eitaa logo
نیروی قدس (جبهه مقاومت)
44.1هزار دنبال‌کننده
29.6هزار عکس
16.8هزار ویدیو
924 فایل
﷽ 🔰وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ در خدمتم 👇
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تشرف سید ابوالحسن اصفهانی.MP3
18.86M
🔅طبق روال هر جمعه،روایت یکی از تشرّفات به محضر حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) با بیان دلنشین دلباخته "مهدیِ زهرا(علیهما السلام)" مرحوم شهید شیخ احمد (علیه الرحمه) 🔸این هفته: 5⃣تشرف آیت الله 🎙این سخنرانی زیبا و تأثیرگذار را از دست ندهید...🌹 التماس دعا👇 🤲اللهمـ عجل لولیڪ الفرج🤲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌷امام صادق علیه السلام: اگر مؤمن می‌دانست پاداش مصیبت و گرفتاری‌هایش چقدر است، آرزو می‌کرد که در دنیا با قیچی تکه تکه می‌شد. 📗کافی ۲:۲۲۵ ✍بعضی از گرفتاری ها و سختی ها به علت ظلم به دیگران و گناهان انسان است که در اینجور موارد پاداشی برای انسان نخواهد داشت و تا حدودی کفاره گناهان او می‌شود. مراقب باشیم به دیگران ظلم نکنیم و گناهی مرتکب نشویم و گرفتاری های ایجاد شده را برای خشنودی خدا تحمل کنیم و ناسپاسی نکنیم تا ان شاء الله پاداش های فراوان تحمل آنها را از دست ندهیم.
سخنرانی رهبر انقلاب در حرم امام خمینی (ره) 🔸مراسم سی‌وسومین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمةالله علیه) با سخنرانی رهبر انقلاب برگزار خواهد شد. 🔸این برنامه ساعت ۹ صبح روز شنبه چهاردهم خرداد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر امام خمینی(ره) آغاز می‌شود و سخنرانی رهبر انقلاب نیز حدود ساعت ۱۰ خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
غول کرونا زمین‌گیر شد 🔺 دیروز اولین روز بدون فوتی بعد از ۸۳۰ روز بود. 👤 وزیر بهداشت: 🔹 پس از ۲ سال و ۱۰۰ روز مقابله با کرونا، ایران نخستین روز بدون فوتی کرونا را تجربه کرد.
سلبریتی‌ها، کجایید؟ 🔻 کاربری در فضای مجازی نوشت: 🔸‏با تزریق آب مقطر، بعد از دو سال بدون فوتی ‎کرونا شدیم. 🔸کجا هستند اون سلبریتی‌هایی که با هشتگ SOS از آمریکا واکسن فایزری می‌خواستند که همین الان تو کشور خودش روزی ۱۳۰ تا فوتی می‌ده؟
📊 آخرین آمار جان‌باختگان روزانه کرونا در جهان | اولین روز بدون فوتی ناشی از کرونا در ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اولین دودی که به آسمان میرسد 🌷 امام صادق علیه السلام: کُندر مورد استفاده ی انبیاء بوده و مریم (س) از آن کمک می جست و هیچ دودی از دود کُندر زودتر به آسمان بالا نرود، و دودش شیطان و اجنه را میراند و بلا را دفع میکند پس از آن محروم نشوید. (مکارم الاخلاق ص ۱۸۷) 🟠 توصیه : جهت دفع انرژی‌های سنگین و منفی از منزل و محل کار، و فراری دادن مخلوقات غیر انسی از آن مکان، از دود کُندر استفاده کنید. 🔵 منازل آلوده به مخلوقات غیر انسی، انتشار دود کُندر در آن‌ها واجب است. 🟢 در روایات اهل البیت ( ع ) آمده است که اکثر جنیان شرور، از دود کُندر بشدت فراری هستند. ⚠️ نکته قابل توجه : این امر باعث می‌شود آنها یک بازه زمانی در آن مکان ورود نکنند و یا فعالیت‌هایشان در آن بازه زمانی کمتر شود. اما روش قطعی در دفع همیشگی آن‌ها از آن مکان محسوب نیست. و باید افراد ساکن در آن محل، همواره از گناه و معصیت و موسیقی حرام و ... اجتناب کنند.
✅ ازدواج بهنگام 🌷امام صادق علیه السلام فرمودند : روزی رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) بالای منبر رفت و پس از حمد و ثنای الهی فرمود : جبرئیل از پیشگاه الهی نزد من آمد و گفت دختران باکره مانند میوه روی درخت اند ، موقعی که می رسد اگر چیده نشود ، آفتاب فاسدش می کند و وزش باد آن را پراکنده می سازد ، همچنین دختران وقتی به حد بلوغ[جنسی] رسیدند و مانند زنان در خویشتن تمایل جنسی احساس کردند ، دارویی جز شوهر ندارند و اگر همسر نگیرند از فساد ایمن نیستند ، چرا که بشرند و بشر از خطا و لغزش مصون نیست. (فروع کافی ج۵ ص۳۳۷) ☑️ بلوغ جنسی برای ازدواج کفایت می کند، بقیه اقسام بلوغ بعد از ازدواج اتفاق می افتد. فقط با چند روز وقت گذاشتن و استفاده از تجربه های دیگران و آموختن مهارت های زندگی و کتاب های مفید در این زمینه و مروز آنها، به راحتی میتوان به بلوغ عقلی، اقتصادی، فرهنگی و ... رسید. همچنین دختر و پسر میتوانند در عقد باشند، هر زمان شرایط برای زندگی مستقل مهیا شد، آن زمان مستقل شوند. ❌متاسفانه با شعار بلوغ اجتماعی، بلوغ عقلی، بلوغ اقتصادی، بلوغ فرهنگی، بلوغ روانی و... چندین میلیون دختر ۳۵تا۵۰ساله بدون شوهر وجود دارد و از فواید و برکات ازدواج محروم شده اند. 💢گناه فساد جامعه به دامن کسانی هست که بدون اذن معصومین علیهم السلام و برخلاف کلام آنها به نظریه پردازی پرداختند و مانع ازدواج بهنگام دختران و پسران در اوایل بلوغ جنسی شدند.
| بهترین مدیر دنیا 🔹️۱۱۸۱ سال از غیبت می‌گذره... بالاخره یه روزی می‌فهمید که بهترین مدیر دنیا رو وحی به شما معرفی کرده. 🔺️ابتلائات آخرالزمانی، پیرامون مسائل روز 📥 لینک دانلود سخنرانی
🌺جمعه ها طبع من احساس تَغَزُّل دارد 🌺نا خود آگاه به سمت تو تمایُل دارد 🌺کاسۀ صبر دلم پُر شده از دوری تو 🌺تا به کِی این دل من بی تو تحمّل دارد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله: برای زن جایز نیست که شوهرش را به بیش از توانایی‌اش مجبور کند. 📙بحارالانوار ۱۰۳ ص۲۵۲
💌 مثل آغوش مادر
💙 اثر کینه و مخالفت با یکدیگر ایت الله جوادی آملی : ◻️در کلامی نورانی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می خوانیم: « ایّاکم و البغضاء فنّها الحالقة و لیست حالقة الشّعر، بل هی حالقة الدّین» فرمود: مبادا کینه و عداوت یکدیگر را در دل داشته باشید. فرمود: کینه و اختلاف، تیغی است در دست شما. این، دینتان را حلق می کند. اگر پوست هر روز حلق بشود، دیگر مویی روییده نمی شود. و اینچنین است که دینی باقی نمی ماند. این بیان پیغمبر است که فرمود: کینه و اختلاف و بغض موجب می شود که دینی باقی نماند. اگر دو نفر با هم کینه داشته باشند و علیه هم حرف بزنند و علیه هم کینه بورزند، هر روز تیغ در دستشان است و هر روز ریشه دین را تیغ می کند و چیزی از دین باقی نمی ماند.