🔴 افشای چهره دیگری از نفوذیهای تخریبگر
♦️چگونه نفوذیها بهنام «استاد دانشگاه»، فرهنگ عمومی را تخریب و مانع رشد و پیشرفت مملکت و باعث افسردگی دانشجویان میشوند؟
۱-در رابطه با هر موضوعی، نظر میدهند و دانشجو را به سطحینگری و خودناباوری معتاد میکنند؛
۲- تعطیل کردن انتقاد از افکار انحرافی و تقلیدی خود از بیگانگان با عنوان «آزاداندیشی» و در عینحال ممنوعیت آزاداندیشی برای دانشجو؛
۳-تحریم و تنبیه دانشجویی که از رفتار نابخردانه و مستبدانه اینگونه استادان انتقاد کند؛
۴-بستن راه انتقاد دانشجو نسبت به تعارض میان گفتارها یا گفتار_رفتار خود این استادان؛
۵-بویژه ناخشنودی مطلق از انتقاد دانشجویی که نسبت به نارواگویی دغلکارانه درباره مقایسه میان «نقاط ضعف ایران» با «نقاط قوت غرب» انجام میگیرد؛
۶-تحریف واژگان اسلامی و پردازش مبالغهآمیز واژههای فریبنده غربی برای ایجاد سوءظن در هویت اسلامی_ایرانی دانشجو؛
۷-شادمانی از عدم همکاری دول غربی با دولت جمهوری اسلامی و مقصر جلوه دادن همیشگی ایران؛
۸- قضاوت کردن منفی بطور مداوم در مورد نیاتِ حکومتگران جمهوری اسلامی که منتخبان ملت ایرانند؛
۹-تصورِ اینکه دانشجو، «گذشته ایران» را نمیشناسد و خانواده او هم یا جنایات شاه خائن را فراموش کرده یا اگر خیانتهایی را بازگو کند، «حتماً غلط» است؛
۱۰-شادمانی ناخودآگاه، اما محسوس، از «تلبیس و تدلیس» همراه با مغالطه در تدریس خود برای «فریب دانشجویان»؛
۱۱-تعطیل کردن اهرمهای کنترل «تعصبات جاهلیت مدرن استادان نفوذی» در ساختار دانشگاه توسط جنگ روانی رسانهای؛
۱۲-شادمانی ناخودآگاه از ورود به حریم خصوصی انقلابیون با شایعهسازی و شایعهپراکنی؛
۱۳-القاء ناخودآگاه و گاه خودآگاه استادان نفوذی در مورد «خود درست پنداری» به دانشجو؛
۱۴-القاء موذیانه «خود حق پنداری» با تخریب حقانیت ارزشهای اخلاقی و معیارهای دینی؛
۱۵-القاء غیرمستقیم «خود بزرگ پنداری» با تحقیر هویت ملی و اصالت اسلامی دانشجو از طریق «رؤیاپردازی از غرب»؛
۱۶-تعطیل کردن سلولهای تشکیک در بخشِ آگاه ذهن خود در مورد پلشتیهای آمریکا، اروپا و صهیونیسم جهانی؛
۱۷-عادتِ ناخودآگاه استادان نفوذی به پوشاندن حقیقت؛ چه در مورد فجایع ضدانسانی در تاریخ غرب و چه در مورد امتیازات انسانی تاریخ ایران، خاصه در دوران اسلام؛
۱۸-عادتِ ناخودآگاه به دروغ گویی درباره افسانهسرایی صهیونیستها، از جمله «هولوکاست»؛
۱۹-عادتِ ناخودآگاه به دشنام دادن به هرچیز و هرکسی که در خدمت اقتدار و عظمت و امنیت و استقلال ایران باشد؛
۲۰-عادتِ ناخودآگاه غالب استادان مرعوب غرب به وارونه جلوه دادن مسایل ملی و بینالمللی؛ به نحوی که همیشه حق با گردنکشان جهانی باشد؛
۲۱-عادتِ ناخودآگاه به مبرا دانستن خود از اشتباهات و محکوم دانستن همیشگی مؤمنان انقلابی و فداکار؛
۲۲-عادتِ ناخودآگاه به استغراق در خودخواهیهای غربیهای سلطهطلب، احساس حقارت در برابر آنها و تحقیر هرگونه مقاومت و تخریب منتقدان آنها؛
۲۳-عادتِ ناخودآگاه به اغراق و چاپلوسی در مورد اندیشمندان صهیونی و نظریه پردازان سکولار غربی؛
۲۴-عادتِ ناخودآگاه به تخریبِ رقبای غرب، از جبهه آزادیبخش مقاومت (ایران، حزبالله، انصارالله، حماس، جهاد اسلامی، عراق و سوریه...) گرفته تا همکاری با چین و روسیه یا عضویت در اتحادیه شانگهای و بریکس؛
۲۵-عادتِ ناخودآگاه به جستجوی ریشۀ مشکلات جهان امروز در بیرون از غرب سلطهگر؛
۲۶-عادتِ ناخودآگاه به مخالفتِ ناآگاهانه با تغییر و تحول در جهان کنونی و بخلورزی نسبت به قدرت نوظهور جمهوری اسلامی ایران در منطقه و در قطببندی جدید بینالملل با کتمان شکلگیری آرام نظام اسلامی «امت_امامت»؛
۲۷-عادتِ ناخودآگاه به مخدوش کردن معنای واژههایی مانند: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، معنویت دینی، عقلانیت وحیانی و علوم انسانی اسلامی؛
۲۸-عادتِ ناخودآگاه به لذت بردن از تبعیت محض در برابر اربابان غربی و افتخار به برتری موهوم اشرار صهیونی؛
۲۹-شیفتگی نامحدود نسبت به پول و قدرت و نیز استتارِ آگاهانۀ این شیفتگی در سنت دیرینه قوم یهود؛
۳۰-حاکمیتِ تقریباً مطلق و گاه ناخودآگاهِ زنگ زده بر افکار، رفتار و گفتار این غربباوران نسبت به نفی همهی زیباییهای جامعه ایرانی و امت اسلامی...
✍ محمدعلی رامین
eitaa.com/maramin
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🆔 eitaa.com/eisavim
🔻انفعال در مسجد، اغتشاش در محله
مسجد بهمثابه سرچشمۀ شبکهسازیِ انقلابی در محله
🖊 مهدی جمشیدی
۱. تا حدی و بهصورت نسبی، روحانیّتِ در «متن زندگی» به روحانیّتِ در «محراب» تبدیل شده است؛ روحانیّتِ «خیابانگرد» و «محلهنشین»، به روحانیّتِ «منبرنشین» و «اداری» فروکاهیده شده است؛ روحانیّتِ «گرهگشا از مسألههای شخصی و خانوادگیِ مردمِ محله»، به روحانیّتِ «بیگانه» و «نامحرم» تنزّل یافته است. سهم مردمِ محله از حضور روحانیّت، همین اندازه است. او قادر نیست که امامت محله را بر عهده بگیرد و به «جریانسازی» در بافت محلی بپردازد؛ چون فرصت ندارد که در میان مردم باشد. «ساختارهای رسمی» و «جلسههای حاکمیّتی» و «مناسبات سیاسی»، تمامیّتِ امام جماعت را بلعیدهاند و چیزی را برای «مردم» باقی نگذاشتهاند؛ جز همان پیشنمازی که البتّه فایدۀ اجتماعی بر آن بار نخواهد شد. در واقع، مسجد از منزلتِ متعالیِ پیشینِ خویش ساقط شده است و دیگر اعتباری ندارد؛ همچون امری «فرعی» و «حاشیهای» است که کارکردی ندارد و تنها دلیل بودن و ماندنش، خودش هست. در این حال، روشن است که امام جماعت نیز هویّت و حرکت خود را به مسجد گره نمیزند و آن را «اصل» و «اساس» نمیشمارد، بلکه به سوی «ساختارهای حاکمیّتی» میغلتد و میکوشد در آنها تثبیت شود. تمام قصّۀ مسجد، همان چند رکعت نماز است و البتّه چند حاشیۀ شکلی و تکراری نیز بهعنوان کار تبلیغی و ترویجی به آن ضمیمه میشود تا کسی خُردهگیری نکند. این اندازه کار نیز از هر کسی و با هر میزانی از مشغله نیز ساخته است. (مقصود من، دفاعِ همدلانه از هویّت دیرینه و کارکردهای وسیعِ روحانیّت است که در اثر یک چرخشِ اجتماعیِ نامحسوس، از دورۀ مشروطیّت به این سو، رقیق شدهاند، نه طعنه و تقابل).
۲. یکی از زمینههایی که از مساجد، «کارکردزدایی» کرد و در قالب تقسیمکار، منزلت و اعتبار آن را زدود، «فرهنگسراها» و «سراهای محله» هستند. فرهنگسرا، برآمده از اندیشهورزیِ «نیروهای تکنوکرات» در دولت سازندگی بودند که از سوی شهردار تهران راهاندازی شدند. نیروهای تکنوکرات، آگاهانه و عامدانه در پی «انقلابزدایی» از شهر و محلهها بودند و میخواستند بافت شهر را به «تمدّنِ غربی» نزدیک سازند؛ بهگونهای که دیگر نباید ظاهر شهر، گویای شعارها و اندیشههای انقلابی باشد، بلکه دورۀ انقلابی به سر آمده است و باید از ارزشهای انقلاب عبور کرد و به فضای «سازندگی» و «توسعۀ اقتصادی» و «سرمایهسالاری» و «ثروتاندوزی» وارد شد. در واقع، عالَمِ ارزشیِ انقلاب، سیاستهای دولت سازندگی را - که بر مدار توسعۀ اقتصادی میچرخید - برنمیتابید و به همین دلیل، باید این ظواهر و جلوهها کنار میرفتند تا زمینه برای «غلبۀ تکنوکراتیسم» فراهم میگردید. با برآمدنِ فرهنگسراها، هرچه که در اختیار مسجد بود و یا ممکن بود که در امتداد خطّ فرهنگی ِانقلاب، از مسجد انتظار داشت و توان آن را در مسجد پدید آورد، از «مساجد» گرفته و به «فرهنگسراها» سپرده شدند. بهاینترتیب، مسجد از «شبکۀ نیروهای مبارز و نهضتی و سیاسی» به «محفلِ خلوتنشینانِ اسرار قُدسی»، و از «مرکز بسیجِ انقلابی برای جبههها» به «کانون سخنرانیهای تکراری»، و از «سرچشمۀ تولیدِ نیروهای جوانِ مؤمنِ انقلابی» به «آرامکدۀ پیران و بازنشستگان» تبدیل شد. همچنین شیوعِ «حسِ دنیاطلبی» و «دیکتاتوری پول» و «غلیان ثروتهای بادآورده» که جملگی برخاسته از سیاستهای انقلابگریزانۀ دولت سازندگی بودند، هرچه بیشتر موجبات «انزوا» و «عزلتِ» مساجد را فراهم کردند.
۳. ما محتاج «شبکهسازیِ اجتماعی» هستیم؛ یعنی باید ارزشهای اسلامی و انقلابی بهصورت «مویرگی» در عمق جامعه، به حرکت درآیند و جامعه با این ارزشها، آمیخته شود. هر چند بخشی از این روند، وابسته به فضای مجازی است، اما نباید از «فضای واقعی» نیز غفلت کرد. در فضای واقعی، ما باید سطوحی از امکانها را برای راهیابی به «ریزبدنۀ جامعه» و «لایههای خُردِ اجتماعی» بیابیم که یکی از مهمترین آنها، مسجد است. مسجد، «حلقۀ وصلِ» همۀ قابلیّتهای محلی و همچون «گرانیگاهِ قدسی» است. این «نقطۀ تقاطع»، چتری است که میتواند محله را از نظر غایات فرهنگی و سیاسی، صورتبندی و ساماندهی کند؛ به این معنی که میتواند زیر پوستِ محله، یک «شبکۀ ارتباطیِ بههمپیوسته» بسازد که از لحاظ تدبیرگریِ محلی، نقش «دولتِ نهان» را ایفا کند. در این حال است که «چسبندگیِ محلی» رخ میدهد و محله، «هویّتِ انقلابی» مییابد و از وضعِ «سیّالیّت» و «نوسان» و «واگرایی» خارج میشود. چنین شبکههایی که معطوف به مسجد و مبتنی بر ارادۀ امام محله هستند، محلۀ «بیهویّت» و سرشار از «ناآشنایی» و «بیگانگی» را به یک بافتِ «شناساییشده» و «مفصلبندیشده» تبدیل میکند که در آن، امکان تحرّک ضدّفرهنگی و ضدّامنیتی، بهشدّت کاهش مییابد.
#مثل_ارمان
🆔@activism_ideas
eitaa_6.3(2450).apk
39.27M
⭕️ عرضه نسخه جدید اندروید
🔹 به اطلاع کاربران گرامی میرساند برنامه اندروید به نسخه 6.3 بروزرسانی شد
✳️ مهمترین ویژگیهای #نسخه_جدید_ایتا عبارتند از:
🔹 امکان تماس تلفنی (CallOut) با شمارههای ثابت و همراه «ویژه #اربعین حسینی»
🔸 بهبود فرایند ورود به حساب
🔹 اصلاح عملکرد تب مدیر
🔸 بهبود فرایند تایید دومرحلهای
🔹 اصلاح عملکرد منوی مشاهده اعضا در سوپرگروهها
🔸 برطرف شدن تعدادی از ایرادات گزارش شده
🆔 @pedarefetneh | #پدرفتنه
🆔 @pedarefetneh2 | #پدرفتنه
دریافت از مایکت
https://myket.ir/app/ir.eitaa.messenger
📍پول ملت خرج اربعین😳
یکی از سوالات پرتکرار این روزها، درباره
«هزینههای جمهوری اسلامی ایران برای پیادهروی اربعین» است. چرا در شرایط اقتصادی فعلی به جای رفع مشکلات مردم، چنین هزینههایی انجام میشود؟
اگر منصفانه به این قضیه نگاه کنیم:
۱. توسعه زیر ساخت داخلی
هزینههای دولت برای اربعین مربوط به داخل ایران است و بخش زیادی از آن، صرف احداث یا تقویت زیرساختها میشود. دولت وظیفه دارد زیرساختهای کشور را بهینه کند و چه فرصتی بهتر از اربعین که به این مناسبت، استانهای محروم غرب کشور، از راه، امکانات حمل و نقل و رفاهی مناسب برخوردار شوند. در شرایط عادی این استانها کمتر مورد توجهند، بنابراین سفر اربعین، فرصت خدمت دولت به این استانها را فراهم میکند و نه تنها هزینه نیست که نوعی سرمایهگذاری است.
۲. وظیفه وزارت گردشگری سرمایه برای جذب توریست
وزارت گردشگری وظیفه دارد مردم را به سفر به نقاط مختلف کشور تشویق کند تا کسب و کار مردم از راه توسعه گردشگری، رونق بگیرد. حتی برای این هدف، هزینههای سنگینی همچون احداث دریاچههای مصنوعی صورت میگیرد. اما در سفر اربعین دولت با کمترین هزینه، این هدف را محقق میکند.
۳. خیرین مردمی در اربعین
بخش زیادی از هزینههای سفر اربعین، مردمی است و دولت حتی در ایجاد زیرساختها هم کمتر از مردم و کمکهای مردمی مشارکت دارد. مردم با عشق و علاقه در این راه هزینه میکنند.
۴. اربعین ظرفیتی برای همه مردم ایران
هزینههای کم دولت در سفر اربعین برای همه است و فقط برای مسافران اربعین نیست. بسیاری از مردم از این مسیرها استفاده میکنند و از امکانات بین راهی بهره میبرند، بدون اینکه بخواهند به سفر اربعین بروند.
۵. اربعین کمتر از سینما نیست
وقتی دولت برای یک برنامه هزینه میکند، طبیعی است که عدهای از این هزینه استفاده کنند و عدهای استفاده نکنند. اما راه برای استفاده همگانی از امکانات اربعین باز است و به بخش خاصی از جامعه اختصاص ندارد. همانطور که وقتی دولت سینما یا سالن تئاتر میسازد، برای همه میسازد ولی ممکن است عدهای از آن استفاده نکنند. عدم استفاده عدهای از این امکان، دلیل نمیشود چنین فرصتی برای بقیه فراهم نشود.
۶. مقایسه اربعین با سفر به ترکیه
هزینه دولت برای سفرهای مشابه که جنبه تفریحی دارد و هیچ نقشی در فرهنگسازی و هویتسازی شهروندان ندارد، به مراتب بیشتر از سفر اربعین است. برای نمونه، کافی است تسهیلات سفرهای تفریحی به کشورهای دیگر و ارزهای مسافرتی که به این سفرها داده میشود را با تسهیلات سفر اربعین مقایسه کنیم. موضوع، روشنتر از آن است که پنهان بماند.
۷. اربعین عامل وحدت ملی و رشد فرهنگی
کشورهای دنیا به دنبال رشد و تقویت بنیانهای اعتقادی، اخلاقی و فرهنگی خود هستند و این را از وظایف حکومت خود میدانند. ایران هم به عنوان یک کشور مسلمان شیعی، همین رویه عاقلانه را پیش گرفته و با فراهم کردن سفر اربعین، به تقویت فرهنگ دینی خود میپردازد. چه فرصتی بهتر و والاتر از زیارت امام حسین علیهالسلام و پیادهروی اربعین که مدرسه خودسازی و مایهی شادابی، نشاط و سلامتی جسم و جان است و باعث انسجام ملی و اتحاد بینالمللی میشود.
۸. اربعین راهپیمایی بیعت با امام زمان عج
۹. اربعین مقدمه ساز نابودی اسرائیل
۱۰. اربعین عامل اتحاد با شیعیان جهان
۱۱. اربعین مقدمه ساز گسترش تشیع در جهان
۱۲. اربعین عامل برکات معنوی برای مردم ایران
۱۳. تیر خلاص🪓
اگر ناراحتی از اربعین رفتن مومنین ببین بابات چه لقمه ای بهت داده!
➖البته ممکن هست لازم باشه از مادرت هم سوال کنی! سوسماز...
➖➖➖
✅کانال جهاد تبیین شیخ قمی
https://eitaa.com/joinchat/23527424Cc6ba52ee21
💠 نشانههای جنگ ترکیبی علیه ایران در موضوع مهسا امینی
⭕️روایت آنچه بر ایران گذشت نشان داد که آنچه اتفاق افتاد یک جنگ ترکیبی احزاب گونه بر علیه کشور بود که نشانه آن به شرح ذیل است:
🔶 فعال بودن ۲۶۰ کانال ماهوارهای با برنامههای براندازانه در دو ماه اخیر.
🔶برپایی تظاهرات در ۸۰ شهر جهان بر علیه جمهوری اسلامی با حمایت قدرتهای غربی.
🔶 فراهم سازی اعتراضات و حمله به جمهوری اسلامی ایران در ۵۴ کشور جهان به اشکال مختلف.
🔶جنگ رسانهای شدید در تیک تاک که تعداد هشتگ مهسا امینی بر علیه ایران را به یک میلیارد رساند.
🔶 جنگ توییتری بیسابقه با ۵۰۰ میلیون هشتگ که در جهان مشابه آن نبوده است.
🔶 ورود مستقیم رؤسای کشورهای مختلف از جمله آمریکا، فرانسه، کانادا، آلمان، انگلیس و ... که با تهدید و فشار آنان همراه بود.
🔶 کمک به انتشار ۵۰ هزار دروغ از طریق شبکههای مختلف غربی، عبری و عربی در دو ماه اخیر.
🔶 کمک رسمی و صدور مجوز تجمع چند ده هزار نفری در برلین با حضور اتباع ایرانی و خارجی.
🔶برگزاری نشست غیر رسمی شورای امنیت توسط آمریکا و معرفی کردن نماینده جدیدی از ایران بنام نازنین بنیادی.
🔶افزایش فشارهای اقتصادی با افزایش فوری تحریمها و محدود کردن واردات کالاها به کشور.
🔶هک کردن شبکههای تلویزیونی و سایبری کشور از مبدا کشورهای مختلف دنیا توسط هکرهای بینالمللی.
🔶تلاش ناموفق برای ورود پنج هزار اسلحه به کشور توسط دستگاههای اطلاعاتی و شروع جنگ داخلی
🔶ورود علنی اتحادیه اروپا به موضوع مهسا امینی و فشار سیاسی و اقتصادی به ایران.
🔶از بین بردن خطوط زیر ساختی و ریلی کشور با هدف به سرانجام نرسیدن کریدور بینالمللی ایران با آتش زدن دفتر مشترک چابهار و تخریب ریل قطار از جمله در تبریز.
🔶 ایجاد قرارگاه مشترک ضد ایرانی در ترکیه، عراق، دبی و بحرین با موضوع زنده نگهداشتن اغتشاشات.
🔶 همراهی عملی و علنی برخی سلبریتیها و خواص سیاسی، علمی، فرهنگی، هنری، مذهبی، ورزشی و سایت ها و رسانه های مجازی و واقعی داخلی آنها و .... با اغتشاشات
👈با فهم این توطئههای بینالمللی و فشارهای خارجی است که متوجه میشویم چقدر این توطئه وسیع و قدرتمند بوده است؛ و چرا ملت ایران باید همچنان هوشیار و در صحنه باشند .
#مثل_ارمان
🆔@activism_ideas
🌀 مسئله اصلی و فرعی اغتشاشات ۱۴۰۱
🔶حضرت امام در بحبوحه جنگ (سال 64) در دیدار شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست مقام معظم رهبری جنگ را مسئله فرعی نظام می داند و مسئله اصلی را تربیت نیرو برای کشور به حساب می آورد:
⭕️در همۀ امور باید حساس بود، اما فرق است ما بین آنی که ادامه باید این حساسیت پیدا بکند. یک چیزهایی که حل می شود، مثلاً ما جنگ داریم، جنگ چیز مهمی نیست، حل می شود، چیز مهمی نیست و بحمدالله خوب است وضع، و جهات سیاسی ای که در دنیا هست، آنها هم حل می شود و ان شاءالله ، چیزهایی است حساس باید بود. اما مسئلۀ دانشگاه یک مسئله فوق العاده است که این افرادی که از دانشگاه در می آیند یا مخرب یک کشوری هستند یا سازندۀ آن کشور هستند، و در کشور ما، یا رو به اسلام می برند کشور ما را، یا منحرفش می کنند.
⭕️خود اغتشاش مسئله فرعی نظام است، پیدا کنید پرتقال فروش را!
🔶نظام تربیتی ما در سه ضلع 1. نهاد علم (مهدکودک، آموزش و پروش و دانشگاه) 2. نهاد رسانه (اعم از رسمی و غیررسمی و فضای سایبر) 3. نهاد مذهب (مسجد، هیات و خانواده) هم افزایی ندارد. مسئله اصلی را باید در طراحی هندسه نظام تربیتی جمهوری اسلامی و نسبت شبکه نفوذ و استعمار با آن دید.
🔶مشکل اصلی جامعه که متاثر از نظام تربیتی ما است تولید و تورم قشر خنثی و بی تفاوت در جامعه است؛ انسان بی تفاوت به محیط و با تفاوت به نفع شخصی و راحت طلبی خود!
🔶بی تردید همه مسائل فرع بر تربیت نیرو است، هم اقتصاد هم فرهنگ و هم سیاست و سایر نظام ها...
اگر بخواهیم امت و تمدنی شکل دهیم به تعبیر مقام معظم رهبری به دو عنصر نیاز داریم: 1. تولید فکر 2. پرورش انسان.
⭕️حتی بسط فکر و ایده هم متوقف به تربیت نیرو است و نظام تربیتی فعلی ما بیش از آنکه به فکرِ فکر و نیرو باشد به فکر امور فرعی مهم پنداشته شده است.
🔶زمانی که در نظام تربیتی مان نهاد علم و نهاد رسانه ای را متحول نکنیم مجبور می شویم از نهاد مذهب برای اصلاح خسارت های تربیتی جامعه استفاده کنیم.
⭕️تا هنگامی که نهاد علم و رسانه ما اینچنین باشد این چنین اغتشاشاتی برای جامعه طبیعی است، چون حداقل پیاده نظام اغتشاش را تربیت می کنند؛ باید شاکله نهاد علم را متحول کرد...
#محمد_جبارپور
#مثل_ارمان
🆔@activism_ideas
#محتوا
🔰 مهندسی خوب و محاسبه غلط
🔸 مروری بر نقشه و محاسبه دشمن در اغتشاشات ۱۴۰۱
🔹 امام خامنه ای در دیدار اخیر مداحان فرمودند: «در این قضایای اخیر نقشهی دشمن، نقشهی جامعی بود... منتها محاسبهی دشمن برای پیاده کردن این نقشه محاسبهی غلطی بود.»
🔸 ایشان در ادامه ابعاد نقشه و محاسبه دشمن را تشریح کردند که در این اطلاعنگاشت مرور میشود.
#مثل_ارمان
🆔@activism_ideas
تکرار حق؛ راه حل مقابله - آیت الله یزدان پناه.mp3
4.1M
🔰 تکرار حق؛ راهحل مقابله در فضای مجازی
▫️آیتالله یزدانپناه:
- در فضای مجازی هر حقی از هر کسی گفته شود را میزنند، مخصوصا وقتی که آن گفته حق اثرگذار باشد.
- پرتکرار و پرجانبه بودن یک گفته باطل، راه تفکر را از جوان ما در فضای مجازی میگیرد؛ یک مطلب حق را از ده جا میزنند به نحوی که دیگر جوان قدرت فکر کردن را ندارد.
- در صحنههای اجتماعی هم کاری میکنند که یک شخصیتی که حق با اوست، اثرگذار نباشد و به طور ناجوانمردانه آن شخص را منکوب میکنند.
- راه حل این است که جوان را در یک جا در برابر باطل باید به علامت سوال برسانیم و آنقدر پرتکرار باشد که این سوال نسبت به آنها برایش باقی بماند تا این که این سوالها جوان ما را به یک عقلانیتی برساند.
- همین جوانی که امروز اعتراض میکند و برایش ابهام پیش آمده، بهترین رزمنده ما در برابر باطل است.
🏷 برگرفته از درس خارج تفسیر المیزان، سهشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱.
#حجاب
#فضای_مجازی
#مثل_ارمان
🆔@activism_ideas
1_1778617625 - <unknown>.mp3
37.01M
💢فتنه ی فریدون ...
⭕️ طرحی تحت عنوان «فریدون» تیر۱۴۰۰ توسط نیروهای امنیتی کشف شد که قراربوده مهرماه ۱۴۰۱ اتفاقاتی را رقم بزنند....
⭕️ درگیری ها در کشور از بین ۱۰۹۰شهر موجود به ۳۰ شهر هم نرسید و در هیچ شهری جمعیت درگیری در اوج اغتشاشات بالای ۲۰۰_۳۰۰ نفر نرفت. الان که دیگر به ۱۰_۲۰نفر رسیده.
⭕️کل جمعیت آشوبگر+تماشاچیان در سراسر کشور به ۴۵هزار نفر هم نمی رسد.
⭕️دشمن به این نتیجه رسید که موضوع اقتصاد برای کلیدزدن آشوب موفق نخواهد بود.
دنبال از بین بردن نمادهای اسلامیت یعنی حجاب، لباس روحانیت و عزاداری ها هستند.
⭕️ برخلاف دستگاهها که همدیگر را متهم می کنند که تو کار نکردی،من می گویم همه اینها کار کرده اند البته نباید راضی شویم و هرچه کار کنیم کم است اما این اقداماتی که در انقلاب اسلامی شده نوجوانانی ساخته که برای انقلاب و رهبری به راحتی جان می دهند.
⭕️ حضرت آقا شوخی نمی کنند، دروغ هم نمی گویند که این نسل از اول انقلاب جلوتر است که عقب تر نیست.
#مثل_ارمان
🆔@activism_ideas
بستۀ جامع اربعین (ویژهٔ مبلغان)
ــــــــــــــــــــــــ
تنوع محتوایی با بیش از ۱۰۰ محصول:
منبر مکتوب، منبرک، منبر صوتی، پوستر نمایشگاهی، ایدههای محتوایی
و چهار محتوای ویژه که راستای خط گفتمانی «تقویت پیوندهای اجتماعی» است:
۱) اربعین شروعی برای زندگی تازه استاد پناهیان
۲) موج سوم عشق استاد قنبریان
۳) پای سفره اربعین
۴) قدم قدم تا ظهور
ــــــــــــــــــــــــ
کاری از شبکهٔ ملی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی
ــــــــــــــــــــــــ
برای مشاهده و دریافت محتواها به نشانی زیر مراجعه نمایید:
shabaketabligh.ir/view-list-2-1
ــــــــــــــــــــــــ
شمع
شبکه مبلغین و عملیاتهای تبلیغی
ShabakeTabligh.ir
eitaa.com/shabaketabligh