۫𝅘𝅥𝅯⎯ꥇꥇ𖫰ּׅׅ𝒯𝑎𝗇︎𝗂𖫰ᨘ۫𝑀𖫰ּׅ࣪࣪𝑒𝑙𝑜 𝑎𝑟𝑡 ּ۫
چرا فئودور انقد زشت شد چی نکنینسنبخبح😭😭😭
رفرنسشو میدیدیدبکسککس
۫𝅘𝅥𝅯⎯ꥇꥇ𖫰ּׅׅ𝒯𝑎𝗇︎𝗂𖫰ᨘ۫𝑀𖫰ּׅ࣪࣪𝑒𝑙𝑜 𝑎𝑟𝑡 ּ۫
چرا فئودور انقد زشت شد چی نکنینسنبخبح😭😭😭
یه اسپویل دیگه بکنم
میخوام وایب sun and moon داشته باشه بعد اره دیگه
۫𝅘𝅥𝅯⎯ꥇꥇ𖫰ּׅׅ𝒯𝑎𝗇︎𝗂𖫰ᨘ۫𝑀𖫰ּׅ࣪࣪𝑒𝑙𝑜 𝑎𝑟𝑡 ּ۫
داداش یارو کجا گولاخع