eitaa logo
نور
327 دنبال‌کننده
3.5هزار عکس
3.7هزار ویدیو
43 فایل
الا بذکر الله تطمئن القلوب لینک دعوت http:/ https://eitaa.com/noore1 @noore2 ارتباط با ادمین
مشاهده در ایتا
دانلود
Ziyarat-Ashura-ali-fani-232665.mp3
8.41M
زیارت عاشورا و چهل صلوات به نیت فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
کربلایی‌سیدحجت_بحرالعلومی_دعای_عهد.mp3
8.5M
دعای عهد .حضرت صادق علیه السّلام روایت شده هرکس چهل صبحگاه این عهد را بخواند، از یـــــــاوران قائم‏ ما باشد و اگـــــر پیش از ظهور آن حـضـرت از دنــیا برود، خدا او را از قــبـر بیرون آورد که در خدمت آن حضرت باشد و حق تعالى بر هر کــــلمه هزار حسنه به او کرامت فرماید و هزار گناه از او محو سازد . 🌷اللهم عجل لولیک الفرج 🌷 
دعای عهد اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
صفحه ۱۵۰ قرآن کریم سوره مبارکه انعام ایه ۱۵۸ الی ۱۶۵ به نیت سلامتی و فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
37.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترجمه تصویری قرآن کریم صفحه ۱۵۰ https://eitaa.com/noore1
24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تفسیر صفحه ۱۵۰ قرآن کریم
🍃حدیث در مورد ایه ۱۶۰🍃 امام صادق (علیه السلام)- وقتی خداوند تبارک و تعالی به ابلیس آن قدرت را داد، آدم (علیه السلام) گفت: «پروردگارا، ابلیس را بر فرزندان من مسلّط کردی و او را مانند جاری شدن خون در رگ‌ها در وجود آنان جاری کردی و به او دادی آنچه دادی، پس من و فرزندانم چه خواهیم داشت»؟ پس فرمود: «تو و فرزندانت در مقابل بدی یک بدی و در مقابل هر خوبی ده برابر آن را خواهید داشت». 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 حدیث دیگر از امام صادق در مورد ایه ۱۶۰ امام صادق (علیه السلام)- هنگامی‌که آیه: مَنْ جاءَ بِالْحَسَنَةِ فَلَهُ خَیْرٌ مِنْها به رسول گرامی (صلی الله علیه و آله) نازل شد، عرض کرد: «خدایا بیشتر از این عنایت فرما». خداوند این آیه را نازل فرمود: مَنْ جاءَ بِالْحَسَنَةِ فَلَهُ عَشْرُ أَمْثالِها پیامبر (صلی الله علیه و آله) عرض کرد: «خدایا بیش از این عنایت فرما». خداوند این آیه را نازل کرد: کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، [و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند]، تا آن را برای او، چندین برابر کند؟. (بقره/۲۴۵). پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) متوجّه شد که کثیر و زیاد از نظر خدا به قدری زیاد است که حدّ و نهایت نداشته و قابل احصاء نیست. تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۴، ص۶۶۰ نورالثقلین/بحارالأنوار، ج۶۸، ص۲۴۶/ معانی الأخبار، ص۳۹۷/ العیاشی، ج۱، ص۱۳۱؛ فیه: «لیس له منتهی» محذوفٌ 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃