📣باسلام به اطلاع همکاران محترم مدارس متوسطه دوم میرساند، با توجه به مشکلات مشاهده شده در ارسال اطلاعات از سامانه سیدا، لطفا قبل از عملیات فارغ التحصیلی اطلاعات و نمرات را به دقت کنترل نمایند.
1- مدارسی که اطلاعات خود را در تاریخ 1399/12/02 از سامانه سیدا دریافت کرده اند، به علت اشکال در ناقص بودن نمرات اعشاری #مجددا دریافت نمایند. (در صورت فارغ التحصیلی ابتدا از فارغ التحصیلی خارج شود و اطلاعات از #سیدا دریافت شود و سپس نسبت به فارغ التحصیلی اقدام گردد.)
2- نمرات #انضباط را بررسی کنند چون در برخی موارد نمرات #صفر آمده است.
3- #مشخصات دانش آموز نیز مجددا کنترل شود.
#سامانه_جامع_سنجش
♻️ @schoolbanks
#نکته_مهم
1⃣ سامانه #سناد (منبع اولیه و ورود اطلاعات)
2⃣ سامانه #سیدا (ورود نمرات و سامانه واسط)
3⃣ سامانه #امین (خروج و فارغ التحصیلی)
👌به اطلاع می رساند طبق تجربه، کنترل دقیق و #مجدد: "مشخصات ، انتخاب واحد ، نمرات و نهایتا فارغ التحصیلی" از یک سامانه به سامانه دیگر الزامی است چراکه ممکن است در تبادل و انتقال این اطلاعات نقائصی بوجود آید که با مشاهده تیزبینانه ، نیاز به اصلاح و انجام مجدد عملیات داشته باشد تا پیامد اشکالات بوجود آمده متوجه مسئولین وقت مدارس نشود.
♻️ @schoolbanks
📣 مدارس متوسطه دوم
نامه درخواست چاپ ارسال
#نامه_به_اداره_توسط_مدارس_متوسطه۲
#باموضوع_درخواست_چاپ_گواهینامه
#فقط_اتوماسیونی
به نام خدا
به: مدیریت آموزش و پرورش .. (کارشناسی سنجش)
موضوع: درخواست چاپ گواهینامه خرداد و شهریور۹۹
باسلام و احترام؛ بدینوسیله پس از بررسی مجدد، مشخصات کامل و تصاویر دانش آموزان موجود در سامانه فارغ التحصیلان امین دبیرستان/هنرستان_پسرانه/دخترانه_با کدمدرسه در نوبت خرداد ماه ۹۹ به تعداد .... نفر و در نوبت شهریور ماه ۹۹ به تعداد .... نفر را تایید می نماید لذا خواهشمند است نسبت به چاپ گواهینامه پایان تحصیلات فوق طبق لیست پیش نویس مهر و امضا شده ی پیوستی از سامانه امین مساعدت نمائید.
نام و نام خانوادگی مدیر
الصاق مهر و امضای مدیر
♻️ @schoolbanks
⚡️با سلام . دانش آموزی که از مدرسه ما می خواد انتقالی بگیره مدرسه مقصد باید در خواست انتقالی بده یا مدرسه ما ؟ حال که سیدا اومده ما چکار باید انجام دهیم. ؟
⚡️با سلام و احترام ، شما پرونده را کامل کنید و یک برگ گواهی اشتغال به تحصیل از سناد بگیرید. به همراه یه نسخه گزارش و کارنامه نوبت اول درج در پرونده کنید و تحویل دهید.
در سناد
مدرسه مقصد درخواست بده و شما تایید کنید.
بعد شما در سیدا انتقالی رفته اعمال کنید.
♻️ @schoolbanks
با سلام و احترام
⚡️خلاصه بخشنامه «دستورالعمل برنامه ریزی تكریم و بزرگداشت مقام معلم در سال تحصیلی 1400-1399» به اطلاع مدیران گرامی می رسد:
به :تمامی مدارس و واحدهای تابعه
موضوع : بخشنامه /دستورالعمل برنامه ریزی تكریم و بزرگداشت مقام معلم در سال تحصیلی 1400-1399
سلام علیكم؛
با احترام و صلوات بر محمد و آل محمد، به پیوست بخشنامه شماره 1200/227839/505 مورخ 1399/12/03 ارسالی از اداره كل متبوع و وزارت آموزش و پرورش در خصوص شیوه نامه برنامه ریزی تكریم و بزرگداشت مقام معلم در سال تحصیلی 1400-1399 ارسال می گردد.
با توجه به تغییر شرایط حاكم بر جامعه به خاطر شیوع بیماری كرونا، تمامی مراحل شناسایی و انتخاب معلمان برگزیده در سطح مدرسه، منطقه، استان و كشور منطبق بر اساس شیوه نامه اجرایی «برنامه جلوه های ویژه ی معلمی در زیست بوم جدید» خواهد بود و تمامی مراحل برنامه در سامانه ی Ltms.medu.ir اجرا خواهد شد.
مراحل اجرای برنامهی شناسایی جلوههای ویژهی معلمی در زیستبوم جدید:
۱) معلمان محترم نمونبرگ مربوطه را بهمنظور ارزیابی خود و اطلاع از شاخصهای مورد نظر در سامانه Ltms.medu.ir ( كاربری فراگیران ) تكمیل مینمایند.
2) تیم شناسایی مدرسه ( مدیران، معاونین آموزشی، فناوری و پرورشی و نمایندهی معلمان) با اشراف بر تمامی فعالیتهای آموزشی، تربیتی و ... معلمان مدرسه، نمونبرگ را برای تكتك آنان تكمیل مینمایند.
3) سامانه در موعد مقرر بهطور هوشمند، معلمان حائز شرایط ورود به مرحلهی منطقهای را به مدیر مدرسه معرفی مینماید تا مستندات الكترونیكی مورد نیاز را در نمون برگ آنان بارگذاری و به منطقه ارسال نماید.
4) اعضای تیم داوری منطقه به صورت مستقل مستندات معلمان را بررسی نموده و به شاخصهای مربوطه در مقایسه با مستندات فعالیتهای دیگر معلمان راه یافته به مرحلهی منطقهای امتیاز میدهند.
5) سامانه در موعد مقرر بهطور هوشمند، معلمان حائز شرایط ورود به مرحلهی استانی را به استان معرفی مینماید.
6) در استان، اعضای تیم داوری به صورت مستقل مستندات معلمان را بررسی نموده و به شاخصهای مربوطه در مقایسه با مستندات فعالیتهای دیگر معلمان راه یافته به مرحلهی استانی امتیاز میدهند.
۷) سامانه در موعد مقرر بهطور هوشمند، معلمان حائز شرایط ورود به مرحلهی كشوری را به دبیرخانهی ستاد مركزی بزرگداشت مقام معلم معرفی مینماید.
۸) جلوههای ویژهی معلمی در زیستبوم جدید، از میان معلمان راه یافته به مرحلهی كشوری شناسایی خواهند شد.
توضیح۱: معلمان شناسایی شده در سطح مدرسه، منطقه، استان و كشور به ترتیب از طرف مدیر مدرسه، مدیر منطقه، مدیركل استان و مقام عالی وزارت، مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهند گرفت.
توضیح۲: دبیرخانه، جلوههای ویژهی معلمی در زیست بوم جدید را كه در سطح كشور شناسایی شدهاند، بههمراه فعالیتهای آنان به نحو مقتضی به جامعه و دیگر معلمان تلاشگر كشور(بهعنوان الگو) معرفی خواهد كرد.
*با توجه به شیوهنامهی ارسالی در خصوص شناسایی جلوههای ویژهی معلمی در زیستبوم جدید و ضرورت نظرسنجی از دانشآموزان، مقتضی است مدیران مدارس فایل اكسل مشخصات دانش آموزان ( شامل كد ملی- نام - نام خانوادگی - نام پدر - جنسیت و پایه ) را از سامانه ltms. medu.ir (كاربری مدیران مدارس ) دانلود کرده و اطلاعات دانشآموزان را در آن ثبت و یا كپی نمایند. سپس، از منوی سمت راست گزینهی ارسال اطلاعات دانشآموزان را انتخاب نموده و فایل تكمیل شده را بارگذاری نمایند تا در سامانه ثبت گردد.
نحوه دسترسی دانش آموزان به درگاه نظرسنجی معلمان در سامانه ltms.medu.ir اطلاع رسانی خواهد شد.
تذكر مهم1 : با توجه به اینكه زمان اجرای برنامه فشرده می باشد، مقتضی است مدیران محترم مدارس در اسرع وقت نسبت به اطلاع رسانی مناسب به معلمان و همكاران ذینفع و همچنین تشكیل تیم شناسایی مدرسه جهت بررسی فعالیت های همكاران شاغل اقدام نمایند.
تذكر مهم2 : مدیران محترم بصورت مستمر و روزانه اطلاعیه های ستاد بزرگداشت مقام معلم را از سامانه ltms.medu.ir دریافت نموده و اقدامات لازم را انجام دهند.
♻️ @schoolbanks
⚡️پادا (سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان)
در راستای تغییر و تحولات در سامانه های وزارت و گسترش دولت الکترونیک سامانه پادا به عنوان سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان راه اندازی شده است که دانش آموزان با نام کاربری و رمز خود وارد این سامانه خواهند شد این سامانه در ابتدای کار با محوریت مشاهده کارنامه راه اندازی شده است و به مرور زمان که تکمیل خواهد شد کلیه سوابق تحصیلی هر دانش آموز در اینجا قابل مشاهده خواهد شد
تخصیص رمز به دانش آموزان
همکاران محترم جهت دادن رمز تخصیص داده شده به دانش آموزان از منوی(مدیریت کاربران-انتصاب و دسترسی-کلمه عبور دانش آموزان) استفاده نمایید
کلاس مربوطه را انتخاب کنید و اسامی دانش آموزان و رمز آنها قابل مشاهده خواهد بود در اینجا فایل خروجی اکسل قرار داده شده است که می توانید با آن فایل خروجی اکسل گرفته و در اختیار داشته باشید
چند نکته در مورد رمز دانش آموزان:
-این رمزها اختصاصی می باشند و از قرار دادن آنها در معرض دید کلیه دانش آموزان اعم از کانال یا گروههای مدرسه خودداری نمایید
-رمز هر فرد را به خود او تحویل دهید
ورود دانش آموزان به سامانه پادا
دانش آموزان و اولیای محترم رمز سامانه پادا را از مدرسه خود تحویل خواهند گرفت.
♻️ @schoolbanks
⚡️روش مشاهده کارنامه نوبت اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹توسط دانش آموز:
1⃣ورود به سامانه پادا به آدرس
Pada. medu .ir
2⃣وارد کردن کد ملی دانش آموز در کادر نام کاربری
3⃣واردکردن کلمه عبور سیدا دریافت شده از مدرسه در کادر کلمه عبور
4⃣وارد کردن کد امنیتی
5⃣کلیک روی ورود کاربران
6⃣درصورت لزوم و داشتن پرینتر میتوان با کلیک روی علامت پرینتر در گوشه سمت چپ صفحه کارنامه رو پرینت یا بصورت پی دی اف ذخیره کرد
⭕️درصورت نیاز به پرینت از اول با مرور گر کروم وارد شوید.
⭕️⭕️درصورت ورود با گوشی حتما گوشی را روی حالت دسکتاپ یا رایانه یا میز کار یا کامپیوتر (درهر گوشی یک اسم داره)قرار دهید و حتما زبان نوشتن کاربری و کلمه عبور انگلیسی باشد
@schoolbanks
⚡️گزارش وضعیت دانش آموزان در مدرسه
#هدایت_تحصیلی
در تاریخ ۱۲/۲
ساعت ۱۲:۳۰
بروزرسانی شده است
#مشاوران و #مدیران محترم #متوسطه_اول
♻️ @schoolbanks
نمونه_سوالات_سالهای_گذشته_انتصابات_مدیران_171269034912.pdf
4.23M
🔴🔴نمونه سوالات سال گذشته آزمون انتخاب و انتصاب مديران مدارس
🔎با قابلیت جستجو
❌❌سوالات صرفا جهت آشنایی و آمادگی برای شرکت در آزمون
✳️فرمت فایل:pdf
♻️ @schoolbanks
#اطلاعیه_مهم
✅قابل توجه همکاران محترم بازنشسته نواحی و مناطق:
اخیرا از طرف صندوق بازنشستگی کشوری در رابطه با عقد قرارداد آن صندوق با بیمه ملّت ( در رشته های بیمه عمر تکمیلی ، حوادث و منازل مسکونی) پیامکی به همکاران ارجمند بازشسته ارسال شده که موجب سردرگمی عزیزان فرهیخته و مراجعه عزیزان به ادارات آموزش و پرورش و تماس های مکرر تلفنی گردیده است.
لذا جهت اطمینان خاطر و مزید استحضار همکاران ارجمند بازنشسته اعلام می دارد:
تمامی قراردادهای وزارت آموزش و پرورش و به تبع آن ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ( اعم از بیمه عمر مصوّب و عمر تکمیلی ، بیمه حوادث و مسئولیت مدنی و بیمه منازل مسکونی ، خودرو اعم از شخص ثالث و بدنه و ... ) با شرکت بیمه معلم کماکان به قوّت خود باقیست.
لذا بازنشستگان محترم جهت جلوگیری از کسر دوباره حقّ بیمه و مشکلات بعدی آن به آدرس http://sabasrm.ir/life مراجعه و انصراف خود را در سامانه ثبت نمایند.
البته بدون اطلاع و درخواست کتبی خود کارمند هیچکس نمی تواند از حقوق کارکنان دولت مبلغی را کسر نماید۔
♻️ @schoolbank3
♨️راه حل مشکل NAME:
🔆✳️اگر در فرم تحلیل درس به درس سامانه سیدا با این خطا مواجه شدید، بخاطر پایین بودن نسخه آفیس می باشد و با ارتقای آن به 2013 یا بالاتر مشکل برطرف خواهد شد.
♻️ @schoolbanks
تحلیل_درس_به_درس_سامانه_سیدا_متوسطه1_150170163752.xlsx
925.6K
✍️فرم تحلیل درس به درس
🌎سامانه یکپارچه دانش آموزی(سیدا)🌎
🌺متوسطه اول🌺
♨️نسخه 14درسی
⚖️مقایسه نوبت اول و دوم
❤️کلیه محاسبات آماری
💞لیست های ماتریسی دو نوبت با رتبه بندی دانش آموزان بر اساس معدل
💯نمره میانگین (مستمرو پایانی) منطبق با کارنامه سیدا
⛔️تذکر مهم: برای عملکرد صحیح فرم تحلیل از مرورگری استفاده کنید (مثل کروم) که قابلیت کپی کردن قسمت نمرات در صفحه "ورود نتایج از طریق لیست کلاس" را داشته باشد.
♻️ @schoolbanks
⭕️ مهم و فوری: اطلاعیه شماره ۳
قابل توجه مدیران محترم مدارس
🔴 مراحل اجرای برنامهی شناسایی جلوههای ویژهی معلمی در زیستبوم جدید، در سطح مدرسه:
☑️ ۱) اطلاعرسانی به كلیهی معلمان جهت مراجعه به كارپوشهی خود در سامانهی Ltms و اقدام به خودارزیابی بر اساس شاخصهای برنامه.
⬅️توضیح: لازم است همكاران محترم توجه داشته باشند كه خودارزیابی، بهمنظور اطلاع معلمان گرامی از شاخصهای برنامه بوده، به منزلهی خوداظهاری جهت تقاضای شركت در برنامه نیست.
☑️ ۲) معرفی اعضای تیم شناسایی مدرسه(مدیر، معاونین آموزشی، پرورشی و فناوری در صورت وجود و نمایندهی معلمان) توسط مدیر محترم
⬅️توضیح: در مدارسی كه مدیر، آموزگار نیز هست، راهبر آموزشی و در صورت عدم وجود راهبر آموزشی، كارشناس آموزش منطقه بهعنوان عضو تیم شناسایی مدرسه معرفی گردد.
☑️ ۳) اعضای تیم شناسایی مدرسه از آیكون مربوطه در سامانهی Ltms وارد شده، پس از رؤیت نمونبرگ خودارزیابی هر معلم، با اشراف بر فعالیتهای آموزشی، تربیتی و ... و یا بر اساس شاخصهای نمون برگ، بهصورت انفرادی و محرمانه اقدام به دادن امتیاز به او نمایند.
🔹توضیح۱: نام كاربری و رمز عبور اعضای تیم، توسط مدیر محترم مدرسه در پنل معرفی اعضا تعریف شده اس
🔹توضیح۲: اعضای محترم تیم شناسایی مدرسه دقت فرمایند، چنانچه معلّمی در خصوص شاخص یا شاخص هایی، خود را بالاتر از سطحی كه آنان اطلاع دارند معرفی نموده، لازم است قبل از دادن امتیاز به او، در این خصوص اطلاعات لازم را از وی كسب نمایند.
☑️ ۴) لازم است اعضای تیم شناسایی برای تكتك معلمان مدرسه این نمونبرگ را با دقت و رعایت عدالت و انصاف تكمیل نمایند.
⬅️توضیح: مسئولیت اجرای بهینهی فرایند شناسایی در سطح مدرسه و پاسخگویی به اعتراضات احتمالی بر عهدهی مدیریت مدرسه است.
☑️ ۵) مهلت تكمیل نمون برگها توسط اعضای تیم شناسایی مدرسه تا پایان روز دوشنبه، ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ خواهد بود.
©@schoolbanks
⚡️نمودار مراحل اجرایی جشنواره تدریس
خواهشمند است لینک "هفدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر " واقع در سایت دبیرخانه کشوری فناوری به آدرس fanavari.gam2.medu.ir ، اطلاع رسانی شود و تمام اخبار و منابع و معیارها و فایل های راهنما ی مربوط به جشنواره در این لینک قرار داده خواهد شد .
🍀 @schoolbanks
#اطلاعیه
#فوری
متوسطه۲
باسلام و احترام
⚡️با توجه به سپری شدن زمان انسداد دفاتر امتحانات و فارغ التحصیلان و انجام این دو مورد در سامانه امین ، حتما مدارس مربوطه افتاده های دیماه را از سیدا در امین دریافت نموده و سریعا برای چاپ دفاتر سال ۹۹-۹۸ اقدام نمایند.
🍀 @schoolbanks
🔴فعالسازی مجوز اولویت مشاور و اولیا
✅ هدایت تحصیلی
✅ صدور مجوز الویت
✅ تیک دو گزینه آخر نمون برگ نظرخواهی مشاور و اولیا
✅ قسمت افزودن زیر گزینه مدیریت
✅ پس از انتخاب کلاس مورد نظر و جستجو، زدن تیک همه دانش اموزان و افزودن
🔴 صدور مجوز ثبت نمره دبیر
✅ تعریف دبیران از قسمت مدیریت برنامه کلاسی
✅ هدایت تحصیلی
✅ صدور مجوز ثبت نمره دبیر
✅ انتخاب نمون برگ و کلاس و جستجو
✅ زدن کادر صدور مجوز ثبت نمره دبیر
🍀 @schoolbanks
قابل توجه مدیران محترم واحدهای آموزشی
مراحل اجرای برنامهی شناسایی جلوههای ویژهی معلمی در زیستبوم جدید، در سطح مدرسه:
1) اطلاعرسانی به كلیهی معلمان جهت مراجعه به كارپوشهی خود در سامانهی Ltms و اقدام به خودارزیابی بر اساس شاخصهای برنامه.
توضیح: لازم است همكاران محترم توجه داشته باشند كه خودارزیابی، بهمنظور اطلاع معلمان گرامی از شاخصهای برنامه بوده، به منزلهی خوداظهاری جهت تقاضای شركت در برنامه نیست.
2) معرفی اعضای تیم شناسایی مدرسه(مدیر، معاونین آموزشی، پرورشی و فناوری در صورت وجود و نمایندهی معلمان) توسط مدیر محترم.
توضیح: در مدارسی كه مدیر، آموزگار نیز هست، راهبر آموزشی و در صورت عدم وجود راهبر آموزشی، كارشناس آموزش منطقه بهعنوان عضو تیم شناسایی مدرسه معرفی گردد.
3) اعضای تیم شناسایی مدرسه از آیكون مربوطه در سامانهی Ltms وارد شده، پس از رویت نمونبرگ خودارزیابی هر معلم، با اشراف بر فعالیتهای آموزشی، تربیتی و ... وی بر اساس شاخصهای نمون برگ، بهصورت انفرادی و محرمانه اقدام به دادن امتیاز به او نمایند.
توضیح1: نام كاربری و رمز عبور اعضای تیم، توسط مدیر محترم مدرسه در پنل معرفی اعضا تعریف شده است.
توضیح2: اعضای محترم تیم شناسایی مدرسه دقت فرمایند، چنانچه معلمی در خصوص شاخص یا شاخص هایی خود را بالاتر از سطحی كه آنان اطلاع دارند معرفی نموده، لازم است قبل از دادن امتیاز به او، در این خصوص اطلاعات لازم را از وی كسب نمایند.
توضیح3: همانگونه كه در شیوهنامه نیز تأكید شده است، لازم است هر یك از اعضای تیم شناسایی، بهصورت مستقل و محرمانه امتیاز مورد نظر خود را برای تكتك معلمان ثبت نمایند.
4) لازم است اعضای تیم شناسایی برای تكتك معلمان مدرسه این نمونبرگ را با دقت و رعایت عدالت و انصاف تكمیل نمایند.
توضیح: مسئولیت اجرای بهینهی فرایند شناسایی در سطح مدرسه و پاسخگویی به اعتراضات احتمالی بر عهدهی مدیریت مدرسه است.
5) مهلت تكمیل نمون برگها توسط اعضای تیم شناسایی مدرسه تا پایان روز دوشنبه، 1399/12/11 خواهد بود.
🍀 @schoolbanks
#اطلاعیه_مهم
ویژه ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستانها
فاز ثبتنام مرحله منطقهای جشنواره خوارزمی از هماکنون تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۵ اسفند ماه فعال کردید.
در این فاز میتوان اقدامات زیر را انجام داد:
۱. ثبتنام دانشآموزانی که برگزیده مدرسه هستند و به مرحله منطقهای راه یافتهاند اما قبلاً در همگام ثبتنام نشده بودند (جاماندگان).
۲. دانشآموزانی که برگزیده مدرسه هستند و در همگام نیز ثبتنام کرده بودند اما مدرسه در زمان مقرر اسم آنها را به عنوان برگزیده در همگام معرفی نکرده است.
۳. ویرایش گروهها ویژه کسانی که همگروهی آنها تغییر کرده است.
۴. آپلود اثر جدید یا حذف و اضافه آثار قبلی (در صورت تصمیم استان به بارگذاری اثر در همگام).
🍀 @schoolbanks
👨🏫 تدریس مجازی کلیهی پایهها
پایه تحصیلی خود را لمس و تأیید را بزنید.👇
دبستان🔻
https://eitaa.com/joinchat/2060779536Cfc3bb37846
متوسطه اول 🔻
https://eitaa.com/joinchat/1303511048C5d8930b351
متوسطه دوم 🔻
https://eitaa.com/joinchat/4115136550C401a19d416
🌹ویژهی دانشآموزان و والدین🌹
️امکانات گزینه ساختار مدرسه در Sida
در قسمت *عملیات اولیه*
*ساختار مدرسه* می توانید:
*کلاس جدید* ایجاد کنید.
در این قسمت می توانید یک کلاس جدید تعریف کنید ، آن را *ویرایش* و یا *حذف* کنید و دانش آموزان را بین کلاس ها *جابجا* نمایید یا اینکه دانش آموزانی که در سناد فاقد کلاس باشند را در اینجا تعیین کلاس نمایید.
برای *تعریف کلاس*:
گزینه *ایجاد کلاس جدید* را کلیک کرده، پایه تحصیلی را انتخاب نمایید، برای کلاس خود یک کد تعریف کنید، نام و تعداد دانش آموزان این کلاس را مشخص نمایید، در پایان گزینه *اعتبارسنجی و تایید* را کلیک کنید.
جهت *ویرایش عنوان کلاس*، بر روی نام کلاس مورد نظر کلیک نمایید تا نام کلاس به صورت کادری آبی رنگ نمایش داده شود، سپس گزینه ویرایش عنوان کلاس را کلیک نمایید و نام کلاس را تغییر دهید و در پایان گزینه *ثبت تغییرات* را کلیک نمایید.
برای *حذف کلاس* نیز میتوانید مانند روش قبلی این کار را انجام دهید.
و اما اگر خواستید دانشآموزی را از کلاسی به کلاس دیگر *جابجا* نمایید ابتدا کلاس مورد نظر را انتخاب می کنید، مثلا مانند زیر
>🔲 پنجم
ابتدا بر روی ◀️ کوچک کنار کادر نام مدرسه کلیک می کنیم تا اسامی دانش آموزان را ببینیم . سپس کد ملی دانشآموزی که قرار است جابجا کنیم را کلیک می کنیم، گزینه ی جابجایی بین کلاسها را کلیک کرده و دانش آموز نمایش داده می شود ، در اینجا کلاس مورد نظر را انتخاب نمایید، بعد از این که کلاس موردنظر را انتخاب نمودید با کلیک بر روی فلش سبز رنگ ⬅️ دانش آموز به کلاس مورد نظر شما منتقل خواهد.
شد.
و در پایان *دانش آموزانی که فاقد کلاس* هستند را می توانید در این لیست انتخاب نمایید و آنها را در کلاسی که مد نظر شما می باشد انتقال و ثبت نمایید.
بعد از اینکه بر روی فلش کوچک کنار نام مدرسه کلیک کردید می توانید اسامی دانش آموزان را مشاهده نمایید با این کار دانش آموزی که قرار است جابجا نماید را نیز انتخاب کرده و سپس گزینه جابجایی کلاس را کلیک نمایید .
💫 @schoolbanks
✔️اسامی پذیرفته شدگان دوره هاي فراگير تحصيلات تكميلی (دانش پذيری كارشناسی ارشد) دانشگاه پيام نور ، فردا اعلام می شود
🔸 اسامی پذیرفته شدگان آزمون ورودي دوره هاي فراگير تحصيلات تكميلي (دانش پذيري كارشناسي ارشد) دانشگاه پيام نور بهمن ماه سال 1399 (نوبت بیست و یکم) در روز دوشنبه مورخ 99/12/11 از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.
🍀 @schoolbanks
📌 نکاتی در باره نحوه #ثبت_غیبت_موجه_غیرموجه در برگ ریز نمرات
✍با بررسی اسناد موجود در پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش وزارت آ.پ؛ این موضوع به تناسب نظامهای آموزشی چهار دستورالعمل به شرح زیر دارد:
۱.دستورالعمل ثبت و ضبط نمرات ۱۰۱/۷/۱۷۴۶۳/۱۳ تاریخ ۷۶/۹/۲۹ بند۷
۲. دستورالعمل رویه های اجرایی و نمونه اسناد و مدارک ۴۰۰/۲۰۲۱۵/۹ تاریخ ۸۰/۸/۲۶ بند ۱۰
۳. نکات مهم فرایند کنترل نمره ۴۶۰/۱۳۰۱۳۲ تاریخ ۹۱/۶/۲۷ بند ۴
۴. فرایند ثبت نمرات دروس و نحوه صحافی لیست ریز نمرات ۴۶۰/۱۵۶۲۶۱ تاریخ ۹۶/۸/۲۲ بند ۱۳
🔹در همه این دستورالعملها ضمن اشاره به کامل نمودن کلیه ستونها مربوط به همه دانش آموزان؛ در صورت غیبت دانش آموز، درج کلمه غایب(غ) در ستون نمره برگ ریزنمرات مورد تاکید قرار گرفته است. ضمنا" تصریح شده است نوع غیبت (موجه یا غیرموجه) نیز توسط واحد آموزشی در روی برگ نمرات مشخص گردد.
✍ بنابراین با توجه به مفاد این دستورالعملها گرچه تاکنون و با ابلاغ سامانه یکپارچه دانش آموری (سیدا) دستورالعمل جدیدی در خصوص فرایند ثبت نمرات وصول نشده است؛ برای ثبت غیبت نکات زیر یادآوری می شود:
۱.در برگ ریزنمرات، اعم از امتحانات مستمر یا پایانی حسب مورد باید در ستون نمره با عدد، "کلمه (غ)" و در ستون نمره با حروف، حسب مورد و بر اساس تشخیص نوع غیبت، موضوع ماده ۸۱ کلمه "غایب موجه" یا "غایب غیرموجه" درج گردد.
۲. از درج کدهای سیستمی ۹۷ برای غایبین موجه و ۹۸ برای غایبین غیرموجه در برگ ریز نمرات جدا" پرهیز شود.
۳. از آنجائی که مسئولیت تکمیل تمام ستونهای برگ ریزنمرات مربوط به تمام دانش آموزان بر عهده دبیر مربوطه است، بنابراین برای درج نوع غیبت باید دبیر مربوطه با هماهنگی واحدآموزشی نسبت به درج نوع غیبت(موجه، غیرموجه) در برگ ریز نمرات اقدام کند.
🔹🔹مثال: اگر دانش آموزی به دلیلی موجه در امتحان پایانی نوبت اول یک یا چند درس شرکت نکند؛ پس از درج غیبت به شیوه پیش گفته در لیست دستی ریزنمرات؛ معاون اجرایی و یا سایر افراد مجاز قطعا" بر اساس آن لیست در آن درس یا دروس کد ۹۷ را برای فرد غایب ثبت می کند و با شرکت دانش آموز در امتحانات پایانی آن درس یا دروس در نوبت دوم؛ به صورت سیستمی نمره نوبت دوم برای نوبت اول نیز لحاظ می گردد و نمره سالانه نیز برحسب ضرایب برایش محاسبه و ثبت می شود.
با احترام
عبدالستار منصوری / ایلام
▶️ @schoolbanks
کد اطلاعیه : 32633
تاریخ ثبت اطلاعیه : 1399/12/11
قابل توجه همكاران محترم
⚡️پیرو اطلاعیهی شمارهی 12، مهلت خودارزیابی معلمان و شناسایی جلوههای ویژهی معلمی در زیستبوم جدید ساعت 24:00 روز دوشنبه 1399/12/11 به پایان خواهد رسید. لذا مقتضی است مدیران محترم واحدهای آموزشی، ضمن اطلاعرسانی به معلمانی كه هنوز اقدام به خودارزیابی ننمودهاند، قبل از اتمام فرصت، فرایند شناسایی معلمان مدرسهی خود را توسط تیم مربوطه، مدیریت فرمایند.
با آرزوی توفیق روزافزون
دبیرخانهی ستاد مركزی بزرگداشت مقام معلم
▶️ @ schoolbanks
⚡️با سلام خدمت مدیران محترم
در خصوص جلوه های ویژه معلمی به اطلاع می رساند همکارانی که در طرح مذکور شرکت می کنند خودشان مستندات رو بار گذاری نمی کنند. مدیر محترم بعد از بررسی چناچه مستندات همکاری درست بود در سامانه ltms قسمت مدیران مدارس بارگذاری خواهد کرد
در ضمن به اطلاع می رساند مدیران محترم هیچگونه مستنداتی در قالب کاغذ یا الکترونیکی به اداره ارسال ننمایند .
▶️ @schoolbanks
♦️ تنظیم ابعاد عکس دانش آموزان جهت بارگزاری در سناد یا سیدا
ابتدا روی عکس مورد نظر کلیک راست کرده و گزینه open withرو بزنید. و از کادر مقابل paint رو انتخاب کنید.
در صفحه جدید گزینه Resizeرو بزنید.
در پنجره جدید تیک Pixelsرا بزنید و در کادر بالا عدد100 و در کادر پایین 160را قرار دهید.
نکته؛ تیک Maintain aspect ratioرا بردارید. تا اعداد انتخاب بدون تغییر در کادرها قرار گیرد.
در نهایت ok و با بستن صفحه saveرا بزنید.
▶️ @schoolbanks
✍چکیده نکات در خصوص جلوه هتی ویژه معلمی :
همکاران مقطع ابتدایی:
جهت ثبت راهبر به عنوان داور جلوه های ویژه معلمی می بایست با عنوان مدیران مدارس وارد شوند.
(در صورت نداشتن کلمه عبور مدیران مدارس کد مدرسه را به برادر خزایی پیامک نمایید تا کاربری شما بازیابی شود.واین نام کاربری و کلمه عبور کد مدرسه می باشد.)
۲:سپس راهبر می بایست با کلمه عبوری که هر مدیر آموزگار در اختیار وی قرار می دهد در قسمت جلوه های ویژه معلمی وارد شده و پرسنل را ارزیابی نماید.
(قسمت بارگزاری مستندات به زودی اضافه می گردد).
جهت پرسنل متوسطه:
تعریف داوران 👈مطابق شیوه نامه با کاربری مدیر👇👇
ارزیابی توسط👈 داوران(مدیر مدرسه.کلیه معاونین،نماینده دبیران)
مدیر می بایست جهت کلیه داوران کاربری با کد دلخواه ایجاد نماید.
در خصوص ثبت نام شخص مدیر (مستقل) نیروهای اداری و نیروهای خدماتی👈سامانه تا کنون قابلیتی ندارد.
▶️ @schoolbanks
1_871191366_291269083449.pdf
2.3M
#فایل
#مهم
#سامانه_نماد
با سلام و احترام خدمت کارشناسان ،مشاورین ، مدیران و دبیران محترم، #راهنمای ارجاع دانش آموز به مشاور آموزشگاه (در اینجا از طریق مشاور اولین گزارش صورت گرفت،. می تواند توسط دبیر، مدیر و سایر افراد نیز باشد)
و دریافت گزارش توسط مشاور و نحوه ارجاع دانش آموز توسط مشاور به نماد منطقه و
دریافت گزارش توسط کارشناس شناسایی، ارجاع، درمان منطقه و ارجاع به کارشناس هسته و از کارشناس هسته مشاوره به مشاور هسته، به ترتیب مراحل تقدیم حضور میگردد.
▶️ @schoolbanks
📌 نکاتی در باره نحوه #ثبت_غیبت_موجه_وغیرموجه در برگ ریز نمرات
✍با بررسی اسناد موجود در پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش وزارت آ.پ؛ این موضوع به تناسب نظامهای آموزشی چهار دستورالعمل به شرح زیر دارد:
۱.دستورالعمل ثبت و ضبط نمرات ۱۰۱/۷/۱۷۴۶۳/۱۳ تاریخ ۷۶/۹/۲۹ بند۷
۲. دستورالعمل رویه های اجرایی و نمونه اسناد و مدارک ۴۰۰/۲۰۲۱۵/۹ تاریخ ۸۰/۸/۲۶ بند ۱۰
۳. نکات مهم فرایند کنترل نمره ۴۶۰/۱۳۰۱۳۲ تاریخ ۹۱/۶/۲۷ بند ۴
۴. فرایند ثبت نمرات دروس و نحوه صحافی لیست ریز نمرات ۴۶۰/۱۵۶۲۶۱ تاریخ ۹۶/۸/۲۲ بند ۱۳
🔹در همه این دستورالعملها ضمن اشاره به کامل نمودن کلیه ستونها مربوط به همه دانش آموزان؛ در صورت غیبت دانش آموز، درج کلمه غایب(غ) در ستون نمره برگ ریزنمرات مورد تاکید قرار گرفته است. ضمنا" تصریح شده است نوع غیبت (موجه یا غیرموجه) نیز توسط واحد آموزشی در روی برگ نمرات مشخص گردد.
✍ بنابراین با توجه به مفاد این دستورالعملها گرچه تاکنون و با ابلاغ سامانه یکپارچه دانش آموری (سیدا) دستورالعمل جدیدی در خصوص فرایند ثبت نمرات وصول نشده است؛ برای ثبت غیبت نکات زیر یادآوری می شود:
@schoolbanks
۱.در برگ ریزنمرات، اعم از امتحانات مستمر یا پایانی حسب مورد باید در ستون نمره با عدد، "کلمه (غ)" و در ستون نمره با حروف، حسب مورد و بر اساس تشخیص نوع غیبت، موضوع ماده ۸۱ کلمه "غایب موجه" یا "غایب غیرموجه" درج گردد.
۲. از درج کدهای سیستمی ۹۷ برای غایبین موجه و ۹۸ برای غایبین غیرموجه در برگ ریز نمرات جدا" پرهیز شود.
۳. از آنجائی که مسئولیت تکمیل تمام ستونهای برگ ریزنمرات مربوط به تمام دانش آموزان بر عهده دبیر مربوطه است، بنابراین برای درج نوع غیبت باید دبیر مربوطه با هماهنگی واحدآموزشی نسبت به درج نوع غیبت(موجه، غیرموجه) در برگ ریز نمرات اقدام کند.
🔹🔹مثال: اگر دانش آموزی به دلیلی موجه در امتحان پایانی نوبت اول یک یا چند درس شرکت نکند؛ پس از درج غیبت به شیوه پیش گفته در لیست دستی ریزنمرات؛ معاون اجرایی و یا سایر افراد مجاز قطعا" بر اساس آن لیست در آن درس یا دروس کد ۹۷ را برای فرد غایب ثبت می کند و با شرکت دانش آموز در امتحانات پایانی آن درس یا دروس در نوبت دوم؛ به صورت سیستمی نمره نوبت دوم برای نوبت اول نیز لحاظ می گردد و نمره سالانه نیز برحسب ضرایب برایش محاسبه و ثبت می شود.
▶️ @schoolbanks