال می‌کنند. - محتوای قطعنامه‌ جدید، تفاوت چشمگیری با قطعنامه‌های پیشین ندارد. اما تصویب آن در کنار دور تازه تحریم‌ها و موضع‌گیری‌های تندتر اروپایی‌ها نشان از یک تغییر تاکتیکی دارد. غرب، به ویژه در حوزه‌‌ی برنامه‌‌ی هسته‌ای و نفوذ منطقه‌ای ایران، به این نتیجه رسیده که رویکرد سنتی کنترل تنش، دیگر کارآمد نیست و نیاز به یک راهبرد متفاوت وجود دارد. - تصویب این قطعنامه، به نوعی می‌تواند زمینه‌سازی برای اقدامات جدی‌تر، از جمله استفاده از مکانیسم ماشه با استفاده از حفره‌های برجام باشد. این قطعنامه، ابزاری برای تغییر معادلات بین‌المللی و آماده‌سازی افکار عمومی جهان برای گام‌های بعدی محسوب می‌شوند. - غرب، به‌ویژه آمریکا و اروپا، با ابزارهایی چون تحریم‌های شدیدتر و حتی تهدیدات نظامی، به دنبال تغییر محاسبات ایران است. غرب از اختلافات داخلی مدیران ارشد ایران در نحوه‌‌ی مواجهه‌ی با غرب و اسراییل مطلع است و روی آن حساب کرده است. (دقت کنید). - با توجه به این شرایط، تنش میان ایران و غرب به‌ویژه در ماههای پیش رو شدیدتر خواهد شد و دو طرف، به سمت یک تقابل بیشتر پیش می‌روند. تصویب این قطعنامه، بخشی از یک استراتژی گسترده‌تر و چندبعدی علیه ایران، به عنوان رهبر جبهه‌‌ی مقاومت است و فراتر از صرفاً اعمال فشار بر برنامه‌ی هسته‌ای ایران است. هدف راهبردی آنها، بازتعریف معادلات قدرت در منطقه و در نهایت تغییر رفتار ایران در پرونده‌های کلیدی، نظیر جنگ غزه و لبنان است. 🔹بنابراین، ایران با درک این رویکرد جدید، باید به ارزیابی مجدد سیاست‌ها و استراتژی‌های خود بپردازد و هرگز در مقابل فشارهای تصاعدی، کوچکترین انفعال و ضعفی نشان ندهد و راهکارهایی منسجم، غافلگیرکننده، خلاقانه و مؤثرتر ارائه دهد. نتیجه آنکه مساله‌‌ی اصلی غرب و قطعنامه‌‌ی شورای حکام در قبال ایران، به هیچ وجه هسته‌ای نیست. مساله‌‌ی اصلی آمریکا و اروپا با ما، بر سر منطقه و جبهه‌‌ی مقاومت است. آنها به دنبال این هستند که عدم دستاورد خود در منطقه را با تغییر میدان بازی، جبران کنند و پرونده‌ هسته‌ای ایران، مجددا بهانه‌ای شده برای مهار ایران در منطقه! آیا دولتمردان و مدیران دیپلماسی دولت چهاردهم، به این نقشه و طراحی، آگاهی و توجه دارند؟ 🔺منبع: هفته‌نامه ۹ دی شبکه‌ی نظارت مردم بر دولت http://eitaa.com/nezarate_mardom
امیرحسین ثابتی نماینده‌ی مجلس: 🔹حداقل سه نفر دیگر از معاونان پزشکیان نیز خانواده‌هایشان دو تابعیتی‌اند؛ طبق قانون حضورشان در دولت جرم است. شبکه‌ی نظارت مردم بر دولت http://eitaa.com/nezarate_mardom
⭕️تجربه برجام کفایت می‌کند آقای ظریف! 🔹️آقای دکتر محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهور، روز گذشته مقاله‌ای در رسانه‌ی شورای روابط خارجی ایالات متحده‌ی آمریکا (فارین افیرز) منتشر و مواضعی ایراد کرده که چند نکته درباره آن قابل تامل است: 🔹️1- آقای ظریف نوشته که دولت آقای پزشکیان، آماده‌ی مدیریت تنش‌ها با آمریکاست و امید دارد مذاکراتی از موضع برابر در مسائل هسته‌ای و فراتر از آن با دولت ترامپ برگزار شود. این جمله، قلب مقاله‌ی آقای ظریف است و باقی مطالب را باید حاشیه دانست. نخستین پرسشی که دکتر ظریف باید بدان پاسخ دهد این است که چرا در میانه‌ی جنگ تمام عیار ارتش آمریکا علیه مقاومت، درخواست کتبی مذاکره به واشنگتن فرستاده است؟ آیا او از جانب شورای عالی امنیت ملی، چنین ماموریتی داشته است؟ رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حتی در مورد وزارت امور خارجه -در زمانی که آقای طریف وزیر خارجه بودند- تصریح فرمودند که وزارت امور خارجه، صرفا مجری مصوبات شورای عالی امنیت ملی است. آیا شورای عالی امنیت ملی، برای ارسال درخواست کتبی مذاکره با آمریکا در «مسائل هسته‌ای و فراتر از آن»، به آقای ظریف ماموریتی داده است؟ دومین پرسشی که ایشان باید پاسخ دهند این است که منظورشان از «مدیریت تنش با آمریکا» چیست؟ مگر ایران تنشی ایجاد کرده که بخواهد با مذاکره با آمریکا آن تنش را مدیریت کند؟ 🔹️شما با دولت آمریکا یک توافقی امضا کردید که به زودی تبدیل به یک تعهد یکجانبه از سوی تهران شد. آمریکا سردار بلندپایه‌ی شما را ترور کرد و رسما مسئولیت آن را بر عهده گرفت. آمریکا در غزه، مرتکب نسل‌کشی و در لبنان و سوریه و دیگر کشورهای منطقه، مرتکب جنایت شده و می‌شود. این تنش‌ها را می‌خواهید با مذاکره مدیریت کنید؟ مشکل آمریکا در ارتکاب این جنایت‌ها، این بوده که استدلال جنابعالی را نشنیده و شما می‌خواهید با مذاکره، واشنگتن را قانع کنید که جنایت نکند؟ 🔹️۲. آقای ظریف بلافاصله پس از اعلام آمادگی برای مذاکره، نوشته است که «ایران تسلیم خواسته‌های غیرمنطقی نخواهد شد». معنی این جمله آن است که مذاکره‌ای که ایشان از آن سخن می‌گویند، اساسا ربطی به جبران بدعهدی‌های آمریکا در برجام یا توقف جنایات آمریکا در منطقه ندارد. بلکه آمریکا یک سری خواسته دارد که ایران آماده‌ی مذاکره حول آنهاست! منتهی یک سری از این خواسته‌ها منطقی است، یک سری غیرمنطقی است و ایران تسلیم خواسته‌های غیرمنطقی نخواهد شد! آقای ظریف باید بفرمایند خواسته‌های منطقی آمریکا دقیقا کدامند؟ مقاله‌ی ایشان از جانب آمریکا خطاب به ایران است یا از جانب ایران خطاب به آمریکا؟ 🔹️۳. آقای ظریف نوشته‌اند که اگر غرب، رویکرد همکاری با ایران را رها نمی‌کرد، تعداد سانتریفیوژهای ایران افزایش نمی‌یافت و غنی‌سازی اورانیوم، از ۳.۵ درصد به بالای ۶۰ درصد نمی‌رسید. این سخن، حقیقتا حیرت‌انگیز است. آقای ظریف باید بفرمایند مگر بنا نبوده که ۱۰ سال پس از قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل (یعنی سال ۱۴۰۴)، تمامی محدودیت‌های هسته‌ای ایران رفع شود؟ چگونه است که ایشان می‌گویند اگر غرب رویکرد همکاری با ایران را رها نمی‌کرد، برنامه‌ی صلح آمیز هسته‌ای ایران متوقف شده بود؟ 🔹️۴. آقای ظریف نوشته‌اند: «توافق هسته‌ای، نمونه‌ای منحصربه‌فرد است و غرب باید به احیای آن بپردازد اما برای این کار، باید اقدامات مشخص و عملی ـــ شامل اقدامات سیاسی، قانونی و سرمایه‌گذاری‌های مشترک سودآور ـــ انجام دهد تا اطمینان حاصل کند که همان‌طور که وعده داده شده است، ایران می‌تواند به‌طور اقتصادی، از این توافق، بهره‌برداری کند». سوال این است که آیا غرب، منتظر نصیحت آقای ظریف بوده که تاکنون اجازه‌ی بهره‌مندی ایران از برجام را نداده است؟ یا اینکه ایشان علاقه دارند یک وعده‌ی توخالی دیگر از غربی‌ها بشنوند و تضمینی در حد امضای کری بگیرند و بار دیگر آنچه غربی‌ها می‌خواهند، تقدیمشان کنند؟ 🔹️۵. مطلب آقای ظریف برای فارین افیرز، بسیار نگران‌کننده است. نگران کننده است به این دلیل که معاون راهبردی رئیس جمهور، شناخت صحیحی از تحولات نظم جهانی ندارد. بجای اینکه در صدد مهندسی نظم جدید منطقه‌ای باشد، همچنان در مقام برطرف کردن خواسته‌های هژمون نظم قدیم است. 🔹️او درک معتبری از ماهیت آمریکا ندارد و نمی‌خواهد یا نمی‌تواند ببینید که آنکه در غزه نسل‌کشی می‌کند، اسرائیل نیست، خود آمریکاست. ظریف یک نگاه آرمان‌گرایانه و عاطفی به مناسبات بین‌المللی دارد و خیال می‌کند آنچه موجب تنش میان کشورها می‌شود، یک سری سوء تفاهم است که با گفت‌وگو و مذاکره قابل حل است! اما منافع ملی را نمی‌توان بر این دست تخیلات استوار کرد! تجربه‌ی برجام، کفایت می‌کند. شبکه‌ی نظارت مردم بر دولت http://eitaa.com/nezarate_mardom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ بی‌اطلاعی رئیس جمهور از مصوبه‌ی تلفیق درباره بنزین مجری: مجلس احازه واردات بنزین نداده... پزشکیان: پس (با مصوبه مجلس) بنزین گران می‌شود! یعنی گرانی بنزین با تصمیم مجلس است! از مجری محترم انقدر توقع نیست ولی از رئیس جمهور توقع هست که باید مصوبات کمیسیون تلفیق را رصد کند، خصوصا موضوع مهمی مثل افزایش قیمت بنزین. بنابر این توقع هست که بدون اطلاع اظهار نظر نکند. مصوبه کمیسیون تلفیق این است: (شناسه بودجه‌ای ۷۰۴۳۲) ت- به‌منظور تأمین فرآورده‌های نفتی مورد نیاز کشور، به شرکت‌های دولتی تابعه‌ی ذیربط وزارت نفت اجازه داده می‌شود با رعایت اصل پنجاه وسوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ضمن به‌کارگیری راهکارهای بهینه‌سازی و کاهش مصرف، نسبت به واردات فرآورده‌های نفتی اقدام کنند. آیا با این مصوبه کمیسیون تلفیق، واردات بنزین اجازه داده نشده؟! اینجا که به صراحت این اجازه داده شده است. شبکه‌ی نظارت مردم بر دولت http://eitaa.com/nezarate_mardom
شبکه‌ی نظارت مردم بر دولت
♻️ بی‌اطلاعی رئیس جمهور از مصوبه‌ی تلفیق درباره بنزین مجری: مجلس احازه واردات بنزین نداده... پزشکیا
8.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♻️ انتفاد رسایی نماینده‌ی مجلس از بی‌اطلاعی رئیس جمهور، نسبت به مصوبه‌ی کمیسیون تلفیق درباره بودجه/ آقای پزشکیان در ایام تبلیغات باید صادقانه صحبت می‌کردید/ مجلس به دولت اجازه واردات بنزین داده/ گرانی بنزین تصمیم دولت است گردن مجلس نیندازد 🔺 صادقانه حرف زدن، وقتش قبل از انتخابات بود که رئیس جمهور در تبلیغاتش بارها گفت من جلوی گرانی بنزین را می‌گیرم و اجازه‌ی گرانی بنزین را نمی‌دهم. خب! پای آن حرف بماند، یا اگر قرار است تغییری دهند، باید خودشان گردن بگیرند و بگویند من الآن می‌خواهم بنزین را گران کنم، اما این را گردن مجلس نیندازند. مصاحبه‌ی رییس جمهور را اینجا ببینید: https://eitaa.com/rasaee/16877 شبکه‌ی نظارت مردم بر دولت http://eitaa.com/nezarate_mardom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥برداشت اشتباه پزشکیان، از قانون جدید حجاب 🔹️ بانکی‌پور نماینده مجلس: مواردی که آقای رئیس‌جمهور با آن مخالف هستند، در این قانون وجود ندارد. شبکه‌ی نظارت مردم بر دولت http://eitaa.com/nezarate_mardom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 لجن‌مال کردن اسرائیل در قلب اروپا استکهلم، سوئد شبکه‌ی نظارت مردم بر دولت http://eitaa.com/nezarate_mardom