eitaa logo
نور
341 دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
3.7هزار ویدیو
43 فایل
الا بذکر الله تطمئن القلوب لینک دعوت http:/ https://eitaa.com/noore1 @noore2 ارتباط با ادمین
مشاهده در ایتا
دانلود
502-jasie-ahghaf-ta-1.mp3
3.96M
صوت تفسیر قران کریم صفحه ۵۰۲ حجت الاسلام والمسلمین استاد قرائتی بخش اول https://eitaa.com/noore1
502-jasie-ahghaf-ta-2.mp3
3.28M
صوت تفسیر قران کریم صفحه ۵۰۲ بخش دوم حجت‌الاسلام والمسلمین استاد قرائتی https://eitaa.com/noore1
15.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترجمه تصویری قرآن کریم صفحه ۵۰۲ مترجم مسعود ریاعی گوینده : بهروز رضوی https://eitaa.com/noore1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
احادیث آیه ۳۴ از سوره جاثیة - تفسیر روایی اهل بیت علیهم السلام 🍀🍀🍀🍀🍀🍀 علی‌بن‌إبراهیم (رحمة الله علیه)- الْیَوْمَ نَنْسَاکُمْ أَیْ نَتْرُکُکُمْ فَهَذَا النِّسْیَانُ هُوَ التَّرْکُ. علیّ‌بن‌ابراهیم (رحمة الله علیه)- الیَومَ نَنسَاکُمْ یعنی شما را رها می‌کنیم، این فراموشی به‌معنای ترک‌کردن است. 📚 تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۴، ص۲۴۲ 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 http://alvahy.com/%D8%AC%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%A9/34
احادیث آیه ۳۵ از سوره جاثیة - تفسیر روایی اهل بیت علیهم السلام 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 امام علی (علیه السلام)- در کتاب تورات مطلبی در دو برگ نگاشته شده است، در یکی از آن دو آمده؛ کسی که از دنیا غمگین باشد از قضای الهی ناخشنود است و فرد مؤمنی که از مصیبتی که به او رسیده به مخالف دینش شکایت کند، جز این نیست که از خدای خود به دشمن او شکایت برده و کسی که به طمعِ رسیدن به ثروت فرد توانگری به او تواضع نماید دو ثلث دین او به باد رفته، کسی که قرآن بخواند و بمیرد و به دوزخ وارد شد از شمار کسانی بوده که آیات خدا را به شوخی و ریشخند می‌گرفته است». 📚 تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۴، ص۲۴۴ 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 http://alvahy.com/%D8%AC%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%A9/35
احادیث آیه ۲ از سوره احقاف - تفسیر روایی اهل بیت علیهم السلام 🍀🍀🍀🍀🍀🍀 امام سجاد (علیه السلام)- دعای روز عید فطر: ... بعد از ذکر پیامبر (صلی الله علیه و آله) و برخی از ویژگی‌هایش، پس هر شاهد قسمی که در کتابت آوردی و قرآن را مرادف آن کردی آن اسم اوست و آن شرافتی است که او را به آن مشرّف گرداندی و در عموم ابتدای سورههای قرآن فرمودی: الر، این کتابی است که آیاتش استحکام یافته. (هود/۱) و الر، [این] کتابی است که بر تو نازل کردیم. (ابراهیم/۱) و الر، آن آیات کتاب آشکار است!. (یوسف/۱) و آن کتاب با عظمتی است که شک در آن راه ندارد. (بقره/۲-۱) و در آیات دیگری از سورههای طواسین و حوامین، در همه اینها با قسمی است که اسم کسی بوده که او را به وحی خود اختصاص دادی، و اسرار غیبیات را نزدش نهادهای. 📚 تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۴، ص۲۴۸ 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 http://alvahy.com/%D8%A7%D8%AD%D9%82%D8%A7%D9%81/2
احادیث آیه ۳ از سوره احقاف - تفسیر روایی اهل بیت علیهم السلام 🍀🍀🍀🍀🍀🍀 علی‌بن‌ابراهیم (رحمة الله علیه)- منظور از کفّار در آیات فوق، قریش است که از آنچه پیامبر (صلی الله علیه و آله) آن‌ها را بدان می‌خواند روی‌گردان بودند و این آیه معطوف به آیه: اگر آن‌ها روی‌گردان شوند، بگو: «من شما را از صاعقه‌ای همانند صاعقه عاد و ثمود می‌ترسانم»!. (فصلت/۱۳) است. 📚 تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۴، ص۲۴۸ 🍀🍀🍀🍀🍀🍀 http://alvahy.com/%D8%A7%D8%AD%D9%82%D8%A7%D9%81/3