⭕️ تاریخ رند برای ما ۱۴۰۰/۵/۱۲ هست، نه ۹۹/۹/۹
👤 فامیل دور
🇮🇷@nimeyepenhan
بهترین کار این است که مشکلاتتان را برای مردم تعریف نکنید.
نیمی از آنها علاقهای به شنیدنش ندارند
و نیمی دیگر هم از شنیدن آن خوشحال میشوند
🇮🇷@nimeyepenhan
⭕️ یادتونه واعظی گفته بود اگر رئیسجمهور کرونا بگیرد و ۱۴روز در منزل بماند، به کشور لطمه وارد میشود؟!
آقای قالیباف کرونا گرفت، خودش رو توی ساختمون مجلس قرنطینه کرد، به کارهاش رسید، خوب شد، امروز هم رفت مجلس.
آقای واعظی! دیدی لطمهای به کشور وارد نشد؟
حالا پاشو از اون کاخ بیا بیرون!
👤 حاج حیدر
🇮🇷@nimeyepenhan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدئوی کوتاه از حادثه برای یک فروند Tu-134 در هنگام تیکاف
چیزی که در ویدئو مشخص است قبل از اقدام خلبان به بالا کشیدن دماغه یکی از موتور ها بشدت دود میکند و از کار میافتد و موتور باقیمانده نمیتواند لیفت کافی را فراهم کند.
🇮🇷@nimeyepenhan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حال و روز مرغ ۳۵ تومنی 😅
روحانی مچکریم...
🇮🇷@nimeyepenhan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚦تبلیغ نوستالژیک پژو ۲۰۶ در صداوسیما سال ۱۳۸۲
🔸آیا بنظرتون از خیلی از تبلیغات امروزی مخاطب را بیشتر جذب نمی کنه؟
📍یکی از مهم ترین نکاتش اینه که تلویزیون را معادل رادیو فرض نکرده. یعنی مخاطب حتما باید تبلیغ را ببیند و دنبال کند تا به مفهوم آن پی
ببرد.
📍در حقیقت از پرحرفی و زیاده گویی تبلیغات امروزی خبری در این تبلیغ نیست و خط داستانی جالبی دارد.
🇮🇷@nimeyepenhan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ با رویش ناگزیر جوانه ها چه میکنید...
🇮🇷@nimeyepenhan
.
تو این روزهای قرنطینه که تو خونه ایم میتونیم از طریق فضای مجازی با جاذبه های گردشگری کشورمون آشنا بشیم و برای سفرهامون در آینده بهتر برنامه ریزی کنیم.
آبشار گنجنامه با ۱۲ متر ارتفاع در مسیر صعود به ارتفاعات کوه الوند و در ۵ کیلومتری غرب همدان کنار کتیبههای گنجنامه قرار دارد. این آبشار دارای آب دائمی است که از درهٔ عباسآباد و گنجنامه میگذرد.
🇮🇷@nimeyepenhan
⭕️ سواد فضای مجازی
✴️حواسمان به #عنوان_سازی_ها باشد
«عنوان سازی» یکی از مهمترین و در عین حال موثرترین روش های رسانه ای برای تاثیر مشخص بر مخاطب است. با این روش رسانه می تواند به صورت هدفمند مفهوم موردنظر خود را در ذهن مخاطب ایجاد و ضمن #تکرار، آن را در ذهن نهادینه سازد.
آنچه در این روش رخ می دهد هدف گیری ضمیرناخودآگاه مخاطب است. در عنوان سازی، رسانه با استفاده از کلماتی با مفاهیم نزدیک بهم اما متفاوت در معنا، وارد عمل می شود و مخاطب بدون در نظر گرفتن بار معنایی متفاوت واژه ها، تحت تاثیر آنها قرار می گیرد. در اختتامیه جشنواره فیلم فجر ابراهیم حاتمی کیا اشاره ای به این روش رسانه ای داشت و القای عناوینی مثل ارگان و ... برای یک فیلم را استفاده از همین روش رسانه ای برای اثرگذاری بر ذهن مخاطب خواند.
به کلمات زیر دقت کنید و ببینید که به ظاهر همه آنها یک معنا دارند درحالی که در واقع بار معنایی و روانی هر کدام از کلمات با دیگری تفاوت دارد. همین عنوان سازی باعث می شود ما فردی را شهید اما بی بی سی کشته بخواند. همین روش باعث می شود ما برخی را منتقد اما رسانه هایی آنها را معترض بنامند. در ظاهر برای مخاطب هر دو اینها یکی است اما در عمل با یکدیگر فرق دارند.
✳️رزمنده ـ جنگجو ـ مبارز
✳️دولت ـ نظام ـ رژیم ـحکومت ــ حاکمیت
✳️واکنش ـ تلافي ـ دفاع
✳️عدم احراز صلاحیت ـ رد صلاحيت
✳️سانسورـ تحريف
✳️معترض ـ آشوبگر
✳️فرار ـ عقب نشيني
✳️اعتصاب ـ تحصن ـ تجمع ـ راهپیمایی ـ تظاهرات
✳️هلاکت ـ مرگ ـ وفات ـ شهادت
و......
#واژه_ها در اخبار، بی دلیل انتخاب نمی شوند. هر واژه بر روی مخاطب اثر خاص خود را دارد. حواسمان به واژه ها باشد!
🇮🇷@nimeyepenhan
آگهی قدیمی این آبمیوه گیری نارنجیارو پیدا کردم !
ولش می کردی میرفت تو کوچه میفتاد دنبال مردم😂
🇮🇷@nimeyepenhan