آقای سید محمد هاشمی قائم مقام وزیر ارشاد فرموده اند:
🔹ما از معدود کشورهایی هستیم که این صنعت نمایش خانگی را در کشور به طور جدی داریم و افقهای روشنی را برای آن مشاهده میکنیم. باید حواسمان باشد در یک کشمکش سیاسی یا رقابتی این مزیت را تبدیل به یک چالش بیهوده نکنیم.
پ. ن:
با شناخت دقیقی که از جناب آقای هاشمی دارم، شنیدن این فرمایشات خیلی برای حقیر عجیب بود.
یکی از پاشنه آشیلهای سالهای اخیر، اتفاقا همین بحث نمایش خانگی بی در و پیکری است که هر نوع کثافت فکری را دارد به جامعه پمپاژ میکند.
سوالم اینجاست که وزارت ارشاد چه بلایی به سر نیروهای انقلابی و دلسوزی مثل شما آورده که به گفتن چنین مطالب نسنجیده ای رو آورده اید؟!
آیا جریان دغدغه مند و دلسوز نظام و انقلاب که به وضوح انحرافات آشکار فرهنگی در این دولت، خصوصا در موضوعات مرتبط با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را می بینندو فریاد میزنند، معرفی به دنبال کشمکش سیاسی هستند؟!
| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم |
💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی
🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید
♦️آرشیو پرونده ها (اینجا)
https://eitaa.com/parvandeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قاتلین اصلی سیدالشهدا علیه السلام، نه #یزیدیان، بلکه #صورتیانند.
#صورتی_مسلکانی چون #سلیمان_بن_صرد_خزاعی که با بهانه های واهی در بهنگام موعود، عرصه را خالی کرده و باعث اصلی خالی شدن لشکر حسینی شدند.
دیالوگ ماندگار سلیمان این است:
من قیام را تا پیش از رسیدن امامم،، مکروه میدانم، شما را هم توصیه به قیام نمیکنم!!!
چقدر شبیه این دیالوگ، این روزها به گوشتان رسیده است؟!
خطر #صورتیها از #یزیدیان به مراتب بیشتر است.
#زنگ_تاریخ
#آنتی_صورتی
| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم |
💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی
🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید
♦️آرشیو پرونده ها (اینجا)
https://eitaa.com/parvandeha
564.1K
سلام و احترام. وقت بخیر
عذر میخوام ببخشید در رابطه با سلیمان بن صرد خزاعی به طور کلی میشود میگفت این افراد بدتر از یزیدی ها و قاتلین امام حسین ع بودند؟
نهایتا اینها شهید میشوند گرچه به موقع نبوده و خونشون به هدر رفته اما عاقبت به شر هم نشدند و مثل یزیدیان مورد لعن قرار نگرفتند.
در زیارت عاشورا یزیدیان لعن میشوند و قاتل امام معرفی میشوند نه امثال سلیمان.
اما در متن شما فرمودید قاتلین اصلی سیدالشهدا ع یزیدیان نبودند بلکه صورتی ها بودند.
سربازانقلاب | سیدفخرالدین موسوی
سلام و احترام. وقت بخیر عذر میخوام ببخشید در رابطه با سلیمان بن صرد خزاعی به طور کلی میشود میگفت این
در تکمیل این جواب👇
در زیارت عاشورا داریم وَلَعَنَ اللّٰهُ أُمَّةً أَسْرَجَتْ وَأَلْجَمَتْ وَتَنَقَّبَتْ لِقِتالِكَ یعنی هر کسی بستر و زمینه قتل و شهادت اهل بیت را فراهم کند شریک در قتل است و ملعون واقع می شود و استناد روایی مراجعه شود به لهوف سید بن طاووس روایتی است از افرادی که در قبال شهادت مشاهده کننده بودند و نه شرکت و مساعی کننده مشمول جهنمد فقط سکوت کردند.
سربازانقلاب | سیدفخرالدین موسوی
در تکمیل این جواب👇 در زیارت عاشورا داریم وَلَعَنَ اللّٰهُ أُمَّةً أَسْرَجَتْ وَأَلْجَمَتْ وَتَنَقَّب
برای باز شدن بهتر بحث و نقش امثال سلیمان بن صرد در ایجاد واقعه کربلا، این فرمایشات رهبری هم باید دیده شود:
"زینب کبری سلاماللَّهعلیها در بازار کوفه، آن خطبهی عظیم را اساساً بر همین محور ایراد کرد:
«یا اهل الکوفه، یا اهل الختل و الغدر، أتبکون؟!».
مردم کوفه وقتی که سرِ مبارک امام حسین را بر روی نیزه مشاهده کردند و دختر علی را اسیر دیدند و فاجعه را از نزدیک لمس کردند، بنا به ضجّه و گریه کردند.
👈فرمود: «أتبکون؟!»؛ گریه میکنید؟! «فلا رقات الدمعه ولاهدئت الرنه»؛ گریهتان تمامی نداشته باشد. بعد فرمود: «انّما مثلکم کمثل التی نقضت غزلها من بعد قوة انکاثا تتّخذون ایمانکم دخلاً بینکم».
👈این، همان برگشت است؛ برگشت به قهقرا و عقبگرد.
شما مثل زنی هستید که پشمها یا پنبهها را با مغزل نخ میکند؛ بعد از آنکه این نخها آماده شد، دوباره شروع میکند نخها را از نو باز کردن و پنبه نمودن! شما در حقیقت نخهای رشتهی خود را پنبه کردید. این، همان برگشت است. این، عبرت است. هر جامعهی اسلامی، در معرض همین خطر هست."
سربازانقلاب | سیدفخرالدین موسوی
برای باز شدن بهتر بحث و نقش امثال سلیمان بن صرد در ایجاد واقعه کربلا، این فرمایشات رهبری هم باید دید
#تکمیل_بحث
مطلبی از استاد فقید صفایی حائری رحمةاللهعلیه را به این نکته تعمیم میدهم.
در طول تاريخ خيلىها از حسين سلاماللهعلیه ياد كردند و خون هم دادند.
بعد از عاشورا چهار هزار خون از توابين بر روى زمين ريخت. ولى اين خونها چه كرد؟
⚡️قطرههاى بنزين اگر در جايگاه خودش بنشيند حركت ايجاد میكند، اما خروارها بنزين آزاد، جز حرارت اثرى ندارد.❗️
⚡️در تاريخ آمده كه چهار هزار نفر از توابين آمدند و براى حسين خون دادند كه اگر در روز عاشورا اين كار را كرده بودند، كار حسين متفاوت مىشد و به آنجا نمىرسيد.❗️
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
#مطالبه_گری تا زمانی، مطالبه گری است و ارزشمند و البته مقدس، که مرز مشترکی با ادبیات دشمن پیدا نکند.
دشمن جایگاه قوا را میزند و ما گاهی به بهانه ظلمی که ممکن است به ما بشود، بجای زدن فردی که آن جایگاه را اشغال کرده است، خود آن جایگاه را میزنیم.
این یعنی دقیقا بازی کردن در پازل دشمن
| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم |
💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی
🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید
♦️آرشیو پرونده ها (اینجا)
https://eitaa.com/parvandeha
🔴 لطفاً ماله کش شبکه کثافت فرهنگی نشوید!
🔰سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی و قائممقام وزیر ارشاد:
" ما از معدود کشورهایی هستیم که این صنعت را در کشور به طور جدی داریم و افقهای روشنی را برای آن مشاهده میکنیم. باید حواسمان باشد در یک کشمکش سیاسی یا رقابتی این مزیت را تبدیل به یک چالش بیهوده نکنیم. نگاه ما به عرصه #نمایش_خانگی باید فرصت محور باشد. "/
http://www.Javann.ir/004xWM
✍پ.ن:
🔻مزیت؟ آن هم در مورد شبکه نمایش خانگی که تبدیل به محلی برای نمایش #کثافت و #ابتذال فرهنگی شده؟!
🔻سوال ما این است که اساساً ارتباط " کشمکش سیاسی و رقابتی " به این قضیه چیست؟!!!
🔻به طور کلی، دعوا بر سر این حرف ها نیست.
متاسفانه با استفاده از فضایی که زیر سایه جمهوری اسلامی برای شبکه نمایش خانگی در این سال ها ایجاد شد _ که البته در جای خودش غلط بود _ این شبکه به محلی برای رد شدن از برخی خطوط قرمز و هنجارهای جامعه تبدیل شد و به سمت ابتذال و #فاضلاب_فرهنگی کشیده شد.
⏪ این نوع سخنان که معاون وزیر ارشاد در مورد شبکه ابتذال خانگی می گوید، نزد مردم نوعی #ماله_کشی و ندیدن عمق قضیه تعبیر می شود.
در سال های گذشته، همین نگاه ها بوده که وضعیت فرهنگی ما را به اینجا رسانده که اکنون می بینیم!
بدون هیچ توضیحی، دوستان مطلع اگر اطلاعی دارند که منظور ایشان از آزادیهای مشروع و مطالبه ش از قوه قضائیه به چه معناست!؟
بنده هر چی فکر کردم نفهمیدم، منظورش چیه؟!
یعنی تا الان آزادیهای مشروع نداشتیم و حالا از قوه قضائیه میخواهیم که آزادیهای مشروع رو بیاد اجرایی کنه؟!
نقش قوه قضائیه در بسط این آزادیهای مشروع چیه؟!
اساسا آزادیهای نامشروع چیه؟!
آزادیهای مشروع چیه؟!
| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم |
💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی
🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید
♦️آرشیو پرونده ها (اینجا)
https://eitaa.com/parvandeha
کتاب جریان شناسی سیاسی گروهک تروریستی تکفیری داعش
نویسنده :
محمد سجاد شیرودی
معرفی کتاب:
بررسی رویکردهای مختلف پیرامون جریان ظهور و سقوط داعش در عراق و سوریه، ساختار و الگوی تشکیلاتی و سلسله مراتبی داعش، روش عملیاتی و فتح سرزمینی و همچنین استفاده بی سابقه آن از رسانه های تبلیغاتی آنلاین و فضای مجازی برای حضور در فراسوی مرزهای جغرافیایی از اهمیت بنیادینی در کتاب حاضر برخوردار است. این امور اخیر از اهمیت دو چندان برای نویسنده برخوردار است، زیرا این گروه تروریستی تکفیری دیگر چندان سلطه و حکومت بر سرزمینی را در قبضه خود ندارد، اما دارای یک سلطه در بستر فضای مجازی است و پس از دست رفتن نفوذ آن در عراق و سوریه، با تلاش مضاعف برای انتشار آراء و عقاید خود در این فضا همت گمارده و عزم خود را جزم کرده است تا از تمامی اقصی نقاط دهکده جهانی برای بسط ایدئولوژی، جذب نیرو و اقدامات تروریستی بهره ببرد.
این کتاب با استفاده از رویکرد توصیفی- تحلیلی و رجوع به منابع متنوعی شامل منابع سنتی (مطالعات، گزارش¬ها و کتاب¬ها به زبان انگلیسی و فارسی به علت فقدان آگاهی کامل از زبان عربی) و غیر سنتی (اغلب اطلاعات رسانه¬های اجتماعی) در شش فصل به شرح به بررسی چیستی و ماهیت داعش و سناریوی محتمل برای آیندۀ آن می پردازد.
لینک دریافت کتاب:
https://idpay.ir/shiroody/file/280627