eitaa logo
اخبار امور اداری فرهنگیان
18.4هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
310 ویدیو
773 فایل
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺 ☢ معرفی کانال ✅ آموزش سامانه همگام مدارس ✅ آموزش نرم افزارامتحانات مدارس ✅ آموزش سناد ✅ نرم افزارهای مفید ✅ آیین نامه ومصوبات تعرفه تبلیغات : @tabliqhkon
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام و عرض ادب 🔖مصوبه‌ شورای عالی آموزش و پرورش در رابطه با نشانگرهای ارزشیابی نظام آموزش و پرورش و استانداردها👇🏼 ▫️بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، تراکم دانش‌آموزی در هر کلاس به قرار زیر تعیین وقابل تغییر خواهد بود. : 🔹 دوره ابتدایی از ۱۴ تا ۲۶ نفر 🔹 دوره متوسطه اول و متوسطه دوم از ۱۶ تا ۲۸ نفر 🔹 هنرستان‌ها از ۱۲ تا ۱۸ نفر تاریخ. تصویب ۱۵ مهر ۱۳۹۲ کانال اجرایی مدارس @schoolbanks
⚡️با سلام و احترام به اطلاع می رساند مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با همکاری معاونت آموزش متوسطه وزارت متبوع قصد دارند آزمون ارزشیابی ورودی(آغازین) مطابق عناوین دروس و جدول زمانبندی فوق👆را به صورت متمرکز برخط(آنلاین)در سطح کشور برگزار نماید.مقتضی است به نحو مطلوب به دانش آموزان اطلاع رسانی نمائید. 🔹@schoolbanks
4_5981188533199571207.pdf
3.17M
⚡️شیوه نامه کامل ارزشیابی آغازین متوسطه سال ۱۴۰۰ 🔹@schoolbanks
✅ توجه خاص: اگر در زمان تایید نهایی مدرسه در بخش فارغ التحصیلی با خطای امکان تایید وجود ندارد مواجه شدید از قسمت عملیات اصلی مشاهده اطلاعات دانش آموزی می توانید ببینید که کدام دانش آموزان مشکل داشته و و خطای آن ها چیست اما برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص از قسمت گزارش های کنترلی عنوان مغایرت فاینال را لمس و سپس بر روی جستجو کلیک نمایید. @schoolbanks در این قسمت می توانید اطلاعات کامل در مورد مغایرت ها را کسب نمایید تا بهتر بتوانید نسبت به رفع آنها اقدام کنید. برای این که بتوانید مغایرت ها را را برطرف نمایید باید: ❌ تیک های بخش وضعیت فارغ التحصیلی هم از طرف سنجش و هم از طرف مدرسه برداشته شوند  ❌ از قسمت مشاهده اطلاعات دانش آموزان، باید دانش آموزان را از این بخش حذف نمود. ❌ در بخش عملیات مدرسه متوسطه دوم قسمت مشاهده اطلاعات دانش آموزان، دانش آموزان مورد نظر را از حالت فارغ التحصیلی خارج کرد. ✅ در سیدا با توجه به نوع مغایرت گزارش شده باید نسبت به اصلاح مشخصات فردی و یا نمرات اقدام نمود و سپس اطلاعات را به امین ارسال کرد و مجدداً روند فارغ التحصیلی را انجام داد ➖➖〰〰➖➖ 🔹@schoolbanks
با سلام خدمت همکاران گرامی با توجه به اینکه در دوره خرداد ماه تصاویر دانش آموزان از سامانه سیدا به سامانه عملیات متوسطه دوم منتقل نمی‌شد،جهت انجام این مهم، لازم است مدارس در سیدا دوره را به ضمن سال ۹۹/۴۰۰ تغییر دهند و در قسمت را زده و با هماهنگی کارشناس سنجش تیک‌های منطقه و مدرسه در دوره مورد نظر برداشته شود. سپس مدارس در قسمت # عملیات‌سیدا # دریافت‌اطلاعات‌از‌سیدا بروزآوری‌اطلاعات را زده و در پایان در همان قسمت دریافت از سیدا، تصاویر زده شود.به این صورت تمام تصاویر از سیدا به عملیات متوسطه دوم منتقل می‌شود که لازمه چاپ دفاتر امتحانات می‌باشد. از دریافت اطلاعات مجدد بپرهیزید که نیاز به محاسبه کارنامه سال و کارنامه کلی دارد. ➖➖〰➖➖ 🔹@schoolbanks
💢‌ نحوه احتساب سابقه خدمت نیروهای فاقد پرداخت حق بیمه یا کسورات بازنشستگی 🔹 به موجب قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش، قریب به ۸۵ هزار نیروی پیش‌دبستانی، حق‌التدریس غیرمستمر، آموزشیار نهضت سوادآموزی، آموزش‌ دهنده مستمر نهضت سوادآموزی و خرید خدمات آموزشی که از سال ۷۹ تا قبل از سال ۱۳۹۲ با این وزارت به صورت حق‌الزحمه‌ای، همکاری داشته‌اند، به استخدام پذیرفته خواهند شد. 🔹 از آنجایی که این افراد غالباً دارای سنین بالا هستند، بدیهی است پس از استخدام، متقاضی احتساب سنوات خدمت در سال‌های همکاری خواهند بود. این در حالی است که قریب به اتفاق افراد یاد شده فاقد پرداخت حق بیمه یا کسور بازنشستگی بوده و بعضاً فاقد سنوات خدمت تمام وقت می‌باشند و احتساب سابقه خدمت آنان برابر قانون از جمله ماده (۱۰۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مقدور نیست. 🔹 لذا به منظور حل مشکل یاد شده و عدم ایجاد بار مالی سنگین برای دولت، وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد کرده است در صورت پرداخت حق بیمه یا کسورات بازنشستگی، اعم از سهم دولت و مستخدم از سوی این افراد، سابقه خدمت آنان در چارچوب قوانین و مقررات موجود جزو سابقه خدمت دولتی محسوب شود و در راستای اجرایی‌شدن پیشنهاد فوق، «لایحه الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب سال ۱۳۹۷» را جهت بررسی و سیر مراحل قانونی در مجلس شورای اسلامی، به دولت ارائه کرده است. 🔹 این پیشنهاد هم‌اکنون در کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک مراحل بررسی و تصمیم گیری را طی می‌کند که به محض حصول نتیجه از طریق همین درگاه به اطلاع ذی نفعان خواهد رسید. 🔹 @schoolbanks
💢استقرار سامانه «سیدا»، روند ساماندهی منابع انسانی را مطلوب تر و منظم تر از گذشته خواهد کرد 📌سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزات آموزش و پرورش گفت: استقرار سامانه «سیدا»، روند ساماندهی منابع انسانی را منظم تر از گذشته خواهد کرد. 🔸به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز، سعید عسگری؛ طی نشست مجازی معاونان وزیر با مدیران کل آموزش و پرورش استان ها و رؤسای ادارات آموزش و پرورش مناطق سراسر کشور که در ساختمان شهیدرجایی برگزار شد، به تشریح فعالیت های صورت گرفته درخصوص «بازگشایی مدارس»، «آغاز سال جدید تحصیلی» و «از سرگیری آموزش های حضوری» پرداخت و افزود: در سال تحصیلی جدید موفق به تولید سامانه جدید «سیدا» شدیم؛ اگرچه این سامانه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و شروع مدارس ایجاد شد ولی معتقدم که «سیدا»، سامانه ارزشمندی برای کنترل گزارش گیری و اصلاح روند کارهایی است که در موضوع ساماندهی نیروی انسانی، کلاس بندی و پرداخت حقوق خواهد بود و نظم بیشتری را به امور آموزش و پرورش خواهد داد. 🔸وی افزود: تلاش کنیم «سامانه سیدا» با قوّت کار خود را آغاز کند. این سامانه کمک خواهد کرد به هر نوع اطلاعاتی که نیاز داشته باشیم به روز و در سریع ترین زمان دست پیدا کنیم و گزارش دهی کاملی برای مراجع بالادستی داشته باشیم. 🔸سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزات آموزش و پرورش ادامه داد: مهم ترین موضوع در ایجاد سامانه یکپارچه، موضوع کلاس بندی بود که با قوّت پیش رفت و قبل از رونمایی از نسخه جدید شاد به خوبی انجام گرفت چرا که موضوع کلاس‌بندی تأثیر مستقیمی بر صدور ابلاغ و پرداخت حقوق همکاران داشت لذا از مدیران کل و رؤسای مناطق تقاضا می‌کنم در یکی دو روز آینده که باید لیست حقوق را به خزانه ارسال کنیم؛ کلاس بندی به صورت کامل انجام پذیرد. 🔸عسگری تصریح کرد: در طی سه هفته اول مهر بسیاری از مشکلات سامانه سیدا حل شده است و اگر هم همکاران با مشکلی روبرو شدند موضوع را به گروه فناوری و طرح و برنامه انعکاس دهند تا در چند روز آینده مرتفع شود مطمئناً تا آذرماه نتایج خوبی از سامانه دریافت خواهیم کرد. 🔸وی گفت: پرداخت حقوق مهرماه اولویت اول معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع است. لذا مدیران مناطق دقت داشته باشند که حقوق هیچ همکار شاغلی قطع نشده باشد و هیچ ابلاغی در سطح منطقه باقی نماند. ➖🌸⚡️➖⚡️🌸➖ 🔹@schoolbanks
💢اینترنت رایگان دانشجویان و اساتید فعال شد / فعال‌سازی از طریق پیامک اعلام می‌شود ▫️ همراه اول اعلام کرد بسته‌های شش‌ماهه ۶۰ گیگابایت ویژه اساتید حوزه و دانشگاه، ۴۰ گیگابایت ویژه معلمان و ۳۰ گیگابایت ویژه دانشجویان و طلاب مطابق لیست ارسالی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (افرادی که در سامانه ICTGifts ثبت‌نام کرده‌اند)، فعال شده است. ▫️هنگام فعال ­شدن بسته نیز این موضوع از طریق ارسال پیامک به اطلاع افراد خواهد رسید. ➖➖ 🔹@schoolbanks
👇👇اطلاعیه مهم و فوری 👇👇 خدمت مدیران محترم احتراما تمامی مدیران در تمامی مقاطع تحصیلی جهت تایید ابلاغ و برقراری حقوق تمامی همکاران، به سایت سیدا مراجعه فرمایند.. مدیران محترم توجه داشته باشند تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ فرصت دارند تا ابلاغ همکاران را تایید کنند. مسئولیت عدم تایید و قطع حقوق همکاران بر عهده مدیران مدارس خواهد بود. 🔹 ‌‌@schoolbanks
✍پیرو سوالات مکرر همکاران؛ پنج نکته مهم در ابلاغ ها و تخصیص درس در سیدا: 🔰اگر درس گروه به صورت اتوماتیک انجام نشد؟ کلاسبندی تایید نهایی نشده(عملیات اولیه/مدیریت کلاسبندی/تایید نهایی) 🔰اگر بعد از تایید نهایی باز هم درس گروه با زدن اتوماتیک ایجاد نشد؟ تایید نهایی کلاسبندی در صف بررسی قرار گرفته و در بازه متفاوت امتحان کنید. @schoolbanks 🔰اگر معلمی ابلاغش فراخوان نشد؟ در سیدا تعریف نشده(با فناوری هماهنگ کنید) 🔰اگر معلمی در قسمت ویرایش تخصیص درس ها نبود؟ وارد مدیریت/انتصاب/ لیست پرسنل شوید و معلم را از گزینه ایجاد تعریف کنید. 🔰اگر نام پرسنلی در قسمت ثبت شماره موبایل اضافه بود؟ در قسمت مدیریت/ انتصاب/ لیست پرسنل او را غیر فعال کنید. ➖➖〰〰➖➖ 🔹@schoolbanks
🔴 اطلاعیه مهم 📣 ♻️ به اطلاع تمامی مدیران محترم مدارس می رساند با توجه به اضافه شدن گزینه جدید مدیریت مجوزها در قسمت مدیریت کلاس بندی به کارشناسان محترم طرح و برنامه مناطق ، این امکان برای کارشناسان محترم طرح و برنامه مناطق و شهرستان ها ایجاد گردیده است تا این پایه ها و کلاس ها توسط این عزیزان از طریق دسترسی آنان حذف گردد . ♻️ بنابراین اگر مدارس پایه و کلاس های مجوز داری را که اضافه و یا اشتباه درخواست دادن و در سیدای آنان قابل استفاده نیست می توانند لیست آنان را تهیه نموده و به کارشناسان محترم طرح و برنامه ارائه نمایند ، تا ایشان با زدن کد مدرسه و اطلاع دقیق از تعداد حداقل و حداکثر این پایه و کلاس ها و تاریخ درخواست ، پایه و کلاس مجوز دار مربوطه را حذف نمایند . و بلافاصله پایه و کلاس مجوز دار از قسمت مجوز دارها از سیدای مدرسه مربوطه حذف می‌گردد . 🔺 نکته خیلی مهم : چنانچه کلاس و پایه مجوز داری داشتید که بنابه هر دلیلی حذف شده بود اما در حافظه سیدا باقی مانده بود و سیدا آن کلاس را جزء کلاس های شما محسوب می‌کرد ، می توانید آمار این کلاس را به کارشناس محترم طرح و برنامه دهید و با حذف این کلاس مجوز دار مجددا درخواست مجوز کنید تا پس از تایید مجوز بتوانید کلاس را ایجاد و دانش آموزان را به آن کلاس تخصیص دهید . 🔴 نکته : این قسمت فقط برای کارشناسان طرح و برنامه فعال است و مدارس دسترسی به این قسمت ندارند .‌ 💢با تشکر . حامد کاظمی استان همدان ➖➖〰➖➖ 🔹@schoolbanks