eitaa logo
نیروی قدس (جبهه مقاومت)
44.1هزار دنبال‌کننده
29.6هزار عکس
16.8هزار ویدیو
924 فایل
﷽ 🔰وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ در خدمتم 👇
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹🕊🌹🕊🌹🕊🌹🕊 💠 دعای حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه) ﷽ 🔆إِلَهِي عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْخَفَاءُ وَ انْكَشَفَ الْغِطَاءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجَاءُ وَ ضَاقَتِ الْأَرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمَاءُ وَ أَنْتَ الْمُسْتَعَانُ وَ إِلَيْكَ الْمُشْتَكَى وَ عَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِي الشِّدَّةِ وَ الرَّخَاءِ 🔅اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ🔅 🔆أُولِي الْأَمْرِ الَّذِينَ فَرَضْتَ عَلَيْنَا طَاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنَا بِذَلِكَ مَنْزِلَتَهُمْ 🔆فَفَرِّجْ عَنَّا بِحَقِّهِمْ فَرَجا عَاجِلا قَرِيبا كَلَمْحِ الْبَصَرِ أَوْ هُوَ أَقْرَبُ 🔅يَا مُحَمَّدُ يَا عَلِيُّ يَا عَلِيُّ يَا مُحَمَّدُ🔅 🔆اكْفِيَانِي فَإِنَّكُمَا كَافِيَانِ وَ انْصُرَانِي فَإِنَّكُمَا نَاصِرَانِ 🔆يَا مَوْلانَا يَا صَاحِبَ الزَّمَانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ أَدْرِكْنِي أَدْرِكْنِي أَدْرِكْنِي السَّاعَةَ السَّاعَةَ السَّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ🙏 بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِينَ🌷 💐💐💐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بزم دلدادگےِ عبد به خالق سحر استـــ هر ڪه غافل شود از آن ز خودش بےخبر استـــ بهترین وقتـــ،سحرگاه بوَد بهر دعا سعے ڪن قدر بدانے ڪه زمان در گذر استـــ ندهد سود تو را خُفتن و غفلتـــ ز سحر گر ڪه بیدار نباشے همه عمرتـــ ضرر استـــ گر چه باشد به شبــ‌ـ و روز نَوافل بسیار لیڪ در نیمۀ شبـــ نافله حالے دگر استـــ چو بخوانے ز دل سوخته شبـــ جوشن را این دعا بهر تو بر آتش دوزخ سپر استـــ گشته پیغمبر خاتم به تَهجُّد مأمور زان ڪه در هر دو جهان رهبر جنّ و بشر استـــ مرغ روحتـــ چو اسیر استـــ به زندان هوس بهر رَستن ز قفس نالۀ شبـــ بال و پر استـــ خوش بوَد در همه اوقاتـــ بخوانے قرآن لیڪ در وقتـــ سحر لذّت آن بیشتر استـــ گر ز اشڪتـــ نڪنے باغ ضمیرتـــ سیرابـــ نخل ایمان تو در هر دو سرا بےثمر استـــ گریه و ناله به درگاه الهے بنماے ڪه خدا در دل بشڪسته و چشمان تر استـــ گر نباشد به دلتـــ خوف و رجائے اے دوستـــ گریه و آه و فغان نزد خدا بے اثر استـــ آنچه بخشد به تو در هر دو جهان خیر(سعید) سحر استـــ و سحر استـــ و سحر استـــ و سحر استـــ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
142986_226.mp3
4.17M
📖 ترتیل سریع جزء ۱۹ قرآن کریم 🎙 قاری محترم استاد معتز آقایی ❤️ 👌 💢 حجم: ۴ مگابایت ⏰ زمان: ۳۳:۲۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یا عَلی! صَبَرْتَ وَ احْتَسَبْتَ حَتّى اَتیکَ الْیَقینُ... کعبه مهدت بود و مَـــثَلت بود بین مـردم پس ای کعبه ی ترک برداشته در محراب... همــراه ســـرت دل ایــن مــــــردم شـکست😔 زخم ات اذان حزن داد و نماز اشک اقامه کردیم دیگر زخمت را نمیشد بست و طبیب دردی به نام علی را میان پارچه بست چنین ارکان هدایت در هم شکست که جز هق هق از ملائک بر نمی آمد دنیا پشت کرد به مردم و زین پس سعادت بعید است و بلا طولانی به هر نامت که صدا زدیم خدایمان اجابت کرد... «تَهَدَّمَت وَ اللهِ اَرکانُ الهُدیٰ....قُتِلَ عَلیٌّ المُرتَضیٰ»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 ویژگی‌ها وخصوصیات امام زمان(عج) 🔵 قسمت 8⃣ ۷۱-خدای تعالی راضی شده است که آن حضرت خلیفه و جانشین او در روی زمینش (یا در کل ماسوی الله) باشد. ۷۲-امام زمان علیه‌السلام حجت خدای تعالی بر کل مخلوقش می‌باشد؛ در روایت داریم که خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام بر هر کس که در روی زمین و در زیر آسمان است حجت هستند. ۷۳-آن حضرت یاری کننده‌ی دین خداست؛ خدای تعالی توفیق کامل یاری دینش را به آن حضرت عنایت فرموده است. ۷۴-آن حضرت است که دین خدا را به طور کامل می‌آورد و اجرا می‌نماید. ۷۵-حکمت خدای تعالی در آن حضرت به ودیعه گذاشته شده است؛ حقایق و ملکوت تمام عالم را خدای تعالی به امام زمان ارواحنا فداه عنایت فرموده است و آن حضرت را منبع حکمت خودش قرار داده است. ۷۶-ایشان بیان کننده‌ی و توضیح دهنده‌ی وحی الهی است؛ تمام آنچه خدای تعالی بر همه‌ی پیامبران که مهمترین آن، وحی ای است که بر رسول اکرم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله شده است را برای انسان‌ها بیان می‌فرماید و توضیح می‌دهد و حقیقتش را برای ما آشکار می‌فرماید. ۷۷-آن حضرت رکن توحید است؛ این از مهمترین معارفی است که مربوط به امام زمان علیه‌الصلاه و السلام می‌باشد و به طور خلاصه معنایش این است که اگر آن حضرت نباشد خدای تعالی به توحید شناخته نمی‌شود و رکن و اساس توحید از بین می‌رود. ۷۸-امام زمان علیه‌السلام شاهد بر تمام خلق است؛ همان‌طور که خدای تعالی می‌فرماید: «وَ قُلِ اعْمَلُوا فَسَیَرَى اللَّهُ عَمَلَکُمْ وَ رَسُولُهُ وَ الْمُؤْمِنُون‏» سوره توبه، آیه105؛ بگو هر کار می‌خواهید انجام دهید پس به زودی خدا و رسولش و مؤمنین کار شما را می‌بینند. که منظور از مؤمنین انوار مقدسه‌ی اهل بیت علیهم‌السلام و از جمله حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه می باشند. ۷۹-امام زمان ارواحنا فداه نشانه‌ی خدای تعالی برای بندگانش می‌باشد؛ اگر کسی بخواهد خدای تعالی را به طور کامل بشناسد، امام عصر ارواحنا فداه نشانه‌ی کامل الهی است. ۸۰-آن حضرت محل نور خدای تعالی و نور دهنده‌ی بلاد است؛ تمامی سرزمین‌ها با نور آن حضرت که نور الهی است آباد می‌شود.
4_5981292230889966388.mp3
1.42M
📼 استاد ‌‌ 📝 «یک لحظه تفکر» 📥 لینک دانلود سخنرانی کلیپ👇 🌐 t.me/Masafbox/3733
🔴 *پیامدهای‌ ناگوار افزایش‌ ۵۷ درصدی حقوق‌ کارگران* 🔹 براساس تصمیم شورای عالی کار، حقوق کارمندان و کارگران 57/4درصد افزایش یافت، و حداقل دستمزد ماهیانه از ۲میلیون و ۵۵۴هزار و ۹۵۰تومان به ۴میلیون و۱۷۹هزار و۷۵۰تومان رسید. در واقع حداقل دستمزد روزانه از ۸۸هزار تومان به ۱۳۹هزار تومان رسیده است. 🔸 اولین پیامد ناگوار افزایش 57درصدی حقوق کارگران این است که کارفرماها به‌دلیل عدم امکان تامین هزینه‌های کارگاه‌های خود، ناچار می‌شوند قیمت تولیدات یا خدمات خود را بالا ببرند. این افزایش قیمت‌ها مستقیما بر هزینه زندگی تاثیر خواهد گذاشت و قبل از هرکس دیگر، خود کارگران باید متحمل این افزایش هزینه‌ها شوند. ✅ دومین پیامد این است که کارفرمایان برای جلوگیری از تعطیل‌شدن کارگاه یا کارخانه خود، ناچار می‌شوند اقدام به تعدیل نیرو کنند. این اقدام نیز به زیان کارگران است، زیرا عده زیادی از آنها شغل خود را از دست می‌دهند. 🔹 پیامد سوم، تعطیلی بعضی کارگاه‌ها یا کارخانه‌ها یا موسسات تابع قانون کار به‌دلیل عدم امکان تامین هزینه‌های افزایش یافته است. این پیامد نیز به زیان کارگران است، چراکه عده زیادی از آنان بی‌کار می‌شوند و زندگی آنها دچار اختلال می‌شود. 💢 دولت از یک‌طرف برای ایجاد شغل و رفع بی‌کاری برنامه‌ریزی می‌کند و از طرف دیگر با تصمیم نادرست شورای عالی کار که خود نیز عضو آن است، عده‌ای را بی‌کار می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید | بیشترین تلاش شیطان در آخرالزّمان‼️ ⭕️ اگر ساختار امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه پیاده نکنیم، چه می‌شود؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 ویژگی‌ها وخصوصیات امام زمان(عج) 🔵 قسمت 9⃣ ۸۱-خدای تعالی آن حضرت را از هر لغزشی معصوم قرار داده است. ۸۲-خدای تعالی آن حضرت را از فتنه‌ها و بلاها در امان نگه داشته است؛ که در زیارت آل یس به آن حضرت خطاب می‌کنیم: السلام علیک ایها الامام المأمون؛ یعنی سلام بر شما ای امامی که در امن و حفاظت الهی هستی. ۸۳-خدای تعالی آن حضرت را از هر گونه ناپاکی پاک قرار داده است. ۸۴-حق با آن حضرت و از طرف آن حضرت و به سوی آن حضرت است؛ این نکته از اهمیت فوق‌العاده‌ای در رابطه با آن حضرت برخوردار است که حق جز در نزد امام عصر ارواحنا فداه پیدا نمی‌شود و وجود ندارد.امام عصر ارواحنا فداه اهل حق و معدن آن است. ۸۵-میراث نبوت در نزد آن حضرت است؛ هر آنچه که مربوط به نبوت است به ارث در خدمت آن حضرت است و در زمان ظهور آنها را برای انسانها آشکار می‌فرماید. ۸۶-بازگشت خلق به سوی آن حضرت است. ۸۷-حساب خلق با آن حضرت است؛ خدای تعالی چنین اراده کرده است که در روز قیامت نیز ائمه‌ی اطهار علیهم‌السلام و از جمله امام عصر ارواحنا فداه به امور مردم رسیدگی کنند، همان‌طور که درباره حضرت علی علیه‌السلام داریم قسیم الجنه و النار. ۸۸-فصل الخطاب و تمام کننده‌ی حقیقت در نزد آن حضرت است. ۸۹-آیات و نشانه‌های پروردگار در نزد آن حضرت است. ۹۰-اراده‌ی قطعی خدای تعالی در ارتباط با امام عصر ارواحنا فداه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 اذان صبح امروز در مسجد کوفه به آخرین اذان حیدر...😭 عجل لولیک الفرج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⛔⚠️ *واقعیاتی که باید بدانید.......* ⬅ *حتما بخونید.*✋ 💠 *کلیپهای زیادی درباره مقایسه برخی کشورهای حوزه خلیج فارس مانند امارات با ایران پخش شده که در آن به مطالب خلاف واقع و دروغ پرداخته و ذهن هموطنان عزیز ایرانی را دچار خطا و برداشت غیرواقعی نسبت به حقیقت کرده است. لازم دیدم در اینمورد به یک نمونه از شبهات دروغ پرداخته و مسئله را روشن کنم. پس خواهشمندم مطلب را با دقت تا آخر بخوانید و نشر دهید.* ❌ *متن شبهه :* ⬅ *کلیپی از سخنرانی امام خمینی در ابتدای انقلاب پخش کرده و سپس در ادامه بقول شیخ زاید مؤسس امارات می گوید :در امارات مسکن را مجانی کردیم ! تحصیل را مجانی کردیم ! درمان را مجانی کردیم ! تمام نیازهای زندگی را مجانی کردیم ! تمام مزارع را مجانی تقسیم کردیم ! فقط برای کاری که زحمت کشیدی افتخار کن ، قبل از اینکه کاری کنی حرف نزن ( کنایه به امام خمینی زده است.) و.....* 💠🌿🌸🌹🍀💠🌿🌸🍀******* ❌ *در پاسخ به دروغهای این کلیپ ، سری به سایتهای مختلف اینترنتی زده و درباره کشور امارات و سایر کشورهای عرب حوزه خلیج مطالبی را یافتم که بهتر است شما عزیزان هم مطلع باشید .* ⬅ ⭕ *دروغ مسکن* *مجانی امارات* : اجاره یک آپارتمان یک خوابه با امکانات معمولی مانند آب، برق، گاز : ۵۲۷ درهم است ، هر درهم امارات حدود ۱۱۴ هزار تومان . خودتان قیمت را حساب کنید. خرید هر متر زمین در مرکز شهر : ۹۸۱۴۰۸ درهم!! هرمتر خارج شهر : ۷۱۸۰۴۲ درهم!! ⭕ *دروغ تحصیل رایگان:* هزینه گرفتن لیسانس در امارات : ده هزار دلار تا ۲۵ هزار دلار هزینه فوق لیسانس در امارات : ۱۳ هزار دلار تا ۳۶ هزار دلار هزینه یک زندگی دانشجویی معمولی در امارات ماهیانه ۷۰۰ تا ۹۰۰ دلار است!! ⭕ *دروغ درمان مجانی در امارات:* درمان یک سرماخوردگی معمولی : ۲۴ درهم. آنتی بیوتیک ۱۲ عدد : ۶۹ درهم !!!! ویزیت دکتر : ۲۸۴ درهم!!!! که بسیار هزینه بالایی است. ⭕ *تقسیم مزارع امارات مجانی دروغ دیگر !!!!* ⭕ سایر هزینه ها در دبی و سایر شهرهای امارات: حمل و نقل ماهانه: ۱۸۰ درهم مترو ماهانه: ۲۵۱ درهم!! تاکسی معمولی: ۱۲ درهم بلیط سینما: ۴۴ درهم باشگاه ماهیانه: ۲۶۰ درهم! شلوار جین: ۱۷۷ درهم!! و...... ❌ *هزینه زندگی در امارات بالاست.* ****💠🌿🌸🍀💠🌿🌸🍀******** ⭕ *نکات مهم دیگر که جالبه بدونید:* کل جمعیت کویت +بحرین + عمان + قطر + عربستان سعودی + امارات = ۵۷ میلیون نفر !! جمعیت ایران = ۸۵ میلیون نفر ⬅ یعنی جمعیت ایران حدودا یک و نیم برابر کل کشورهای عرب حوزه خلیج هست!! درآمد سالانه کل کشورهای عرب خلیج: ۱۶۳۸ میلیارد دلار درآمد سالانه ایران: ۴۱۳ میلیارد دلار ! یعنی درآمد کل کشورهای عرب خلیج: چهار برابر ایران است!! با جمعیت کمتر !!! ⭕ جمعیت کل امارات: ⬅نه میلیون و ششصد هزار نفر هست. یعنی از جمعیت تهران خیلی کمتر!! با درآمد بیشتر از ایران!! ❌ *ایران جنگ مخرب ۸ ساله با تمام دنیا را تجربه کرد و از اول انقلاب تحت تحریمهای بیسابقه و شدید اقتصادی غرب قرار داشت و دارد، با جمعیت بیشتر و درآمد کمتر ⬅ در حوزه دفاعی، صنعتی، علمی، پزشکی و درمان از همه اینها جلوتر است.*✋✌👌 ⭕ *قضاوت برای وجدانهای بیدار و آگاه بماند ./* 🌹 📚 *منابع برای تحقیق* 📚 *هزینه زندگی در دبی (امارات)*: 👇 https://www.hamimohajer.com/immigration/uae/cost-living 💠🌿🌸🍀💠🌿🌸🍀💠🌿🌸🍀
🔺طرح جالب یک روزنامه: شرح حال صنعت خودرو سازی این روزهای کشور...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صحبت‌های موهن و شرم‌آور فائزه هاشمی علیه پیامبر‌ اعظم (صلی‌الله علیه‌ وآله) 🔺 بعد از اظهارات متعدد ضدملّی «فائزه هاشمی رفسنجانی» و حمایت‌های متعدد او از تحریم‌های آمریکا و به‌ویژه ترامپ علیه مردم ایران، این بار فیلمی از او در فضای مجازی منتشر شده که محتوای آن اظهاراتی موهن درباره حضرت محمد (صلی‌الله علیه وآله) است. 🔸سخنان او به‌خصوص طی سال‌های اخیر همواره با واکنش‌های متعددی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. 🔸«فائزه هاشمی» پس از اظهار دوستی با عناصر فرقه ضالّه و سیاسی بهاییت، به هم‌سویی با ترامپ علیه مردم ایران رسید. 🔸با این حال کمتر کسی تصور می‌کرد او این کینه‌جویی‌ها را به اظهارات موهن درباره پیامبر اعظم (صلی‌الله علیه وآله) نیز بکشاند.
🔰 *احکام کاشت( چسباندن) مو، ناخن، مژه مصنوعی یا تاتوی روزه دار* 👇 لطفا پاسخ های ذیل را کامل و با دقت بخوانید 😇 1️⃣ *ایجاد مانع* بر روی پوست یا مو، برای وضوء و غسل *جایز نیست اما* 2️⃣ تشخیص اینکه *مانع از آب به پوست یا مو هست یا نه* به تشخیص آرایشگر و خود مکلّف است و 3️⃣ اگر چیزی *زیر پوست یا داخل چشم* قرار بگیرد یا صرف *رنگ* باشد *مانع نخواهد بود.* به هر حال 4️⃣ باید *مانع* برای وضوء و غسل *بر طرف شود* هر چند به سختی..و *الا غسل و وضوء باطل و در نتیجه روزه و نماز باطل خواهد بود* ⚠️ 5️⃣ اگر *مانع قابل جدا شدن نبود* باید غسل و وضوی *جبیره ای* گرفت. یعنی *اطراف مانع را شسته* و روی مانع با *دست تر* کشید و در این صورت روزه و نماز صحیح خواهد بود. 🔔 از سایت مراجع*
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
انفجار در مسجد شیعیان مزار شریف‼️ 🔹ظهر امروز هنگام اقامه نماز یک انفجار در بزرگترین مسجد شیعیان مزار شریف رخ داده است. 🔹شبکه «طلوع نیوز» به نقل از منابع بیمارستانی از شهادت پنج نفر و مجروح‌شدن ۶۵ نفر دیگر در انفجار مسجد شیعیان در مزارشریف خبر داد. 🔹الجزیره اما به نقل از منابع امنیتی گزارش داده در این انفجار، تاکنون هشت نفر شهید و ۴۰ نفر دیگر مجروح شده‌اند.
🔺عمروعاص های زمان...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ حتما ببینید! کلیپی که وصف حال این شب‌های ماست، فدای غربت حسین زمانمان 😔💔 👤 حاج‌محمود ؛ استاد ◾ ایام شهادت علیه السلام