شرایط احراز رتبههای ۱ تا ۵
1️⃣ رتبه ۱:
▫️دارای ۲سال سابقه تجربی:
▫️تجربه مرتبط : ---> ۲سال
▫️دوره ضمن خدمت: ۱۲۰ساعت
▫️حداقل میانگین ارزشیابی ۲سال منتهی به رتبه: ۷۵%
▫️ حداقل امتیاز ارزشیابی هر سال: ۷۰%
▫️حداقل امتیازات صلاحیت های معلمی: ۶۰%
▫️ حداقل امتیاز هر یک از صلاحیت ها: ۵۰%
❌ در کسب رتبه ۱، تجربه غیر مرتبط (تعجیل خدمت در مناطق کمتر توسعه یافته، تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی، دوره مهارت آموزی پیمانی ماده ۲۸ و سربازی و ... تاثیر ندارد.
2️⃣ رتبه ۲:
▫️دارای ۶سال سابقه تجربی:
▫️تجربه مرتبط: ---> ۴سال
▫️تجربه غیر مرتبط: ---> ۲سال
▫️حداقل ۴سال سنوات تجربی (جایگزین 4 سال توقف شده است)
▫️دوره ضمن خدمت بین دو رتبه: ۱۸۰ساعت
▫️حداقل میانگین ارزشیابی بین دو رتبه: ۸۰%
▫️ حداقل امتیاز ارزشیابی هر سال: ۷۵%
▫️حداقل امتیازات صلاحیت های معلمی: ۶۵%
▫️ حداقل امتیاز هر یک از صلاحیت ها: ۵۵%
❌ دانشجو معلمانی که بعد از استخدام قطعی شده اند، چهار سال بعد استخدام قطعی یعنی در سال ۹۹ مشمول رتبه ۲ می شوند.
3️⃣ رتبه ۳:
▫️دارای ۱۲ سال سابقه تجربی:
▫️تجربه مرتبط (یک دوم): ---> ۶سال
▫️تجربه غیر مرتبط: ---> ۶سال
▫️حداقل ۳سال توقف در رتبه ۲ یا پایه
▫️دوره ضمن خدمت بین دو رتبه: ۱۵۰ساعت
▫️حداقل میانگین ارزشیابی بین دو رتبه: ۸۵%
▫️ حداقل امتیاز ارزشیابی هر سال: ۸۰%
▫️حداقل امتیازات صلاحیت های معلمی: ۷۰%
▫️ حداقل امتیاز هر یک از صلاحیت ها: ۶۵%
4️⃣ رتبه ۴:
▫️دارای ۱۸سال سابقه تجربی:
▫️تجربه مرتبط (یک دوم): ---> ۹سال
▫️تجربه غیر مرتبط: ---> ۹سال
▫️حداقل ۳سال توقف در رتبه ۳ یا ارشد
▫️دوره ضمن خدمت بین دو رتبه: ۱۲۰ساعت
▫️حداقل میانگین ارزشیابی بین دو رتبه: ۹۰%
▫️ حداقل امتیاز ارزشیابی هر سال: ۸۵%
▫️حداقل امتیازات صلاحیت های معلمی: ۷۵%
▫️ حداقل امتیاز هر یک از صلاحیت ها: ۷۰%
5️⃣ رتبه ۵:
▫️دارای ۲۴ سال سابقه تجربی:
▫️تجربه مرتبط (یک دوم): ---> ۱۲سال
▫️تجربه غیر مرتبط: ---> ۱۲سال
▫️حداقل ۳سال توقف در رتبه ۴ یا خبره
▫️دوره ضمن خدمت بین دو رتبه: ۱۰۰ساعت
▫️حداقل میانگین ارزشیابی بین دو رتبه: ۹۰%
▫️ حداقل امتیاز ارزشیابی هر سال: ۸۰%
▫️حداقل امتیازات صلاحیت های معلمی: ۸۵%
▫️ حداقل امتیاز هر یک از صلاحیت ها: ۸۰%
⤵️ انواع تجربه:
*تجربه_مرتبط:
▫️ سابقه تدریس(مدیریت ومعاونت) تمام وقت
* تجربه_غیرمرتبط: 👇
▫️ تعجیل (خدمت در مناطق کمترتوسعه یافته)
▫️ سوابق خدمت غیررسمی (تحصیل در دانشگاه فرهنگیان، شهید رجایی، دوره مهارت آموزی موضوع ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان سربازی و...)
✅ @schoolbanks
🔴خلاصه قرارداد بیمه تکمیلی درمان صندوق بازنشستگی کشوری با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ از اول خرداد ۹۹ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
🔵به گزارش کانال خبرنامه فرهنگیان خدمات جدید که در این قرارداد برای بازنشستگان و موظفین پیش بینی شده است:
✅ هزینه ویزیت تا سقف 200 هزار تومان
✅ کمک هزینه عینک هر سه سال یکبار تا سقف 120 هزار تومان
✅ کمک هزینه عصا و واکر فقط یکبار هر یک تا سقف 100 هزار تومان
✅ کمک هزینه خرید ویلچر فقط یکبار تا سقف 1 میلیون تومان
✅ کمک هزینه خرید سمعک هر پنج سال یکبار تا سقف 500 هزار تومان
✅ کمک هزینه یک دست دندان هر سه سال یکبار تا سقف 300 هزار تومان
🔵تعهدات اصلی قرارداد بیمه تکمیلی:
🔰افزایش تعهدات بیماران خاص از ۴۵ میلیون تومان به ۶۰ میلیون تومان
🔰سقف بستری فوق تخصصی ۴۴ میلیون تومان
🔰سقف بستری عمومی ۲۲ میلیون تومان
🔰 سقف خدمات تشخیصی درمانی سرپایی یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
🔰سقف خدمات آزمایشگاهی ۸۰۰ هزار تومان
🔰سقف رادیوگرافی ۴۰۰ هزار تومان
🔰سقف اعمال مجاز سرپایی ۹۲۰ هزار تومان
✅ @schoolbanks
✨روش ثبت نام در مسابقات "قرآن، عترت و نماز" و همچنین "طرح ملی حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم" در سایت همگام:
۱_ورود به پورتال همگام با رمز مدیر
۲_انتخاب "مدیریت کاربران"
۳_ انتخاب "کاربر جدید"
۴_ وارد کردن کد ملی مجری طرح(می توان کد ملی خود مدیر مدرسه رو وارد کرد)
۵_ در قسمت "نقش " سمت فرد را در مدرسه مشخص کن
در قسمت" تاریخ صدور حکم " ۹۷/۷/۱ تا ۹۸/۶/۳۱ انتخاب کن. در نهایت دکمه ذخیره بزن
۶_از گزینه های کنار گزینه "ماژول " کلیک کن، روی "جشنواره ها و مسابقات" کلیک کن
۷_ انتخاب "مدیریت اعضای کمیته ها"
۸_ در صفحه باز شده در ردیف "مسابقات قران عترت و نماز " یا " طرح ملی حفظ قران کریم" و در زیر ستون مدیریت کلیک کن
۹_ در این صفحه روی علامت چرخ دنده و زیر ستون مدیریت کلیک کن
۱۰_ در این صفحه نیز روی علامت چرخ دنده زیر عنوان مدیریت کلیک کن
۱۱_ در اینجا همان کد ملی قبلی را دوباره وارد کنید.
۱۲_ در قسمت نقش ها "کمیته اجرایی مدرسه" انتخاب کن و ذخیره بزن
۱۳_ فرد مورد نظر بعنوان مجری طرح انتخاب شد .
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
این تازه نصف راه بود
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
۱_حال مجری طرح با کد ملی و پسورد خود وارد همگام شود. ( میتونید خود مدیر رو در قسمت۴ بالا کد ملی خود مدیر وارد کنید تا با همان رمز مدیر وارد شوید. من نیز همینکار رو کردم )
۲_ از قسمتی که نوشته " جدید" و دو تا فلاش رفت و برگشت هست نقش خود رو بعنوان "کمیته اجرایی مدرسه" انتخاب کن
۳_ وارد قسمت جشنواره ها و مسابقات شوید
۴_ثبت نام شرکت کننده ها" بزن
۵_ در صفحه بعد در ردیف "مسابقات قران عترت و نماز " یا "طرح ملی حفظ" روی علامت تعجب در قسمت مدیریت کلیک کن
۶_ حال بر روی ادمک کلیک کن و کد ملی دانش اموزان وارد کن و ثبت نام کنید.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌷
اشتباه امروز صبح من در ثبت اسامی بچه ها این بود که نقش مجری طرح رو برای هر مسابقه به صورت جدا تعریف نمی کردم. مثلا مسابقات حفظ باید مجری طرح تعریف کرد و جدای از اون مسابقات قران عترت و نماز هم باید مجری تعریف کرد.
همین اشتباه ساده موجب سردرگمی شد. امید که شما همکاران با دقت در مطالب بالا راحتر و بی دغدغه تر ثبت کنید اسامی رو. موفق و مؤید باشید.
✅ @schoolbanks
🔰در مورد امتحان رتبه بندی، به اطلاع همکاران می رساند:
1.امتحان صرفا برای ارتقا رتبه بوده و شامل مشمولین می شود و نه همه همکاران!
2.این امتحان صرفا برای مشمولین بازه زمانی 990401 الی 990631 و بازماندگان و مردودین دوره قبل می باشد.
3.زمان آزمون مشمولین سه ماهه سوم سال (990701 الی 990930) ، اواخر شهریور 99 و یا اوایل مهر99 خواهد بود.
4.زمان آزمون مشمولین سه ماهه چهارم سال (991001 الی 991230) ، اواخر آذر 99 و یا اوایل دی 99 خواهد بود.
5.در صورت تغییر روال بازه های زمانی امتحان ارتقا رتبه، پس از استعلام از مراجع بالادستی اطلاع رسانی خواهد شد.
✅ @schoolbanks
سلام عليكم
با احترام ، پيرو اطلاعيه فوري وزارت آموزش و پرورش به اطلاع همكاراني كه مطابق با بخشنامه هاي قديم رتبه بندي با احتساب تعجيل در سوابق به خاطر خدمت در مناطق كمتر توسعه يافته ، زمان اخذ رتبه آنها ( ارتقا به رتبه هاي پايه، ارشد،خبره و عالي) از تاريخ 1/1/99 لغايت 31/6/99 مي باشد جهت ارتقا به رتبه معادل خود در نظام رتبه بندي جديد ( يعني رتبه هاي 2 ، 3 ، 4 و 5 ) مي بايست اقدامات ذيل را انجام دهند:
1- وارد ltms خود شده و در پنل سمت راست، منوي مسابقات و جشنواره ها مقطع مورد نظر خود را انتخاب و روي ثبت نام كليك نماييد.
2-در همان قسمت در بخش ((مسابقات و جشنواره هاي ثبت نام شده)) گزينه ورود به پنل مسابقه را كليك كنيد. در اين بخش در زمان مشخص شده مي توانيد در آزمون شركت نماييد .همچنين منابع آزمون نيز در همين بخش در منوي محتوي مسابقه آماده دانلود و مطالعه مي باشد.
3- سپس وارد منوي نظام رتبه بندي معلمان شده جهت تكميل فرم هاي صلاحيت هاي عمومي و صلاحيت هاي تخصصي روي ((درخواست رتبه بندي)) كليك نموده و با كليك روي رديف رتبه مورد نظر فرم هاي مربوطه را تكميل و ثبت نماييد.سپس از مقام مافوق خود (مدير مدرسه) درخواست نماييد تا در سامانه ltms مربوط به مدرسه صلاحيت هاي عمومي و تخصصي شما را تاييد نمايد. (در پايين همين بخش به رنگ قرمز مدرسه اي را كه مي باست صلاحيت هاي شما را تاييد نمايد مشخص مي شود ). نكته: اگر بعد از كليك روي درخواست رتبه بندي با پيغام خطا مواجه شديد با كارگزيني تماس گرفته تا نسبت به ثبت نام شما اقدام گردد.
4- در تاريخ و زمان مشخص شده در آزمون صلاحيت هاي حرفه اي شركت نماييد.
نكته 1 - كليه همكاراني كه سال گذشته مشمول بوده و در آزمون هاي سال گذشته قبول نشده اند نيز مي توانند در اين آزمون شركت نمايند.
نكته2- ليست مشمولين ارتقا رتبه همكاراني كه وقت رتبه انها از تاريخ 1/1/99 لغايت 31/6/99 مي باشد به پيوست ارسال مي گردد. ضمناً با توجه به اينكه اسامي مشمولين به صورت دستي محاسبه و ثبت شده است احتمال خطاي انساني وجود دارد ، لذا همكاراني هم كه اسامي آنها در ليست موجود نبوده ولي خودشان فكر مي كنند شرايط احراز رتبه بالاتر را از لحاظ سابقه و مدارك دارا مي باشند نيز پيگيري و اقدام نمايند.
تذكر1: نيروهاي خدماتي مشمول اين طرح نبوده و براي ارتقا به رتبه بالاتر نياز به آزمون ندارند. و رتبه اينها با قانون قديم اعمال خواهد شد.
تذكر2: كليه همكاران ورودي بهمن 95 و ورودي هاي (شروع به كار ) 96 فعلا مشمول رتبه 2 نمي باشند. اين همكاران منتظر بخشنامه هاي بعدي باشند.
🆕 @schoolbanks
♦️شرایط اخذ و نحوه ارتقا رتبه
🔹افزایش حاصل از تعلق گرفتن رتبه :
رتبه ۱ : حداقل ۲ سال تجربه
رتبه ۲: حداقل ۶ سال تجربه
رتبه ۳: حداقل ۱۲ سال تجربه
رتبه ۴: حداقل ۱۸ سال تجربه
رتبه ۵: حداقل ۲۴ سال تجربه
رتبه ۱ به ۲: حدود ۱۵۰ تا۲۰۴ هزار
رتبه ۲به ۳: حدود ۲۰۰تا ۳۲۰ هزار
رتبه ۳به ۴ : حدود ۲۲۰تا ۳۶۰ هزار
رتبه ۴ به ۵: حدود ۳۳۰تا۴۸۰ هزار
☑️به تناسب محل خدمت فوق العاده بدی آب و هوا و یا کمتر توسعه یافته نیز اضافه می شود.
🆕 @schoolbanks
✨با سلام خدمت مدیران محترم در پاسخ به سوال تعدادی از مدیران محترم مدارس
با توجه به پایان سال تحصیلی و در خواست پرونده های دانش آموزان جهت انتقال به مدرسه دیگر یا تغییر مقطع از ابتدایی به متوسطه اول یا ازمتوسطه اول به دوم به اطلاع می رساند :
۱-پرونده ها فقط و فقط به شخص پدر یا پدر بزرگ (پدر پدر) تحویل داده شود.
(حتی تحویل مدارک به همسر ۰خواهر ۰برادر وعمه ۰خاله و ....ممنوع است!)
۲-حتما در دفتر رسید مدارک همه مدارک تحویلی و مشخصات دانش آموز و تحویل گیرنده نسبت و تاریخ دقیق ثبت شده و از طرف امضا و اثر انگشت گرفته شود.
۳-,مادر اگر نامه حضانت از دادگاه داشته باشد می توانید مدارک را تحویل مادر نمایید
۴-هیچ موقع در موقع تحویل مدارک احساسی برخورد نشود و حتما همه جوانب در نظر گرفته شود و اگر یک موقعی مدارک تحویل مادر شود و خدای ناکرده پدر و مادر باهم مشکل داشته باشند پدر می تواند در دادگاه بر علیه مدیر مدرسه شکایت کند و ..
۵-در موقع تحویل گواهینامه های دیپلم و پیش حتما طرف باید کارت پایان خدمت (اصل و کپی)همراه داشته باشد یا از دانشگاه محل تحصیل نامه داشته باشد که آن نامه در اداره
ثبت و به مدرسه ارجاع شده باشد.
و حتما یک کپی از گواهینامه نیز گرفته شده و در مدرسه بایگانی گردد.(اگر پشت کپی گواهینامه نیز توسط دانش آموز امضا و اثر انگشت شود که در فلان تاریخ از مدرسه دریافت کرده بهتر خواهد بود.
🆕 @schoolbanks
هدایت شده از # تبلیغات
🌺بسمه تعالی🌺
چهارمین دوره ی#تخصصی
#قصه_گویی_خلاق با مضامین دینی
توسط استادسید محمد صادق محدث
به صورت #مجازی 💻
🔹شروع دوره : ۲۱ تیر ۹۹
💠 #ثبت_نام و اطلاعات بیشتر با ارسال عدد ۳ به آی دی: @Thaghalain5
💎 #تخقیف_ویژه_دهه_کرامت💎
💫 #بنیادهادی
❌اگر یک #مادر یا #پدر یا #معلم مسئولیت پذیر هستید بدون شک به این دوره نیاز دارید...❌
http://eitaa.com/joinchat/1707671570C4a1e1efd94
🔺 #فردا، آخرین مهلت ثبتنام پایه #هفتمیها در مدارس #شاهد
🔸 ثبتنام پایه هفتم از #یکشنبه اول تیر ماه آغاز و تا فردا #شنبه ۱۴ تیر ماه ادامه دارد ثبتنام پایه دهم نیز از ۵ تیر ماه آغاز شده و تا ۲۱ تیر ماه خواهد بود.
🔹 خانوادهها برای پیش ثبتنام مدارس شاهد حتماً به سامانه سجا به آدرس saja.medu.ir 🌐 مراجعه کنند چرا که بعضی سایتهای #جعلی ایجاد شدهاند و با دریافت پول از خانوادهها مدعی ثبتنام آنها در مدارس شاهد هستند.
www.medu.ir
@www_medu_ir
🌐 کانال آموزش و پرورش 🌐
💥رفع کارنامه مقطع ابتدایی
🔹درصورتی که در کارنامه های مقطع ابتدایی با مشکل مواجه شده اید .
✨در سناد قسمت ثبت ارزشیابی نوبت دوم پایه مورد نظر را انتخاب کرده و دوباره درخواست کارنامه کنید و روز بعد در صورت اصلاح شدن خطا درخواست فایل دریافت ارزشیابی تحصیلی را انجام دهید .
✨موفق باشید . کانال اجرایی مدارس کشور
✅ 🆕 @schoolbanks
🛑 نکات مهم در خصوص ارسال سوابق به همگام
✅ ۱- برداشتن تیک نگارش و گرفتن نگارش مجدد و بروزاوری پایگاه از قسمت تسهیلات، جهت رفع مشکل مردودیهای سالهای قبل و رفع مشکل سوابق
✅ ۲- چک کردن وضعیت دانش اموز مورد خطا در قسمت سازماندهی _ مشخصات دانش اموز( یعنی فعال بودن یا ترک تحصیل بودن دانش اموز چک شود)
✅ ۳- چک کردن اسم مدرسه دانش اموزان انتقال آمده به مدرسه در سابقه سالهای قبل دانش اموز از قسمت سوابق دانش آموزان_ مشاهده سوابق، ( جهت رفع این مورد از قسمت تسهیلات _گزینه دوم گرفتن مشخصات مدارس از سرور ، کد مدرسه مبدأ را دریافت کنید)
✅ ۴- دانش اموزان انتقال رفته و ترک تحصیل در قسمت تایید مدیر در همگام، نیازی به تأیید ندارند و مشکلی ایجاد نمیکنند ...
✅ ۵- اگر در همگام دانش اموزی تعداد دروس کمتر از بقیه ارسال شده یا در ستون درسها صفر خورده، مجدد اطلاعات وضعیت فعال بودن دانش اموز در دانا رو چک کرده و دوباره ارسال کنید ..
ارسال از دانا به همگام هنوز مشکل داره صبور باشید....
✅ @schoolbanks
#اطلاعیه
#سناد
#ابتدایی
♦️ ثبت نام دانش آموزان مقطع ابتدایی برای سال تحصیلی ۴۰۰-۱۳۹۹ آغاز گردید.
🔰 برای ثبت نام پایه اول از روش زیر اقدام کنید:
۱- امور دفتر داری
۲- ثبت مشخصات دانش آموز جدید
❌ فعلا با گزینههایی مانند انتخاب سال تحصیلی جدید و تعریف کاربر که ممکن است در صفحه اول نمایش داده شود کاری نداشته باشید.
🆕 @schoolbanks
⬅️⬅️ اطلاعیه شماره (۱) سناد پیرامون ثبت نام دانش آموزان
سلام علیکم
با احترام و آرزوی توفیق ، بدینوسیله به اطلاع مدیران و معاونین محترم مدارس می رساند ، سامانه سناد در سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ باز گردیده و جهت ثبت نام ورودی پایه اول ، هفتم و دهم آغاز گردیده است .
مراحل :
۱) ابتدا به قسمت امور دفترداری مراجعه نموده
۲) حال در قسمت تعریف رشته پایه ، سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ نوبت ضمن سال دوره ابتدایی پایه و رشته انتخاب و ثبت گردد .
⬅️تذکر: اگر این مراحل انجام نگردد دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ قابل ثبت نام میان پایه و ورودی نخواهند بود .
منتظر اطلاعیه بعدی پیرامون سامانه سناد باشید .
🆕 @schoolbanks
4_5765066027972953653.pdf
489K
👆 مراحل تغییر و تشخیص وضعیت دانش آموز از فعال به ترک تحصیل،وقفه تحصیلی،فوتی و یا انتقال رفته
🆕 @schoolbanks
🌺مراحل ثبت نام دانش آموزان پایه اول
✅امور دفترداری
✅ثبت مشخصات دانش آموزجدید
✅کدملی دانش آموز
✅روی ذره بین جلوی کدملی پدربزن
✅کدملی پدرراواردکنید
✅مشخصات پدرراکامل کنیدوثبت وادامه بزن
✅روی ذره بین جلوی کدملی مادربزن
✅کدملی مادرراواردکنید
✅مشخصات مادرراکامل کنیدوثبت وادامه بزن
♦️مشخصات دانش آموزراواردکنید
✅ثبت نام دانش آموردرمدرسه برای ترم تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ راانتخاب کنید
✅ثبت نام
👈توجه اگردانش آموزدرپیش دبستانی ثبت نام نموده مشخصات پدر ومادر ودانش آموزموجوداست درموقع ثبت نام بررسی کنیدکه مشخصات اشتباه ثبت نشده باشندآنهاراثبت کنید.
🆕 @schoolbanks
#نکات مهم در خصوص #ارسال_سوابق به همگام
✅ ۱- برداشتن تیک نگارش و گرفتن نگارش مجدد و بروزاوری پایگاه از قسمت تسهیلات، جهت رفع مشکل مردودیهای سالهای قبل و رفع مشکل سوابق
✅ ۲- چک کردن وضعیت دانش اموز مورد خطا در قسمت سازماندهی _ مشخصات دانش اموز( یعنی فعال بودن یا ترک تحصیل بودن دانش اموز چک شود)
✅ ۳- چک کردن اسم مدرسه دانش اموزان انتقال آمده به مدرسه در سابقه سالهای قبل دانش اموز از قسمت سوابق دانش آموزان_ مشاهده سوابق، ( جهت رفع این مورد از قسمت تسهیلات _گزینه دوم گرفتن مشخصات مدارس از سرور ، کد مدرسه مبدأ را دریافت کنید)
✅ ۴- دانش اموزان انتقال رفته و ترک تحصیل در قسمت تایید مدیر در همگام، نیازی به تأیید ندارند و مشکلی ایجاد نمیکنند ...
✅ ۵- اگر در همگام دانش اموزی تعداد دروس کمتر از بقیه ارسال شده یا در ستون درسها صفر خورده، مجدد اطلاعات وضعیت فعال بودن دانش اموز در دانا رو چک کرده و دوباره ارسال کنید
🆕 @schoolbanks
🔊 قابل توجه کلیه موسسان مدارس و مراکز غیردولتی:
⚜۱) تعدادی از موسسان سال تحصیلی گذشته (۹۹-۱۳۹۸) نسبت به تکمیل اطلاعات شهریه در سامانه مشارکتها اقدام نکرده اند
⚜۲) برخی موسسان نسبت به شهریه ابلاغی سال گذشته در سامانه مشارکتها اعتراض ثبت کرده اند اما بنا به دلایل مختلف پیگیری نشده است (به عنوان مثال عدم تایید و ارسال توسط منطقه)
⬅️ در دو مورد فوق شهریه سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ در سامانه مشارکت ها برای واحد های آموزشی صفر منظور شده است و در نتیجه باعث شده شهریه سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نسبت به سال گذشته با کاهش روبرو شود.
🔴🔴🔴 بنابراین ضروری است موسسانی که شرایط دو بند فوق را دارند تا ۱۸ تیر ماه به سامانه مشارکت ها مراجعه کرده و نسبت به تکمیل اطلاعات ضروری و پیشنهادی شهریه ۹۹-۱۳۹۸ اقدام نمایند.
⛔ پس اتمام مهلت قانونی درخواست های موسسان فوق قابل بررسی و پی گیری نخواهد بود.
🆕 @schoolbanks
👤وزیر علوم:
▫️نتایج کنکور تا ۱۵ مهر اعلام میشود و کلاس های ترم اولی ها از آبان شروع میشود
▫️آموزش ترم آینده دانشجویان جدیدالورود حضوری است
www.isna.ir/news/99041410531
➖➖
🆕 @schoolbanks
#سناد
#ثبت_نام
#متوسطه_اول
✨ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ آغاز گردید و برای دانشآموزان میانپایه توسط سامانه ارتقا به پایه بالاتر انجام شد لذا فقط برای ورودیهای هر مقطع (پایه اول و هفتم و دهم) اقدام به ثبتنام نمایید و برای دانشآموزانی که قصد جابجایی به مدارس دیگر را دارند ابتدا از سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ آزادسازی نموده و مجدد در مدرسه جدید اقدام به ثبت نام نمایید.
🆕 @schoolbanks
#خبر
⭕️ پوشش ۹۹ درصدی سنجش نوآموزان
🔸محسن حاجیمیرزایی، وزیر آموزش و پرورش:
🔹سنجش نوآموزان یک اقدام مبارک و پوشش آن از ۱/۵ درصد به ۹۹ درصد افزایش یافته است.
🔹علت تعطیل شدن مدارس، توجه به سلامت دانشآموزان بود؛ اما ما نمیتوانیم زندگی را تعطیل کنیم.
🔹جامعه باید زندگی کردن با کرونا را یاد بگیرد.
🔹همه پروتکلهای بهداشتی در پایگاههای سنجش نوآموزان رعایت میشود.
🆕 @schoolbanks
آیا می توان رشته یا دوره تدریس خود را عوض کنیم؟قابل توجه همکاران محترم
✳️ موضوع : تغییر سمت و پست (تغییر رشته شغلی)
با سلام
پس از حمد خدا و درود و صلوات برحضرت محمد (ص) و خاندان پاكش و با احترام، همكاران محترمی كه متقاضی تغییر سمت و پست در سال تحصیلی 1400-1399 می باشند با توجه به نكات زیر جهت ارائه درخواست خود حداكثر تا تاریخ 99/04/23 به كارشناسی امور اداری مراجعه نمایند.
1-هرگونه تغییر در وضعیت شغلی فرد كه مستلزم تغییر رسته شغلی باشد، در این مرحله قابل بررسی و اقدام نبوده و صرفا تغییر رشته شغلی در داخل طرح طبقه بندی مشاغل معلمان امكان پذیر می باشد.
2-موافقت با تغییر رشته شغلی متقاضیان، منوط به رعایت دقیق شرایط احراز رشته های شغلی، مندرج در طرح طبقه بندی مشاغل معلمان می باشد.
3-تعییر رشته شغلی كاركنان، مشروط به عدم نیاز در پست فعلی و نیاز واقعی در پست مورد تقاضا می باشد.
4- تغییر رشته شغلی افرادی كه در رشته شغلی آموزگاری استخدام شده اند، صرفا پس از موافقت كمیته سرمایه انسانی اداره كل و صدور مجوز لازم امكان پذیر می باشد.
5-رشته شغلی مدیران و معاونین واحدهای آموزشی و كاركنان اداری متناسب با پست مورد تصدی در سیستم پرسنلی تعریف می گردد. تغییر رشته شعلی این افراد مادامی كه در پست های موصوف اشتغال به كار دارند امكان پذیر نیست.
6- همكارانی كه متقاضی پست معاونت می باشند مشمول این بخشنامه نبوده و جهت در خواست خود صرفاً به آموزش مربوطه مراجعه نمایند.
@schoolbanks
عرض سلام و احترام خدمت همکاران محترم
✨پیام وزارتی✨
در خصوص مشکل انتقال نمرات دانش آموزان انتقالی ، لطفا مدیران مدارس پس از انتقال نمرات دانش آموزان از سیستم دانا به همگام ، در پورتال همگام سیستم سناد بروز رسانی گردد.
🆕 @schoolbanks