20.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#مطالعات
📽داستان تاریخ
🎞قسمت پنجم
✅تمدّن های ایلام و آشور
ادامه دارد ....
کلاس #چهارم
@nonvalglm
⚔⃟⚔჻ᭂ࿐✰
کاربرگ عدد مرکب ل.pdf
541.1K
#ریاضی
#کاربرگ
عدد مرکب
کلاس#پنجم
#کانال【☜ن والقلم(کریمی)☞】
╭─┅🍃🌸🍃┅─╮
✳️ @nonvalglm
╰─┅🍃🌸🍃┅─╯
امتحان عدد نویسی1.pdf
325.5K
#ریاضی
#کاربرگ آزمونی
عدد نویسی
کلاس#پنجم
#کانال【☜ن والقلم(کریمی)☞】
╭─┅🍃🌸🍃┅─╮
✳️ @nonvalglm
╰─┅🍃🌸🍃┅─╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ریشه های خوراکیمون توی کلاس مثل اینکه تغییراتی کردند😍😊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ریشه های خوراکی بعد از چند روز 👆👆👆
#حکمت_های_تربیتی
💠 استاد صفایی حائری ره:
🔆 مربی و رهبری که فقط یک راه پیش پای افرادش می گذارد، هرچند این راه، راه خوبی باشد، به آنها ستم کرده است. باید دو راه را نشان دادو باید زمینه انتخاب را فراهم نمود؛ 《وَ هَدَیناهُ النّجدَینِ》🔆
ᘜ⋆⃟݊🌼@nonvalglm
با سلام
در تلاشم که تدریس یکی از مباحث ریاضی ( کسر) را از #اول ابتدایی که بحث زمینه سازی و مقدمه هست تا کلاس #دوم و #سوم و #چهارم و #پنجم و #ششم را به صورت پیوسته و ارتباط طولی آن ها بدون غرق شدن در محتوای کتاب شسته رُفته در کانال ارائه دهم، ان شاء الله
مطالب دسته بندی شده و سیر و ارتباط طولی درست شده و تحقیق وپژوهش و غیره انجام شده فقط رسیده به مرحله ی شیوه و خلاقیت های تدریس برای ارائه
در اولین فرصت شروع خواهم کرد ...
21.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#بازی_بازی 🌺🌺😍😍
بازیی شبیه هفت سنگ با بچه ها بازی کردیم
به این صورت که هفت قطعه داشتیم که روی هم قرار می دادیم و بچه ها باید نوبتی نشانه گیری می کردند و با توپ اون هفت قطعه را می زدند هر کدام از بچه ها که نمی توانست اون هفت قطعه را بریزه باید می رفت ته صف
زمانی که دانش آموزی هفت قطعه رو خراب می کرد او گرگ می شود ، باید سریع توپ را بردارد و بچه هایی که در حال فرار هستند را با توپ بزند ...
هر دانش آموزی توپ بهش بخورد باید از بازی بیرون برود
دانش آموزان دیگر باید سعی کنند توپ به آن ها نخورد و اون هفت قطعه را به حالت اول برگردانند و روی هم بچینند و بگویند هفت سنگ ....
اگر قبل از تمام کردن چینش هفت سنگ ، گرگ بتواند تعداد نفراتی که مربی می گوید با توپ بزند و از بازی بیرون کند برنده هست ....
نکته۱ : گرگ نباید با توپ حرکت کند ، توپ از هر کجا هست از همان جا باید بچه ها را با توپ بزند ، می تونه توپ را چند مرحله پرتاب کند و نزدیک شود و سپس بزند .
نکته۲ :مربی با توجه به توانایی دانش آموز تعداد ، نفراتی که گرگ باید بزند را اعلام می کند که او باید تلاش کند اون تعداد را با توپ بزند
نکته۳: اول بازی می گذاریم بازی شکل بگیرد و بعد هر دفعه قانون ها و روش بازی را پیشرفته می کنیم مثلا ابتدای کار شاید با توپ بتواند حرکت کند ولی پس از مراحلی قانون حرکت نکردن گرگ با توپ اجرا می شود
❀ ⃟⃟🪴@nonvalglm