eitaa logo
🚩سربازانقلاب| سیدفخرالدین موسوی
18.1هزار دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
2.9هزار ویدیو
274 فایل
🚩 درگاهی برای معرفی #شبکه_نفوذ @fakher56 گروه متصل: https://eitaa.com/joinchat/1366360084C09602dbad0 کانالهای دیگرم: @mostanadsazam @parvandeha @roshana_media
مشاهده در ایتا
دانلود
کارش قابل ستایش و تقدیر است. در هر کشور دیگری اگر این حجم از تخریب قوای امنیتی اتفاق می افتاد، خبر پیدا شدن جنازه اش تیتر اول رسانه ها میشد. تقدیر از این حیث که برهانی، خوب فهمیده است که را پر کرده است و هیچ دستگاهی هم نمی‌تواند با او کاری داشته باشد. نمونه های عینیش را هم که دارد می‌بیند. خودش هم که بعنوان استاد در دانشگاه قضایی مشغول تدریس است و کسی با او کاری ندارد. حتی اگر هم باشد در دادگاه این قوه، تبرئه می‌شود. پس چرا او خیالش از لجن پراکنی راحت نباشد؟! | يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایت کوتاهی از فعالیت شبانه روزی و جهادی تیم مهندسی (با همراهی کارشناسان جهادی شرکت آبفا) در اجرای خط لوله آبرسانی، به 80 روستای قم به طول 4 کیلومتر که در تاریخ 7 آذر 1402 به انجام رسید. 🇮🇷روابط عمومی بسیج سازندگی قم🇮🇷 🆔@sazandegi_qom http://rubika.ir/qomsazandegi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برش کوتاهی از مستند روایتی جذاب و متفاوت از یک خانواده نسخه کامل این مستند به زودی رونمایی خواهد شد. 🇮🇷روابط عمومی بسیج سازندگی قم🇮🇷 🆔@sazandegi_qom http://rubika.ir/qomsazandegi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برش کوتاهی از مستند 🔻روایت یک تولید روایتی جذاب از تبدیل یک چیز دور ریختنی به یک چیز دوست داشتنی😉 💪🏻بسیج حامی پر توان تولید کشور💪🏻 🇮🇷روابط عمومی بسیج سازندگی قم🇮🇷 🆔@sazandegi_qom http://rubika.ir/qomsazandegi
🔴مقام معظم رهبری دشمن از کار شهید شهریاری متحیر شد... شهید شهریارى بسیجى‌وار کار کرد. آن روزى که درها را به روى ملت ایران خواستند ببندند که محصول این رادیوداروها به دست مردم نرسد و جمهورى اسلامى دچار مشکل بشود و گفتند «نمیفروشیم» که این مرکز تهران تعطیل بشود، اینها - مرحوم شهید شهریارى - هم مشغول کار شدند، تلاش کردند، که بعد آمدند به ما گفتند که توانستیم بیست درصد را تولید کنیم، بعد هم آمدند به ما اطلاع دادند که ما لوله‌ى سوخت و صفحه‌ى سوخت را هم ساختیم؛ دشمن [متحیر] ماند. این کار کار بسیجى بود.» ۱۳۹۳/۰۹/۰۶ 📅 ۸ آذر، سالروز شهادت شهید دکتر مجید شهریاری دانشمند هسته‌ای کشور 🇮🇷روابط عمومی بسیج سازندگی قم🇮🇷 🆔@sazandegi_qom http://rubika.ir/qomsazandegi
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبر انقلاب، صبح امروز: حادثه تاریخ‌ساز طوفان‌الاقصی علیه رژیم صهیونیستی است اما آمریکازدایی است؛ طوفان‌الاقصی توانست جدول سیاست‌های آمریکا در منطقه را بهم بریزد و انشاءالله ادامه پیدا کند جدول را محو خواهد کرد. 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📩 منطق بسیج حداکثرسازی امکان مقاومت کشور در مقابل تهدیدها و خطرهاست/ چهل و چند سال کارنامه بسیج، درست بودن این هدفگیری را نشان میدهد ✏️ رهبر انقلاب هم اکنون در دیدار بسیجیان: بسیج یادگار گرانبهای امام برای کشور است. امام آفریننده‌ی بسیج و پدر بسیج است. در عین حال خود آن بزرگوار میگوید که من افتخار میکنم که یک بسیجی‌ام. شأن بسیج این است. خب، از فرمایشات امام چند نکته را در باب بسیج من عرض میکنم. نکته‌ی اول این است که منطق بسیج مقاوم‌سازی حداکثر[ی] کشور در مقابل تهدیدها و خطرهاست. ✏️ بسیج برای حداکثرسازی امکان مقاومت کشور است در مقابل هر خطری، در مقابل هر تهدیدی. این منطق در ایجاد بسیج عامل اصلی بود. امروز هم همین منطق وجود دارد و این منطق به‌روز است. امروز هم وجود بسیج لازم است با تفصیلی که حالا وجود دارد. ✏️ در این چهل و چند سال کارنامه‌ی بسیج هم تأیید میکند درست بودن این هدفگیری را. نشان میدهد دقیق‌بودن این دوراندیشی و روشن‌بینی امام را. در یک مواقعی در این کشور پیش آمد عزیزان من که حضور بسیج برای کشور سرنوشت‌ساز شد.۱۴۰۲/۰۹/۰۸ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📩 «بسیج لشکر مخلص خداست» یعنی این ذخیره‌ی عظیم مغتنم، برای قدرت یابی شخصی نیست/«بسیج مدرسه‌ی عشق است» یعنی این عشق، یک عشق در ظرفیت و قابلیت یک مدرسه است ✏️ رهبر انقلاب هم اکنون در دیدار بسیجیان: امام درباره‌ی بسیج توصیفهای گوناگونی دارند. دو توصیف را من انتخاب کرده‌ام که به شما عرض بکنم. ✏️ یکجا امام میگوید که: بسیج لشکر مخلص خداست. لشکر مخلص خدا، روی کلمات دقت کنید. یکجای دیگر امام میگوید: بسیج مدرسه‌ی عشق است. خب این دو توصیف را کنار هم بگذاریم، لشکر مخلص خدا نشان میدهد که بسیج رزمنده است، لشکر برای رزم است، برای جنگ است. رزمنده بودن یعنی چه؟ یعنی هم قدرت مادی و جسمانی داشتن، هم اراده و شجاعت روحی داشتن، هم تدبیر و ترفند جنگی بلد بودن، نمونه‌اش امیرالمومنین است در مقابله‌ی با عمرو بن عبدود. لشکر مخلص خدا یعنی چه؟ یعنی این ذخیره‌ی عظیم مغتنم برای قدرت یابی شخصی نیست. ✏️ از آن طرف مدرسه‌ی عشق است، عاشق است بسیج عاشق است، دلباخته است. اما این عشق یک عشق هرزه پوی بی‌جهت بد مسیر نیست، این عشق یک عشق در ظرفیت و قابلیت یک مدرسه است. ✏️ ظرف او یک ظرف جهت‌دار و منظم است یعنی چه؟ یعنی عشق به خدا، عشق به معنویت، عشق به مردم، عشق به راه جهتی که دارد حرکت میکند، عاشقانه حرکت میکند. مدرسه یعنی این. مدرسه‌ی عشق یعنی این. اینی که بسیج عاشق است. میگوید بسیج مدرسه‌ی عشق است. عشق را با جهت مشخص تدریس میکند، تعلیم میدهد. ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبر انقلاب، در دیدار بسیجیان: فجایع ۵۰ روز اخیر، فشرده جنایات ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی در فلسطین است؛ طوفان‌الاقصی خاموش شدنی نیست و بدانند که این وضع هم ادامه پیدا نخواهد کرد 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی: جمهوری اسلامی ایران قائل به همه‌پرسی در فلسطین و نظر مردم است. دیدگاه جمهوری اسلامی، به دریا ریختن صهیونیست‌ها و یهودیان نیست. 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبر انقلاب صبح امروز خطاب به بسیجیان: از دو قطبی‌های کاذب بپرهیزید. کسانی که مبانی و اصول اسلام و انقلاب و ولایت فقیه را قبول دارند برادر شما هستند؛ حتی اگر سلیقه متفاوتی دارند. 💻 Farsi.Khamenei.ir
🚩سربازانقلاب| سیدفخرالدین موسوی
📹 رهبر انقلاب صبح امروز خطاب به بسیجیان: از دو قطبی‌های کاذب بپرهیزید. کسانی که مبانی و اصول اسلام و
اتحاد با چه کسانی؟! کسانی که : 👈در اصول اسلام 👈در مبانی انقلاب 👈و مبانی ولایت فقیه با شما مشترکند. پ. ن: کسانی که اصول مسلم اسلام، ارکان رکین انقلاب، مبانی ولایت فقیه را زیر سوال می‌برند قطعا در جرگه انقلاب تعریف نمی‌شوند. یکی از این کسان، طوایفی هستند که حجاب, این اصل مسلم اسلام را زیر سوال برده و یا باعث ترویج اباحه گری و فحشای علنی شده اند. یکی دیگر از این کسان، اشخاصی هستند که فرمایشات رهبری را در خصوص امر به معروف و نهی از منکر لسانی، با مغالطات سخیف به حاشیه برده و این اصل اصیل را در جامعه، سست کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بنده آدم خشک مقدسی نیستم اما... | يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
🚩سربازانقلاب| سیدفخرالدین موسوی
اتحاد با چه کسانی؟! کسانی که : 👈در اصول اسلام 👈در مبانی انقلاب 👈و مبانی ولایت فقیه با شما مشترکند.
1.15M
خودی کیست و غیر خودی کیست؟! دوست کیست و دشمن کیست؟! دوقطبی کاذب چیست و دوقطبی حقیقی کدام است؟!. | يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
✍🏼دوقطبیهای کاذب / 1 (بازخوانی منویات رهبری در خصوص دوقطبیهای کاذب) ❌دوقطبی اصلاحطلب و اصولگرا «دو جناح برای کشور، مثل دو بال‌اند که کشور با این دو بال می‌تواند پرواز کند. دو جناح مقابل در مجموعه‌ی نظام می‌توانند باشند و فعالیت کنند، ولی شرطش این است که به قانون اساسی وفادار باشند. این‌ها بر کار هم نظارت می‌کنند، با هم رقابت سالم می‌کنند. این مسابقه، پیشرفت به وجود می‌آورد و از بسته بودن تشکیلات گوناگون حکومتی جلوگیری می‌کند. این چیز مغتنم و خوبی است... 👈🏼بنده دعوای اصلاح‌طلب و اصول‌گرا را هم قبول ندارم. 👈🏼من این تقسیم‌بندی را غلط می‌دانم. نقطه‌ی مقابل اصول‌گرا، اصلاح‌طلب نیست. 👈🏼نقطه‌ی مقابل اصلاح‌طلب، اصول‌گرا نیست. نقطه‌ی مقابل اصول‌گرا، آدم بی‌اصول و لاابالی است؛ آدمی که به هیچ اصلی معتقد نیست، آدم هرهری مذهب است... نقطه‌ی مقابل اصلاح‌طلبی، افساد است. بنده معتقد به اصول‌گرای اصلاح‌طلبم؛ اصول متین و متقنی که از مبانی معرفتی اسلام برخاسته، با اصلاح روش‌ها به‌صورت روزبه‌روز و نوبه‌نو.» ایشان این دوقطبی شکل‌گرفته را با اصطلاح «اصول‌گرایان اصلاح‌طلب» و «اصلاح‌طلبان اصول‌گرا» نفی کردند. 🎙رهبر معظم انقلاب دام ظله | يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
✍🏼دوقطبیهای کاذب / 2 (بازخوانی منویات رهبری در خصوص دوقطبیهای کاذب) ❌پرهیز از قطب‌بندی‌های کاذب در مسئله‌ی هسته‌ای 👈🏼«در ایران هیچ‌کس نیست که نخواهد مسئله‌ی هسته‌ای حل بشود و با مذاکرات حل بشود.» 👈🏼«ما دنبال توافقیم. اگر کسی بگوید که در مسئولین جمهوری اسلامی کسی هست که توافق را نمی‌خواهد، خلاف گفته. این را همه بدانند. مسئولین جمهوری اسلامی (بنده، دولت، مجلس، قوه‌ی قضائیه، دستگاه‌های گوناگون امنیتی، نظامی، غیره) همه در این جهت متفقیم و موافقیم که توافق باید انجام بگیرد. در این جهت هم باز همه متفق‌اند که این توافق باید عزتمندانه باشد، مصالح جمهوری اسلامی به‌دقت و باوسواس باید در آن رعایت بشود. در این هم هیچ اختلافی نیست.» 🎙رهبر معظم انقلاب دام ظله | يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
هدایت شده از سهیل سلیمی (مرصاد)
1.09M
از دوقطبی کاذب پرهیز کنید. دوقطبی کاذب مثه استقلال پرسپولیس مثلا. یا اصلاح‌طلب اصولگرا شاید. یا هرچی که کاذب باشه. با کیا برادریم؟ کجا برادریم کجا دشمن؟ عضو کانال نشدی؟👇 @soheil_salimi
🚩سربازانقلاب| سیدفخرالدین موسوی
✍🏼دوقطبیهای کاذب / 1 (بازخوانی منویات رهبری در خصوص دوقطبیهای کاذب) ❌دوقطبی اصلاحطلب و اصولگرا «دو
چقدر بعضی‌ها حماقت خودشون رو فریاد می‌زنند!! شرط ورود اصلاح‌طلبان به دایره انقلاب، چیست؟! 👈پایبندی به اصول امام و انقلاب و قانون خب کسانی که به اصول انقلاب پایبند نیستند، امام رو تحریف می‌کنند، مقابل قانون ايستادن، ترک فعل داشتند، چه اصلاحطلب و چه اصولگرا از دایره انقلاب خارجند. فهم این بدیهیات اینقدر سخته؟! درک این جملات ساده این مقدار دشواره؟!
اون کانالهایی که از بین این همه فرمایشات مهم و کلیدی رهبری (در امروز) رفته سراغ این بخش از فرمایشات آقا در خصوص عدم دوقطبی سازی کاذب (که کاملا مهم و قابل تامل هم هست) و از نشر بقیه فرمایشات خودداری کرده، او دنبال تبرئه خودش هست و می‌خواهد از همین بیانات هم برای سفیدسازی خودش استفاده کند. از ویژگی‌های مهم منافق هم به شمار می‌رود. بگردید ببینید کدوم کانال‌ها این رویه رو امروز پیش گرفتند. 😉 بقول سهیل هزار بار تکرار کن: تکرار کن:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 لطفا برای اینکه گرفتار برداشت اشتباه نشویم و من بعد هرکس به حق معترض گفتار و رفتار مسئولینِ خاطی شد را متهم به دو قطبی سازی ننماییم به این کلید واژه ها که امام خامنه ای اشاره فرمودند توجه بیشتری داشته باشیم: ♦️دو قطبیِ کاذب: در نتیجه اعتراض به قول و فعل باطل، کاذب نیست ♦️اشتراک در: 🔺مبانی و اصول اسلام 🔺انقلاب 🔺ولایت فقیه ♦️پس هر شخص مسئول یا مؤثری که به هر کدام از کلیدواژه های فوق خدشه ای وارد نمود، حق است که مورد مطالبه و نهی از منکر قرار گیرد. ♦️واجبات و محرمات شرعی جزء اصول و مبانی اسلام هستند پس اعتراض به کسانی که در حلال و حرامِ الهی تسامح می ورزند، دوقطبی حق است نه کاذب. ✍ مریم اشرفی گودرزی ☑️ به وارد شوید. @PastoyeFarhangVaSiyasat
هدایت شده از سهیل سلیمی (مرصاد)
🔻تحلیلی بر موضع اخیر رهبر انقلاب: برادران و نابرادران 🖊 مهدی جمشیدی ۱. اختلاف‌های اجتماعی در جامعۀ اسلامی بر دو نوع هستند: «اختلاف‌های عقیده‌ای» و «اختلاف‌های سلیقه‌ای». رهبر انقلاب بر این باور است که اختلاف‌های مبتنی بر «عقیده»، همچنان حجّت و اعتبار دارند و نباید تصوّر کرد که زمانۀ داوری بر اساس عقاید به سر آمده و دیگر نباید ارزش‌ها را معیار و محک انگاشت. برخی گفته‌اند که باید دامنۀ مرزبندی‌ها را به فراتر از ارزش‌ها گستراند و از جمله باید ملّیّت (به معنای تجدّدی و مستقل از دین) را مبنا انگاشت، اما بیان اخیر رهبر انقلاب نشان می‌دهد که باید خودی و غیرخودی و دوست و دشمن و بومی و بیگانه را از دریچۀ «ارزش‌های دینی» تعریف کرد و به سوی معیارهای سکولار نچرخید. این ارزش‌ها که وصل و فصل اجتماعی، برآمده از آنهاست عبارتند از «اسلام» و «انقلاب» و «ولایت فقیه». آنان که این ارزش‌های بنیادی را باور دارند و هویت خود را ذیل آنها تعریف می‌کنند، برادر ما هستند. پس ملاک برادری و نابرادری، «ارزش‌ها» هستند و نظر رهبر انقلاب این نیست که باید ایدئولوژی و لایه‌بندی‌های ایدئولوژیک را کنار نهاد و شهروندی و ایرانیّت، ملاک است. آری، خدمات اجتماعی و عمومی، از آنِ همه هستند و شکاف‌های ارزشی در آنها دخالتی ندارند، اما پیوندها و اتصال‌ها و اتحادها و ولایت‌های اجتماعی، باید «ماهیّت ارزشی» داشته باشند. جامعۀ اسلامی، خنثی و بی‌جهت و بی‌هویّت نیست، بلکه حتی در درون خود، حامل ولاء‌های ایمانیِ مثبت و منفی است و همبستگی‌هایش بر ارزش‌ها تکیه دارد. این وضع، خواه‌ناخواه، نوعی لایه‌بندی اجتماعی ایجاد می‌کند که البته حالت حداکثری و گسترده ندارد. ۲. اما دربارۀ «اختلاف‌های سلیقه‌ای» باید گفت که حضورشان در زندگی اجتماعی، طبیعی است و این قبیل تنوّع‌ها و تکثّرها، قابل زدودن نیستند. در این قلمرو باید تحمل و سعۀ صدر داشت و برتابید و همدلی کرد و حس غیریّت و دیگری نداشت. سلایق، در گسترۀ درون ارزش‌ها تعریف می‌شوند و برخاسته از خصوصیّت «پیوستاری» و «طیفیِ» زندگی اجتماعی هستند. معتقدان به اسلام و انقلاب و ولایت فقیه، همگی در یک «سطح» نیستند، بلکه برخی اعتقاد راسخ دارند و عاملیّت عالی، و برخی فروتر هستند و دچار ضعف و کاستی. جامعۀ اسلامی به این اعتبار، جامعۀ یک‌دست نیست که در آن، همه همانند یکدیگر باشند و اثری از «درجات» و «مراتب» در آن به چشم نخورد. «مسائل بی‌خود» که در سخن رهبر انقلاب، نسبت به جبهه‌بندی و غیریّت‌سازی پیرامون‌شان اعتراض شد، از همین اختلاف‌های سلیقه‌ای حکایت می‌کنند. باید در مقابل این اختلاف‌ها، با دیدۀ اغماض نگریست و برآشفته نشد و طرد و حذف نکرد. از این جمله، می‌توان به این واقعیت اشاره کرد که هر چند برترین و بهترین پوشش در منطق فرهنگیِ انقلاب، چادر است، اما این ارزش‌گذاری به آن معنی نیست که پوشش‌های دیگری که می‌توانند بخش عمدۀ کارکرد چادر را برآورده سازند، ضدّارزش هستند و کسانی که در این جریان و جبهه قرار می‌گیرند، دیگری‌های فرهنگیِ ما هستند. ۳. نکتۀ مهم دیگر این است که «معنا» و «مقوّمات» و «مرزها»ی اسلام و انقلاب و ولایت فقیه، دلخواهانه نیستند و این‌گونه نیست که کسی بتواند ادعا کند به اسلام اعتقاد دارد اما خواهان حاکمیّت ارزش‌های اسلامی بر جامعه نیست، یا انقلابی است اما نمی‌خواهد میان جهان فرهنگیِ انقلاب و جهان فرهنگیِ غرب، فاصله و حائل قرار بدهد، یا به ولایت فقیه باور دارد اما آن را زمینی و دوره‌ای و وکالتی می‌انگارد. اعتقاد به این بنیان‌ها به معنی اعتقاد به معنایی است که امام خمینی از آنها ارائه کرده است، نه هر «تفسیر رقیق» و «برداشت فروکاهیده‌شده»‌ای که مرزبندی را موهوم و سیّال می‌سازد. کسی که می‌گوید به اسلام اعتقاد دارد اما نسبت به کشف حجاب، دل‌نگران نیست و معتقد است باید الزام را کنار نهاد و حجاب را به انتخاب‌های شخصی وانهاد، جامعۀ اسلامی را به سوی ولنگاری سوق می‌دهد و از این جهت، اعتقاد راستین و مؤمنانه به اسلام ندارد. همچنین کسانی که می‌گویند باید آرمان‌های انقلابی را کنار گذاشت و در نئولیبرالیسم جهانی، هضم شد و جهان را همچون یک خانواده انگاشت و از جمله باید فضای مجازیِ غربی را پذیرفت، به آموزۀ بنیادین استقلال فرهنگی و هویّتی که جوهرۀ انقلاب را تشکیل می‌دهد، باور ندارند. به هر اندازه که اعتقاد واقعیِ دیگران به این ارزش‌های بنیادین، بیشتر باشد، حس برادرانۀ ما به آنها نیز بیشتر خواهد شد و هرچه این اعتقاد، کمتر باشد، این حس نیز کمتر خواهد شد. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
1.73M
و باز هم در مورد دوقطبیهای کاذب... در مورد صورتی‌های شیاد و فرصت طلب در مورد نفاق... | يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
🔴 برای اینکه بدانیم رفتار و گفتار چه کسانی در معاضدت یا معارضت با اصول و مبانی اسلام و انقلاب است، کافیست میزان تطبیق عقاید و نظراتشان را با آنچه در حدود احکام و شریعت الهی و منظومه فکری امامین انقلاب تبیین شده بسنجیم و البته از تحریف، تفسیر به رأی یا به کارگیری مبانی در غیر از محل خود به شدت پرهیز نماییم.آن قول و فعلی که در موضع تقابل و تعارض با حق قرار ندارد قطعا نباید به دلیل نگاههای سلیقه ای، حزبی و جناحی، دستاویز دو قطبی سازیِ کاذب قرار گیرد. ✍ مریم اشرفی گودرزی ☑️ به وارد شوید. @PastoyeFarhangVaSiyasat
؟! حضرت امام خمینی(ره) این جمله را در مورد چه کسی به کار بردند؟ 👇👇👇👇 امام خمینی (ره): نجات شما نشانه ای از الطاف الهی برای پیشرفت انقلاب اسلامی ماست. عنایت معجزه آسا دلیل آن است که شما وهمراهانتان در خدمت به کشور اسلامی صدیق بوده و صدیق خواهید بود. در موردش گفتگو خواهیم داشت.