در پایان ِ نامهاش نوشت :
بیشتر از همه آزارم دادهای ؛
اما بیشتر از همه دلتنگ ِ توعم .
𝗻𝘂𝗹𝗹
در پایان ِ نامهاش نوشت : بیشتر از همه آزارم دادهای ؛ اما بیشتر از همه دلتنگ ِ توعم .
میبینی؟ دلتنگی هیچ قاعدهای ندارد :)
انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست...